Dat was al vanaf 't begin wat erover werd gezegd.quote:Op donderdag 15 april 2021 02:36 schreef Za het volgende:
Britse variant maakt niet zieker, is niet dodelijker:
One study published on Monday in the medical journal The Lancet Infectious Diseases sampled 496 COVID-19 patients. Study authors said they "found no evidence of an association between severe disease and death" with the B.1.1.7 variant.
A separate study published on Monday in the medical journal The Lancet Public Health also found that severity in disease wasn't associated with the B.1.1.7. variant.
https://www.foxla.com/new(...)tter_impression=true
Dus als ik mij niet nog geen prik heb kan ik gewoon de Digid van mijn zus gebruiken die in de zorg werktquote:Op donderdag 15 april 2021 06:10 schreef raptorix het volgende:
Ah: https://www.rijksoverheid(...)2a-sociaal-leven.pdf
Check sheet 7 page 8, kijk dus toch een koppeling met DigID even snel een paspoort erin rommelen, terwijl dit NIET de bedoeling was.
Het gaat hier niet om vaccinatie, maar om testen!quote:Op donderdag 15 april 2021 06:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus als ik mij niet nog geen prik heb kan ik gewoon de Digid van mijn zus gebruiken die in de zorg werkt
Of een maat die zijn testbewijs deelt met de rest van de groep?
Het is nog vroeg, sorryquote:Op donderdag 15 april 2021 06:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om vaccinatie, maar om testen!
[ afbeelding ]
Moet je je ID ook laten zien? Da's dan de grote vraag..quote:Op donderdag 15 april 2021 06:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, sorry
Maar dan nog, testbewijzen kunnen dus gewoon onderling gedeeld worden in vriendengroepen enzo.
Volgens dat plaatje zijn er bij de telefoonapp geen persoonsgegevens zichtbaar, enkel een vinkje op de verifier.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:19 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Moet je je ID ook laten zien? Da's dan de grote vraag..
Die beveiliging was in het orginele concept aanwezig, zat ook prima in elkaar, heb uitgezocht hoe dat werkt, en dat was ansich betrouwbaar, echter aansluiting op DigiID was absoluut geen onderdeel van het concept om privacy te garanderen.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Volgens dat plaatje zijn er bij de telefoonapp geen persoonsgegevens zichtbaar, enkel een vinkje op de verifier.
Wellicht dat er een bescherming is ingebouwd dat je niet zomaar op meerdere telefoons tegelijk dezelfde testresultaten kunt ophalen, ben benieuwd.
Hoe zat dat dan? Ik ging er altijd vanuit dat er inderdaad iets van een naam zichtbaar zou zijn op de identifier om in ieder geval de koppeling persoon en test te waarborgen.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die beveiliging was in het orginele concept aanwezig, zat ook prima in elkaar, heb uitgezocht hoe dat werkt, en dat was ansich betrouwbaar, echter aansluiting op DigiID was absoluut geen onderdeel van het concept om privacy te garanderen.
Kunnen jullie zelf geen afspraak maken? Mijn (Duitse) schoonouders (beide halverwege de 60) hebben zelf het heft in handen genomen en niet gewacht op de uitnodiging. Beiden hebben vorige week hun eerste prik met AZ gehad.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Klopt, zo is mijn vader uit 1946 nog altijd niet opgeroepen voor een vaccinatie. Hij woont namelijk in Uelsen, een dorp bij Nordhorn (Niedersachsen). Belachelijk
Ik weet niet meer precies hoe het zat en of ook het tonen van het ID er bij zat, in ieder geval zou die App dus elke X minuten een andere QR tonen zodat je dat niet kunt faken door middel van een screenshot.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoe zat dat dan? Ik ging er altijd vanuit dat er inderdaad iets van een naam zichtbaar zou zijn op de identifier om in ieder geval de koppeling persoon en test te waarborgen.
https://www.nu.nl/coronav(...)ijk-niet-lukken.htmlquote:Opschaling ic-capaciteit naar 1.550 bedden gaat waarschijnlijk niet lukken
Ik denk dat we mazzel hebben, we gaan het namelijk kantje boord redden.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:39 schreef jcdragon het volgende:
Opschaling ic-capaciteit naar 1.550 bedden gaat waarschijnlijk niet lukken
https://www.nu.nl/coronav(...)ijk-niet-lukken.html
Best wel krap op de IC
Nadat ze eindeloos berichten gepubliceerd hebben dat de Britse zo erg is, komt de waarheid naar boven.quote:Op donderdag 15 april 2021 02:36 schreef Za het volgende:
Britse variant maakt niet zieker, is niet dodelijker:
One study published on Monday in the medical journal The Lancet Infectious Diseases sampled 496 COVID-19 patients. Study authors said they "found no evidence of an association between severe disease and death" with the B.1.1.7 variant.
A separate study published on Monday in the medical journal The Lancet Public Health also found that severity in disease wasn't associated with the B.1.1.7. variant.
https://www.foxla.com/new(...)tter_impression=true
Je hoort ze er ook niet meer heel erg over hé..quote:Op donderdag 15 april 2021 06:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nadat ze eindeloos berichten gepubliceerd hebben dat de Britse zo erg is, komt de waarheid naar boven.
Niemand die het wat interesseert, men is al overgestapt naar de Braziliaanse.
Hij was wel iets besmettelijker waarschijnlijk, dat zie je ook terug in golf 2Bquote:Op donderdag 15 april 2021 06:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nadat ze eindeloos berichten gepubliceerd hebben dat de Britse zo erg is, komt de waarheid naar boven.
Niemand die het wat interesseert, men is al overgestapt naar de Braziliaanse.
70% besmettelijker.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij was wel iets besmettelijker waarschijnlijk, dat zie je ook terug in golf 2B
Dus dan kunnen de etablissementen die een natje en een droogje verkopen volgende week hun deuren weer openen.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:50 schreef raptorix het volgende:
Ik heb nog eens goed naar de IC bezetting gekeken, ik denk dat we over een dag of 3-5 kunnen zeggen of we inderdaad de piek hebben gehad op 8 april van 792.
Ja, dat had ik ook wel verwacht, maar met een Digid koppeling kun je gewoon je Digid login delen met je vrienden etc.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe het zat en of ook het tonen van het ID er bij zat, in ieder geval zou die App dus elke X minuten een andere QR tonen zodat je dat niet kunt faken door middel van een screenshot.
Overigens ook bijzonder, Loveland heeft dus een go gehad om door te gaan, inclusief financieele garanaties: https://www.rijksoverheid(...)ing-aan-loveland.pdf
170.00triljardmljoen mensen op de ICquote:Op donderdag 15 april 2021 06:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
70% besmettelijker.
https://www.trouw.nl/zorg(...)nog-al-wat~b3ea4293/
Ik weet het niet precies, maar wat ik had gezien is dat het dus met automatische scanners zou werken die valideren of je code correct is, het lijkt me niet te doen als je daar bij elk poortje iemand moet zetten die je ID gaat controlleren.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook wel verwacht, maar met een Digid koppeling kun je gewoon je Digid login delen met je vrienden etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |