abonnement Unibet Coolblue
pi_199080024
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 23:17 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]

Twitter weer helemaal van slag.
ja het blijkt een hoop van de mensen vonden dat Smeets weg moesten en dit actief hebben opgeklopt het eigenlijk helemaal niet te doen was om het beschermen van Homo Jongeren die niet uit de kast zijn gekomen. maar meer om de Anti D66 haat die er bij die groep mensen leeft.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_199080084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:39 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ja het blijkt een hoop van de mensen vonden dat Smeets weg moesten en dit actief hebben opgeklopt het eigenlijk helemaal niet te doen was om het beschermen van Homo Jongeren die niet uit de kast zijn gekomen. maar meer om de Anti D66 haat die er bij die groep mensen leeft.
Waarom denk je dat? Waaruit moet dat blijken?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2021 08:45:43 ]
pi_199080126
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:09 schreef DarkwingDuck het volgende:
Bij problemen binnen je partij wil je niet dat dat aan de partijleider blijft kleven. En dus sturen ze Jetten, gebruikelijke tactiek.
Voorspelbaar als het is was zijn inzet om het D66 probleem gelijk breder te trekken naar de samenleving. En aan tafel zat 'verassend genoeg' geen enkel kritisch geluid.
Zo doorzichtig inderdaad....
  dinsdag 20 april 2021 @ 09:00:26 #254
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199080237
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:09 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Bij problemen binnen je partij wil je niet dat dat aan de partijleider blijft kleven. En dus sturen ze Jetten, gebruikelijke tactiek.
Voorspelbaar als het is was zijn inzet om het D66 probleem gelijk breder te trekken naar de samenleving. En aan tafel zat 'verassend genoeg' geen enkel kritisch geluid.
Geobsedeerd.
pi_199080291
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:45 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Waaruit moet dat blijken?
bijvoorbeeld voor mensen die nu opeens Rob Jetten aanvallen omdat hij over dit onderwerp spreekt.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_199080352
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:45 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Waaruit moet dat blijken?
Uit het feit dat jij je vooral loopt op te winden over D66. Je bent CDA'er, doe nou niet alsof de positie van lhbti'ers jou ene reet kan schelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199080367
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:06 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

bijvoorbeeld voor mensen die nu opeens Rob Jetten aanvallen omdat hij over dit onderwerp spreekt.
Er is mijn inziens geen reden om Jetten persoonlijk aan te vallen alhoewel zijn tactiek doorzichtig is en er van journalistiek geen sprake was.

Maar al zou je Jetten aanvallen op bijvoorbeeld zijn tactiek, waaruit blijkt dan dat het je niet te doen was om de slachtoffers van Sidney Smeets? Mijn inziens kan je namelijk beide prima naast elkaar doen. De kans is groot dat de kritiek op het optreden van Jetten juist zijn bron vindt in de empathie met de slachtoffers van Sidney Smeets.

Kan je uitleggen waarom jij denkt dat die twee niet samen gaan, zelfs elkaar uitsluiten?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2021 09:18:42 ]
pi_199080386
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uit het feit dat jij je vooral loopt op te winden over D66. Je bent CDA'er, doe nou niet alsof de positie van lhbti'ers jou ene reet kan schelen.
Die beschuldiging heb je nu meerdere malen gedaan. Ik vind het een vrij zielige en vooral ook sneue aanval op de boodschapper. Mij snoer je de mond niet met dit soort demonisering. Wen er maar aan dat ook misstanden bij D66 aan de kaak worden gesteld in POL.
pi_199080870
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:18 schreef DarkwingDuck het volgende:
Er is mijn inziens geen reden om Jetten persoonlijk aan te vallen alhoewel zijn tactiek doorzichtig is en er van journalistiek geen sprake was.

Maar al zou je Jetten aanvallen op bijvoorbeeld zijn tactiek, waaruit blijkt dan dat het je niet te doen was om de slachtoffers van Sidney Smeets? Mijn inziens kan je namelijk beide prima naast elkaar doen. De kans is groot dat de kritiek op het optreden van Jetten juist zijn bron vindt in de empathie met de slachtoffers van Sidney Smeets.

Kan je uitleggen waarom jij denkt dat die twee niet samen gaan, zelfs elkaar uitsluiten?
Er zijn mensen die de zaak Smeets willen gebruiken om D66 te beschadigen ipv dat ze iets willen veranderen aan de situatie van Jonge homo's die net uit de kast komen en dus gevaar lopen om misbruik van te worden. gemaakt. en daarom gaan ze zodra Rob Jetten er iets over wil zeggen beginnen ze over de taktiek van D66 waarmee zogenaamd de aandacht wil afleiden van de zaak Smeets. (of dat D66 Sigrid kaag uit de wind wil houden of iets dergelijks)

zou het niet gewoon kunnen dat D66 en Rob Jetten oprecht iets willen veranderen aan deze situatie en dat ze daarom in de media dit willen bespreken. (niet alles is politieke taktiek)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_199080955
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:08 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Er zijn mensen die de zaak Smeets willen gebruiken om D66 te beschadigen ipv dat ze iets willen veranderen aan de situatie van Jonge homo's die net uit de kast komen en dus gevaar lopen om misbruik van te worden. gemaakt. en daarom gaan ze zodra Rob Jetten er iets over wil zeggen beginnen ze over de taktiek van D66 waarmee zogenaamd de aandacht wil afleiden van de zaak Smeets. (of dat D66 Sigrid kaag uit de wind wil houden of iets dergelijks)
De tweede man het probleem laten bespreken zouden denk ik vrijwel alle partijen doen. Dat Jetten het van een D66 probleem een samenlevingsprobleem wil maken is ook een beproefde tactiek die neem ik aan vrijwel alle partijen zouden toepassen. Mag het niet benoemd worden als het D66 betreft? Is D66 boven elke kritiek verheven? Nope.

Kritiek hebben op D66 in dit geval wil niet zeggen dat je niet op komt voor de jonge homoseksuele slachtoffers van Smeets.

Het ene sluit het andere simpelweg niet uit hoe graag je dat ook zou willen.


quote:
zou het niet gewoon kunnen dat D66 en Rob Jetten oprecht iets willen veranderen aan deze situatie en dat ze daarom in de media dit willen bespreken. (niet alles is politieke taktiek)
Die kans acht ik vrij klein bij dit programma met geen enkel kritisch journalistiek geluid. Dit is damage control, en ja ook dat zouden alle andere partijen doen als ze daartoe de kans kregen. Mag dat dan niet benoemd worden omdat het D66 betreft?
pi_199081048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
Die kans acht ik vrij klein bij dit programma met geen enkel kritisch journalistiek geluid. Dit is damage control, en ja ook dat zouden alle andere partijen doen als ze daartoe de kans kregen. Mag dat dan niet benoemd worden omdat het D66 betreft?
dit is zeker geen damage control, het beste wat je kan doen als je zo'n schandaal binnen je partij hebt is door er stil over te zijn en vooral niet over te praten. dan gaat het vanzelf weg want tegen de tijd dat de volgende verkiezingen er zijn weet niemand meer wie Sydney Smeets is.

Maar door deze "kritiek" te uiten proberen de criticasters om het schandaal breder dan Sydney Smeets te trekken en het over de hele partij D66 te laten gaan. dat komt hen namelijk beter uit.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_199081154
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:28 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

dit is zeker geen damage control, het beste wat je kan doen als je zo'n schandaal binnen je partij hebt is door er stil over te zijn en vooral niet over te praten. dan gaat het vanzelf weg want tegen de tijd dat de volgende verkiezingen er zijn weet niemand meer wie Sydney Smeets is.
Damage control heb je meerdere methoden voor. Jij benoemt er hier een, gisteren hebben we er op tv ook een kunnen zien. Beide kunnen werken.

quote:
Maar door deze "kritiek" te uiten proberen de criticasters om het schandaal breder dan Sydney Smeets te trekken en het over de hele partij D66 te laten gaan. dat komt hen namelijk beter uit.
Wij je beweren dat er geen probleem is binnen D66 met betrekking tot de seksuele moraal? Onlangs is er nog een rapport verschenen hierover wat nog opgepakt moet gaan worden. Daar komt dit schandaal bovenop.
  dinsdag 20 april 2021 @ 10:48:35 #263
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199081270
Pijnlijk voor de slachtoffers dat politiek opportunistische aasgieren vooral bezig zijn om het richting D66 te spinnen, zonder enig oog voor de zaak zelf, puur en alleen uit obsessieve haat richting een partij. Een vrij walgelijk soort misbruik van misbruikten.
pi_199081715
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:39 schreef DarkwingDuck het volgende:

Wij je beweren dat er geen probleem is binnen D66 met betrekking tot de seksuele moraal? Onlangs is er nog een rapport verschenen hierover wat nog opgepakt moet gaan worden. Daar komt dit schandaal bovenop.
het feit dat enkele mensen binnen D66 fout zijn betekent niet dat heel de partij daaar schuld aan heeft ofdat D66 het daar opeens niet meer over dat onderwerp mag hebben.

Ik vind het juist heel sterk dat D66 wel kritisch naar zichzelf durft te kijken wanneer er dit soort zaken spelen waarschijnlijk zijn er binnen alle partijen mensen die misbruik maken van hun positie en macht. neem als voorbeeld Han ten Broeke die om dezelfde reden weg moest bij de VVD. of Dion Graus bij de PVV. maar ik heb nooit een intern rapport of onderzoek gezien bij de VVD of PVV. Om nog maar te zwijgen over hoe het CDA omgaat met alle corruptie schandelen in Limburg ik heb hoekstra daar nog niet over gehoord jij wel?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_199082900
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 11:32 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

het feit dat enkele mensen binnen D66 fout zijn betekent niet dat heel de partij daaar schuld aan heeft ofdat D66 het daar opeens niet meer over dat onderwerp mag hebben.
Wie zegt dat heel de partij daar schuld aan heeft? De wethouder in stad x, het statenlid uit provincie y en het bestuurslid uit dorp z zullen er helemaal niets mee te maken hebben.
Maar schandalen stralen af op de politieke partijen waar het plaats vind. Dat is bij alle partijen zo, en dus ook D66.
En ja, als jezelf als partij op het gebied van moraal behoorlijk wat steken hebt laten vallen dan past het niet om anderen daarover de les te lezen. Geloofwaardigheid terugwinnen op dat terrein kost gewoon tijd. Ook dat gaat voor alle partijen op en dus ook D66.

quote:
Ik vind het juist heel sterk dat D66 wel kritisch naar zichzelf durft te kijken wanneer er dit soort zaken spelen waarschijnlijk zijn er binnen alle partijen mensen die misbruik maken van hun positie en macht. neem als voorbeeld Han ten Broeke die om dezelfde reden weg moest bij de VVD. of Dion Graus bij de PVV. maar ik heb nooit een intern rapport of onderzoek gezien bij de VVD of PVV. Om nog maar te zwijgen over hoe het CDA omgaat met alle corruptie schandelen in Limburg ik heb hoekstra daar nog niet over gehoord jij wel?
Voor wat betreft het CDA, daarover is naar de leden gecommuniceerd door het landelijk bestuur, en is er een verklaring van zowel de Statenfractie als het provinciale bestuur gepubliceerd. En er zijn maatregelen aangekondigd om leering te trekken en herhaling te voorkomen. En 1 of meerdere leden zijn uit de partij gezet.
Maar ook dat alles is damage control natuurlijk.

En ook het CDA Limburg mag de komende jaren fijn haar mond dichthouden als het over integriteit gaat. Hoekstra kreeg blijkbaar geen primetime momentje door de media toegespeeld om zonder kritische vragen zijn ingestudeerde plaatje af te mogen draaien. Dat geluk had Jetten wel. Dat is schijnbaar het enige verschil tussen het nieuwe leiderschap wat D66 beoogd en de oude politiek zoals we die al lang kennen.

Ik mis nog steeds de steekhoudende onderbouwing waarom mensen die kritiek hebben op D66 schijnbaar niet ook op kunnen komen voor de slachtoffer van Smeets. Tevens mis ik elke onderbouwing waarom D66 een uitzonderingspositie zou moeten hebben ten opzichte van andere politieke partijen met betrekking op kritiek. Misschien kun je die twee zaken nu wel gewoon concreet inhoudelijk beantwoorden zonder slachtofferrol en zwamverhaal eromheen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2021 13:35:19 ]
pi_199083156
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:10 schreef DarkwingDuck het volgende:
En ook het CDA Limburg mag de komende jaren fijn haar mond dichthouden als het over integriteit gaat.
Waarom alleen het CDA Limburg en niet het hele CDA? het CDA Limburg maakt toch ook deel uit van het CDA? als ik jouw argumentatie over het D66 op het CDA van toepassing maakt zou je eigenlijk zeggen dat het CDA maar niet in het kabinet moet gaan zitten omdat ze er in Limburg een potje van hebben gemaakt.

of geld jouw redenatie alleen maar voor D66?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_199083158
Schijnbaar viel het media optreden niet enkel een enkeling hier op het forum op.

Angela de Jong heeft er een stukje over geschreven, kort stukje ervan:

quote:
Jetten deed juist heel erg zijn best om de naam Smeets in het gesprek naar de achtergrond te duwen en de nadruk te verplaatsen naar een erkend maatschappelijk probleem. Om zo te kunnen zeggen dat het onderwerp D66 én hem na aan het hart ligt. En dat zijn partij er is om deze kwetsbare groep te helpen.

Een spin noemen ze dat in politieke kringen. Ik herkende hem van verre. Kwamen al die uren spindoctors en campagnestrategen aanhoren op tv in aanloop naar de verkiezingen toch nog van pas. En de communicatieadviseurs van Jetten kunnen trots zijn, want het was een zeer succesvolle spin. De presentatoren van De Vooravond hingen aan zijn lippen.
https://www.destentor.nl/(...)-partij-br~a4e7f475/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2021 13:33:42 ]
pi_199083190
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:31 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Waarom alleen het CDA Limburg en niet het hele CDA? het CDA Limburg maakt toch ook deel uit van het CDA? als ik jouw argumentatie over het D66 op het CDA van toepassing maakt zou je eigenlijk zeggen dat het CDA maar niet in het kabinet moet gaan zitten omdat ze er in Limburg een potje van hebben gemaakt.

of geld jouw redenatie alleen maar voor D66?
Geef eerst maar eens fijn antwoord op de twee vragen die je wederom kunstig negeert. Dan zal ik je hierop inhoudelijk antwoorden ondanks dat het niet het onderwerp van het topic is en je zo de aandacht probeert af te leiden van het daadwerkelijke onderwerp.

Ik heb het bewuste stukje even dik gemarkeerd zodat je het sneller kan vinden. Succes.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2021 13:35:49 ]
pi_199084939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Geef eerst maar eens fijn antwoord op de twee vragen die je wederom kunstig negeert. Dan zal ik je hierop inhoudelijk antwoorden ondanks dat het niet het onderwerp van het topic is en je zo de aandacht probeert af te leiden van het daadwerkelijke onderwerp.

Ik heb het bewuste stukje even dik gemarkeerd zodat je het sneller kan vinden. Succes.
ok omdat jij het zo graag wil zal ik hier wel op reageren

quote:
Ik mis nog steeds de steekhoudende onderbouwing waarom mensen die kritiek hebben op D66 schijnbaar niet ook op kunnen komen voor de slachtoffer van Smeets. Tevens mis ik elke onderbouwing waarom D66 een uitzonderingspositie zou moeten hebben ten opzichte van andere politieke partijen met betrekking op kritiek. Misschien kun je die twee zaken nu wel gewoon concreet inhoudelijk beantwoorden zonder slachtofferrol en zwamverhaal eromheen.
het is een zwam verhaal.

nergens zeg ik dat je geen kritiek mag hebben op D66 ofdat ik vind dat D66 uitgezonderd is van Kritiek. het enige wat ik zeg is dat er mensen zijn die zich meer met de D66 kritiek bezig houden en dat zoveel mogelijk op de partij willen laten plakken. in plaats van dat ze met D66 mee willen denken over hoe dit bredere maatschappelijk probleem te kunnen aanpakken.

een kamerlid van D66 heeft iets fouts gedaan en daarom is hij afgetreden. dan lijkt me het dat de interne processen bij D66 hebben gewerkt er is geen enkele reden om nu Rob Jetten te gaan beschuldigen van Damage control technieken terwijl hij oprecht iets aan het probleem wil doen.

nu hoor ik graag van jouw waarom jij vind dat D66 vanwege dit schandaal niks over dit onderwerp mag zeggen maar dat het CDA wel gewoon mag gaan regeren ondanks het corruptie schandaal in Limburg.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_199085304
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:50 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ok omdat jij het zo graag wil zal ik hier wel op reageren
[..]

het is een zwam verhaal.

nergens zeg ik dat je geen kritiek mag hebben op D66 ofdat ik vind dat D66 uitgezonderd is van Kritiek. het enige wat ik zeg is dat er mensen zijn die zich meer met de D66 kritiek bezig houden en dat zoveel mogelijk op de partij willen laten plakken. in plaats van dat ze met D66 mee willen denken over hoe dit bredere maatschappelijk probleem te kunnen aanpakken.
Die indruk wek je wel degelijk met een uitspraak als "ja het blijkt een hoop van de mensen vonden dat Smeets weg moesten en dit actief hebben opgeklopt het eigenlijk helemaal niet te doen was om het beschermen van Homo Jongeren die niet uit de kast zijn gekomen. maar meer om de Anti D66 haat die er bij die groep mensen leeft.".

Maar fijn dat je het klaarblijkelijk niet zo bedoeld hebt.

quote:
een kamerlid van D66 heeft iets fouts gedaan en daarom is hij afgetreden. dan lijkt me het dat de interne processen bij D66 hebben gewerkt er is geen enkele reden om nu Rob Jetten te gaan beschuldigen van Damage control technieken terwijl hij oprecht iets aan het probleem wil doen.
Als de interne processen hadden gewerkt dat was de man nooit op de kandidatenlijst terecht gekomen.
Aangeven dat Rob Jetten bij de Vooravond zat als damage control is geen beschuldiging maar gewoon een feitelijke constatering. En dat zou elke partij doen als ze de kans kreeg.
quote:
nu hoor ik graag van jouw waarom jij vind dat D66 vanwege dit schandaal niks over dit onderwerp mag zeggen maar dat het CDA wel gewoon mag gaan regeren ondanks het corruptie schandaal in Limburg.
Ik heb nergens aangegeven dat D66 ergens niets over mag zeggen vanwege welk voorval dan ook. Ik heb aangegeven "Maar schandalen stralen af op de politieke partijen waar het plaats vind. Dat is bij alle partijen zo, en dus ook D66.
En ja, als jezelf als partij op het gebied van moraal behoorlijk wat steken hebt laten vallen dan past het niet om anderen daarover de les te lezen."
Ze mogen er dus van alles over zeggen, maar of ze dat de komende tijd nog geloofwaardig kunnen doen is een tweede. Daarnaast zegt het niets over al dan niet mogen regeren wat je er nu vanuit het niets bijsleept, je slaat wild om je heen omdat D66 nu even op de pijnbank ligt..
Waarom het CDA wel zou mogen regeren ondanks het corruptieschandaal in Limburg? Omdat provinciale en gemeentelijke afdelingen vrij autonoom zijn. De landelijke afdeling heeft hier geen invloed op gehad zowel bestuurlijk als politiek gezien niet. Zelf zie ik het CDA het liefst niet regeren de komende periode maar fijn in de oppositiebankjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2021 16:16:55 ]
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 18:57:17 #271
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199087407
Ach, de laatste peiling geeft wel aan dat het CDA zetels verliest en D66 niet dus denk ik dat we gerust kunnen aannemen dat de D66 kiezer vind dat D66 dit correct opgelost heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199087914
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, de laatste peiling geeft wel aan dat het CDA zetels verliest en D66 niet dus denk ik dat we gerust kunnen aannemen dat de D66 kiezer vind dat D66 dit correct opgelost heeft.
Dat mag je gerust aannemen, over 4 jaar weten we het zeker. Virtuele zetels zijn net zo waardevol als denkbeeldig geld. Je koopt er niets voor.

Wel grappig, en tevens lachwekkend zielig dat een aantal mensen er steeds het CDA bijhalen omdat ze denken mij daarmee te raken omdat ik CDA lid ben. Voor mij is het voornamelijk een teken dat de argumenten weer eens op zijn. Dat een mod aan die pesterijen meedoet is dan wel weer beschamend voor Fok.
  dinsdag 20 april 2021 @ 21:51:00 #273
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199091033
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:39 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Damage control heb je meerdere methoden voor. Jij benoemt er hier een, gisteren hebben we er op tv ook een kunnen zien. Beide kunnen werken.
[..]

Wij je beweren dat er geen probleem is binnen D66 met betrekking tot de seksuele moraal? Onlangs is er nog een rapport verschenen hierover wat nog opgepakt moet gaan worden. Daar komt dit schandaal bovenop.
Er is verder niets meer te zien hier. Sidney is eruit gezet en daarmee heeft D66 het op de juiste manier opgepakt. Al die suggesties dat D66 een soort AIVD zou moeten hebben om dit te voorzien, of dat ze niet binnen twee weken op basis van een melding al uitsluitsel hadden moeten hebben zijn opportunisme van de meest doorzichtige soort.

Sowieso ging dat rapport over een tiental gevallen over de laatste 25 jaar. Ieder geval is treurig maar het is niet bijzonder veel voor een dergelijk grote organisatie over zo'n lange periode.
  dinsdag 20 april 2021 @ 21:51:29 #274
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199091040
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, de laatste peiling geeft wel aan dat het CDA zetels verliest en D66 niet dus denk ik dat we gerust kunnen aannemen dat de D66 kiezer vind dat D66 dit correct opgelost heeft.
Wat wil je met zo'n matige webcare van het CDA hier :')
pi_199091259
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 21:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er is verder niets meer te zien hier. Sidney is eruit gezet en daarmee heeft D66 het op de juiste manier opgepakt.
Of het nog een staartje krijgt horen we vroeger of later wel. Zonder nieuws bloed dit topic vanzelf dood en verdwijnt het naar de ondersten regionen van POL.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2021 22:03:02 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')