abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 april 2021 @ 07:17:42 #152
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_199160542
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 09:43 schreef mousemicky het volgende:
Spijkerbroekenmaaten zijn toch vrij straightforward? Dwz, als je in NL een Levi's past in de winkel, kun je daarna rustig op Vinted shoppen? Ik draag meestal maat 40. Spijkerbroeken kom ik dan meestal uit bij taillemaat 30 of 31 (afhankelijk van het model).

In veel labels staan trouwens maten in verschillende landen? Helpt dat ook niet? Een Duitse maat 36 is dan bv een Italiaanse maat 40.
Mijn ervaring is ook dat dit voor mij niet werkt. Heb verschillende keren jeans gekocht maar terug moeten verkopen omdat de maat toch niet goed is, en dan nog het model, zelfs in de Levis 501 heb je verschillende modellen.
Ik heb van Scotch&Soda een jeans die precies op m'n lichaam gemaakt lijkt, past perfect en zit heerlijk, heb dan naar het zelfde model dezelfde maat gezocht, ik kon er gewoon niet in.
Ben dan in de Winkel gaan zoeken, geen enkele maat past zoals die ene aan.
pi_199161463
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 07:17 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Mijn ervaring is ook dat dit voor mij niet werkt. Heb verschillende keren jeans gekocht maar terug moeten verkopen omdat de maat toch niet goed is, en dan nog het model, zelfs in de Levis 501 heb je verschillende modellen.
Ik heb van Scotch&Soda een jeans die precies op m'n lichaam gemaakt lijkt, past perfect en zit heerlijk, heb dan naar het zelfde model dezelfde maat gezocht, ik kon er gewoon niet in.
Ben dan in de Winkel gaan zoeken, geen enkele maat past zoals die ene aan.
Oh ja, dat ken ik ook van COS: broeken van hetzelfde model die dan afhankelijk van de zogenaamde ’season’ anders uitvallen. Vaak moet je dan nog het etiket hebben van het betreffende product om te weten van welke season je een bepaald product hebt; die cijfers op het etiket staan ja ergens voor! ;)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_199168437
Iemand dit al meegemaakt?

Afgelopen woensdag heb ik iets verzonden via DPD. Vandaag kreeg ik een berichtje van de koper of ik het pakje al verstuurd had. Ze kon niet zien waar het was zei ze. Toen ik op het tracenummer klikte zag ik dat het pakje al voor haar klaar ligt. Één berichtje eerder stond er dit:

We konden je geen bericht sturen dat je pakket beschikbaar is in de door jou gekozen Pickup parcelshop.

Dus zij heeft geen berichtje gekregen van vinted waar ze kan klikken dat ze het ontvangen heeft. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat...
pi_199169197
Geen ervaring mee gehad, maar heb je de klantenservice al gecontacteerd? Zij kunnen dit zeker makkelijk aanpassen! :)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_199169222
Jeeeej! Deze week heb ik voor ¤80 euro aan spullen verkocht - en heb er nog plezier aan gehad ook! Het is wel verslavend zeg! :p
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 26 april 2021 @ 21:41:08 #157
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199170965
Hier is DPD ook wel eens traag. Dan komt de melding een dag later. Ik zou het even afwachten, en anders even een screenshot maken van het afleverbewijs, zodat je contact kunt opnemen met de helpdesk.

Hier ook goede verkoop, de Vinted DPD verzendkostenactie ivm koningsdag lijkt effect te hebben.
  maandag 26 april 2021 @ 22:10:42 #158
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199171737
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand dit al meegemaakt?

Afgelopen woensdag heb ik iets verzonden via DPD. Vandaag kreeg ik een berichtje van de koper of ik het pakje al verstuurd had. Ze kon niet zien waar het was zei ze. Toen ik op het tracenummer klikte zag ik dat het pakje al voor haar klaar ligt. Één berichtje eerder stond er dit:

We konden je geen bericht sturen dat je pakket beschikbaar is in de door jou gekozen Pickup parcelshop.

Dus zij heeft geen berichtje gekregen van vinted waar ze kan klikken dat ze het ontvangen heeft. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat...
Dat komt wel goed zodra ze het pakketje heeft opgehaald.
DPD heeft dan gewoon geen mail gegevens van haar, heb ik ook al eerder gehad.
  dinsdag 27 april 2021 @ 08:22:24 #159
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199174546
Ik had mijn account even op vakantiemodus gezet, maar gisteren weer geactiveerd en nieuwe dingen geüpload. Meteen een bundel van 5 stuks verkocht met 4 artikelen die al 2 maanden te koop stonden. *O*

En net ook wat via DPD verkocht, ben benieuwd of die actie van DPD zorgt voor meer verkoop !

@Sunshine1982 als de koper geen bericht heeft gehad dat het verzonden is kan de koper ook niet op ontvangen drukken. Heeft het bij jou wel de status verzonden op Vinted, want het is wel gek als het bij jou wel is geüpdatet. Waarschijnlijk zal je even contact met Vinted moeten opnemen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mariposas op 27-04-2021 08:38:07 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 27 april 2021 @ 17:19:42 #160
73386 Fazz
onderweg
pi_199181382
Grappig ervaring qua maatvoering; ik had een tuniek gekocht van Samsoe Samsoe, maat 38. Draag ik normaal ook maar deze zat wat te strak op m’n heupen. Dus weer doorverkocht. Krijg ik nu een recensie dat ie wel groot valt voor een 38 :D Verkocht aan een Franse dame, wellicht interpreteren we maat 38 niet hetzelfde :+
pi_199185270
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 08:22 schreef Mariposas het volgende:
Ik had mijn account even op vakantiemodus gezet, maar gisteren weer geactiveerd en nieuwe dingen geüpload. Meteen een bundel van 5 stuks verkocht met 4 artikelen die al 2 maanden te koop stonden. *O*

En net ook wat via DPD verkocht, ben benieuwd of die actie van DPD zorgt voor meer verkoop !

@:sunshine1982 als de koper geen bericht heeft gehad dat het verzonden is kan de koper ook niet op ontvangen drukken. Heeft het bij jou wel de status verzonden op Vinted, want het is wel gek als het bij jou wel is geüpdatet. Waarschijnlijk zal je even contact met Vinted moeten opnemen.
Het is geregeld :)
pi_199186726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is geregeld :)
Hoe precies? Da’s wel handig om te vermelden; mocht dit probleem zich bij iemand anders nogmaals voordoen. ;)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_199186738
En? Hebben jullie vandaag met Koningsdag meer verkocht dan normaal?
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_199188177
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Hoe precies? Da’s wel handig om te vermelden; mocht dit probleem zich bij iemand anders nogmaals voordoen. ;)
Toch uit zichzelf. Blijkbaar had de koper wel een melding gekregen dat het verzonden was, maar de tracking was bij mij verder aangepast dan bij haar. Bij mij stond dat het pakje er al was en bij haar stond dat het nog onderweg was. Ze heeft hem gisteren opgehaald en heeft toch kunnen aanklikken dat ze hem ontvangen heeft :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 28-04-2021 05:51:04 ]
  donderdag 29 april 2021 @ 12:09:39 #165
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199204195
Ik heb nu een gekocht item dat na 8 dagen nog steeds niet verzonden is. Contact opgenomen met Vinted, maar zij beweren dat de verkoper heeft aangegeven dat het verzonden is. Is niet in Vinted terug te zien en ook niet in de tracking info van Mondial Relay, die toch altijd snel ge-update is. Nu moet ik tot 5 mei maar afwachten, dan wordt het alsnog gecancelled als het pakket dan nog niet gelokaliseerd is. 8)7
Kan het overigens wel annuleren maar dan krijg ik een negatieve beoordeling. Verkoper heeft al 5 negatieve beoordelingen op een rij, pakket niet verzonden. }:|
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 29 april 2021 @ 12:24:24 #166
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_199204444
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:09 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb nu een gekocht item dat na 8 dagen nog steeds niet verzonden is. Contact opgenomen met Vinted, maar zij beweren dat de verkoper heeft aangegeven dat het verzonden is. Is niet in Vinted terug te zien en ook niet in de tracking info van Mondial Relay, die toch altijd snel ge-update is. Nu moet ik tot 5 mei maar afwachten, dan wordt het alsnog gecancelled als het pakket dan nog niet gelokaliseerd is. 8)7
Kan het overigens wel annuleren maar dan krijg ik een negatieve beoordeling. Verkoper heeft al 5 negatieve beoordelingen op een rij, pakket niet verzonden. }:|
dan is het geduld hebben, maar bij zulke verkopers koop ik niets. Ook niet bij verkopers die al maanden niet meer op vinted zijn geweest.
  donderdag 29 april 2021 @ 13:02:06 #167
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199205128
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:24 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

dan is het geduld hebben, maar bij zulke verkopers koop ik niets. Ook niet bij verkopers die al maanden niet meer op vinted zijn geweest.
Ik normaal ook niet, maar al deze negatieve beoordelingen zijn can de laatste dagen, voordat ik het kocht. Verkoper is ook steeds wel ingelogd geweest. Begrijp echt niets van zulke mensen, zet dan je account op vakantiemodus.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 13:15:28 #168
382129 crew  Donna
pi_199205339
Ik had het laatst 2x achter elkaar bij dezelfde persoon. Ze had een auto ongeluk gehad maar het ging goed en ze kon weer versturen. Mooi, dus ik kocht het opnieuw.
Weer niet verzonden. Grrr. En toen zag ik ook allemaal recente 1 sterren voor niet verzonden. Zo apart.
pi_199210509
Stom is dat zeg :{

Ik kom ook even klagen; net pakketje opgehaald met een leuk shirt en vestje. Geadverteerd met maat M/38; het shirt is een L, vestje 42 :X
Allebei te groot dus }:|

Wat nu? De spullen zijn heel mooi maar de maat klopt gewoon niet. Zou je dan aangeven dat het niet oké is?
  donderdag 29 april 2021 @ 19:44:02 #170
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199210612
Ik zou wel een berichtje sturen naar de verkoper @fazz. Waarschijnlijk stelt de verkoper dan voor dat je het kan terugsturen maar dan betaal je wel verzendkosten. Ik zou sowieso maar 3 sterren maximaal geven. Jij hebt nu iets gekocht op basis van verkeerde info en je hebt er niets aan.
Ik kreeg vorige week een kinder pyjama die duidelijk een maat groter was dan geadverteerd. Daar doe ik dan niet moeilijk over, want die kan ik later nog wel gebruiken. Maar als ik een te kleine pyjama had gekregen had ik er wel een punt van gemaakt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 29 april 2021 @ 20:13:41 #171
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199211137
quote:
7s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:37 schreef Fazz het volgende:
Stom is dat zeg :{

Ik kom ook even klagen; net pakketje opgehaald met een leuk shirt en vestje. Geadverteerd met maat M/38; het shirt is een L, vestje 42 :X
Allebei te groot dus }:|

Wat nu? De spullen zijn heel mooi maar de maat klopt gewoon niet. Zou je dan aangeven dat het niet oké is?
Niet toevallig een Frans/Italiaans merk? Dan zou t best eens als een M/38 kunnen vallen ;)
Ik zou er wel wat van zeggen als het echt een grotere maat is inderdaad. Slordig van de verkoopster.

Hier weer een aantal verkopen naar Frankrijk vandaag, ruimt lekker op. Zelf ook een aantal pakketjes onderweg. Ik denk dat ik binnenkort bij het dpd punt mijn naam niet meer hoef te geven...
pi_199211211
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:13 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Niet toevallig een Frans/Italiaans merk? Dan zou t best eens als een M/38 kunnen vallen ;)
Ik zou er wel wat van zeggen als het echt een grotere maat is inderdaad. Slordig van de verkoopster.

Hier weer een aantal verkopen naar Frankrijk vandaag, ruimt lekker op. Zelf ook een aantal pakketjes onderweg. Ik denk dat ik binnenkort bij het dpd punt mijn naam niet meer hoef te geven...
Klinkt misschien heel stom, maar ik rouleer in de DPD punten. Ik heb een periode gehad waarin ik best wat bestelde en ik voelde me lullig als ik wéér naar een zelfde DPD punt ging om wat op te halen. Klinkt heel stom, ik weet het :@
  donderdag 29 april 2021 @ 20:19:32 #173
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199211244
Er is hier maar 1 dpd punt waar ik redelijk in de buurt woon. Ik kom er 1 keer per week, als ik bij mijn ouders de kinderen ophaal. Ik zou echt helemaal in de war raken van verschillende punten, en steeds bij de verkeerde staan om iets op te halen denk ik.
pi_199211277
Hier 3 punten in de buurt. Ik gebruik ze ook alle drie :+
pi_199211292
Bij mij staat er de laatste tijd in de mail met verzendlabel dat ik iets van een week de tijd heb om te verzenden, maar na een paar dagen krijg ik in de Vinted app al de melding dat ik het pakket die dag nog moet verzenden anders wordt de koop geannuleerd. Bij meerderen zo?
pi_199211402
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:22 schreef Allyo het volgende:
Bij mij staat er de laatste tijd in de mail met verzendlabel dat ik iets van een week de tijd heb om te verzenden, maar na een paar dagen krijg ik in de Vinted app al de melding dat ik het pakket die dag nog moet verzenden anders wordt de koop geannuleerd. Bij meerderen zo?
Ik krijg soms na een paar dagen een melding dat het tijd is om te verzenden ja. Maar er staat nooit bij dat anders de koop geannuleerd wordt.
pi_199212015
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik krijg soms na een paar dagen een melding dat het tijd is om te verzenden ja. Maar er staat nooit bij dat anders de koop geannuleerd wordt.
Hmm vreemd. Bij mij dus wel en heb de klantenservice steeds moeten berichten als het pakket was opgehaald, koper akkoord was etc. Dan kreeg ik pas mijn geld.
  donderdag 29 april 2021 @ 21:25:31 #178
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199212301
Wat gek,het lijkt wel alsof jouw account als verdacht aangemerkt is oid? Hier gaat dat allemaal automatisch, hoef nooit de klantenservice te contacten. Nooit een bericht gehad van vinted hierover?
pi_199212566
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:25 schreef mousemicky het volgende:
Wat gek,het lijkt wel alsof jouw account als verdacht aangemerkt is oid? Hier gaat dat allemaal automatisch, hoef nooit de klantenservice te contacten. Nooit een bericht gehad van vinted hierover?
Nee, ik heb 3 dingen verkocht waarvan het 2x is voorgekomen. Heel raar.
pi_199248230
Wauw, zondagen zijn goed voor online verkopen! :D Heb net weer drie dingen verkocht en ga ze morgen op de post doen!

Zelf heb ik ook alweer iets op het oog... (Heb mezelf voorgenomen dat ik alleen nog maar kleding mag kopen met inkomsten van Vinted! :+ ) Dat houdt ook de balans van mijn eigen kledingkast op pijl: er komen enkel dingen in nadat ik zelf dingen weg heb gedaan!)

...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  zondag 2 mei 2021 @ 16:43:29 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199249043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:22 schreef Allyo het volgende:
Bij mij staat er de laatste tijd in de mail met verzendlabel dat ik iets van een week de tijd heb om te verzenden, maar na een paar dagen krijg ik in de Vinted app al de melding dat ik het pakket die dag nog moet verzenden anders wordt de koop geannuleerd. Bij meerderen zo?
Krijg ik ook regelmatig, maar meestal ben ik de herinneringen voor.
Resistance is futile.
  zondag 2 mei 2021 @ 17:12:30 #182
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199249542
Ik heb sinds vorige week ook aardig verkocht, in de zin van dat ik 8 bestellingen onderweg heb. Qua opbrengst zet het geen zoden aan de dijk: ik heb 1 bestelling van ¤10 maar de rest ligt tussen de ¤1,25 en ¤4. Die voor ¤1,25 had ¤0,25 minder geboden voor een artikel. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 2 mei 2021 @ 17:29:23 #183
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199249930
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:12 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb sinds vorige week ook aardig verkocht, in de zin van dat ik 8 bestellingen onderweg heb. Qua opbrengst zet het geen zoden aan de dijk: ik heb 1 bestelling van ¤10 maar de rest ligt tussen de ¤1,25 en ¤4. Die voor ¤1,25 had ¤0,25 minder geboden voor een artikel. :')
Sommige mensen :')
Resistance is futile.
  zondag 2 mei 2021 @ 18:00:29 #184
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199250662
Items van onder de 5 tot 10 euro koop ik ook echt alleen als de verkoper ook andere leuke items heeft, anders vind ik het de verzendkosten echt niet waard.

Ik heb inmiddels voor meer dan ¤300 verkocht, en voor de helft daarvan zelf gekocht voor mezelf en de kinderen. O.a. een aantal nieuwe truitjes van forgotten tribes. Vind dat fijne thuiswerkkleding, maar te duur voor zomaar erbij. Nu voor 5-10 ps kunnen aanschaffen in 4 verschillende modellen *O*
  zondag 2 mei 2021 @ 18:05:49 #185
43653 sigme
Veraan
pi_199250777
Ik bood ¤4 voor een zijden trui van ¤5, waarop de verkoopster mijn bod afwees en ¤4,50 voorstelde, maar enkel in tekst, niet als formeel tegenbod wat ik had kunnen accepteren. Toen heb ik maar gewoon de gevraagde ¤5 betaald en zijn we allebei blij.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 2 mei 2021 @ 19:05:01 #186
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_199251732
Ik heb in mijn profiel vermeld dat ik afdingen niet waardeer omdat mijn prijzen sowieso nooit te duur zijn.

En dat is ook zo. Ik ga vaak met mijn prijs net onder de gemiddelde prijs zitten.

Dat werkt gewoon. Geen gezeur of gezeik.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 2 mei 2021 @ 19:59:11 #187
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199252507
Ik ben ook niet zo van onderbieden. Ik ben zelf ook wel bereid een gemiddelde prijs te betalen, ik hoef niet zo nodig steeds het onderste uit de kan te halen. Qua prijs zit ik zelf ook wel ondergemiddeld. Als het na 1 a 2 weken niet verkocht is verlaag ik mijn prijs al snel. Hier ligt het toch maar in de weg. Soms zet ik trouwens wel iets hoger in vanwege bieders. Een tijdje geleden had ik een winterjas geplaatst. Gewoon voor de prijs die ik er voor wilde hebben (dus al scherp). Ik kreeg van meerdere Fransen lage biedingen. Advertentie maar verwijderd, met het voornemen ‘m nogmaals in het najaar te plaatsen. Maar die jas lag toch wel in de weg dus een paar weken geleden nogmaals geprobeerd, dit keer voor een stuk hogere prijs. Weer kreeg ik een bod, van iemand die destijds ook had geboden). Maar ze bood de prijs die ik er eigenlijk voor wilde hebben, dus meteen geaccepteerd. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199252756
Weten jullie eigenlijk of je kan instellen dat je kleding uit een specifiek land te zien krijgt? Ik zelf woon in Oostenrijk en krijg alleen maar kleding suggesties uit Duitsland en Oostenrijk als ik op iets specifieks zoek (maar vooral uit Duitsland, omdat Vinted in Oostenrijk nog niet heel populair is). Ik zou nu bijvoorbeeld ook graag Franse merken van mensen uit Frankrijk te zien krijgen, omdat ik het aantal mensen dat die merken in Duitsland en Oostenrijk aanbieden best weinig vind... Heb nog geen mogelijkheid gezien om dit in te stellen, maar wellicht heb ik verkeerd gekeken.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  zondag 2 mei 2021 @ 20:28:18 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199252870
Op duurdere items wil ik nog wel eens een beetje afdingen. 2 weken geleden 40 euro geboden voor een paar laarzen waarvan de vraagprijs 50 euro was. Maar gezien de datum, wil ik ook niet enorm veel uitgeven aan winterlaarzen en ik had net 40 euro in mijn Vinted portemonnee zitten. Ze stonden ook al maanden op Vinted. Ik kreeg vrijdag een berichtje dat ik ze voor 40 euro mocht hebben.

Goedkope dingen doe ik alleen maar met bundelkorting.
Resistance is futile.
  zondag 2 mei 2021 @ 20:33:00 #190
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199252981
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 20:19 schreef margaretha_01 het volgende:
Weten jullie eigenlijk of je kan instellen dat je kleding uit een specifiek land te zien krijgt? Ik zelf woon in Oostenrijk en krijg alleen maar kleding suggesties uit Duitsland en Oostenrijk als ik op iets specifieks zoek (maar vooral uit Duitsland, omdat Vinted in Oostenrijk nog niet heel populair is). Ik zou nu bijvoorbeeld ook graag Franse merken van mensen uit Frankrijk te zien krijgen, omdat ik het aantal mensen dat die merken in Duitsland en Oostenrijk aanbieden best weinig vind... Heb nog geen mogelijkheid gezien om dit in te stellen, maar wellicht heb ik verkeerd gekeken.
Nee dat kan niet. Ik weet eigenlijk ook niet waarom. Maar volgens mij heeft het met de verzendroutes te maken. Weet wel dat er een pilot loopt tussen Frankrijk en Duitsland.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199253041
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op duurdere dingen wel probeer af te dingen :@ Maar ik vraag wel altijd eerst of de koper daarvoor open staat. Ik ga niet direct de prijs erin gooien die ik wil bieden. Vaak stellen ze zo'n benadering wel op prijs heb ik het idee, want ik krijg het meestal wat goedkoper.

Vandaag heb ik een sweater die eigenlijk voor 41,99 erop stond voor 37 euro gekregen :)
  zondag 2 mei 2021 @ 20:38:29 #192
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199253076
Vanuit Nederland krijg ik alleen kledingaanbod uit NL, België en Frankrijk te zien. Zou Duitsland en Oostenrijk er juist graag bij hebben, want zoek nog goede outdoorjassen voor de kinderen, en daar zijn juist veel Duitse en Scandinavische merken van. Wel jammer, maar t zal idd met partnerafspraken en verzending te maken hebben.

O, en afdingen/ lager bieden doe ik wel. Zeker als de vraagprijs buiten de marge voor soortgelijke items ligt. Geen probleem hoor als iemand weigert, dan koop ik t gewoon niet. Hoeft voor mij ook geen hele conversatie aan vooraf te gaan, Vinted is voor mij 'zakelijk'. Ik ben vriendelijk, duidelijk en reageer snel. Mijn reviews zijn tot nu toe goed, dus dat zal prima zijn ;) :P
  zondag 2 mei 2021 @ 20:43:12 #193
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199253170
Italie en Luxemburg zit ook in het aanbod van Vinted.nl alleen bij Luxemburgse verkopers zie ik nooit verzendopties...En Italiaanse kopers nog maar 1 keer gezien, maar Vinted is pas sinds december 2020 actief in Italie, dus dat zal nog wat tijd nodig hebben.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 2 mei 2021 @ 20:48:45 #194
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199253301
Spanje blijkbaar ook. Ik zie echter nooit advertenties uit Spanje, Italië en Luxemburg. Wellicht zijn het mijn zoektermen/ merken, of is t daar nog niet zo groot? Ook alleen NL, Belgische en veel Franse kopers gehad.
  zondag 2 mei 2021 @ 21:00:13 #195
73386 Fazz
onderweg
pi_199253537
Ik zie wel eens advertenties uit Spanje, maar met 10E verzendkosten haak ik snel dan toch af
  zondag 2 mei 2021 @ 21:01:02 #196
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199253561
Oh ja Spanje idd ook. Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat het in die landen (nog) niet zo groot is (Luxemburg zal sowieso klein blijven :+ ).
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 2 mei 2021 @ 21:04:46 #197
73386 Fazz
onderweg
pi_199253641
Voor mijn kinderen heb ik nu meerdere dingen uit België gekocht van het merk Filou & Friends. Kende het niet maar vind het leuk. Kwalitatief ook prima (tot nu toe).
pi_199254110
quote:
7s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:04 schreef Fazz het volgende:
Voor mijn kinderen heb ik nu meerdere dingen uit België gekocht van het merk Filou & Friends. Kende het niet maar vind het leuk. Kwalitatief ook prima (tot nu toe).
Ja, da's leuk spul ja. JBC vind ik ook erg leuke kleding hebben.
  zondag 2 mei 2021 @ 21:35:50 #199
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199254184
quote:
7s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:04 schreef Fazz het volgende:
Voor mijn kinderen heb ik nu meerdere dingen uit België gekocht van het merk Filou & Friends. Kende het niet maar vind het leuk. Kwalitatief ook prima (tot nu toe).
Dat vind ik inderdaad ook leuk, dat je nieuwe merken tegenkomt. Die hier helemaal niet gangbaar zijn maar in andere landen wel. Bellerose vind ik leuk en Bonton, soms bestel ik ook Tape à l’Oeil, Vertbaudet of JBC mee.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199259958
Gister voor het eerst iets gekocht wat met PostNL bezorgd wordt. Bezorgkosten liggen natuurlijk flink wat hoger, dus ik dacht dat dat het dan wat sneller bezorgd zou worden. We wachten af, maar zo te zien is DPD sneller.
  maandag 3 mei 2021 @ 15:02:15 #201
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199261973
Je blijft natuurlijk altijd afhankelijk van de verzendsnelheid van de verkoper. Nu al een paar keer gehad dat iemand wachtte tot dag 6. Dat mag natuurlijk, maar mijn geduld wordt weer op de proef gesteld. Vind t vooral vervelend als een verkoper daarover niet communiceert. Laat t even weten als je pas veel later kunt verzenden, kleine moeite, en veel duidelijker.
pi_199262453
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:02 schreef mousemicky het volgende:
Je blijft natuurlijk altijd afhankelijk van de verzendsnelheid van de verkoper. Nu al een paar keer gehad dat iemand wachtte tot dag 6. Dat mag natuurlijk, maar mijn geduld wordt weer op de proef gesteld. Vind t vooral vervelend als een verkoper daarover niet communiceert. Laat t even weten als je pas veel later kunt verzenden, kleine moeite, en veel duidelijker.
Verkoper heeft het vandaag verzonden, vandaar dat ik kon zien hoe lang het ongeveer duurt bij PostNL :)

Dat late verzenden vind ik ook vervelend ja. Ik doe dat zelf nooit. Verzend vaak de volgende dag, of een dag later. Vorige week zelfs nog iets dezelfde dag verzonden.
  maandag 3 mei 2021 @ 16:29:28 #203
73386 Fazz
onderweg
pi_199263152
Ik verzend vaak ook laat :+ Het pakketpunt heeft onhandige openingstijden en ik heb het vaak te druk met halen/brengen van kinderen en werken. Dan blijft het toch liggen tot het weekend.
pi_199263241
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:29 schreef Fazz het volgende:
Ik verzend vaak ook laat :+ Het pakketpunt heeft onhandige openingstijden en ik heb het vaak te druk met halen/brengen van kinderen en werken. Dan blijft het toch liggen tot het weekend.
Ja, da's dan ook wel vervelend. Heb daar helemaal niet aan gedacht :) Komt denk ik omdat ik genoeg punten in de buurt heb van Mondial, DPD, Homerr en PostNL.

Gister een razendsnelle verkoop gehad. Ik had nog Vans liggen van mijn dochter. Ze waren met een uur weg.
  maandag 3 mei 2021 @ 16:47:00 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199263370
Ik verzend altijd zsm. Het punt hier in mijn dorp is weer geopend. Ik had het gevraagd aan hem. En hij zei dat hij had doorgegeven dat hij gesloten was met Koningsdag. Maar blijkbaar hadden ze hem helemaal van de Homerr site gehaald.
Fijn, scheelt mij een tripje naar de stad hiernaast.
  maandag 3 mei 2021 @ 17:00:36 #206
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199263558
1 bestelling die ik heb gedaan is nu, 12 dagen later, nog niet verzonden. :( Hopelijk wordt het vandaag nog geannuleerd...

Verzenden doe ik ook snel. Met Homerr eigenlijk altijd wel dezelfde dag nog, tenzij het na 17:00 uur is gekocht. Zit op de route richting de opvang van de kinderen dus dan breng ik het weg als ik ga ophalen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199265460
Ik probeer ook altijd zo snel mogelijk te verzenden. Vandaag ook weer na het werk 3 pakketjes weggebracht, waarvan de bestelling gister bevestigd werd.

Zelf heb ik gister ook nog wat besteld (dat witte blousje wat ik hier voorheen gepost heb), en daarvan kreeg ik vandaag ook een bevestiging dat het pakje vandaag op de post is gedaan! :)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 3 mei 2021 @ 20:19:16 #208
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_199266047
Ik verzend eigenlijk ook snel. Vrijdag om 16.15 iets naar DHL gebracht. Het wordt vaak rond 16.30 uur opgehaald dus het was nog meegegaan. De koper had het de volgende dag al.

Ik wacht zelf op een pakketje uit Frankrijk & er moeten er nog twee verzonden worden NL, 1 mei gekocht en Frankrijk, 2 mei gekocht.

Merk wel dat het verslavend is om elke dag even te kijken, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_199268420
Zojuist kreeg ik van iemand een bod op twee paar oorbellen die ze samen voor ¤25 wilde hebben inclusief verzending. Toen antwoordde ik dat ik met ¤27 akkoord zou gaan. En toen kreeg ik als antwoord: ‘ik heb nog maar ¤25 op mijn rekening staan, die twee euro d’r op gaan helaas echt niet’.

Ik heb maar niet meer geantwoord...
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 3 mei 2021 @ 22:58:21 #210
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_199268638
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 22:36 schreef margaretha_01 het volgende:
Zojuist kreeg ik van iemand een bod op twee paar oorbellen die ze samen voor ¤25 wilde hebben inclusief verzending. Toen antwoordde ik dat ik met ¤27 akkoord zou gaan. En toen kreeg ik als antwoord: ‘ik heb nog maar ¤25 op mijn rekening staan, die twee euro d’r op gaan helaas echt niet’.

Ik heb maar niet meer geantwoord...
Ja daar zou ik ook niet intrappen. Maar mede om dit soort gezeik te voorkomen heb ik dus in mijn profiel staan dat ik afdingen niet waardeer.

Zelf probeer ik altijd af te dingen maar ik koop niet ongezien 2ehands kleding. Ik ben dus alleen een verkopende partij op Vinted. :Y)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_199268650
Wat ik een nadeel vind is dat je de verzendlabels moet printen. Dat is de enige reden waarom ik het ‘later’ verzend. Want ik heb geen printer.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:56:02 #212
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199276521
In de app bij mijn bestellingenoverzicht zie ik voor elk gekocht en verkocht artikel een bolletje met daarin een letter of uitroepteken.

! = actie ondernemen
L = artikel in levering (?)

Nu had een artikel ook een x. Weet iemand wat dat betekent? Het betreffende artikel heb ik 7 dagen geleden gekocht en is nog niet verzonden. Zou het dat kunnen zijn? En wordt de bestelling dan automatisch geannuleerd?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:24:10 #213
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_199276896
Het is geen L maar een klokje. Ik denk dat het betekend dat de bestelling automatisch is geannuleerd ivm niet-verzenden.

Hier met Spaanse verkopers slechte ervaringen. Ondanks dat het tegen de regels is om nep-merkkleding te kopen, is het al vaak voorgekomen dat ondanks ik het heb gevraagd of het origineel is (geen namaak), toch nep kleding te hebben ontvangen. Ik heb een hele lieve collega die zo nu en dan een zeecontainer richting Afrika stuurt dus doneer ik weer wat kleertjes.
Ook laatst een boxpakje gekocht ''nieuw zonder prijskaartje'' helemaal verkleurd. Helaas al op ''alles ok'' gedrukt en 3 sterren achtergelaten ipv 5 maar niks meer over gehoord. Jammer, maar leermoment.

Als verkoper ook een hoop frustratie. Merkkleding staat er al scherp geprijsd op en mensen plaatsen het minimale bod en als ik er op in ga hoor ik ''ik heb geen geld'' en wijs ik ze op mijn Hema-kleertjes krijg ik geen reactie. stom hoor!
Of heb ik met liefde een mooi pakket ingepakt, meteen verstuurd én nog wat extra's erbij gedaan, geen 5 sterren gekregen. :'(
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:41:18 #214
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199277109
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:24 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Het is geen L maar een klokje. Ik denk dat het betekend dat de bestelling automatisch is geannuleerd ivm niet-verzenden.
Nog een keer gekeken, klokje zou ook kunnen ja.
Het kruisje is nu veranderd in de L-klok, denk dat de verkoper een herinnering heeft gehad en op het laatste moment heeft verzonden.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 19:30:33 #215
382129 crew  Donna
pi_199278418
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:41 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Nog een keer gekeken, klokje zou ook kunnen ja.
Het kruisje is nu veranderd in de L-klok, denk dat de verkoper een herinnering heeft gehad en op het laatste moment heeft verzonden.
Ik had dat laatst ook, precies hetzelfde met dat kruisje en later de klok!
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 19:31:39 #216
382129 crew  Donna
pi_199278437
Waarom zou je als alles oké is minder dan 5 sterren geven eigenlijk? Snap ik niet!
pi_199278537
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:24 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Het is geen L maar een klokje. Ik denk dat het betekend dat de bestelling automatisch is geannuleerd ivm niet-verzenden.

Hier met Spaanse verkopers slechte ervaringen. Ondanks dat het tegen de regels is om nep-merkkleding te kopen, is het al vaak voorgekomen dat ondanks ik het heb gevraagd of het origineel is (geen namaak), toch nep kleding te hebben ontvangen. Ik heb een hele lieve collega die zo nu en dan een zeecontainer richting Afrika stuurt dus doneer ik weer wat kleertjes.
Ook laatst een boxpakje gekocht ''nieuw zonder prijskaartje'' helemaal verkleurd. Helaas al op ''alles ok'' gedrukt en 3 sterren achtergelaten ipv 5 maar niks meer over gehoord. Jammer, maar leermoment.

Als verkoper ook een hoop frustratie. Merkkleding staat er al scherp geprijsd op en mensen plaatsen het minimale bod en als ik er op in ga hoor ik ''ik heb geen geld'' en wijs ik ze op mijn Hema-kleertjes krijg ik geen reactie. stom hoor!
Of heb ik met liefde een mooi pakket ingepakt, meteen verstuurd én nog wat extra's erbij gedaan, geen 5 sterren gekregen. :'(
Dat laatste heb ik ook wel eens gedaan, koper heeft niet eens de moeite gedaan om een review achter te laten. Erg jammer...
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:50:52 #218
43653 sigme
Veraan
pi_199278709
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:31 schreef Donna het volgende:
Waarom zou je als alles oké is minder dan 5 sterren geven eigenlijk? Snap ik niet!
Ik eigenlijk ook niet. Ik geef in principe 5 sterren, er moet al wel echt iets mis zijn wil ik dat niet doen. Er is wel eens iets mis, maar dat zie ik meestal pas een week later ofzo, als ik het eens echt aandoe. Ligt er een naad los, of gaatje erin ofzo. Maar eigenlijk maakt me dat ook weinig uit :+.
En ik bedank ook altijd even in een review, en als ik iets echt mooi vind dan schrijf ik dat erbij. Verkoper heeft er altijd moeite voor gedaan (foto's maken, nagelbijten, opsturen), en dan koop ik het voor een habbekrats - het minste wat zo iemand verdient is een netjes 'dankjewel'.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 4 mei 2021 @ 20:09:23 #219
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199279050
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:31 schreef Donna het volgende:
Waarom zou je als alles oké is minder dan 5 sterren geven eigenlijk? Snap ik niet!
Heb ik 1 keer gedaan. Product was wel prima, maar communicatie onduidelijk en incorrect.

Ik kreeg 1 keer 4 sterren omdat 'de broek wel kort viel'. Ja, dat heb je met een 7/8 broek (makkelijk te Googlen model ook van King Louie). Bij mij viel ie prima, maar ik ben dan ook niet zo groot. En de koopster had er ook niet naar gevraagd, ik meet duurdere items met liefde op.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 21:03:15 #220
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_199280273
Na dit topic steeds langs te zien komen, zondag voor het eerst ook even gekeken. Bleek 1 van mijn favoriete kledingstukken van mijn favoriete merk er op te staan, in perfecte staat O+ (waar ik die van mij al bijna kapot heb gedragen ;) ), dus meteen gekocht. Ook na het lezen van de berichten hier 5 sterren gegeven en een lieve review achter gelaten. En toch maar niet er bij gezet dat het parfumeren van mij niet had gehoeven, want dat was vast ook lief bedoeld :P
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:16:45 #221
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199281652
Ik geef ook altijd wel 5 sterren, tenzij het artikel echt anders is dan beschreven. Als het iets minder is dan verwacht geef ik geen beoordeling, dan komt er wel een automatische beoordeling van 5 sterren. Heb bijvoorbeeld wel eens kleding gekregen met dierenharen er op. Ik gooi alles wel eerst in de was, maar ik vind het gewoon niet zo fris om het zo te versturen.
Ik heb gelukkig maar 1 x een zeikerd gehad.

@VenusFlyTrap jammer zeg! Ik controleer het tegenwoordig wel heel goed, heb helaas ook 1 keer een fake ontvangen. Waar lag het aan dat de koper je geen 5 sterren gaf? Ergens niet helemaal tevreden over?
Ik deed er voorheen ook vaak wat extra’s bij, maar mijn conclusie is dat kopers er niet op zitten te wachten. Van de zeker 25 pakketjes waarbij ik dit heb gedaan heb ik 2 keer van de koper een bedankje gehad. Dus ik doe het niet meer.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 00:25:01 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199283279
Tot nu toe heb ik nog maar 1x kinderkleding verkocht en na weken complete stilte vandaag opeens 2 bestellingen. Toevallig!

Daarnaast ook het bericht gekregen dat mijn zoekgeraakte pakketje bij Homerr weer gevonden is. De koper wil deze niet meer (positiebroek) dus ik krijg het weer terug. Na 8 (!!) weken.

Qua extraatjes erbij: dat leek mij ook leuk maar ik las laatst in de Vinted groep op Facebook dat veel mensen daar niet op zitten te wachten en dat weggooien. Ik vond het vrij verzuurd :@ zelf doe ik er wel altijd een kaartje bij.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_199284665
Goedemorgen allemaal! Ik ben sinds kort ook Vinted-verslaafd en ik ben benieuwd hoe andere gebruikers tegen het volgende aankijken. Gisteravond heeft iemand iets bij me gekocht waarvoor ik de verzendkosten à 4 euro moet voorschieten. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik dacht eigenlijk dat de koper altijd voor verzending moet betalen... Ik lijk de verzendkosten pas terug te krijgen als de koper straks aangeeft dat alles goed is. Koper heeft ook nog bijna geen reviews. Hebben jullie dit ook wel eens gehad, en hebben jullie toen gevraagd om een andere verzendmethode te selecteren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 08:35:14 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199284785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:25 schreef TostiAardbei het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik ben sinds kort ook Vinted-verslaafd en ik ben benieuwd hoe andere gebruikers tegen het volgende aankijken. Gisteravond heeft iemand iets bij me gekocht waarvoor ik de verzendkosten à 4 euro moet voorschieten. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik dacht eigenlijk dat de koper altijd voor verzending moet betalen... Ik lijk de verzendkosten pas terug te krijgen als de koper straks aangeeft dat alles goed is. Koper heeft ook nog bijna geen reviews. Hebben jullie dit ook wel eens gehad, en hebben jullie toen gevraagd om een andere verzendmethode te selecteren?
Ja, als het om een PostNL pakket gaat. Heb de kosten gewoon terug gekregen.
pi_199284944
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja, als het om een PostNL pakket gaat. Heb de kosten gewoon terug gekregen.
Hmm, ok. Maar wat als de koper straks aangeeft dat het product niet ok is? Ben ik dan het product + verzendkosten kwijt, en heeft de koper dan een product zonder daar verzending voor te hebben hoeven betalen? 😇
  woensdag 5 mei 2021 @ 08:55:40 #226
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199284974
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:52 schreef TostiAardbei het volgende:

[..]

Hmm, ok. Maar wat als de koper straks aangeeft dat het product niet ok is? Ben ik dan het product + verzendkosten kwijt, en heeft de koper dan een product zonder daar verzending voor te hebben hoeven betalen? 😇
Ja dat klopt. Dat is dus het vervelende. Nog vervelender is dat je PostNL gewoon niet kunt uitschakelen. }:| Ik zet dus meestal bij mijn advertentie dat ik niet verzend met PostNL, ook al kiezen mensen zelden voor PostNL.

Lekker bezig @MaJo! Ik vind het toch altijd opmerkelijk als dingen die er al langer opstaan ineens verkocht worden, want gezien de hoeveelheid op Vinted zakt alles toch snel omlaag in de zoekopdrachten.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:17:35 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199285138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:52 schreef TostiAardbei het volgende:

[..]

Hmm, ok. Maar wat als de koper straks aangeeft dat het product niet ok is? Ben ik dan het product + verzendkosten kwijt, en heeft de koper dan een product zonder daar verzending voor te hebben hoeven betalen? 😇
Geen idee. Ik heb altijd het hele bedrag + verzendkosten gekregen.
pi_199285285
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind het toch altijd opmerkelijk als dingen die er al langer opstaan ineens verkocht worden, want gezien de hoeveelheid op Vinted zakt alles toch snel omlaag in de zoekopdrachten.
Ik kocht zojuist een jurkje dat er al 10 maanden op staat.
Het hangt er natuurlijk erg vanaf hóe je je door het vinted-aanbod beweegt, welke zaken je te zien krijgt. Ik probeer dat zo te doen dat ik ook resultaten zie die er al lang op staan, bijvoorbeeld door een prijsrange te geven en dan 'goedkoopste bovenaan' sorteren.
Dan zie ik ook kleren die er soms al 2 jaar op staan. Soms is de verkoper dan ook 2 jaar geleden voor het laatst ingelogd :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:56:54 #229
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199285575
Ik heb eerlijk gezegd ook geen behoefte aan extraatjes hoor. Zo kreeg ik laatst oorbellen erbij. Was vast lief bedoeld, maar ik draag ze niet (allergisch voor meeste metalen), en dan ligt t hier in huis weer te slingeren. Ik gebruik Vinted juist ook om duurzaam bezig te zijn en te ontspullen. Een kaartje is natuurlijk gewoon prima (en kan bij t oud papier ;))


Ik zoek ook heel gericht op merken, soort artikel en prijsrange. Dan vind ik genoeg oudere spullen, en juist daarop kun je vaak wel een lager bod doen dat geaccepteerd wordt
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:59:54 #230
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199285613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:52 schreef TostiAardbei het volgende:

[..]

Hmm, ok. Maar wat als de koper straks aangeeft dat het product niet ok is? Ben ik dan het product + verzendkosten kwijt, en heeft de koper dan een product zonder daar verzending voor te hebben hoeven betalen? 😇
Zodra het door post.nl als afgeleverd gemeld is, moet de koper óf bewijzen dat t echt niet goed is (met foto's oid) en terugzenden, of jij krijgt gewoon je geld. Daarom moet je ook de t&t code invoeren. Tot het toe 2 keer met post.nl verzonden. Ging beide keren goed, al vind ik het voorschieten wel vervelend. Voordeel was dat de uitbetaling wel snel ging, levertijd 1 dag ipv 14 dagen met Homerr soms.
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:03:23 #231
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199285663
Ik verkoop dus praktisch nooit iets wat er langer dan 4 weken op staat. Alleen in combinatie met een bundel bij een nieuwer artikel. Zelf koop ik ook nooit iets wat er al langer op staat. Ik koop vaak wel gericht, maar meestal populaire artikelen die snel weg gaan.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:08:00 #232
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199285708
Net iemand die een bestelling wil annuleren, en zegt dat ik dat (als verkoper) moet doen. Mooi niet dus,dan krijg ik een negatieve review.
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:11:58 #233
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199285756
Ik zag op marktplaats een buste voor 5 euro. Ik dacht. Die wil ik wel hebben. Kan ik mooie foto’s maken voor Vinted. Maar die verkoopster heeft al sinds zondag niet gereageerd.

En het portomoneetje dat ik wilde is verkocht😥
Ik wilde er alleen geen 15 euro plus verzenden voor betalen. Ze woont nl in de buurt. En zij wilde niet laten ophalen ivm Corona.
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:38:30 #234
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199286074
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:08 schreef mousemicky het volgende:
Net iemand die een bestelling wil annuleren, en zegt dat ik dat (als verkoper) moet doen. Mooi niet dus,dan krijg ik een negatieve review.
Niet in alle gevallen, maar ik weet niet wanneer het nu wel en niet gebeurd. Ik kocht laatst iets, maar de verkoper annuleerde de bestelling. Beweerde het al verkocht te hebben elders. Vervolgens plaatste ze het artikel opnieuw. Dus ik kocht het gewoon nogmaals. :6 Weer geannuleerd (en ik werd geblokkeerd _O- ). Maar de verkoper heeft geen negatieve review gekregen. Zelf heb ik 1 keer iets moeten annuleren omdat ik het artikel niet meer kon vinden. Ik kreeg toen een negatieve review.
Maar evengoed zou ik dit gewoon door de verkoper laten annuleren, probleem van de verkoper dat hij of zij zich heeft bedacht.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:46:00 #235
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199286127
Ik heb dr inderdaad nu zelf laten annuleren, en heb het artikel opnieuw geplaatst.

Wel vaag dat jij het artikel niet 'mocht' kopen en werd geblokkeerd. Ook zonder communicatie, erg vriendelijk enzo :N
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:47:25 #236
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199286830
Ik vermoed dat de verkoper een bundelaanvraag had gekregen waar dat artikel in zat. Tja, ik vind dat het risico wat erbij hoort. Verkocht=verkocht. Heb het zelf ook meegemaakt als verkoper en koper. Ik annuleer de koop dan niet.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 12:33:33 #237
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_199287518
DPD is ook maar een vage verzender.

01.05.2021 14:43
Afhaling bij een Pickup parcelshop door een DPD Chauffeur.

En daar staat het al vier dagen op.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 12:34:16 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199287532
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:55 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Dat is dus het vervelende. Nog vervelender is dat je PostNL gewoon niet kunt uitschakelen. }:| Ik zet dus meestal bij mijn advertentie dat ik niet verzend met PostNL, ook al kiezen mensen zelden voor PostNL.

Lekker bezig @:Majo! Ik vind het toch altijd opmerkelijk als dingen die er al langer opstaan ineens verkocht worden, want gezien de hoeveelheid op Vinted zakt alles toch snel omlaag in de zoekopdrachten.
Het zijn 2 items waar ik al wekenlang likes op krijg maar steeds niet verkochten. Toevallig dat het nu wel gelukt is!

quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:56 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook geen behoefte aan extraatjes hoor. Zo kreeg ik laatst oorbellen erbij. Was vast lief bedoeld, maar ik draag ze niet (allergisch voor meeste metalen), en dan ligt t hier in huis weer te slingeren. Ik gebruik Vinted juist ook om duurzaam bezig te zijn en te ontspullen. Een kaartje is natuurlijk gewoon prima (en kan bij t oud papier ;))

Ik zoek ook heel gericht op merken, soort artikel en prijsrange. Dan vind ik genoeg oudere spullen, en juist daarop kun je vaak wel een lager bod doen dat geaccepteerd wordt
Ik vind het slim gespind van Vinted hoe duurzaam ze zijn, er is natuurlijk niks duurzaams aan al die pakketjes die heel Europa doorreizen ;) Qua ontspullen heb je zeker een punt, dan zit je niet te wachten op een extraatje waarvan de ander totaal niet weet of je er iets mee gaat doen.

Het punt van te mooi verpakken met allemaal troep van Alie Expres vind ik ook wel een goeie, als er iets niet duurzaam is is dat het wel. Ziet er mooi uit maar het eindigt toch in de prullenbak.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:32:40 #239
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199288256
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het zijn 2 items waar ik al wekenlang likes op krijg maar steeds niet verkochten. Toevallig dat het nu wel gelukt is!
[..]

Ik vind het slim gespind van Vinted hoe duurzaam ze zijn, er is natuurlijk niks duurzaams aan al die pakketjes die heel Europa doorreizen ;) Qua ontspullen heb je zeker een punt, dan zit je niet te wachten op een extraatje waarvan de ander totaal niet weet of je er iets mee gaat doen.
Hergebruiken van kleding is voor mij ook duurzaam 😉 Aan Ali doe ik niet, en of iets nu vanuit een webshop verzonden wordt of vanuit een particulier via Vinted maakt qua duurzaamheid natuurlijk niets uit. Dan liever dat laatste. Fysiek shoppen in een winkel doe ik al tijden niet meer.
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:39:23 #240
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199288343
Natuurlijk is het een stuk duurzamer als je tweedehands kleding ophaalt bij iemand in de buurt, maar het transport van tweedehands spullen is wel echt een stuk minder belastend voor het milieu dan de productie van nieuwe spullen. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199288585
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:55 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Dat is dus het vervelende. Nog vervelender is dat je PostNL gewoon niet kunt uitschakelen. }:| Ik zet dus meestal bij mijn advertentie dat ik niet verzend met PostNL, ook al kiezen mensen zelden voor PostNL.
Dat dacht ik al. Volgens mij is DHL in dit geval ook goedkoper, vandaar mijn achterdocht 😉

Ik probeer het maar een keertje, ook omdat mousemicky aangeeft dat de “bewijslast” dan bij de koper ligt... en het is een product die ik al lang kwijt wil, dus ben stiekem ook blij dat iemand het wil kopen.
pi_199288636
quote:
18s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:33 schreef Rene het volgende:
DPD is ook maar een vage verzender.

01.05.2021 14:43
Afhaling bij een Pickup parcelshop door een DPD Chauffeur.

En daar staat het al vier dagen op.
Ik had deze week iets soortgelijks met DPD. Zaterdag afgegeven bij de shop in Rotterdam, die dag ook opgehaald door de DPD chauffeur. Maandag kreeg de koper een berichtje dat ze het pakketje op kon halen...bij dezelfde shop in Rotterdam. Terwijl ze in Groningen woont. Volgens de tracking was het pakket weer bij de shop in Rdam bezorgd. Van Vinted en DPD moest ik het oplossen met de shop, dus gisteren daarheen, maar daar was ie niet... toen ik weer buiten stond kreeg ik een bericht dat het pakket onderweg was. Heel vreemd dus, de tracking info van DPD lijkt niet helemaal te kloppen.
pi_199288780
Ik had een zomerjasje erop gezet van Noppies voor 5 euro. Vind ik een hele schappelijke prijs gezien de staat en het merk. Krijg ik net een bod van iemand van 3 euro... Ik heb het afgewezen en gezegd dat ze het voor 4 euro mag hebben. Waar ik overigens spijt van heb. Ik haat mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Ik vraag aan de koper altijd eerst of ze bereid zijn af te dingen. Zo out of the blue een (veel) lager bod uitbrengen wekt mijn irritatie.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 14:22:02 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199288852
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:32 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hergebruiken van kleding is voor mij ook duurzaam 😉 Aan Ali doe ik niet, en of iets nu vanuit een webshop verzonden wordt of vanuit een particulier via Vinted maakt qua duurzaamheid natuurlijk niets uit. Dan liever dat laatste. Fysiek shoppen in een winkel doe ik al tijden niet meer.
Hergebruik is zeker duurzaam maar ik vraag me af als alle kleertjes die je besteld uit alle uithoeken van Europa komen hoe duurzaam dat dan is. Gewoon benieuwd naar :)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:39 schreef Mariposas het volgende:
Natuurlijk is het een stuk duurzamer als je tweedehands kleding ophaalt bij iemand in de buurt, maar het transport van tweedehands spullen is wel echt een stuk minder belastend voor het milieu dan de productie van nieuwe spullen. :)
Het eerste zou helemaal mooi zijn, of meteen afname bij de maker van de kleertjes zelf. Überhaupt een interessant thema vind ik :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 14:24:20 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199288880
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had een zomerjasje erop gezet van Noppies voor 5 euro. Vind ik een hele schappelijke prijs gezien de staat en het merk. Krijg ik net een bod van iemand van 3 euro... Ik heb het afgewezen en gezegd dat ze het voor 4 euro mag hebben. Waar ik overigens spijt van heb. Ik haat mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Ik vraag aan de koper altijd eerst of ze bereid zijn af te dingen. Zo out of the blue een (veel) lager bod uitbrengen wekt mijn irritatie.
Ik heb dat ook inderdaad. Wat dat betreft zou je bijna al veel hoger in gaan zetten omdat mensen toch vaak ongeveer op de helft bieden. Ik had laatst iets erop staan voor ¤ 12,50 en dit afgeprijsd naar ¤ 10,- Daarna werd er ¤ 6,00 geboden, ik gaf toen aan het voor ¤ 8,00 te doen maar daar niets meer van gehoord. Het gaat in dit geval om ongebruikte make-up met een winkelwaarde van ¤ 25,- Dan vind ik een kwart van de prijs wel erg weinig -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:20:21 #246
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199290324
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hergebruik is zeker duurzaam maar ik vraag me af als alle kleertjes die je besteld uit alle uithoeken van Europa komen hoe duurzaam dat dan is. Gewoon benieuwd naar :)
[..]
Als ik nieuw bestel, komt t óok uit alle hoeken van Europa of zelfs de wereld. Er is weinig in Nederland lokaal geproduceerde kleding die ik koop. Echt, daar zie ik het verschil niet tussen. Of het nu op transport gaat vanuit Zweden/Noorwegen/wherever naar een winkel in NL, of van een parcelshop in Frankrijk/België/ Groningen naar de parcelshop in 013...
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:25:25 #247
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199290386
Make-up zou ik dan echt nooit 'tweedehands' kopen. Maar ik heb ook nooit make-up die duurder is dan 10 euro.

En grappig dat meteen bieden bij een aantal hier irritatie opwekt. Ik raak juist geïrriteerd van mensen die eerst 4 berichten heen en weer willen sturen. Gebruik gewoon de bied knop, die is er niets voor niks :P
pi_199290510
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:25 schreef mousemicky het volgende:
Make-up zou ik dan echt nooit 'tweedehands' kopen. Maar ik heb ook nooit make-up die duurder is dan 10 euro.

En grappig dat meteen bieden bij een aantal hier irritatie opwekt. Ik raak juist geïrriteerd van mensen die eerst 4 berichten heen en weer willen sturen. Gebruik gewoon de bied knop, die is er niets voor niks :P
Ben ik met je eens, tot op zekere hoogte. Ik had een Noppies jas erop gezet en die is zeer goed. 5 euro vind ik nog aan de goedkope kant, maar ik wil er van af. Om dan zo 3 euro te bieden, ja dat vind ik vervelend. Die jas staat er namelijk al voor een schijntje op.
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:44:14 #249
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199290583
Haha ik heb ook liever de bieden knop. Dan kan ik met 1 druk op de knop meteen afwijzen.

Soms zet ik iets er wat hoger geprijsd op zodat ik biedingen kan accepteren.

@mousemicky volgens de catalogusregels mag je alleen nieuwe en gesealde cosmetica verkopen.

Als je nieuw koopt, komt er naast het productieproces, wat an sich al behoorlijk belastend is voor het milieu, heel veel transport bij kijken. Levering van de grondstoffen, uit fabriek naar diverse distributiepunten, uiteindelijk naar consument. Verpakkingsmaterialen. En de consument stuurt ook nog eens heel vaak retour. Dus ondanks de verzending van de tweedehands artikelen binnen Europa is deze belasting op het milieu echt aanzienlijk lager, dat kun je op je vingers natellen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mariposas op 05-05-2021 17:03:56 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:45:25 #250
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199290597
Snap ik. Dan weiger je gewoon het bod toch. Een vaak kopen mensen het dan toch wel voor de vraagprijs als die redelijk is.

Ik bedoel dus meer dan ik niet zo veel kan met berichtjes als 'wat is je vraagprijs?' (joh, die staat er dus) of 'kan ik het voor xx overnemen?' (gebruik de bied-knop). Maar goed, ik sta ook op m'n werk bekend als vrij zakelijk, en allergisch voor zinloze smalltalk, dus wellicht ligt dat ook aan mij hoor ;)
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:56:58 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199290734
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had een zomerjasje erop gezet van Noppies voor 5 euro. Vind ik een hele schappelijke prijs gezien de staat en het merk. Krijg ik net een bod van iemand van 3 euro... Ik heb het afgewezen en gezegd dat ze het voor 4 euro mag hebben. Waar ik overigens spijt van heb. Ik haat mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Ik vraag aan de koper altijd eerst of ze bereid zijn af te dingen. Zo out of the blue een (veel) lager bod uitbrengen wekt mijn irritatie.
Dat had ik laatst met dat Ralph Lauren vest. Ik heb het uiteindelijk voor de vraagprijs verkocht aan iemand anders.
pi_199291303
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:39 schreef Mariposas het volgende:
Natuurlijk is het een stuk duurzamer als je tweedehands kleding ophaalt bij iemand in de buurt, maar het transport van tweedehands spullen is wel echt een stuk minder belastend voor het milieu dan de productie van nieuwe spullen. :)
Yaay, haha, ik ben zo iemand die z’n tweedehands kleding nog altijd zelf ophaalt bij iemand in de buurt; zo leer ik de stad nog beter kennen en doe ik een beetje aan sport! :p (natuurlijk alles met masker en veilige afstand ivm corona).
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 23:00:24 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199308870
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:20 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Als ik nieuw bestel, komt t óok uit alle hoeken van Europa of zelfs de wereld. Er is weinig in Nederland lokaal geproduceerde kleding die ik koop. Echt, daar zie ik het verschil niet tussen. Of het nu op transport gaat vanuit Zweden/Noorwegen/wherever naar een winkel in NL, of van een parcelshop in Frankrijk/België/ Groningen naar de parcelshop in 013...
Van jou uit is het zeker duurzaam maar het zorgt ook voor meer tweedehands handel. Vroeger bracht ik alles naar de kledingbak en nu wordt het door heel Europa verzonden. Ik draag dus juist weer bij aan meer vervuiling ;) Maar als iedereen tweedehands besteld en niet alles meer nieuw dan scheelt dat zeker.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:25 schreef mousemicky het volgende:
Make-up zou ik dan echt nooit 'tweedehands' kopen. Maar ik heb ook nooit make-up die duurder is dan 10 euro.

En grappig dat meteen bieden bij een aantal hier irritatie opwekt. Ik raak juist geïrriteerd van mensen die eerst 4 berichten heen en weer willen sturen. Gebruik gewoon de bied knop, die is er niets voor niks :P
Bij mij wekt het geen irritatie op als men meteen bied maar wel dat er zover onder geboden wordt als het al een scherpe prijs is.

Vandaag kreeg ik weer een laag bod maar ik moest al 2 pakketjes wegbrengen dus ik dacht "ach doen we deze voor 3 euro, prima". Is de koop nog niet afgerond en moet ik nu weet ik wanneer voor 3 euro naar het verzendpunt :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 7 mei 2021 @ 07:29:29 #254
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199310244
Maar wat denk je dat er met jouw kleding gebeurt als je het in de kledingbak gooit, @MaJo ? :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 08:16:27 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199310535
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:29 schreef Mariposas het volgende:
Maar wat denk je dat er met jouw kleding gebeurt als je het in de kledingbak gooit, @:majo ? :P
Dat gaat rechtstreeks naar een gezin in Afrika? O-) Nee ik weet dat dat niet zo is maar wat er precies gebeurt en hoeveel vervuiling van de aarde daarbij gepaard gaat weet ik niet :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 7 mei 2021 @ 11:11:18 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199312565
Ik heb nu dus iets verkocht. En zij wil brievenbus pakket PostNL a ¤4,10
Maar de app geeft al een paar dagen storing. Weet dus niet of ik het pakket nu aan kan melden. Heb al een tweet gestuurd naar PostNL.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 16:12:33 #257
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199316371
Nu breekt echte mijn klomp. Ik heb een letterlijk nieuwe broek van only (zo'n jogging achtige) verkocht aan een Franse mevrouw. Alleen gepast, nooit gedragen, alleen in de kast gehangen. Het ze nu vier sterren feedback omdat de stof pillig zou zijn. Hoe dan??? Van het hangen op een hanger?

Eerste keer dat ik dus op feedback heb gereageerd, want dit is dus echt onzin.
pi_199316373
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:02 schreef TostiAardbei het volgende:

[..]

Dat dacht ik al. Volgens mij is DHL in dit geval ook goedkoper, vandaar mijn achterdocht 😉

Ik probeer het maar een keertje, ook omdat mousemicky aangeeft dat de “bewijslast” dan bij de koper ligt... en het is een product die ik al lang kwijt wil, dus ben stiekem ook blij dat iemand het wil kopen.
Nou, het zou vanochtend aan de koper afgeleverd moeten zijn, maar die zegt dat het niet in de brievenbus zit. Zat toch goed met m’n intuïtie dat deze voor problemen zou zorgen... 🙁 Balen..
  vrijdag 7 mei 2021 @ 16:18:10 #259
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199316432
Screenshot maken van track & trace en contact opnemen met Vinted klantenservice? Lijkt me dat de T&T bewijs genoeg is dat het geleverd is?
pi_199317135
Ik had een tijdje geleden een Frans iemand een bericht gestuurd want ze verkoopt een haarmasker van een bepaald merk die ik graag wil hebben. Ze heeft alleen een foto erop staan van een ongeopende pot. Dus ik heb haar een berichtje gestuurd of ze een foto kan maken van het product met de dop eraf. Gelezen, niet meer gereageerd. Dan weet je eigenlijk wel genoeg...
pi_199317506
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:18 schreef mousemicky het volgende:
Screenshot maken van track & trace en contact opnemen met Vinted klantenservice? Lijkt me dat de T&T bewijs genoeg is dat het geleverd is?
Gedaan, de Vinted klantenservice geeft alleen maar aan dat ik de koper moet adviseren de order op te schorten. Schiet ik niet veel mee op dus. Ben nu met PostNL in contact, maar ik heb begrepen dat die niet veel kunnen doen in het geval van brievenpuspost...
pi_199317590
Ik lees trouwens de laatste tijd veel problemen met PostNL. Ze bezorgen lege enveloppen (waar mogelijk de inhoud er al uitgehaald is) en soms bezorgen ze ook niet...
pi_199318711
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees trouwens de laatste tijd veel problemen met PostNL. Ze bezorgen lege enveloppen (waar mogelijk de inhoud er al uitgehaald is) en soms bezorgen ze ook niet...
😳 Als dat echt vaker gebeurd... Daar zou echt beter op getraceerd kunnen worden; door wie een pakketje bezorgd is en die persoon ontslaan als pakketjes leeg aankomen... :/
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_199318758
Wow, toen @mousemicky hier vertelde dat ze 200¤ verdiend had in ca 2 weken was ik best onder de indruk. Nu twee weken later heb ik zelf ook rond datzelfde bedrag aan kleding verkocht; haha ik ben onder de indruk van mezelf! :p

Heb er zelf echter ook weer kleding van gekocht; het geld blijft in de roulatie! xP
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:02:40 #265
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_199319136
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees trouwens de laatste tijd veel problemen met PostNL. Ze bezorgen lege enveloppen (waar mogelijk de inhoud er al uitgehaald is) en soms bezorgen ze ook niet...
Is bij ons gebeurd met cadeaubonnen van het werk. Was overigens zonder T&T code en verspreid qua woonplaatsen. Leek daarom ook dat het gebeurd was bij het depot waar ze afgegeven waren maar goed… Bewijs dat maar. :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:04:37 #266
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_199319174
Ik had nu ook iemand die 3 dingen wil kopen, maar reageert nergens meer op. Zo stom!
En heb nu ook al voor ¤118,- ofzo verkocht. Heb het uit laten betalen en in een (digitaal) potje gestopt.

Ben nu al een tijdje, in de winkels, op zoek naar een bodywarmer voor m’n zoontje. Nergens te vinden, dus ga nu maar eens op Vinted zoeken.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:34:59 #267
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199319777
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:40 schreef margaretha_01 het volgende:
Wow, toen @:mousemicky hier vertelde dat ze 200¤ verdiend had in ca 2 weken was ik best onder de indruk. Nu twee weken later heb ik zelf ook rond datzelfde bedrag aan kleding verkocht; haha ik ben onder de indruk van mezelf! :p

Heb er zelf echter ook weer kleding van gekocht; het geld blijft in de roulatie! xP
Soms gaat t opeens snel hè. Mijn verkoop voorraad is inmiddels behoorlijk geslonken. Vooral nog winterspul in de aanbieding, dus ik denk dat ik de komende weken niet voor zo veel meer verkoop hoor ;)

Ik vond gisteren wel op Vinted de zwarte leren Toms ballerina's nieuw in mijn maat, die ik ook al een paar keer in mijn digitale mandje van de webshop had liggen. Nu meteen gekocht, ¤50 bespaard *O*
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 22:59:12 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199322657
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had een tijdje geleden een Frans iemand een bericht gestuurd want ze verkoopt een haarmasker van een bepaald merk die ik graag wil hebben. Ze heeft alleen een foto erop staan van een ongeopende pot. Dus ik heb haar een berichtje gestuurd of ze een foto kan maken van het product met de dop eraf. Gelezen, niet meer gereageerd. Dan weet je eigenlijk wel genoeg...
Welk merk? Ik heb nu ook make-up erop staan O-)

Ik heb niks meer gehoord sinds ik het bod heb geaccepteerd van iemand. Dat staat nog steeds op dat diegene de koop moet afronden. Kun je dit op de een of andere manier nog afwijzen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_199324801
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Welk merk? Ik heb nu ook make-up erop staan O-)

Ik heb niks meer gehoord sinds ik het bod heb geaccepteerd van iemand. Dat staat nog steeds op dat diegene de koop moet afronden. Kun je dit op de een of andere manier nog afwijzen?
Boucleme :) Ik ben wel benieuwd naar jouw vinted. Wat is je adres?
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 00:10:49 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199351908
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 06:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Boucleme :) Ik ben wel benieuwd naar jouw vinted. Wat is je adres?
Ik doe je even een DM :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 00:37:50 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199352067
Donderdag heb ik een bod geaccepteerd maar de verkoop is nog steeds niet afgerond. Kan ik het ook weer intrekken of verloopt het nu gewoon?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 10 mei 2021 @ 07:21:10 #272
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199352715
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 00:37 schreef MaJo het volgende:
Donderdag heb ik een bod geaccepteerd maar de verkoop is nog steeds niet afgerond. Kan ik het ook weer intrekken of verloopt het nu gewoon?
Je kunt het niet intrekken. Of het bod verloopt weet ik niet. Je kunt het er gewoon bij laten, ik denk dat de kans klein is dat het nu nog wordt verkocht. De andere optie is het artikel verwijderen en opnieuw plaatsen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 10 mei 2021 @ 08:39:28 #273
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_199353086
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 00:37 schreef MaJo het volgende:
Donderdag heb ik een bod geaccepteerd maar de verkoop is nog steeds niet afgerond. Kan ik het ook weer intrekken of verloopt het nu gewoon?
Je zou een nieuw bod kunnen doen met een hogere prijs.

dus als je eerst 30 aanbood nu op 40 zetten, dat werkt wel volgens mij
pi_199353091
‘K ga straks een Ray Ban ophalen voor ¤20. Ziet er echt uit en voor dat bedrag durf ik ook wel het risico te nemen! :D
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 10 mei 2021 @ 15:45:07 #275
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199359126
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 08:39 schreef margaretha_01 het volgende:
‘K ga straks een Ray Ban ophalen voor ¤20. Ziet er echt uit en voor dat bedrag durf ik ook wel het risico te nemen! :D
En, hoe is de bril?

Ik heb vandaag ook wat opgehaald. De verkoper stuurde een bericht dat ze vlakbij woonde. Een mooie wollen jas van Disana die mijn zoon waarschijnlijk pas over 2 jaar past maar dat maakt niet uit :P voor een hele mooie prijs. *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199363794
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:45 schreef Mariposas het volgende:

[..]

En, hoe is de bril?

Ik heb vandaag ook wat opgehaald. De verkoper stuurde een bericht dat ze vlakbij woonde. Een mooie wollen jas van Disana die mijn zoon waarschijnlijk pas over 2 jaar past maar dat maakt niet uit :P voor een hele mooie prijs. *O*
De bril is echt in een perfecte staat! En het is een echte! :D Enkel het brillenhoesje was kapot, maar dat heb ik toen ook nog tweedehands voor ¤5 gevonden en vandaag nog na m’n werk opgehaald, dus ben helemaal blij!

Leuk ook, dat je die jas gewoon kon ophalen ! En dan heeft ze iig geen geld aan Vinted moeten afstaan! :p
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 10 mei 2021 @ 21:00:59 #277
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199363954
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:52 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

De bril is echt in een perfecte staat! En het is een echte! :D Enkel het brillenhoesje was kapot, maar dat heb ik toen ook nog tweedehands voor ¤5 gevonden en vandaag nog na m’n werk opgehaald, dus ben helemaal blij!

Leuk ook, dat je die jas gewoon kon ophalen ! En dan heeft ze iig geen geld aan Vinted moeten afstaan! :p
Mooi prijsje dan zeg!

Bij Vinted betaal je als verkoper geen commissie, alleen als koper. Dus het scheelde mij wat geld. En sowieso geen verzendkosten. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199365312
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:00 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Mooi prijsje dan zeg!

Bij Vinted betaal je als verkoper geen commissie, alleen als koper. Dus het scheelde mij wat geld. En sowieso geen verzendkosten. :)
Absoluut een mooie prijs! Ik had laatst ook geluk met een fjallraven mini rugzak voor ¤20; ook echt! Maar met die prijzen moet je het ook gelijk kunnen ophalen, het is super snel weer weg!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 10 mei 2021 @ 22:35:11 #279
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199365804
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:52 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

De bril is echt in een perfecte staat! En het is een echte! :D Enkel het brillenhoesje was kapot, maar dat heb ik toen ook nog tweedehands voor ¤5 gevonden en vandaag nog na m’n werk opgehaald, dus ben helemaal blij!

Leuk ook, dat je die jas gewoon kon ophalen ! En dan heeft ze iig geen geld aan Vinted moeten afstaan! :p
Oh, ik heb laatst een Vintage Valentino bril verkocht die jij wel mooi had gevonden denk ik.
  maandag 10 mei 2021 @ 23:54:46 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199366624
Ik kreeg een bod van 50 euro op m'n borstkolf, vraagprijs 250 :+ .
Resistance is futile.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 07:37:51 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_199367586
250 voor een tweedehands kolf is ook wel.... fors :+
disclaimer
  dinsdag 11 mei 2021 @ 09:14:20 #282
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199368185
Tja, op Vinted moet je niet de hoofdprijs verwachten.

Voor merkkleding van bv. Maxomorra, 4 funky flavours, smafolk, King Louie weet ik dat ik via facebookgroepen (veel) meer kan krijgen. Ik zet het op Vinted omdat ik het gezeur in die groepen (en op marktplaats) behoorlijk zat was. Geruzie tussen mensen over wie als eerste reageerde, kopers die heel traag zijn met betalen, of juist gisteren hun pakket willen ontvangen.

Nu is het op Vinted vaak binnen een dag weg, zonder gezeik, want volgens de regels van Vinted O+
  dinsdag 11 mei 2021 @ 09:17:05 #283
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199368217
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 23:54 schreef Seven. het volgende:
Ik kreeg een bod van 50 euro op m'n borstkolf, vraagprijs 250 :+ .
Tja, als ik borstkolf intik op Vinted, zie ik een hoop kolven geprijsd tussen 30-120 euro. En eentje van 250.... Ik denk dat je vraagprijs te hoog is ;)

Als mijn googleskills enigszins correct zijn, ligt de nieuwprijs op dit moment tussen de 260-300 euro? Dan gaat er waarschijnlijk niemand 250 betalen voor een tweedehands product, waar op Vinted ook nog verzendkosten en een % commissie overheen komt, en er geen garantie is...
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:40:59 #284
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199370083
Ja, dat vind ik ook zo fijn aan Vinted, gewoon lekker snel. Bij Marktplaats gaan er soms drie dagen overheen voor de koop een keer rond is. Sorry hoor, maar ik heb daar echt geen geduld voor. Stiekem moet ik ook wel een beetje gniffelen als mensen mij een bod doen of een kleine bundel aanvragen, en het artikel wordt door iemand anders gekocht. Zeker als ik wollen kleertjes plaats of merkkleding als Mini Rodini, Tiny Cottons, CarlijnQ, Petit Bateau, dan is dat echt zo weg.
En de prijzen op die Facebook groepen vind ik gewoon ronduit bizar.

Ik zou zelf niet eens zo’n dure kolf durven te verkoop op Vinted. Als ik zie hoe gehavend de dozen soms aankomen dan vind ik het wel link om een elektronisch product te sturen. Plus dat als de koper aangeeft dat het product niet werkt, volgens mij heb je dan echt een lastige positie als verkoper op Vinted.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199370226
Ik vind het verzenden via Vinted fantastisch *O*

Ik heb leuke All-Stars gezien en zo te zien in hele goede staat. Vraagprijs is 20 euro... Twijfel aan de echtheid.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 11:53:31 #286
382129 crew  Donna
pi_199370247
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het verzenden via Vinted fantastisch *O*

Ik heb leuke All-Stars gezien en zo te zien in hele goede staat. Vraagprijs is 20 euro... Twijfel aan de echtheid.
Ik heb al 2x Nikes gekocht in dezelfde price range en ook voor m'n dochter merkschoenen die veel goedkoper waren, maar ze zijn allemaal echt. Sommige mensen willen er ook gewoon graag vanaf. En het verkoopt ook gewoon veel sneller.
pi_199370262
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:53 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik heb al 2x Nikes gekocht in dezelfde price range en ook voor m'n dochter merkschoenen die veel goedkoper waren, maar ze zijn allemaal echt. Sommige mensen willen er ook gewoon graag vanaf. En het verkoopt ook gewoon veel sneller.
Nu je het zegt, ik heb pas geleden voor mijn werk nikes gekocht voor 18 euro. Zijn naar mijn weten echt en ze lopen super.


Hmmmm. Ga er eens over nadenken.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 11:59:45 #288
382129 crew  Donna
pi_199370316
Ik merk het ook wel met merkkleding. Ik koop en verkoop wel eens wat van Z8. Dan heb je van die borg vestjes, sommige vragen daar nog 20 euro voor, nieuw zijn ze meestal ¤32,95.
Dat verkoopt gewoon eigenlijk niet. Ik heb er laatst 1 verkocht voor ¤8, was direct weg. Ik wil er vanaf en heb er geen zin in dat het er weken op staat voor uiteindelijk 4 euro meer, als dat al lukt.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:02:11 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199370336
Ik heb ontdekt dat je ongeveer een kwart van de nieuwprijs kunt vragen, hoger heeft eigenlijk geen zin (tenzij het misschien schaars is).

Waar ik wel een hekel aan heb is als ik een bod accepteer en er dan nooit meer iets van hoor. Waarom breng je dan een bod uit :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:41:13 #290
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199370829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ontdekt dat je ongeveer een kwart van de nieuwprijs kunt vragen, hoger heeft eigenlijk geen zin (tenzij het misschien schaars is).

Waar ik wel een hekel aan heb is als ik een bod accepteer en er dan nooit meer iets van hoor. Waarom breng je dan een bod uit :?
Dit klopt wel inderdaad. Ik zal zelf ook niet snel meer betalen, of het moet echt nieuw met aangehechte kaartjes en moeilijk elders verkrijgbaar zijn.

Vandaag weer wat kinderkleren weggebracht, en een trui voor mezelf opgehaald. Trui is in topstaat, zgan, en idd voor een kwart van de nieuwprijs :D

En bieders die vervolgens niet kopen :( Gelukkig kan een ander het artikel nog gewoon kopen in zo'n geval, maar irritant is het wel...
pi_199371393
Kinderkleding koop ik alleen voor mijn baby. Ik heb een paar keer wat besteld voor mijn oudste van 6 en ik kreeg elke keer de reactie 'Ik ga dat echt niet aan doen hoor! ' 6 jaar! ;(
Da's eigenlijk pas sinds kort hoor. Lange tijd kon ik haar aantrekken wat ik wilde, maar nu ga ik zelf met haar naar de winkel en mag ze zelf kleding uitzoeken (mits toonbaar).

Ik kijk trouwens wel naar kleding wat ik eventueel nog wel door zou kunnen verkopen op vinted. Ik koop zelden iets wat als 'goed' omschreven staat.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:34:20 #292
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199371544
Ik kan voor zowel de 8 als 5 jarige nog makkelijk tweedehands kopen. Wel binnen hun smaak dan: veel kleur, geen blousjes of onhandige kledingsstukken, dieren voor de oudste, voertuigen voor de jongste. Koop dan idd alleen nieuw/ nieuw zonder prijskaartje, zeker geen 'veel gebruikt'...
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:50:55 #293
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199371782
Homerr is ook weer lekker bezig... 2 maanden geleden een pakket verstuurd, die werd op de verkeerde plek bezorgd. Daarna zou het weer goed bezorgd gaan worden maar daarna was het helemaal verdwenen. Onderzoek ingesteld door Vinted en vorige week bericht dat het pakketje terecht was. De koper had geen interesse meer dus ik zou het weer retour ontvangen. Krijg ik net een bericht dat de koper het pakket af kan halen in haar woonplaats 8)7 Volgens mij komt het na 2 weken mijn kant weer op als de koper het niet afhaalt toch?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_199371868
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:50 schreef MaJo het volgende:
en in haar woonplaats 8)7 Volgens mij komt het na 2 weken mijn kant weer op als de koper het niet afhaalt toch?
Homerr wordt ik ook doodmoe van. Maar dan vooral van de ontzettende slakkengang. Ik hoef het echt niet de volgende dag te hebben maar de verzendtijden bij Homerr gaan echt nergens meer over, kruipend zelf ophalen in België gaat nog sneller. Van de andere kant heb ik bij Homerr nog niet meegemaakt dat het pakketje lukraak bij een ander afhaalpunt wordt bezorgd, dat heb ik bij Mondial Relay dan wel weer vaak.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ontdekt dat je ongeveer een kwart van de nieuwprijs kunt vragen, hoger heeft eigenlijk geen zin (tenzij het misschien schaars is).
En toch heb je nog genoeg van de figuren die een gedragen iets aanbieden tegen een hogere prijs dan het product nieuw in de sale kost.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:08:48 #295
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199372012
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:57 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Homerr wordt ik ook doodmoe van. Maar dan vooral van de ontzettende slakkengang. Ik hoef het echt niet de volgende dag te hebben maar de verzendtijden bij Homerr gaan echt nergens meer over, kruipend zelf ophalen in België gaat nog sneller. Van de andere kant heb ik bij Homerr nog niet meegemaakt dat het pakketje lukraak bij een ander afhaalpunt wordt bezorgd, dat heb ik bij Mondial Relay dan wel weer vaak.
[..]

En toch heb je nog genoeg van de figuren die een gedragen iets aanbieden tegen een hogere prijs dan het product nieuw in de sale kost.
Jep, die komen gelukkig meestal niet door mijn zoekfilters heen.

Homerr gebruik ik zelf ook nooit als ik iets koop, enorm traaaag (14 dagen is hier het gemiddelde geloof ik). Ik betaal graag een euro meer voor DHL, dan heb ik het meestal binnen 2 dagen na verzending. Helaas kiezen behoorlijk wat kopers wel voor Homerr, en dan duurt het dus een eeuwigheid voordat de betaling eens binnenkomt :( .
pi_199372112
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het verzenden via Vinted fantastisch *O*

Ik heb leuke All-Stars gezien en zo te zien in hele goede staat. Vraagprijs is 20 euro... Twijfel aan de echtheid.
Ik heb twee maanden geleden ook nog twee paar all stars gekocht; een paar was ¤20 (zo goed als nieuw) en een paar van ¤15 van dezelfde verkoopster. Beide waren echt! Het scheelde ook dat ik ze nog in de winter kocht toen er minder vraag naar was! ;)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:21:01 #297
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199372139
Het enige jammere van de lange verzending met Homerr (maar ook Mondial Relay) is dat iedereen al lang vergeten is dat ik het heel snel verzonden heb (soms dezelfde dag nog) dus ik krijg daar nooit eens een complimentje over. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 14:43:56 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199372399
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:57 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Homerr wordt ik ook doodmoe van. Maar dan vooral van de ontzettende slakkengang. Ik hoef het echt niet de volgende dag te hebben maar de verzendtijden bij Homerr gaan echt nergens meer over, kruipend zelf ophalen in België gaat nog sneller. Van de andere kant heb ik bij Homerr nog niet meegemaakt dat het pakketje lukraak bij een ander afhaalpunt wordt bezorgd, dat heb ik bij Mondial Relay dan wel weer vaak.
[..]

En toch heb je nog genoeg van de figuren die een gedragen iets aanbieden tegen een hogere prijs dan het product nieuw in de sale kost.
Nu snap ik waarom ze zo duurzaam zijn, als het kruipend bezorgd wordt _O- Zelf nog geen problemen gehad met MR en verder ook niet met Homerr, maar lang duurt het wel :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:08 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Jep, die komen gelukkig meestal niet door mijn zoekfilters heen.

Homerr gebruik ik zelf ook nooit als ik iets koop, enorm traaaag (14 dagen is hier het gemiddelde geloof ik). Ik betaal graag een euro meer voor DHL, dan heb ik het meestal binnen 2 dagen na verzending. Helaas kiezen behoorlijk wat kopers wel voor Homerr, en dan duurt het dus een eeuwigheid voordat de betaling eens binnenkomt :( .
Ik heb laatst de fout gemaakt om via Homerr iets te kopen. Het was het Rapley boek dus toen het boek aankwam was ik al lang en breed hiermee begonnen :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:21 schreef Mariposas het volgende:
Het enige jammere van de lange verzending met Homerr (maar ook Mondial Relay) is dat iedereen al lang vergeten is dat ik het heel snel verzonden heb (soms dezelfde dag nog) dus ik krijg daar nooit eens een complimentje over. :P
Toch is dat raar want je krijgt ook een melding wanneer de verkoper iets verzend. Dat Rapley boek deed er lang over maar ik kreeg wel de melding dat de verkoopster het dezelfde dag verzonden had als dat ik het besteld had. Ik heb haar dus wel gecomplimenteerd met de snelle verzending. Dat is natuurlijk weer een ander verhaal dan de uiteindelijke bezorging ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:05:39 #299
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199374832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Toch is dat raar want je krijgt ook een melding wanneer de verkoper iets verzend. Dat Rapley boek deed er lang over maar ik kreeg wel de melding dat de verkoopster het dezelfde dag verzonden had als dat ik het besteld had. Ik heb haar dus wel gecomplimenteerd met de snelle verzending. Dat is natuurlijk weer een ander verhaal dan de uiteindelijke bezorging ;)
Ik onthoud bijna nooit of iemand het snel heeft verzonden. Maar ik heb dan ook wel continue een stuk of 5 bestellingen onderweg. :@ Alhoewel ik nu wel aardig voorzien ben, dus de laatste tijd is het max 2... maar daarom ging ik er eigenlijk wel een beetje van uit dat anderen dit ook niet onthouden.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:38:52 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199381514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:17 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Tja, als ik borstkolf intik op Vinted, zie ik een hoop kolven geprijsd tussen 30-120 euro. En eentje van 250.... Ik denk dat je vraagprijs te hoog is ;)

Als mijn googleskills enigszins correct zijn, ligt de nieuwprijs op dit moment tussen de 260-300 euro? Dan gaat er waarschijnlijk niemand 250 betalen voor een tweedehands product, waar op Vinted ook nog verzendkosten en een % commissie overheen komt, en er geen garantie is...
Er zit ook een Medela kolf BH bij die tweedehands 20 euro waard is. Garantie zit er wel bij. Dus 230 euro is geen koopje maar zeker niet achterlijk duur. Ik ga mogelijk wel de kolf BH uit het pakket halen.

Overigens wil ik best een beetje zakken maar van 250 euro naar 50 euro is me te gortig :+ .
Resistance is futile.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:42:16 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199381563
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:40 schreef Mariposas het volgende:
Ja, dat vind ik ook zo fijn aan Vinted, gewoon lekker snel. Bij Marktplaats gaan er soms drie dagen overheen voor de koop een keer rond is. Sorry hoor, maar ik heb daar echt geen geduld voor. Stiekem moet ik ook wel een beetje gniffelen als mensen mij een bod doen of een kleine bundel aanvragen, en het artikel wordt door iemand anders gekocht. Zeker als ik wollen kleertjes plaats of merkkleding als Mini Rodini, Tiny Cottons, CarlijnQ, Petit Bateau, dan is dat echt zo weg.
En de prijzen op die Facebook groepen vind ik gewoon ronduit bizar.

Ik zou zelf niet eens zo’n dure kolf durven te verkoop op Vinted. Als ik zie hoe gehavend de dozen soms aankomen dan vind ik het wel link om een elektronisch product te sturen. Plus dat als de koper aangeeft dat het product niet werkt, volgens mij heb je dan echt een lastige positie als verkoper op Vinted.
Goed punt wel..
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')