abonnement bol.com Coolblue
pi_199363794
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:45 schreef Mariposas het volgende:

[..]

En, hoe is de bril?

Ik heb vandaag ook wat opgehaald. De verkoper stuurde een bericht dat ze vlakbij woonde. Een mooie wollen jas van Disana die mijn zoon waarschijnlijk pas over 2 jaar past maar dat maakt niet uit :P voor een hele mooie prijs. *O*
De bril is echt in een perfecte staat! En het is een echte! :D Enkel het brillenhoesje was kapot, maar dat heb ik toen ook nog tweedehands voor ¤5 gevonden en vandaag nog na m’n werk opgehaald, dus ben helemaal blij!

Leuk ook, dat je die jas gewoon kon ophalen ! En dan heeft ze iig geen geld aan Vinted moeten afstaan! :p
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 10 mei 2021 @ 21:00:59 #277
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199363954
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:52 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

De bril is echt in een perfecte staat! En het is een echte! :D Enkel het brillenhoesje was kapot, maar dat heb ik toen ook nog tweedehands voor ¤5 gevonden en vandaag nog na m’n werk opgehaald, dus ben helemaal blij!

Leuk ook, dat je die jas gewoon kon ophalen ! En dan heeft ze iig geen geld aan Vinted moeten afstaan! :p
Mooi prijsje dan zeg!

Bij Vinted betaal je als verkoper geen commissie, alleen als koper. Dus het scheelde mij wat geld. En sowieso geen verzendkosten. :)
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_199365312
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:00 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Mooi prijsje dan zeg!

Bij Vinted betaal je als verkoper geen commissie, alleen als koper. Dus het scheelde mij wat geld. En sowieso geen verzendkosten. :)
Absoluut een mooie prijs! Ik had laatst ook geluk met een fjallraven mini rugzak voor ¤20; ook echt! Maar met die prijzen moet je het ook gelijk kunnen ophalen, het is super snel weer weg!
  maandag 10 mei 2021 @ 22:35:11 #279
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199365804
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:52 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Oh, ik heb laatst een Vintage Valentino bril verkocht die jij wel mooi had gevonden denk ik.
  maandag 10 mei 2021 @ 23:54:46 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199366624
Ik kreeg een bod van 50 euro op m'n borstkolf, vraagprijs 250 :+ .
Resistance is futile.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 07:37:51 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_199367586
250 voor een tweedehands kolf is ook wel.... fors :+
disclaimer
  dinsdag 11 mei 2021 @ 09:14:20 #282
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199368185
Tja, op Vinted moet je niet de hoofdprijs verwachten.

Voor merkkleding van bv. Maxomorra, 4 funky flavours, smafolk, King Louie weet ik dat ik via facebookgroepen (veel) meer kan krijgen. Ik zet het op Vinted omdat ik het gezeur in die groepen (en op marktplaats) behoorlijk zat was. Geruzie tussen mensen over wie als eerste reageerde, kopers die heel traag zijn met betalen, of juist gisteren hun pakket willen ontvangen.

Nu is het op Vinted vaak binnen een dag weg, zonder gezeik, want volgens de regels van Vinted O+
  dinsdag 11 mei 2021 @ 09:17:05 #283
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199368217
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 23:54 schreef Seven. het volgende:
Ik kreeg een bod van 50 euro op m'n borstkolf, vraagprijs 250 :+ .
Tja, als ik borstkolf intik op Vinted, zie ik een hoop kolven geprijsd tussen 30-120 euro. En eentje van 250.... Ik denk dat je vraagprijs te hoog is ;)

Als mijn googleskills enigszins correct zijn, ligt de nieuwprijs op dit moment tussen de 260-300 euro? Dan gaat er waarschijnlijk niemand 250 betalen voor een tweedehands product, waar op Vinted ook nog verzendkosten en een % commissie overheen komt, en er geen garantie is...
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:40:59 #284
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199370083
Ja, dat vind ik ook zo fijn aan Vinted, gewoon lekker snel. Bij Marktplaats gaan er soms drie dagen overheen voor de koop een keer rond is. Sorry hoor, maar ik heb daar echt geen geduld voor. Stiekem moet ik ook wel een beetje gniffelen als mensen mij een bod doen of een kleine bundel aanvragen, en het artikel wordt door iemand anders gekocht. Zeker als ik wollen kleertjes plaats of merkkleding als Mini Rodini, Tiny Cottons, CarlijnQ, Petit Bateau, dan is dat echt zo weg.
En de prijzen op die Facebook groepen vind ik gewoon ronduit bizar.

Ik zou zelf niet eens zo’n dure kolf durven te verkoop op Vinted. Als ik zie hoe gehavend de dozen soms aankomen dan vind ik het wel link om een elektronisch product te sturen. Plus dat als de koper aangeeft dat het product niet werkt, volgens mij heb je dan echt een lastige positie als verkoper op Vinted.
pi_199370226
Ik vind het verzenden via Vinted fantastisch *O*

Ik heb leuke All-Stars gezien en zo te zien in hele goede staat. Vraagprijs is 20 euro... Twijfel aan de echtheid.
pi_199370247
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik heb leuke All-Stars gezien en zo te zien in hele goede staat. Vraagprijs is 20 euro... Twijfel aan de echtheid.
Ik heb al 2x Nikes gekocht in dezelfde price range en ook voor m'n dochter merkschoenen die veel goedkoper waren, maar ze zijn allemaal echt. Sommige mensen willen er ook gewoon graag vanaf. En het verkoopt ook gewoon veel sneller.
pi_199370262
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:53 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik heb al 2x Nikes gekocht in dezelfde price range en ook voor m'n dochter merkschoenen die veel goedkoper waren, maar ze zijn allemaal echt. Sommige mensen willen er ook gewoon graag vanaf. En het verkoopt ook gewoon veel sneller.
Nu je het zegt, ik heb pas geleden voor mijn werk nikes gekocht voor 18 euro. Zijn naar mijn weten echt en ze lopen super.

Hmmmm. Ga er eens over nadenken.
pi_199370316
Ik merk het ook wel met merkkleding. Ik koop en verkoop wel eens wat van Z8. Dan heb je van die borg vestjes, sommige vragen daar nog 20 euro voor, nieuw zijn ze meestal ¤32,95.
Dat verkoopt gewoon eigenlijk niet. Ik heb er laatst 1 verkocht voor ¤8, was direct weg. Ik wil er vanaf en heb er geen zin in dat het er weken op staat voor uiteindelijk 4 euro meer, als dat al lukt.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:02:11 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199370336
Ik heb ontdekt dat je ongeveer een kwart van de nieuwprijs kunt vragen, hoger heeft eigenlijk geen zin (tenzij het misschien schaars is).

Waar ik wel een hekel aan heb is als ik een bod accepteer en er dan nooit meer iets van hoor. Waarom breng je dan een bod uit :?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:41:13 #290
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199370829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ontdekt dat je ongeveer een kwart van de nieuwprijs kunt vragen, hoger heeft eigenlijk geen zin (tenzij het misschien schaars is).

Waar ik wel een hekel aan heb is als ik een bod accepteer en er dan nooit meer iets van hoor. Waarom breng je dan een bod uit :?
Dit klopt wel inderdaad. Ik zal zelf ook niet snel meer betalen, of het moet echt nieuw met aangehechte kaartjes en moeilijk elders verkrijgbaar zijn.

Vandaag weer wat kinderkleren weggebracht, en een trui voor mezelf opgehaald. Trui is in topstaat, zgan, en idd voor een kwart van de nieuwprijs :D

En bieders die vervolgens niet kopen :( Gelukkig kan een ander het artikel nog gewoon kopen in zo'n geval, maar irritant is het wel...
pi_199371393
Kinderkleding koop ik alleen voor mijn baby. Ik heb een paar keer wat besteld voor mijn oudste van 6 en ik kreeg elke keer de reactie 'Ik ga dat echt niet aan doen hoor! ' 6 jaar! ;(
Da's eigenlijk pas sinds kort hoor. Lange tijd kon ik haar aantrekken wat ik wilde, maar nu ga ik zelf met haar naar de winkel en mag ze zelf kleding uitzoeken (mits toonbaar).

Ik kijk trouwens wel naar kleding wat ik eventueel nog wel door zou kunnen verkopen op vinted. Ik koop zelden iets wat als 'goed' omschreven staat.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:34:20 #292
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199371544
Ik kan voor zowel de 8 als 5 jarige nog makkelijk tweedehands kopen. Wel binnen hun smaak dan: veel kleur, geen blousjes of onhandige kledingsstukken, dieren voor de oudste, voertuigen voor de jongste. Koop dan idd alleen nieuw/ nieuw zonder prijskaartje, zeker geen 'veel gebruikt'...
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:50:55 #293
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199371782
Homerr is ook weer lekker bezig... 2 maanden geleden een pakket verstuurd, die werd op de verkeerde plek bezorgd. Daarna zou het weer goed bezorgd gaan worden maar daarna was het helemaal verdwenen. Onderzoek ingesteld door Vinted en vorige week bericht dat het pakketje terecht was. De koper had geen interesse meer dus ik zou het weer retour ontvangen. Krijg ik net een bericht dat de koper het pakket af kan halen in haar woonplaats 8)7 Volgens mij komt het na 2 weken mijn kant weer op als de koper het niet afhaalt toch?
pi_199371868
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:50 schreef MaJo het volgende:
en in haar woonplaats 8)7 Volgens mij komt het na 2 weken mijn kant weer op als de koper het niet afhaalt toch?
Homerr wordt ik ook doodmoe van. Maar dan vooral van de ontzettende slakkengang. Ik hoef het echt niet de volgende dag te hebben maar de verzendtijden bij Homerr gaan echt nergens meer over, kruipend zelf ophalen in België gaat nog sneller. Van de andere kant heb ik bij Homerr nog niet meegemaakt dat het pakketje lukraak bij een ander afhaalpunt wordt bezorgd, dat heb ik bij Mondial Relay dan wel weer vaak.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:02 schreef MaJo het volgende:
En toch heb je nog genoeg van de figuren die een gedragen iets aanbieden tegen een hogere prijs dan het product nieuw in de sale kost.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:08:48 #295
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199372012
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:57 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Homerr wordt ik ook doodmoe van. Maar dan vooral van de ontzettende slakkengang. Ik hoef het echt niet de volgende dag te hebben maar de verzendtijden bij Homerr gaan echt nergens meer over, kruipend zelf ophalen in België gaat nog sneller. Van de andere kant heb ik bij Homerr nog niet meegemaakt dat het pakketje lukraak bij een ander afhaalpunt wordt bezorgd, dat heb ik bij Mondial Relay dan wel weer vaak.
[..]

En toch heb je nog genoeg van de figuren die een gedragen iets aanbieden tegen een hogere prijs dan het product nieuw in de sale kost.
Jep, die komen gelukkig meestal niet door mijn zoekfilters heen.

Homerr gebruik ik zelf ook nooit als ik iets koop, enorm traaaag (14 dagen is hier het gemiddelde geloof ik). Ik betaal graag een euro meer voor DHL, dan heb ik het meestal binnen 2 dagen na verzending. Helaas kiezen behoorlijk wat kopers wel voor Homerr, en dan duurt het dus een eeuwigheid voordat de betaling eens binnenkomt :( .
pi_199372112
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik heb twee maanden geleden ook nog twee paar all stars gekocht; een paar was ¤20 (zo goed als nieuw) en een paar van ¤15 van dezelfde verkoopster. Beide waren echt! Het scheelde ook dat ik ze nog in de winter kocht toen er minder vraag naar was! ;)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:21:01 #297
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199372139
Het enige jammere van de lange verzending met Homerr (maar ook Mondial Relay) is dat iedereen al lang vergeten is dat ik het heel snel verzonden heb (soms dezelfde dag nog) dus ik krijg daar nooit eens een complimentje over. :P
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 14:43:56 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199372399
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:57 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

[..]

Nu snap ik waarom ze zo duurzaam zijn, als het kruipend bezorgd wordt _O- Zelf nog geen problemen gehad met MR en verder ook niet met Homerr, maar lang duurt het wel :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:08 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Jep, die komen gelukkig meestal niet door mijn zoekfilters heen.

Homerr gebruik ik zelf ook nooit als ik iets koop, enorm traaaag (14 dagen is hier het gemiddelde geloof ik). Ik betaal graag een euro meer voor DHL, dan heb ik het meestal binnen 2 dagen na verzending. Helaas kiezen behoorlijk wat kopers wel voor Homerr, en dan duurt het dus een eeuwigheid voordat de betaling eens binnenkomt :( .
Ik heb laatst de fout gemaakt om via Homerr iets te kopen. Het was het Rapley boek dus toen het boek aankwam was ik al lang en breed hiermee begonnen :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:21 schreef Mariposas het volgende:
Het enige jammere van de lange verzending met Homerr (maar ook Mondial Relay) is dat iedereen al lang vergeten is dat ik het heel snel verzonden heb (soms dezelfde dag nog) dus ik krijg daar nooit eens een complimentje over. :P
Toch is dat raar want je krijgt ook een melding wanneer de verkoper iets verzend. Dat Rapley boek deed er lang over maar ik kreeg wel de melding dat de verkoopster het dezelfde dag verzonden had als dat ik het besteld had. Ik heb haar dus wel gecomplimenteerd met de snelle verzending. Dat is natuurlijk weer een ander verhaal dan de uiteindelijke bezorging ;)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:05:39 #299
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199374832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Toch is dat raar want je krijgt ook een melding wanneer de verkoper iets verzend. Dat Rapley boek deed er lang over maar ik kreeg wel de melding dat de verkoopster het dezelfde dag verzonden had als dat ik het besteld had. Ik heb haar dus wel gecomplimenteerd met de snelle verzending. Dat is natuurlijk weer een ander verhaal dan de uiteindelijke bezorging ;)
Ik onthoud bijna nooit of iemand het snel heeft verzonden. Maar ik heb dan ook wel continue een stuk of 5 bestellingen onderweg. :@ Alhoewel ik nu wel aardig voorzien ben, dus de laatste tijd is het max 2... maar daarom ging ik er eigenlijk wel een beetje van uit dat anderen dit ook niet onthouden.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:38:52 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199381514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:17 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Tja, als ik borstkolf intik op Vinted, zie ik een hoop kolven geprijsd tussen 30-120 euro. En eentje van 250.... Ik denk dat je vraagprijs te hoog is ;)

Als mijn googleskills enigszins correct zijn, ligt de nieuwprijs op dit moment tussen de 260-300 euro? Dan gaat er waarschijnlijk niemand 250 betalen voor een tweedehands product, waar op Vinted ook nog verzendkosten en een % commissie overheen komt, en er geen garantie is...
Er zit ook een Medela kolf BH bij die tweedehands 20 euro waard is. Garantie zit er wel bij. Dus 230 euro is geen koopje maar zeker niet achterlijk duur. Ik ga mogelijk wel de kolf BH uit het pakket halen.

Overigens wil ik best een beetje zakken maar van 250 euro naar 50 euro is me te gortig :+ .
Resistance is futile.
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')