De bril is echt in een perfecte staat! En het is een echte!quote:Op maandag 10 mei 2021 15:45 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En, hoe is de bril?
Ik heb vandaag ook wat opgehaald. De verkoper stuurde een bericht dat ze vlakbij woonde. Een mooie wollen jas van Disana die mijn zoon waarschijnlijk pas over 2 jaar past maar dat maakt niet uitvoor een hele mooie prijs.
Mooi prijsje dan zeg!quote:Op maandag 10 mei 2021 20:52 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
De bril is echt in een perfecte staat! En het is een echte!Enkel het brillenhoesje was kapot, maar dat heb ik toen ook nog tweedehands voor ¤5 gevonden en vandaag nog na m’n werk opgehaald, dus ben helemaal blij!
Leuk ook, dat je die jas gewoon kon ophalen ! En dan heeft ze iig geen geld aan Vinted moeten afstaan! :p
Absoluut een mooie prijs! Ik had laatst ook geluk met een fjallraven mini rugzak voor ¤20; ook echt! Maar met die prijzen moet je het ook gelijk kunnen ophalen, het is super snel weer weg!quote:Op maandag 10 mei 2021 21:00 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Mooi prijsje dan zeg!
Bij Vinted betaal je als verkoper geen commissie, alleen als koper. Dus het scheelde mij wat geld. En sowieso geen verzendkosten.
Oh, ik heb laatst een Vintage Valentino bril verkocht die jij wel mooi had gevonden denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:52 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
De bril is echt in een perfecte staat! En het is een echte!Enkel het brillenhoesje was kapot, maar dat heb ik toen ook nog tweedehands voor ¤5 gevonden en vandaag nog na m’n werk opgehaald, dus ben helemaal blij!
Leuk ook, dat je die jas gewoon kon ophalen ! En dan heeft ze iig geen geld aan Vinted moeten afstaan! :p
Tja, als ik borstkolf intik op Vinted, zie ik een hoop kolven geprijsd tussen 30-120 euro. En eentje van 250.... Ik denk dat je vraagprijs te hoog isquote:Op maandag 10 mei 2021 23:54 schreef Seven. het volgende:
Ik kreeg een bod van 50 euro op m'n borstkolf, vraagprijs 250.
Ik heb al 2x Nikes gekocht in dezelfde price range en ook voor m'n dochter merkschoenen die veel goedkoper waren, maar ze zijn allemaal echt. Sommige mensen willen er ook gewoon graag vanaf. En het verkoopt ook gewoon veel sneller.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het verzenden via Vinted fantastisch![]()
Ik heb leuke All-Stars gezien en zo te zien in hele goede staat. Vraagprijs is 20 euro... Twijfel aan de echtheid.
Nu je het zegt, ik heb pas geleden voor mijn werk nikes gekocht voor 18 euro. Zijn naar mijn weten echt en ze lopen super.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb al 2x Nikes gekocht in dezelfde price range en ook voor m'n dochter merkschoenen die veel goedkoper waren, maar ze zijn allemaal echt. Sommige mensen willen er ook gewoon graag vanaf. En het verkoopt ook gewoon veel sneller.
Dit klopt wel inderdaad. Ik zal zelf ook niet snel meer betalen, of het moet echt nieuw met aangehechte kaartjes en moeilijk elders verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ontdekt dat je ongeveer een kwart van de nieuwprijs kunt vragen, hoger heeft eigenlijk geen zin (tenzij het misschien schaars is).
Waar ik wel een hekel aan heb is als ik een bod accepteer en er dan nooit meer iets van hoor. Waarom breng je dan een bod uit
Homerr wordt ik ook doodmoe van. Maar dan vooral van de ontzettende slakkengang. Ik hoef het echt niet de volgende dag te hebben maar de verzendtijden bij Homerr gaan echt nergens meer over, kruipend zelf ophalen in België gaat nog sneller. Van de andere kant heb ik bij Homerr nog niet meegemaakt dat het pakketje lukraak bij een ander afhaalpunt wordt bezorgd, dat heb ik bij Mondial Relay dan wel weer vaak.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:50 schreef MaJo het volgende:
en in haar woonplaatsVolgens mij komt het na 2 weken mijn kant weer op als de koper het niet afhaalt toch?
En toch heb je nog genoeg van de figuren die een gedragen iets aanbieden tegen een hogere prijs dan het product nieuw in de sale kost.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ontdekt dat je ongeveer een kwart van de nieuwprijs kunt vragen, hoger heeft eigenlijk geen zin (tenzij het misschien schaars is).
Jep, die komen gelukkig meestal niet door mijn zoekfilters heen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:57 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Homerr wordt ik ook doodmoe van. Maar dan vooral van de ontzettende slakkengang. Ik hoef het echt niet de volgende dag te hebben maar de verzendtijden bij Homerr gaan echt nergens meer over, kruipend zelf ophalen in België gaat nog sneller. Van de andere kant heb ik bij Homerr nog niet meegemaakt dat het pakketje lukraak bij een ander afhaalpunt wordt bezorgd, dat heb ik bij Mondial Relay dan wel weer vaak.
[..]
En toch heb je nog genoeg van de figuren die een gedragen iets aanbieden tegen een hogere prijs dan het product nieuw in de sale kost.
Ik heb twee maanden geleden ook nog twee paar all stars gekocht; een paar was ¤20 (zo goed als nieuw) en een paar van ¤15 van dezelfde verkoopster. Beide waren echt! Het scheelde ook dat ik ze nog in de winter kocht toen er minder vraag naar was!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het verzenden via Vinted fantastisch![]()
Ik heb leuke All-Stars gezien en zo te zien in hele goede staat. Vraagprijs is 20 euro... Twijfel aan de echtheid.
Nu snap ik waarom ze zo duurzaam zijn, als het kruipend bezorgd wordtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:57 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Homerr wordt ik ook doodmoe van. Maar dan vooral van de ontzettende slakkengang. Ik hoef het echt niet de volgende dag te hebben maar de verzendtijden bij Homerr gaan echt nergens meer over, kruipend zelf ophalen in België gaat nog sneller. Van de andere kant heb ik bij Homerr nog niet meegemaakt dat het pakketje lukraak bij een ander afhaalpunt wordt bezorgd, dat heb ik bij Mondial Relay dan wel weer vaak.
[..]
En toch heb je nog genoeg van de figuren die een gedragen iets aanbieden tegen een hogere prijs dan het product nieuw in de sale kost.
Ik heb laatst de fout gemaakt om via Homerr iets te kopen. Het was het Rapley boek dus toen het boek aankwam was ik al lang en breed hiermee begonnenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:08 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jep, die komen gelukkig meestal niet door mijn zoekfilters heen.
Homerr gebruik ik zelf ook nooit als ik iets koop, enorm traaaag (14 dagen is hier het gemiddelde geloof ik). Ik betaal graag een euro meer voor DHL, dan heb ik het meestal binnen 2 dagen na verzending. Helaas kiezen behoorlijk wat kopers wel voor Homerr, en dan duurt het dus een eeuwigheid voordat de betaling eens binnenkomt.
Toch is dat raar want je krijgt ook een melding wanneer de verkoper iets verzend. Dat Rapley boek deed er lang over maar ik kreeg wel de melding dat de verkoopster het dezelfde dag verzonden had als dat ik het besteld had. Ik heb haar dus wel gecomplimenteerd met de snelle verzending. Dat is natuurlijk weer een ander verhaal dan de uiteindelijke bezorgingquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:21 schreef Mariposas het volgende:
Het enige jammere van de lange verzending met Homerr (maar ook Mondial Relay) is dat iedereen al lang vergeten is dat ik het heel snel verzonden heb (soms dezelfde dag nog) dus ik krijg daar nooit eens een complimentje over.
Ik onthoud bijna nooit of iemand het snel heeft verzonden. Maar ik heb dan ook wel continue een stuk of 5 bestellingen onderweg.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch is dat raar want je krijgt ook een melding wanneer de verkoper iets verzend. Dat Rapley boek deed er lang over maar ik kreeg wel de melding dat de verkoopster het dezelfde dag verzonden had als dat ik het besteld had. Ik heb haar dus wel gecomplimenteerd met de snelle verzending. Dat is natuurlijk weer een ander verhaal dan de uiteindelijke bezorging
Er zit ook een Medela kolf BH bij die tweedehands 20 euro waard is. Garantie zit er wel bij. Dus 230 euro is geen koopje maar zeker niet achterlijk duur. Ik ga mogelijk wel de kolf BH uit het pakket halen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 09:17 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Tja, als ik borstkolf intik op Vinted, zie ik een hoop kolven geprijsd tussen 30-120 euro. En eentje van 250.... Ik denk dat je vraagprijs te hoog is![]()
Als mijn googleskills enigszins correct zijn, ligt de nieuwprijs op dit moment tussen de 260-300 euro? Dan gaat er waarschijnlijk niemand 250 betalen voor een tweedehands product, waar op Vinted ook nog verzendkosten en een % commissie overheen komt, en er geen garantie is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |