Dat is ook apart! Ik wist niet eens dat die in NL voorkwamen, maar schijnt inderdaad zo te zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Er duiken steeds meer filmpjes op van wolven die zich in de bewoonde wereld begeven en maar matig schuw overkomen. Ze schijnen het prima te doen in Nederland en de eerste bewijzen voor nesten zijn er al. Dat gaat in de toekomst nog wel problemen opleveren, verwacht ik.
Maar tot die tijd zou ik er best wel eens eentje in het wild willen zien.![]()
Ik heb al eens een jakhals in het echt mogen zien. Die kwam op een draf op me af en zag me pas op het laatste moment! Ik weet niet wie van ons harder schrok!![]()
Ik heb hem destijds ook moeten opzoeken, had geen idee wat het was!quote:Op woensdag 14 april 2021 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is ook apart! Ik wist niet eens dat die in NL voorkwamen, maar schijnt inderdaad zo te zijn.
Die van jezelf in bikini?quote:Op woensdag 14 april 2021 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ik was vanmorgen bij een klant. Had mijn laptop bij om ter plekke wat dingen na te kunnen kijken. Vroeg hij wat is dat voor bestand? Stond er tussen zijn files per ongeluk 1 van de gifjes om hier te plaatsen.
"Oh niets hoor!"
Wie zou er winnen?quote:
Nou ja, lijkt me duidelijk dat ik win als jij verhaal komt halen omdat mijn kip jouw hond heeft gepikt.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:25 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wie zou er winnen?
Mijn hond is geen held.
quote:Op woensdag 14 april 2021 13:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me duidelijk dat ik win als jij verhaal komt halen omdat mijn kip jouw hond heeft gepikt.![]()
Zo... bad is vol!![]()
*grijpt flutboekje en duikt erin...
Weet je wat voor prachtig, zeldzaam dier ik hier ook nog tegenkwam?quote:Op woensdag 14 april 2021 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is ook apart! Ik wist niet eens dat die in NL voorkwamen, maar schijnt inderdaad zo te zijn.
Ja en we hebben onze Dick natuurlijk. Maar die eet dan weer niets anders dan reepjes geperste zonnebloempitten ofzo.... dat is dan ook weer niet zo gezellig.quote:Op donderdag 15 april 2021 00:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Prachtig! Ze worden inderdaad schaars, maar ik weet nog een paar goede exemplaren te zitten in de buurt. Kan helaas geen gifjes plaatsen, zit op de iPad.
En kan je dan ook nog tegelijk een foto maken?quote:Op donderdag 15 april 2021 00:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
Als ik m'n buikje in hou en mezelf een beetje opblaas is het heel wat hoor.
Er kan een heleboel.quote:Op donderdag 15 april 2021 01:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En kan je dan ook nog tegelijk een foto maken?
We moeten echt een fotoshoot gaan houden. Dat schijnt heel erg in te zijn.quote:Op donderdag 15 april 2021 01:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En kan je dan ook nog tegelijk een foto maken?
Ey! Ik heb eergister nog pizza gegeten he!quote:Op donderdag 15 april 2021 00:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja en we hebben onze Dick natuurlijk. Maar die eet dan weer niets anders dan reepjes geperste zonnebloempitten ofzo.... dat is dan ook weer niet zo gezellig.
quote:Op donderdag 15 april 2021 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
We moeten echt een fotoshoot gaan houden. Dat schijnt heel erg in te zijn.
Mja, ik heb al een afspraak met @raptorix staan, kijk eerst wel even hoe dat verloopt. Want de taferelen die Mr.Sandman en Salina schetsen is met Fokkers natuurlijk niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
We moeten echt een fotoshoot gaan houden. Dat schijnt heel erg in te zijn.
quote:Op donderdag 15 april 2021 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ey! Ik heb eergister nog pizza gegeten he!![]()
(maar ja ik matig mijn carb-intake wel zoveel mogelijk, dat is wel waar ja)
quote:
Ik word van beide gifjes helemaal blijquote:Op vrijdag 16 april 2021 10:00 schreef Salina het volgende:
Bijna weekend mensen. Nog even.
Hou vol.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoelde je dit in de SC te zetten?quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:26 schreef nils7 het volgende:
Sinds begin april nieuw werk en nu iemand op de afdeling positief nadat ze gisteren pas is gaan testen.
Ik vroeg, nadat ze maandag al klonk als een zeehond, of het geen corona was.
Reactie van haar "heb thuis permanent een wandelende snot fabriek lopen dan blijf ik testen".
En nu was ze dus positief. omdat ze dinsdag al geen reuk en smaak meer had...
Ze had gewoon thuis moeten blijven... ben niet echt happy.
Hoef nu wel de komende twee weken niet op kantoor te verschijnen.
ja, SC staat toch voor de slow chat?quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bedoelde je dit in de SC te zetten?
Het mag natuurlijk. Meestal wordt daar het centrale topic voor gebruikquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
ja, SC staat toch voor de slow chat?
Moest het gewoon even van me af schrijven
Nee hoor. Dit topic is voor komische en vulgaire plaatsjes en gifjes. Maar daar mag je wel aan meedoen hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
ja, SC staat toch voor de slow chat?
Moest het gewoon even van me af schrijven
Nou, hier gaan we eens voor zitten dan. Wat is volgens jou een komisch of vulgair plaatsje? Welke plekken krijgen van jou de Sodom en Gomorra-prijs van vulgair gedrag?quote:
Iedereen moest wel netjes een sneltest doen vooraf neem ik aan?quote:Op maandag 19 april 2021 11:34 schreef Mammietje het volgende:
Goeiemorgen allemaal.![]()
[ afbeelding ]
Allemaal zo'n druk weekend gehad dat er geen tijd overbleef voor de SC zie ik!![]()
Hier weer thuis en meteen slingers ophangen voor dochterlief want jarig.![]()
De visite heerlijk buiten in het zonnetje kunnen ontvangen. Genieten.
Dankjewel.quote:Op maandag 19 april 2021 11:49 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd
Ik heb het hele weekend lekker in de tuin gewerkt
En gisteravond vertrok manlief voor zijn eerste klantenbezoek sinds vorig jaar maart. Hij komt donderdagavond weer thuis. Voor het eerst sinds we in dit huis wonen. Best gek, beetje onwennig zo alleen, maar ook best even fijn. Dochter naar school, dus tot 14.45 heb ik het rijk voor mij alleen!
Tuurlijk. Had speciaal een bezemsteel als sneltester geprepareerd!quote:Op maandag 19 april 2021 11:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Iedereen moest wel netjes een sneltest doen vooraf neem ik aan?
De SC ligt er een beetje verlaten bij de laatste dagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan bellen omdat het 'sneller' is!quote:Op maandag 19 april 2021 13:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt maandag is het. Van die vervelende mensen die steeds bellen. Klanten noemen ze die.
Stuur gewoon een mail. En degenen die bellen zijn dan ook de meest langdradige types. Dat je ophangt en ziet dat je 25 minuten en 12 seconden aan de telefoon bent geweest, maar dat een simpel antwoord op hun vraag ook met "ja" had kunnen volstaan.
Of net een die om 09.00 een mail gestuurd had met wat vragen. Ik om 09.30 mail geantwoord. Belt hij om 10.30 "ja ik had een mail gestuurd, maar misschien handiger om het zo even te vragen". Had gewoon niet eerst in zijn mail gekeken, anders had hij het antwoord al gezien. Duurde ook weer bijna een half uur dat gepsrek.![]()
[ afbeelding ]
Haha, precies zoals ik er bij zit! Maar ik mag het niet zeggen, ze zijn mijn broodwinning. En bovendien zijn de meesten gelukkig wel leuk en normaal.quote:Op maandag 19 april 2021 13:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En dan bellen omdat het 'sneller' is!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Net ook weer een stunt uitgehaald. Heb altijd teveel eitjes door mijn drie topkippen. Dan kook ik er af en toe een stel tegelijk, lekker als tussendoortje en zo.
Net lunch gemaakt, pannetje eitjes opgezet, intussen op kantoor al Fok!kend lunch eten met de gedachte na 10 minuten eieren van het vuur halen. Hier weer afgeleid door met name Dick natuurlijk, hoor ik een knal. Maar eens gaan kijken, was dat hele pannetje drooggekookt en 1 ei was er al ontploft.![]()
Schade valt wel mee verder, alleen de keuken moet nu heel erg schoongemaakt worden. Best veel kracht in zo'n exploderend ei...
[ afbeelding ]
Haha, ja zo erg is het niet, want ze waren dus hard gekookt. Inmiddels heeel hard. Maar wel overal van die eierkorrels en schalen in stukjes. Maar niet plakkerig gelukkig, dat scheelt.quote:Op maandag 19 april 2021 14:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Altijd die Dick he? Lastig is dat!![]()
Probeer me iets voor te stellen van een keuken na een ontploft ei.... Best lastig!![]()
Maar succes met het schoonmaken!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Net ook weer een stunt uitgehaald. Heb altijd teveel eitjes door mijn drie topkippen. Dan kook ik er af en toe een stel tegelijk, lekker als tussendoortje en zo.
Net lunch gemaakt, pannetje eitjes opgezet, intussen op kantoor al Fok!kend lunch eten met de gedachte na 10 minuten eieren van het vuur halen. Hier weer afgeleid door met name Dick natuurlijk, hoor ik een knal. Maar eens gaan kijken, was dat hele pannetje drooggekookt en 1 ei was er al ontploft.![]()
Schade valt wel mee verder, alleen de keuken moet nu heel erg schoongemaakt worden. Best veel kracht in zo'n exploderend ei...
[ afbeelding ]
Dan heb je nog nooit een ei in de magnetron gedaan zeker?quote:Op maandag 19 april 2021 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ja zo erg is het niet, want ze waren dus hard gekookt. Inmiddels heeel hard. Maar wel overal van die eierkorrels en schalen in stukjes. Maar niet plakkerig gelukkig, dat scheelt.
quote:Op maandag 19 april 2021 14:41 schreef Salina het volgende:
Dan heb je nog nooit een ei in de magnetron gedaan zeker?![]()
quote:Op maandag 19 april 2021 14:51 schreef dick_laurent het volgende:
Ik was de afgelopen dagen vrijwel niet op FOK! geweest dus vandaag maar weer ff mezelf van mijn beste kant laten zien he
[ afbeelding ]
Ik moest echt kei hard lachen toen ik dit lasquote:Op maandag 19 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[ afbeelding ]
Paartijd. Vechten om een vrouwtje!quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit over gevogelte gesproken. Toen ik vanmorgen dufjes mijn koffie stond te maken hoorde ik opeens rechts van mij een enorm gekrijs en gekakel van vogels.
Kijk ik in mijn tuin, zie ik daar een MEGA fittie van 5 dikke zwarte raven die op elkaar duiken en elkaar aanvallen/pikken en weet ik het.
Ah, you're right.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag is het international weed day!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik had het verhaal ook gelezen vanmorgen hoe het ontstaan is. Wist het eigenlijk niet eens maar op Studio Brussel hadden ze het er vanochtend over. Helaas gaat niet lukken vandaag, voorraadje is op. En geen tijd om naar de Hobbit te gaan. Pak er wel een koffietje bij om 16.20. Ok mooi.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah, you're right.![]()
Al is de term 4:20 eigenlijk ontstaan uit een tijd en niet de specifieke datum 20 april.
4:20 PM was namelijk de afgesproken tijd dat vijf tieners hadden afgesproken om op zoek te gaan naar een verlaten cannabis veld om wiet te vinden, daaruit is de term 420 onstaan uiteindelijk.
Dus als je het vandaag écht goed wilt eren, steek je vanmiddag precies om twintig over vier een jointje op
(zeg ik, die zelf niet eens blowt)
De Hobbit?quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ik had het verhaal ook gelezen vanmorgen hoe het ontstaan is. Wist het eigenlijk niet eens maar op Studio Brussel hadden ze het er vanochtend over. Helaas gaat niet lukken vandaag, voorraadje is op. En geen tijd om naar de Hobbit te gaan. Pak er wel een koffietje bij om 16.20. Ok mooi.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:13 schreef dick_laurent het volgende:
Dus als je het vandaag écht goed wilt eren, steek je vanmiddag precies om twintig over vier een jointje op
Ik rook al jaren niet meer, maar snap je punt wel.quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:49 schreef Mr.Sandman het volgende:
Toch blijft het verschil groot qua acceptatie. Koop maar eens een pakje sigaretten tegenwoordig. Gitzwart zonder logo met dode kinderen of terminale personen ter inspiratie.
als het dan toch recreatief is dan liever een ander medicijn, rook vind ik niet zo prettigquote:Op dinsdag 20 april 2021 11:43 schreef dick_laurent het volgende:
Haha ach, ik vind blowen an sich geen hele slechte of zorgwekkende bezigheid.
Mits het iets recreatiefs is.
Net als drank. Een biertje/wijntje zo nu en dan doet niemand moeilijk over toch? Maar als iemand op het middaguur dagelijks al begint met halve liters bier weg te klappen (of dus minimaal 5 joints per dag nodig heeft) dan kan je je afvragen of diegene niet een probleem heeft ja.
Precies! Ik ben een echte gelegenheidsblower. Een keer in de drie weken of zo. Op een avond die toch al gezellig is met drank in het spel. Meeste mensen worden er juist suf van. Ik word er juist heel energiek van. En moet altijd vreselijk lachen, vooral om mezelf. Prima toch.quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:43 schreef dick_laurent het volgende:
Haha ach, ik vind blowen an sich geen hele slechte of zorgwekkende bezigheid.
Mits het iets recreatiefs is.
Net als drank. Een biertje/wijntje zo nu en dan doet niemand moeilijk over toch? Maar als iemand op het middaguur dagelijks al begint met halve liters bier weg te klappen (of dus minimaal 5 joints per dag nodig heeft) dan kan je je afvragen of diegene niet een probleem heeft ja.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:19 schreef Mammietje het volgende:
Wil ik lekker in de tuin aan de gang, meteen lekker genieten van de zon...![]()
Zon verdwenen achter een dikke wolk!![]()
En dan is het nog best fris...![]()
[ afbeelding ]
Helaas, de zon is alleen te zien met een negatieve zelftest waarvan je van het resultaat via de app een QR code scant als bewijs. De zon moet dan met een andere app jouw QR code scannen en dan heb je toegang tot de zon.quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:19 schreef Mammietje het volgende:
Wil ik lekker in de tuin aan de gang, meteen lekker genieten van de zon...![]()
Zon verdwenen achter een dikke wolk!![]()
En dan is het nog best fris...![]()
[ afbeelding ]
Moet ik snel maar weer eens kijken. Lang geleden. Altijd lachen. Misschien iets voor vanavond.quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:07 schreef dick_laurent het volgende:
^ Ik heb die quote letterlijk op een t-shirt![]()
Big Lebowski = altijd
Hier ook! Lekker wah!quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Hier is de zon nog volop aan. Maar liefst 17 graden! (Tegenwoordig zijn we daar al blij mee..).
quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Hier is de zon nog volop aan. Maar liefst 17 graden! (Tegenwoordig zijn we daar al blij mee..).
quote:
Voor de zon ook al?!quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Helaas, de zon is alleen te zien met een negatieve zelftest waarvan je van het resultaat via de app een QR code scant als bewijs. De zon moet dan met een andere app jouw QR code scannen en dan heb je toegang tot de zon.![]()
Bron
Zon = evenement
quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:39 schreef Mammietje het volgende:
Voor de zon ook al?!
En als ik heel lang en heel veel zon wil, kom ik er niet met een sneltestje vanaf zeker?!![]()
Wat kan ik nog wel doen zonder test vooraf dan?
Eten, slapen, wandelen, kippen houden, eitjes bakken of laten klappen als je ze te lang op het vuur houdt....quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Voor de zon ook al?!
En als ik heel lang en heel veel zon wil, kom ik er niet met een sneltestje vanaf zeker?!![]()
Wat kan ik nog wel doen zonder test vooraf dan?
Ja dat mag dus niet hè.quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Eten, slapen, wandelen, kippen houden, eitjes bakken of laten klappen als je ze te lang op het vuur houdt....
En:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ken wel iemand voor je.
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Eten, slapen, wandelen, kippen houden, eitjes bakken of laten klappen als je ze te lang op het vuur houdt....
En:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ken wel iemand voor je.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:54 schreef dick_laurent het volgende:
Met dit weer wil je gewoon lekker naakt zijn!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 12:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn kippen zijn (nog steeds) broedsdus ik ga voor een gebakken supermarkteitje op mijn brood. Es ff kijken of ik ook nog bacon heb.
Ik weet niet waarom maar dit gifje scared the shit out of mequote:Op woensdag 21 april 2021 12:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, da's ook altijd lekker. Zeg eens dat die kippen aan het werk gaan. Luie wijven!
Ja hè. Lijkt zo'n soort verweerd lijk.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar dit gifje scared the shit out of me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |