Dat is ook apart! Ik wist niet eens dat die in NL voorkwamen, maar schijnt inderdaad zo te zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Er duiken steeds meer filmpjes op van wolven die zich in de bewoonde wereld begeven en maar matig schuw overkomen. Ze schijnen het prima te doen in Nederland en de eerste bewijzen voor nesten zijn er al. Dat gaat in de toekomst nog wel problemen opleveren, verwacht ik.
Maar tot die tijd zou ik er best wel eens eentje in het wild willen zien.![]()
Ik heb al eens een jakhals in het echt mogen zien. Die kwam op een draf op me af en zag me pas op het laatste moment! Ik weet niet wie van ons harder schrok!![]()
Ik heb hem destijds ook moeten opzoeken, had geen idee wat het was!quote:Op woensdag 14 april 2021 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is ook apart! Ik wist niet eens dat die in NL voorkwamen, maar schijnt inderdaad zo te zijn.
Die van jezelf in bikini?quote:Op woensdag 14 april 2021 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ik was vanmorgen bij een klant. Had mijn laptop bij om ter plekke wat dingen na te kunnen kijken. Vroeg hij wat is dat voor bestand? Stond er tussen zijn files per ongeluk 1 van de gifjes om hier te plaatsen.
"Oh niets hoor!"
Wie zou er winnen?quote:
Nou ja, lijkt me duidelijk dat ik win als jij verhaal komt halen omdat mijn kip jouw hond heeft gepikt.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:25 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wie zou er winnen?
Mijn hond is geen held.
quote:Op woensdag 14 april 2021 13:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me duidelijk dat ik win als jij verhaal komt halen omdat mijn kip jouw hond heeft gepikt.![]()
Zo... bad is vol!![]()
*grijpt flutboekje en duikt erin...
Weet je wat voor prachtig, zeldzaam dier ik hier ook nog tegenkwam?quote:Op woensdag 14 april 2021 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is ook apart! Ik wist niet eens dat die in NL voorkwamen, maar schijnt inderdaad zo te zijn.
Ja en we hebben onze Dick natuurlijk. Maar die eet dan weer niets anders dan reepjes geperste zonnebloempitten ofzo.... dat is dan ook weer niet zo gezellig.quote:Op donderdag 15 april 2021 00:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Prachtig! Ze worden inderdaad schaars, maar ik weet nog een paar goede exemplaren te zitten in de buurt. Kan helaas geen gifjes plaatsen, zit op de iPad.
En kan je dan ook nog tegelijk een foto maken?quote:Op donderdag 15 april 2021 00:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
Als ik m'n buikje in hou en mezelf een beetje opblaas is het heel wat hoor.
Er kan een heleboel.quote:Op donderdag 15 april 2021 01:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En kan je dan ook nog tegelijk een foto maken?
We moeten echt een fotoshoot gaan houden. Dat schijnt heel erg in te zijn.quote:Op donderdag 15 april 2021 01:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En kan je dan ook nog tegelijk een foto maken?
Ey! Ik heb eergister nog pizza gegeten he!quote:Op donderdag 15 april 2021 00:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja en we hebben onze Dick natuurlijk. Maar die eet dan weer niets anders dan reepjes geperste zonnebloempitten ofzo.... dat is dan ook weer niet zo gezellig.
quote:Op donderdag 15 april 2021 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
We moeten echt een fotoshoot gaan houden. Dat schijnt heel erg in te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |