Ja. Hoi.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit. Ik ben ouder dan 35 en bewust zonder kinderen. Die mensen heb je gek genoeg ook nog
Misschien eenmalig. Ik zat er ook heel even over na te denken voor de Keukenhof, maar ik ga het echt niet elk weekend doen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Eens hiermee, maar als je kijkt naar het bizarre tempo waarin al die fieldlab expirimenten uitverkocht waren, zou je kunnen concluderen dat het onderstreepte deel van je post discutabel is.
En met de vergrijzing is dat gewoon 2/3e van Nederland. Die andere 1/3e laten ze totaal in de kou staan, die boeien niet.quote:
Had ik gechecked. Maakt m'n verhaal niet ineens anders. Nu doe je alsof alles wat de media zegt de waarheid is. Tewijl we daar in dit topic normaal gesproken kritischer op zijn. Toch?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat “tutje” is gewoon politiek verslaggever van BNR.
Je wordt vandaag dubbel genaaid, Dickie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit. Ik ben ouder dan 35 en bewust zonder kinderen. Die mensen heb je gek genoeg ook nog
Je bedoelt een zinnige conversatie over de ikke-ikke-ikke-samenleving?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zinnige conversatie.
Het zwabberen wordt tot ongekende hoogte gedreven.
Volgens mij valt dat best mee.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Had ik gechecked. Maakt m'n verhaal niet ineens anders. Nu doe je alsof alles wat de media zegt de waarheid is. Tewijl we daar in dit topic normaal gesproken kritischer op zijn. Toch?
Ja tuurlijkquote:
Nee. Over de groep “gewone Nederlanders” die overal buiten vallen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bedoelt een zinnige conversatie over de ikke-ikke-ikke-samenleving?
Als iemand betrouwbaar is is het Thomas wel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Laten we even alles voor waarheid aannemen wat zo'n tutje zegt.
Alsof het kabinet zou toegeven dat het ene wisselgeld is voor het andere
Heb je morgen gelijk weer Rober Willemsen op de stoep.
Shit he sommigen mogen wel eens gaan nadenken voordat ze hier op invoeren klikken.
Je mag zelf kiezenquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:55 schreef SilverEyes het volgende:
Goed, ik lees net over de Braziliaanse variant. We zijn doomed? In lockdown tot eeuwig? Of drama om niets?
Dat is toch niet nieuw? Dat was de vorige keer ook al.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:47 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dames en heren, na het grandioze succes van de fieldlabs presenteer ik u de nieuwe truc: reparaties!_!
optie 3quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:55 schreef SilverEyes het volgende:
Goed, ik lees net over de Braziliaanse variant. We zijn doomed? In lockdown tot eeuwig? Of drama om niets?
Alle versoepelingen zijn wel gericht op een ouder publiek met een grote zak geld en kids. Als het nu één keer was.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bedoelt een zinnige conversatie over de ikke-ikke-ikke-samenleving?
Onder de streep: hoe klein of groot de afstand of hoe minimale tijd het kost.. het is gewoon een absurd idee voor zowel consumenten als bedrijven.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me schromelijk overdreven, maar goed, ik hou er al wel weer over op.
Hij mag op herhaling!quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch niet nieuw? Dat was de vorige keer ook al.
Ah jawel dus. Als een ander wat gegund wordt direct weer op de achterste 'en wij dan' poten staan. De ikke-ikke-ikke-samenleving.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Over de groep “gewone Nederlanders” die overal buiten vallen.
Goddamn ja. En ik geniet er niet eens van. Kutzooi.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Je wordt vandaag dubbel genaaid, Dickie.
Dit gaat alleen niet over Thomas (van Groningen i presume)quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als iemand betrouwbaar is is het Thomas wel.
Ben jij 'in dit topic'?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Je ziet mij hier regelmatig stukken uit diverse media aanhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |