Snel een printscreen maken straks kan hij het zich niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://speld.nl/2021/04/(...)ijfers-het-toelaten/
Flinke toename in 'reisbewegingen' ook.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat me niet om de afstand, maar dat je dus met z'n allen vrij moet nemen (dagdeel) om je te laten testen voor een dagje weg. Ik zie mezelf al aankomen bij m'n baas..
Dan moet je steeds zelf drinken halen en hapjes maken...quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:45 schreef byah het volgende:
[..]
hou toch op, je kan net zo goed in de tuin gaan zitten als op een terras.
Ik zeg verdomme nog expliciet dat het me alleen gaat over die afstand johquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij welke stichting sta jij op de loonlijst? Niks persoonlijks maar jij meent alles recht te moeten praten wat krom is als het om de overheid gaat.
Klopt, maar stel je moet je partner en kinderen oppikken (aparte locaties), naar de teststraat en weer terug iedereen afzetten. Ben je toch zeker 2 uurtjes verder bij een afstand van 30km. Dat is toch gewoon absurd dat dat niet anders kan (ter plekke bij de evenementslocatie, sneltest etc. etc.)?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar je benoemt expliciet die tientallen kilometers. Ik noem even 30 omdat een user voor jou dat noemde. Je hoeft voor 30 kilometer rijden toch geen dagdeel vrij te nemen?
Wel goedkoper.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan moet je steeds zelf drinken halen en hapjes maken...
In maart kleine aanpassingen, in april reparaties. Man man manquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:47 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dames en heren, na het grandioze succes van de fieldlabs presenteer ik u de nieuwe truc: reparaties!_!
Laten we even alles voor waarheid aannemen wat zo'n tutje zegt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:47 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dames en heren, na het grandioze succes van de fieldlabs presenteer ik u de nieuwe truc: reparaties!_!
Noem je nu iemand in de bijstand een gehandicapte bejaarde autist die niks wil?!quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee en gehandicapten en kinderen en bejaarden en autisten en geen zinners ook niet.
Kut nu moet ik m'n bingo papier aanpassen voor vanavond..quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:47 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ohja, iedereen heeft een tuin in de dichtbevolkte steden natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:45 schreef byah het volgende:
[..]
hou toch op, je kan net zo goed in de tuin gaan zitten als op een terras.
Als ik de adviezen rondom het OV lees, denk ik ook niet direct "ja dat is geschikt voor iedereen die een dagje uit wil":quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het OV waar ze de 1,5 m al lang niet meer kunnen garanderenKomt allen! Komt allen!
Eens hiermee, maar als je kijkt naar het bizarre tempo waarin al die fieldlab expirimenten uitverkocht waren, zou je kunnen concluderen dat het onderstreepte deel van je post discutabel is.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:49 schreef deedeetee het volgende:
Ze zijn volslagen gek geworden met dat getest. Geen haar op mijn hoofd die er over denkt om daar aan mee te doen hoor. En met mij heel veel anderen. Op die manier is er geen lol aan om ergens naartoe te gaan. Ze gaan daar vanzelf wel achter komen.
Ik pas ook. Als het voor hun 'graag of niet' is, dan is het dat voor mij ook.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:49 schreef deedeetee het volgende:
Ze zijn volslagen gek geworden met dat getest. Geen haar op mijn hoofd die er over denkt om daar aan mee te doen hoor. En met mij heel veel anderen. Op die manier is er geen lol aan om ergens naartoe te gaan. Ze gaan daar vanzelf wel achter komen.
Dat lijkt me schromelijk overdreven, maar goed, ik hou er al wel weer over op.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar stel je moet je partner en kinderen oppikken (aparte locaties), naar de teststraat en weer terug iedereen afzetten. Ben je toch zeker 2 uurtjes verder bij een afstand van 30km. Dat is toch gewoon absurd dat dat niet anders kan (ter plekke bij de evenementslocatie, sneltest etc. etc.)?
+met kinderen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het politiek apparaat is er alleen voor mensen die minimaal 35 zijn
Het zijn de vaccinatie experimenten/trials in de UK, Zuid Afrika en Brazilië die escape varianten hebben voortgebracht.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:43 schreef zalkc het volgende:
Goh, interessant, kijken waar ze over een tijdje mee komen.
Maar ik zie niet in wat er nu aangepast zou moeten worden in het huidige plan van doorblijven vaccineren.
Dat “tutje” is gewoon politiek verslaggever van BNR.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Laten we even alles voor waarheid aannemen wat zo'n tutje zegt.
Alsof het kabinet zou toegeven dat het ene wisselgeld is voor het andere
Heb je morgen gelijk weer Rober Willemsen op de stoep.
Shit he sommigen mogen wel eens gaan nadenken voordat ze hier op invoeren klikken.
Ik gun die ouders inmiddels ook niks meer, al ben ik een ouder.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee en gehandicapten en kinderen en bejaarden en autisten en geen zinners ook niet.
Normaliter hebben we elk weekend tig festivals en andere events. Nu dat tot nog geen schim van wat het was is gereduceerd zijn er altijd wel een paar te vinden die daar aan mee willen doen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Eens hiermee, maar als je kijkt naar het bizarre tempo waarin al die fieldlab expirimenten uitverkocht waren, zou je kunnen concluderen dat het onderstreepte deel van je post discutabel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |