Maar er staat niks over het ziekteverloop? Als dat gewoon mild is dan is er nog steeds niks aan de hand.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:36 schreef Za het volgende:
[..]
Breakthrough infecties zijn een risico voor gevaccineerden.
Blijkbaar zijn gevaccineerden vele malen bevattelijk voor varianten dan niet gevaccineerden, iig blijkens dit onderzoek.
Dat is een probleem voor 80plus lijkt me.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:34 schreef trein2000 het volgende:
lot dondert verder in elkaar...
Dit is van zo’n ongelofelijke droefheid dat het vermakelijk wordt.
Please laat het helemal kapot gaan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:34 schreef trein2000 het volgende:
En de testpilot dondert verder in elkaar...
Mja, Australië had 100% op AstraZeneca ingezet, maar ziet daar nu vanaf. Dus op het moment hebben ze even niks.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vaccineren nog langzamer dan Hugo?
Ware het niet dat je er in Q3 niet zoveel aan hebt, we hebben ze in Q2 nodig.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het goede nieuws is dat met alleen Pfizer en Moderna er bijna 24 miljoen doses zouden moeten worden geleverd t/m Q3, wat op zich genoeg is voor de hele volwassen bevolking.
Mocht het onverhoopt zo lopen dat zowel AZ als J&J worden gestopt, betekent dat niet per se dat het hele vaccinatieprogramma onmogelijk wordt voor dit jaar.
Heerlijk, laat het maar klappen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Iedereen weer gewoon lekker aan het werk. Behalve het volk wiens sector gesloten is en voorlopig nog zal blijven.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Juist goed voor de beperking van het aantal contactmomenten én goed voor de arbeidsproductiviteit van Nederland.
Mee eens, plus dat het los moet staan van “andere versoepelingen”.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we mentaal het beste af zijn als de terassen weer open kunnen. Vorm van ontspanning voor iedereen, het is buiten dus we bouwen nog extra weerstand op ook.
1 miljard verdamptquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel in elkaar donderen dit project.
Kan dit soort acties van attractieparken alleen maar toejuichen. Het is absurd dat je tientallen kilometers extra moet maken (of zelfs een dag eerder) om een dagje uit te kunnen. Dit heeft niks meer met fieldlab (onderzoek) te maken, maar puur borstklopperij lijkt het wel..quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
ik geloof van wel, het is daar ook niet zo dat het stevig rondgaat. dat haalt wel druk van de ketel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vaccineren nog langzamer dan Hugo?
Nee, maar het is wel wat voorbarig om nu al over stoppen te denken. al weet je het nooit met al die paniek-politici die lijken te draaien op de waan van de dag i.p.v wat over te nemen van de echte experts (in de echte wereld zoals de huisartsen zie verhaal van Beau gister)quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef Tijn het volgende:
Mocht het onverhoopt zo lopen dat zowel AZ als J&J worden gestopt, betekent dat niet per se dat het hele vaccinatieprogramma onmogelijk wordt voor dit jaar.
Die kijk ik niet. Ik kan hem iig voor mijn persoonlijke situatie nu al samenvatten:quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:35 schreef aartstyle het volgende:
[..]
mag ik er ook 1. Soort vaccin tegen de personferentie van vanavond.
Meer meer meerquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Waarom kijk je dan. Soort van saldo-masochisme?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef raptorix het volgende:
Echt hou me tegen hoor als die Hugo vanavond weer gaat grijnzen![]()
![]()
Nog even volhoudenquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef Noek het volgende:
[..]Ja, dat is echt afzien. Feit dat ik niet naar de bios kan, maakt me pas echt aan het krassen.
Ja echt heel erg dit. en we zijn er niks verder mee.quote:
Wow, het kan dus altijd ergerquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, Australië had 100% op AstraZeneca ingezet, maar ziet daar nu vanaf. Dus op het moment hebben ze even niks.
Tuurlijk heb je er wel wat aan in Q3. Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ware het niet dat je er in Q3 niet zoveel aan hebt, we hebben ze in Q2 nodig.
Er staat niets over idd, maar dat houdt niet meteen in dat het mild is.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef zalkc het volgende:
Maar er staat niks over het ziekteverloop? Als dat gewoon mild is dan is er nog steeds niks aan de hand.
Ook al stopt het niet, de huidige perikelen met AZ geven al aan hoe snel je een nagenoeg veilig vaccin de das om kunt doen. Als dat ook met Janssen nu gaat rollen (en straks wie weet Pfizer en Moderna) heb je stront aan de knikker want dan gaat de vaccinatiebereidheid kelderen als een malle.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel wat voorbarig om nu al over stoppen te denken. al weet je het nooit met al die paniek-politici die lijken te draaien op de waan van de dag i.p.v wat over te nemen van de echte experts (in de echte wereld zoals de huisartsen)
Even los van al die plannen hoor, maar 30km rijden, waar hebben we het in hemelsnaam overquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan dit soort acties van attractieparken alleen maar toejuichen. Het is absurd dat je tientallen kilometers extra moet maken (of zelfs een dag eerder) om een dagje uit te kunnen. Dit heeft niks meer met fieldlab (onderzoek) te maken, maar puur borstklopperij lijkt het wel..
Praktisch toch geen doen joh, als je bijvoorbeeld op zaterdag ergens heen wilt moet je op vrijdag met je gezin gaan testen als er tenminste plek is. Hoe dan?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Even los van al die plannen hoor, maar 30km rijden, waar hebben we het in hemelsnaam over.
Ja, hadden ze beter kunnen steken in het effectiever vaccineren.quote:
Goh, interessant, kijken waar ze over een tijdje mee komen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:41 schreef Za het volgende:
[..]
Er staat niets over idd, maar dat houdt niet meteen in dat het mild is.
142 geïnfecteerden versus 1 bij de niet gevaccineerden is tamelijk alarmerend, hoe zit het met infecties met andere pathogenen bv?
Of het allemaal klopt met dat onderzoekje geen idee.
Vakantiedag pakken, je kunt immers toch niet op vakantie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Praktisch toch geen doen joh, als je bijvoorbeeld op zaterdag ergens heen wilt moet je op vrijdag met je gezin gaan testen als er tenminste plek is. Hoe dan?
Dit bericht (op zondagavond op Facebookquote:
De auto instappen en gaan? Wellicht komt het door de omgeving waar ik woon hoor, maar 30 kilometer is toch een afstandje van niks.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Praktisch toch geen doen joh, als je bijvoorbeeld op zaterdag ergens heen wilt moet je op vrijdag met je gezin gaan testen als er tenminste plek is. Hoe dan?
Is toch leuk joh hartje zomer, 35 graden, heel gezin zonder airco in de volle zon met de auto naar zo'n teststraat om vervolgens een paar uurtjes naar een waterparkje te mogen of zo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Even los van al die plannen hoor, maar 30km rijden, waar hebben we het in hemelsnaam over.
Niet iedereen heeft een auto. En ik denk dat veel Keukenhof bezoekers ook bejaard zijn bijv.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Q3 is te laat voor de zomer. We moeten eind Q2 echt klaar zijn met 50+quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het goede nieuws is dat met alleen Pfizer en Moderna er bijna 24 miljoen doses zouden moeten worden geleverd t/m Q3, wat op zich genoeg is voor de hele volwassen bevolking.
Bijna geen inkomen of mogelijkheden hebben bedoelt ze misschien?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat is dan wel echt druk? Niet naar de sportschool of het terras kunnen?
Gaat me niet om de afstand, maar dat je dus met z'n allen vrij moet nemen (dagdeel) om je te laten testen voor een dagje weg. Ik zie mezelf al aankomen bij m'n baas..quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De auto instappen en gaan? Wellicht komt het door de omgeving waar ik woon hoor, maar 30 kilometer is toch een afstandje van niks.
hou toch op, je kan net zo goed in de tuin gaan zitten als op een terras.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we mentaal het beste af zijn als de terassen weer open kunnen. Vorm van ontspanning voor iedereen, het is buiten dus we bouwen nog extra weerstand op ook.
Precies.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
En een bijstandsgezin gunnen we weer gewoon niks? Die kunnen ook niet altijd overal maar naar toe!quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De auto instappen en gaan? Wellicht komt het door de omgeving waar ik woon hoor, maar 30 kilometer is toch een afstandje van niks.
Ik heb geen tuinquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:45 schreef byah het volgende:
hou toch op, je kan net zo goed in de tuin gaan zitten als op een terras.
En op vrijdag zitten de kinders op school, dus alle gezinnen na schooltijd zich laten testen zodat ze op zaterdag de hort op kunnen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat me niet om de afstand, maar dat je dus met z'n allen vrij moet nemen (dagdeel) om je te laten testen voor een dagje weg. Ik zie mezelf al aankomen bij m'n baas..
Gelukkig heeft iedereen een eigen tuin, met name de studenten en twintigers die nu in het park zitten staan daar bekend om.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:45 schreef byah het volgende:
[..]
hou toch op, je kan net zo goed in de tuin gaan zitten als op een terras.
Die kinders zitten op de bso na schooltijd dus er is geen tijd voor testen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En op vrijdag zitten de kinders op school, dus alle gezinnen na schooltijd zich laten testen zodat ze op zaterdag de hort op kunnen.
Ook geen auto, dus met het OV. Leuk voor de extra reisbewegingen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
En een bijstandsgezin gunnen we weer gewoon niks? Die kunnen ook niet altijd overal maar naar toe!
Maar je benoemt expliciet die tientallen kilometers. Ik noem even 30 omdat een user voor jou dat noemde. Je hoeft voor 30 kilometer rijden toch geen dagdeel vrij te nemen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat me niet om de afstand, maar dat je dus met z'n allen vrij moet nemen (dagdeel) om je te laten testen voor een dagje weg. Ik zie mezelf al aankomen bij m'n baas..
Geen idee. Maar ik kan me wel goed voorstellen dat de druk vrij hoog is bij tweeverdieners zonder BSO.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bijna geen inkomen of mogelijkheden hebben bedoelt ze misschien?
Die kunnen best alleen met de bus.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Die kinders zitten op de bso na schooltijd dus er is geen tijd voor testen.
Het OV waar ze de 1,5 m al lang niet meer kunnen garanderenquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Ook geen auto, dus met het OV. Leuk voor de extra reisbewegingen.
Bij welke stichting sta jij op de loonlijst? Niks persoonlijks maar jij meent alles recht te moeten praten wat krom is als het om de overheid gaat.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee en gehandicapten en kinderen en bejaarden en autisten en geen zinners ook niet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
En een bijstandsgezin gunnen we weer gewoon niks? Die kunnen ook niet altijd overal maar naar toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |