Dit heeft wel wat weg van een piramidespel, al is het niet dat je kunt groeien door meer mensen te laten deelnemen.quote:
quote:
Eerste paar keer wel betalen, pot opdrijven dan 3 maanden yolo in Londen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Klinkt als een scam. Geld innen, niet betalen en vervolgens met de buit verdwijnen.
Nouja, een paar honderd man oplichten voor relatief weinig geld lijkt het me ook niet helemaal waard. Maargoed.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Eerste paar keer wel betalen, pot opdrijven dan 3 maanden yolo in Londen.
Zolang er maar genoeg mensen aanmelden kan 'de verzekeraar' er wel aan verdienen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, een paar honderd man oplichten voor relatief weinig geld lijkt het me ook niet helemaal waard. Maargoed.
Misschien handig om deze toegangstests te realiseren bij de ingangen van de vaccinatielocaties.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het huis staat al in brand, maar in plaats van snel door te blussen (vaccineren) gaan we eerst nog wat rookmelders monteren (toegangstests)
Niets mis mee! Gewoon de doorgedraaide overheid, die zich niet aan de "afspraken" houdt, omzeilen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:34 schreef skrn het volgende:
[..]
Het is wel creatief, kan ik niks anders van zeggen.
In dat geval zou ik gaan zwaaien naar het vaccin.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:50 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien handig om deze toegangstests te realiseren bij de ingangen van de vaccinatielocaties.
Bij mijn weten worden vaccinatie opgeroepenen niet getest alvorens ze geprikt worden, wat eigenlijk wel zou moeten.
Ze wachten op input van Hugo denk ik. Cijfers moeten wel overeenkomen met zijn troonrede.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wacht RIVM met bijwerken van vaccinatiedashboard tot persco van HuGO!?
Duitsland kom je met louter een vaccinatie ook niet in. Moet je alsnog testen. Ook prachtig.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:50 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien handig om deze toegangstests te realiseren bij de ingangen van de vaccinatielocaties.
Bij mijn weten worden vaccinatie opgeroepenen niet getest alvorens ze geprikt worden, wat eigenlijk wel zou moeten.
quote:De Braziliaans variant van het coronavirus is in Nederland in opmars, meldt De Volkskrant op basis van steekproeven door het RIVM. In de uitslagen van de teststraten zien virologen de mutatie, die voor het eerst in februari bij ons opdook, in anderhalf procent van de gevallen. Begin maart was dit nog half procent.
Vermoedelijk werken vaccins minder goed tegen deze variant en ook zouden mensen die al besmet zijn geweest opnieuw geïnfecteerd kunnen raken. Internationaal onderzoek toonde al aan dat de Braziliaanse mutatie nog iets besmettelijker is dan de zogenoemde Britse variant, die op dit moment het meeste bij ons voorkomt.
,,De komende weken zal blijken hoe deze trend zich gaat ontwikkelen’', zegt RIVM-viroloog Chantal Reusken. Mocht de Braziliaanse variant verder oprukken, dan zou hij ergens tegen de zomer de bovenhand kunnen krijgen. ,,We zien dat hij aan het toenemen is. Maar of hij echt gaat doorzetten, is nog erg onzeker’, benadrukt zij.
Gaan we weer.quote:
quote:
Weer een mutatie om ons bang te makenquote:
Ik blijf liever even binnen. Zekere voor het onzekere. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weer een mutatie om ons bang te maken
Sorry we hebben maar 23 busjes.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:18 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ohjazeker, het was een enorme logistieke operatie om de vaccins die we niet op voorraad hadden daar heen te brengen om vervolgens geen mensen te vaccineren met AZ terwijl we mensen die dat wel willen maar niet zijn uitgenodigd op afstand houden.
Dit is een gewoon een slim idee om iemand anders voor je bekeuring te laten betalen, er is namelijk niets perongeluk aan het overtreden van de avondklok.... wat bij andere dingen waar je je voor verzekerd wel zo is.quote:
En 3 chauffeurs waarvan eentje vrij is vandaag.quote:
Moest lachen, daar zullen ze wat van aantrekken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
Volgens deskundigen is verzekeren tegen opzettelijk handelen verboden.
Er is vast een risico verbonden aan het vaccineren van iemand die op dat moment zonder het te weten een actieve covid besmetting heeft. Qua immuunsysteem reacties en escape varianten, mensen van tevoren een sneltest geven zou verantwoord zijn imo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
In dat geval zou ik gaan zwaaien naar het vaccin.
Al is het al triest dat ik me kan voorstellen dat ze dit zouden overwegen
Bron?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:06 schreef nostra het volgende:
CDC stopt met JNJ en vraagt staten dat ook te doen.
Pushbericht WSJ. Raar genoeg staat-ie nog niet op de site, of ik kijk niet goed.quote:
Ja, wees maar flink bang!quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:06 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Brrr... Als je ziet wat dat daar voor schade heeft gebracht.
Oh, hier niet. Hier lachen we mensen uit die de boete hebben gehad.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij spreken dat met de vriendengroep ook af als we in het weekend afspreken en naar huis fietsen/lopen dat eventuele boetes worden gedeeld. Gelukkig nog nooit voorgekomen @:lenny_leonard
Omdat het de NYT was.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Pushbericht WSJ. Raar genoeg staat-ie nog niet op de site, of ik kijk niet goed.
Laten we maar hopen dat de pers het hier ook niet volle bak push notificaties en al doet, dan zijn we echt fucked voor 2021quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Omdat het de NYT was.
https://www.nytimes.com/2(...)ries&pgtype=Homepage
We kunnen deze hele rotzooi toch vermijden door alle mensen een thuistest te laten doen alvorens het verlaten van hun huis.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:59 schreef Zipportal het volgende:
De Braziliaans variant van het coronavirus is in Nederland in opmars, meldt De Volkskrant op basis van steekproeven door het RIVM. In de uitslagen van de teststraten zien virologen de mutatie, die voor het eerst in februari bij ons opdook, in anderhalf procent van de gevallen. Begin maart was dit nog half procent.
Vermoedelijk werken vaccins minder goed tegen deze variant en ook zouden mensen die al besmet zijn geweest opnieuw geïnfecteerd kunnen raken. Internationaal onderzoek toonde al aan dat de Braziliaanse mutatie nog iets besmettelijker is dan de zogenoemde Britse variant, die op dit moment het meeste bij ons voorkomt.
,,De komende weken zal blijken hoe deze trend zich gaat ontwikkelen’', zegt RIVM-viroloog Chantal Reusken. Mocht de Braziliaanse variant verder oprukken, dan zou hij ergens tegen de zomer de bovenhand kunnen krijgen. ,,We zien dat hij aan het toenemen is. Maar of hij echt gaat doorzetten, is nog erg onzeker’, benadrukt zij.
Copy/paste van bericht van b117 in januari.quote:
Binnenkort hopelijk Braziliaanse toestanden hier waar we doorgaan met het leven. Helemaal klaar met die constante angst die ze creëren voor mutaties, de testsamenleving en de angst die mensen hebben voor elkaar....quote:
Jaaaaa, daar gaan we. Herbesmettingsgenot. Ik mis alleen nog de zéér dubieuze statistiek dat 76% in Manaus het al gehad zou hebben en dat die allemaal weer herbesmet zouden zijn. Bezin u, het einde der tijden is nabij!quote:
Nou depressief, ik merk dat ik agressief word zodra ik iets over een testsamenleving lees.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die krijg je vanzelf als die testsamenleving er door heen komt; hoop depressieve mensen.
2022quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:14 schreef Noppie2000 het volgende:
J&J gaat dus ook niet door, wanneer hebben we genoeg Pfizer/Moderna? Q3?
De komende twee jaar worden cruciaal..quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:14 schreef Noppie2000 het volgende:
J&J gaat dus ook niet door, wanneer hebben we genoeg Pfizer/Moderna? Q3?
Minder dan 1 op de miljoen. Kom op zeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |