Er is vast een risico verbonden aan het vaccineren van iemand die op dat moment zonder het te weten een actieve covid besmetting heeft. Qua immuunsysteem reacties en escape varianten, mensen van tevoren een sneltest geven zou verantwoord zijn imo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
In dat geval zou ik gaan zwaaien naar het vaccin.
Al is het al triest dat ik me kan voorstellen dat ze dit zouden overwegen
Bron?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:06 schreef nostra het volgende:
CDC stopt met JNJ en vraagt staten dat ook te doen.
Pushbericht WSJ. Raar genoeg staat-ie nog niet op de site, of ik kijk niet goed.quote:
Ja, wees maar flink bang!quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:06 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Brrr... Als je ziet wat dat daar voor schade heeft gebracht.
Oh, hier niet. Hier lachen we mensen uit die de boete hebben gehad.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij spreken dat met de vriendengroep ook af als we in het weekend afspreken en naar huis fietsen/lopen dat eventuele boetes worden gedeeld. Gelukkig nog nooit voorgekomen @:lenny_leonard
Omdat het de NYT was.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Pushbericht WSJ. Raar genoeg staat-ie nog niet op de site, of ik kijk niet goed.
Laten we maar hopen dat de pers het hier ook niet volle bak push notificaties en al doet, dan zijn we echt fucked voor 2021quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Omdat het de NYT was.
https://www.nytimes.com/2(...)ries&pgtype=Homepage
We kunnen deze hele rotzooi toch vermijden door alle mensen een thuistest te laten doen alvorens het verlaten van hun huis.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:59 schreef Zipportal het volgende:
De Braziliaans variant van het coronavirus is in Nederland in opmars, meldt De Volkskrant op basis van steekproeven door het RIVM. In de uitslagen van de teststraten zien virologen de mutatie, die voor het eerst in februari bij ons opdook, in anderhalf procent van de gevallen. Begin maart was dit nog half procent.
Vermoedelijk werken vaccins minder goed tegen deze variant en ook zouden mensen die al besmet zijn geweest opnieuw geïnfecteerd kunnen raken. Internationaal onderzoek toonde al aan dat de Braziliaanse mutatie nog iets besmettelijker is dan de zogenoemde Britse variant, die op dit moment het meeste bij ons voorkomt.
,,De komende weken zal blijken hoe deze trend zich gaat ontwikkelen’', zegt RIVM-viroloog Chantal Reusken. Mocht de Braziliaanse variant verder oprukken, dan zou hij ergens tegen de zomer de bovenhand kunnen krijgen. ,,We zien dat hij aan het toenemen is. Maar of hij echt gaat doorzetten, is nog erg onzeker’, benadrukt zij.
Copy/paste van bericht van b117 in januari.quote:
Binnenkort hopelijk Braziliaanse toestanden hier waar we doorgaan met het leven. Helemaal klaar met die constante angst die ze creëren voor mutaties, de testsamenleving en de angst die mensen hebben voor elkaar....quote:
Jaaaaa, daar gaan we. Herbesmettingsgenot. Ik mis alleen nog de zéér dubieuze statistiek dat 76% in Manaus het al gehad zou hebben en dat die allemaal weer herbesmet zouden zijn. Bezin u, het einde der tijden is nabij!quote:
Nou depressief, ik merk dat ik agressief word zodra ik iets over een testsamenleving lees.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die krijg je vanzelf als die testsamenleving er door heen komt; hoop depressieve mensen.
2022quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:14 schreef Noppie2000 het volgende:
J&J gaat dus ook niet door, wanneer hebben we genoeg Pfizer/Moderna? Q3?
De komende twee jaar worden cruciaal..quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:14 schreef Noppie2000 het volgende:
J&J gaat dus ook niet door, wanneer hebben we genoeg Pfizer/Moderna? Q3?
Minder dan 1 op de miljoen. Kom op zeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |