abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:38:17 #76
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_198983399
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Om maar te laten zien dat je ook constructief kritisch kunt zijn: https://www.parool.nl/ned(...)her-aanpak~b249b348/
[..]

Precies, het moet nu echt simpeler gemaakt worden. Op leeftijdscohorten verdelen en het AstraZeneca vaccin beschikbaar maken voor iedereen die wil, zonder leeftijfdsdiscriminatie. Op die manier ben je er het snelst van af.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:38:19 #77
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198983401
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:36 schreef THEFXR het volgende:
OH HUGO, doe maar J$J pauzeren, is slecht.
Komen toch een paar op de IC na vaccinatie.
.
Fully Vaccinated Man In Critical Condition After Contracting COVID-19

https://www.ibtimes.com/f(...)ing-covid-19-3178988
Is een goed teken, dat is schijnbaar groot nieuws is dan :)
pi_198983410
quote:
Om maar te laten zien dat je ook constructief kritisch kunt zijn: https://www.parool.nl/ned(...)her-aanpak~b249b348/
[..]

En weet u nog, dat in januari/februari allerlei belangengroeperingen op de barricade gingen om voorrang te claimen?
Dat is de pest aan een poldercultuur zoals in Nederland en dat welke beslissing dan ook maar wordt aangevochten door allerlei groeperingen. Je zou je ook eens een keer achter de overheid kunnen scharen in zo'n crisis, maar iedereen blijft maar zijn eigen hachje verdedigen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_198983411
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:32 schreef ondeugend het volgende:
Wat is er wel op orde eigenlijk?
Iemand?
IC's hebben het denk ik redelijk goed onder controle, goede administratie, verbetering in behandeling, niet te veel zeuren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:38:58 #80
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198983412
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:32 schreef ondeugend het volgende:
Wat is er wel op orde eigenlijk?
Iemand?
Hugo zn schoenen, want dat is het enige waar hij zich echt om bekommerd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198983419
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De Tweede Kamer is sowieso een lachertje gebleken in de hele coronacrisis.
Klopt, applausmachine. Als na een jaar crisis, waarbij zoveel misgaat, een halfuurtje bij de avondklok je grootste wapenfeit is, dan weet je het wel.
pi_198983422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Precies, het moet nu echt simpeler gemaakt worden. Op leeftijdscohorten verdelen en het AstraZeneca vaccin beschikbaar maken voor iedereen die wil, zonder leeftijfdsdiscriminatie. Op die manier ben je er het snelst van af.
Ja, ik vind dat een goede keuze, kiezen voor AZ (snelheid) of Pfizer/Moderna (betrouwbaarder, maar langer wachten).

(En dan vervolgens niet zeuren als je je kans hebt laten schieten op een vaccin en daardoor tegen beperkingen aanloopt)
pi_198983430
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat is de pest aan een poldercultuur zoals in Nederland en dat welke beslissing dan ook maar wordt aangevochten door allerlei groeperingen. Je zou je ook eens een keer achter de overheid kunnen scharen in zo'n crisis, maar iedereen blijft maar zijn eigen hachje verdedigen.
Ergens verwacht ik ook dat een overheid (en de adviserende organen met al haar ervaring) daarboven gaat staan.
pi_198983431
quote:

[..]

Het begon met Gommers. Toen hij succes had, volgde de rest.
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:40:22 #85
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_198983433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

IC's hebben het denk ik redelijk goed onder controle, goede administratie, verbetering in behandeling, niet te veel zeuren.
Ja maar dat heeft dus met die LCPS spreiding te maken denk ik.

Voorlopig hebben we nog maar 2 dingen op orde dus.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_198983434
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik kan er met m'n verstand echt niet bij. Vorig jaar zomer: musea waren open. Je moest reserveren, je moest afstand houden, er waren looproutes. Dat was het. Was prima veilig te doen, was toen mijn indruk. Nu? Terwijl we al aan het vaccineren zijn moet er voor diezelfde handeling toch een hele testtaart worden gebakken, en als smerig sausje eroverheen blijven ook nog eens andere alle maatregelen ter plekke in stand, want dat alle bezoekers negatief getest zijn is kennelijk nog niet genoeg risicoinperking. Dubbelop en buitenproportioneel.
Dit precies.
En ik kan nergens vinden waarom de overheid dit een goed idee vind.
pi_198983441
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:39 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat een goede keuze, kiezen voor AZ (snelheid) of Pfizer/Moderna (betrouwbaarder, maar langer wachten).
Maar dat gaat niet gebeuren want AZ is al gediskwalificeerd voor 60-
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198983445
quote:
[..]

En weet u nog, dat in januari/februari allerlei belangengroeperingen op de barricade gingen om voorrang te claimen?
De UK had dermate veel vaccins dat dat ook helemaal niet nodig was, die konden gelijk in 1 keer alles wat een beetje gammel en belangrijk was, als je weet dat sowieso al de belangrijke bulk kan doen dan hoef je inderdaad niet na te denken over kwetsbare groepen.
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:41:42 #89
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_198983452
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:39 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik vraag mij oprecht af waarom zij hier niet op komen. Zo moeilijk zou het echt niet moeten zijn. Ik en mijn vrienden/familie halen zonder enig probleem het AZ vaccin maar vinden het geen probleem om te wachten op oudere groepen, maar als deze niet meer willen of durven en de vaccins ongebruikt blijven is het echt extreem frustrerend.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_198983462
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:40 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ja maar dat heeft dus met die LCPS spreiding te maken denk ik.

Voorlopig hebben we nog maar 2 dingen op orde dus.
Helaas hebben ze niet geluistert naar hun advies om juist als eerste te gaan vaccineren bij de groepen die op de IC komen, nu is de groep ouderen ook een heel heel heel stuk kleiner, maar er zijn ook veel groepen gevaccineerd waarbij dat niet had gehoeven.
pi_198983463
quote:

[..]

In Nederland wil men over-eerlijk zijn, eerst de meest kwetsbaren, de mensen in kritieke beroepen, gezondheidsmedewerkers, et cetera. Er zou maar een gezonde 60-jarige eerder een vaccin krijgen dan een proestende 75-plusser. En het moet laagdrempelig, liefst bij de huisarts, want die kent de patiënt, bla bla bla.

Ik snap er niks van, als de Efteling 50k bezoekers per dag kan ontvangen, kunnen prikstraten dat ook natuurlijk. En desnoods is het voor mensen zonder eigen auto wat moeilijker, of moeten ze een hele dag om touw, het boeit me steeds minder.
pi_198983464
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

De UK had dermate veel vaccins dat dat ook helemaal niet nodig was, die konden gelijk in 1 keer alles wat een beetje gammel en belangrijk was, als je weet dat sowieso al de belangrijke bulk kan doen dan hoef je inderdaad niet na te denken over kwetsbare groepen.
Het VK zat tijdens het begin in een totaal andere situatie. Het VK heeft ook de 'gok' aangedurfd om de tweede prik uit te stellen. Terwijl men hier nog aan het zeiken was over 'MAAR DE FABRIKANT ZEGT DRIE WEKEN!'. We zien nu hoe dit uitgepakt heeft.
pi_198983474
ANGST; ANGST ; ANGST. Wat moeten we nu? Overal loert het gevaar.

twitter
pi_198983476
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:42 schreef skrn het volgende:

[..]

In Nederland wil men over-eerlijk zijn, eerst de meest kwetsbaren, de mensen in kritieke beroepen, gezondheidsmedewerkers, et cetera. Er zou maar een gezonde 60-jarige eerder een vaccin krijgen dan een proestende 75-plusser. En het moet laagdrempelig, liefst bij de huisarts, want die kent de patiënt, bla bla bla.

Ik snap er niks van, als de Efteling 50k bezoekers per dag kan ontvangen, kunnen prikstraten dat ook natuurlijk. En desnoods is het voor mensen zonder eigen auto wat moeilijker, of moeten ze een hele dag om touw, het boeit me steeds minder.
Volgens mij hadden ze beter gewoon alles bij de GGD kunnen doen (eventueel + verpleegtehuizen). De rest zorgt maar dat ze bij de GGD komen. Desnoods per (WMO-)taxi.
pi_198983478
Uiteindelijk is het met de UK vooral het EU vs Niet EU wat de doorslag geeft.
pi_198983480
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De Tweede Kamer is sowieso een lachertje gebleken in de hele coronacrisis.
De Tweede Kamerleden hebben dan ook maar een paar ondersteunende medewerkers, terwijl die ministeries duizenden man groot zijn. David versus Goliath.

De uitvoerende macht is verreweg het meest sterke orgaan in Nederland. Nu wordt pijnlijk duidelijk dat wij een nepparlement hebben, dat alleen in naam controleert. De regering komt met alles weg.
pi_198983482
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Maar dat gaat niet gebeuren want AZ is al gediskwalificeerd voor 60-
Daar gaat nog wel wat veranderen, denk ik.
pi_198983483
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:42 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het VK zat tijdens het begin in een totaal andere situatie. Het VK heeft ook de 'gok' aangedurfd om de tweede prik uit te stellen. Terwijl men hier nog aan het zeiken was over 'MAAR DE FABRIKANT ZEGT DRIE WEKEN!'. We zien nu hoe dit uitgepakt heeft.
Ja, en in een crisis kijken we allemaal naar elkaar in Europa, behalve naar de UK, alleen in het geval van de britse variant.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198983490
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:36 schreef THEFXR het volgende:
OH HUGO, doe maar J$J pauzeren, is slecht.
Komen toch een paar op de IC na vaccinatie.
.
Fully Vaccinated Man In Critical Condition After Contracting COVID-19

https://www.ibtimes.com/f(...)ing-covid-19-3178988
Dit is toch niks bijzonders?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Redactie Games dinsdag 13 april 2021 @ 10:45:58 #100
181272 crew  Noppie2000
pi_198983495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:43 schreef zoost het volgende:
ANGST; ANGST ; ANGST. Wat moeten we nu? Overal loert het gevaar.

[ twitter ]
60 tot 90 mensen, waar je het voor doet :') In drie dagen heb je meer coronadoden man. Compleet waus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')