abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2021 @ 08:17:03 #1
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198982111
pi_198982141
Maar die poes is schattig. Lijkt op Frasier hehe.
Werewolf
pi_198982152
Ik vind een positieve coronatest nou een uitgelezen moment om even 2 weken van de werkradar te verdwijnen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198982163
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind een positieve coronatest nou een uitgelezen moment om even 2 weken van de werkradar te verdwijnen :@
Knuffel
Werewolf
  dinsdag 13 april 2021 @ 08:26:04 #5
13783 Anthraxx
pi_198982169
quote:
Ik snap Myreala wel hoor. Ik zou ook doorwerken, zeker als het alleen maar blijft bij een flinke verkoudheid en wat spierpijn. Daarmee kan ik prima mijn werk doen.

Maar ja, ik kreeg toch al afgelopen tijd te horen dat ik veel te veel werk en dat het “nergens voor nodig is” :').
pi_198982263
Hier gaat de wandeldate van vandaag niet door, diegene waar ik mee zou gaan wandelen wacht ook op een testuitslag.
pi_198982272
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:17 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Beterschap voor jou en Anna.

@Myraela; fijn dat het met je vriend al beter gaat en dat jij ook gewoon ok blijft.
Is apart hoe het virus werkt. Een andere (met goede gezondheid) kan na een half jaar nog geen dag werken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198982277
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:26 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik snap Myreala wel hoor. Ik zou ook doorwerken, zeker als het alleen maar blijft bij een flinke verkoudheid en wat spierpijn. Daarmee kan ik prima mijn werk doen.

Maar ja, ik kreeg toch al afgelopen tijd te horen dat ik veel te veel werk en dat het “nergens voor nodig is” :').
Wie zegt dat dan tegen je? En fijn van de negatieve test.

Even terugkomen op de vraag van Blues vannacht: hoe ik mij voel...
Fysiek prima en in mijn hoofd een beetje, klein beetje opgelucht dat het .eventueel. kan meevallen bij een besmetting over een week of twee.
Dus nog “gewoon” alle maatregelen handhaven voorlopig.
pi_198982284
quote:
Ik voel me alleen maar beroerder als ik niet zou werken, wel een fijne afleiding. Al zou ik het wel fijn vinden als ik een stapje terug zou kunnen doen. Even iets rustiger aan. Maarja, dat is dan weer geen echte optie.
pi_198982285
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:42 schreef Sarabi het volgende:
Hier gaat de wandeldate van vandaag niet door, diegene waar ik mee zou gaan wandelen wacht ook op een testuitslag.
Misschien krijgt hij/zij deze vanmorgen nog :)

Overigens op kantoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198982297
En dat Myraela en vriend het houden bij een grieperig gevoel, is ook meegenomen.
Tóch is mijn advies om wèl toe te geven aan belabberd voelen met dit smerige virus.
Het lichaam is wel bezig met ziek zijn op de reserves.
pi_198982321
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Overigens op kantoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zeg FFT! Wat een leuk en gedenkwaardig feestje met taart op het werk!
Wat een BUT werkgever is het toch. Blijf maar lekker thuis werken.
En kijk uit naar wat anders op termijn.
  dinsdag 13 april 2021 @ 08:53:15 #13
13783 Anthraxx
pi_198982342
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan tegen je? En fijn van de negatieve test.

Even terugkomen op de vraag van Blues vannacht: hoe ik mij voel...
Fysiek prima en in mijn hoofd een beetje, klein beetje opgelucht dat het .eventueel. kan meevallen bij een besmetting over een week of twee.
Dus nog “gewoon” alle maatregelen handhaven voorlopig.
Mijn leidinggevende :+. Maar ach, die heeft inmiddels laten weten dat ze ergens anders (binnen de organisatie) verder gaat dus hoe serieus ik het moet nemen? Geen idee. Het is wel verfrissend om dat een keer te horen.

Over het algemeen zijn ze erg blij dat al die rare spoed dingen die vanuit de Tweede Kamer op mijn bord komen (o.a.) en binnen een week of 2 zijn opgelost.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anthraxx op 13-04-2021 08:58:48 ]
pi_198982351
quote:

[..]

Overigens op kantoor:
SPOILER
Dan nog hou ik liever even afstand :D weerstand zal na 14maanden niemand zien wel zodanig laag zijn dat ik ook ziek wordt en mag laten testen. Ookal is het geen corona, niet zoveel zin in :+

En echt heel fijn dat je niet daar op locatie werkt.
pi_198982404
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:53 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mijn leidinggevende :+. Maar ach, die heeft inmiddels laten weten dat ze ergens anders (binnen de organisatie) verder gaat dus hoe serieus ik het moet nemen? Geen idee. Het is wel verfrissend om dat een keer te horen.

Over het algemeen zijn ze erg blij dat al die rare spoed dingen die vanuit de Tweede Kamer op mijn bord komen (o.a.) en binnen een week of 2 zijn opgelost.
Altijd prettig als je werk en inzet ‘gezien’ wordt door een leidinggevende. w/
pi_198982512
Ondertussen begin ik een beetje zenuwachtig te worden, het is maar de vraag of de etiketten op tijd geleverd worden -O- -O-
pi_198982532
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Minder kolen toevoegen. Op die manier weet ik ook dat ik voor een bepaalde temperatuur in mijn oven zoveel kolen nodig heb. En hoelang die kunnen branden.
Zo simpel is het niet -O- Je hebt een boven en een onder luchtuitgang en afhankelijk van welke temperatuur je wilt bereiken moet je die op een bepaalde stand openzetten. En dat kan millimeter werk zijn blijkbaar :P

Het is leuk experimenteren iig :)

En wat voor rookoven heb jij? Wat rook je zoal?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198982551
Mogge! Vervelend @Myraela, geen smaak. Rustig aan beiden (werkt je vriend ook nog door?)

Kan me voorstellen dat je blij bent niet op kantoor te werken. @FFT

Gelukkig voor Anna en @Anttraxx ook niet positief. Gewoon beroerd zijn is al niet leuk.

Berichtje gehad van de huisarts dat zij geen info hebben over hoe nu verder met vaccineren. Moet contact opnemen met de GGD. Ben benieuwd wanneer ik daarvan reactie krijgn
We have far more in common than that which devides us..
pi_198982557
quote:

Overigens op kantoor:
SPOILER
:') :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198982650
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Vervelend @:Myraela, geen smaak. Rustig aan beiden (werkt je vriend ook nog door?)
Nee, die slaapt gewoon lekker veel.
pi_198982682
En voor de liefhebbers nog even het eindresultaat van de rooksessie gister

SPOILER
Het worden drie lange dagen -O- Vrijdagavond gaan we proeven bij het avondeten :9
pi_198982721
Ik heb om onbekende reden Sudocrem in huis. Is dat iets waar ik ook iets aan heb zonder luieruitslag? Ik ben niet van plan om binnen enkele decennia incontinent te worden.
Spoilers!
  dinsdag 13 april 2021 @ 09:41:47 #23
13783 Anthraxx
pi_198982736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet -O- Je hebt een boven en een onder luchtuitgang en afhankelijk van welke temperatuur je wilt bereiken moet je die op een bepaalde stand openzetten. En dat kan millimeter werk zijn blijkbaar :P

Het is leuk experimenteren iig :)

En wat voor rookoven heb jij? Wat rook je zoal?
Ik heb een rookoven van de Makro. Gewoon een rechthoek met een klep onder en boven. Regulatie is redelijk hetzelfde als een BGE, alleen deze houdt veel minder warmte vast.

Ik rook spare ribs (dagtaak), vis, kip (heel) en sate spiesjes. Wil nog rookworsten maken, maar door dat gedoe met Anna niet aan toe gekomen. Het voordeel is dat we een hele goede zelf slachtende slager hebben in dit dorp, waar ik (op kip na) alles kan krijgen wat ik nodig heb.
pi_198982981
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb om onbekende reden Sudocrem in huis. Is dat iets waar ik ook iets aan heb zonder luieruitslag? Ik ben niet van plan om binnen enkele decennia incontinent te worden.
Het kan ook helpen bij andere delen geïrriteerde huid, of puistjes/ontstekingkjes op de benen, tegen aambeien wegens zink als component, en het schijnt ideaal te zijn met kinderen (om filmpjes van te maken voor op YouTube) want het is ideaal om óveral op te smeren, en je krijgt het met de grootste moeite er pas weer vanaf. :+
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:28:47 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198983233
quote:
Mogge! Vervelend @:Myraela, geen smaak. Rustig aan beiden (werkt je vriend ook nog door?)

Kan me voorstellen dat je blij bent niet op kantoor te werken. @:FFT

Gelukkig voor Anna en @:Anttraxx ook niet positief. Gewoon beroerd zijn is al niet leuk.

Berichtje gehad van de huisarts dat zij geen info hebben over hoe nu verder met vaccineren. Moet contact opnemen met de GGD. Ben benieuwd wanneer ik daarvan reactie krijgn
Komt in de loop van vandaag duidelijkheid over
De GGD bellen nu zou ik niet doen, die weten ook nog niks en zorgt alleen maar voor verwarring en extra werk voor mensen

Vaccinatietopics op Fok zijn wel duidelijk trouwens, zitten best wat prima users die alles in de gaten houden of op andere wijze goed geïnformeerd zijn :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:29:32 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198983250
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb een rookoven van de Makro. Gewoon een rechthoek met een klep onder en boven. Regulatie is redelijk hetzelfde als een BGE, alleen deze houdt veel minder warmte vast.

Ik rook spare ribs (dagtaak), vis, kip (heel) en sate spiesjes. Wil nog rookworsten maken, maar door dat gedoe met Anna niet aan toe gekomen. Het voordeel is dat we een hele goede zelf slachtende slager hebben in dit dorp, waar ik (op kip na) alles kan krijgen wat ik nodig heb.
Hoe is het met Anna momenteel? Beetje ok aan het revalideren?
pi_198983286
quote:

Kan me voorstellen dat je blij bent niet op kantoor te werken. @:FFT

Gelukkig voor Anna en @:Anttraxx ook niet positief. Gewoon beroerd zijn is al niet leuk.

Ja pff gaat niet door inderdaad en wat nu? Hopelijk krijg je wel voorrang op de gewone weg dus niet via de leeftijd-routekaart.
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:41:16 #28
13783 Anthraxx
pi_198983447
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe is het met Anna momenteel? Beetje ok aan het revalideren?
Dat gaat op dit moment best goed! Ze kan steeds meer. Geen idee wat daar werkelijk verandert is eigenlijk.
pi_198983454
Candaaaas, heeeelp!

Kittykat heeft echt veel kattenacne. Ze heeft geen plastic bakjes of iets, maar ze is het een slettebak die van het hele huis houdt en aanrandt wat ze aan kan randen... Is het zinnig als ik af en toe haar kinnetje schoonmaak en/of ontsmet ofzo?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 april 2021 @ 10:56:55 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198983606
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
En voor de liefhebbers nog even het eindresultaat van de rooksessie gister

SPOILER
Het worden drie lange dagen -O- Vrijdagavond gaan we proeven bij het avondeten :9
Hoe laat had je ons verwacht?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198983643
Ik ben een beetje dom. 5 Maanden geleden kreeg ik een brief dat mijn rijbewijs in april verloopt. Dat schoot me gisterenavond weer te binnen. En nou kan ik op 17 mei pas terecht op het gemeentehuis. Gelukkig zijn er nieuwe regels en mag ik er nog 10 maanden na de verloopdatum mee rond rijden.

Ik vind dit helemaal niets voor mij 8)7
Spoilers!
pi_198983680
Ik word een beetje moordzuchtig van online dingen terugkijken. Dan 7 reclames krijgen voorgeschoteld. En dat ze dan alle zeven met dat paphoofd van die acda of de munnik en een vervelend liedje over vers brood voorgeschoteld te krijgen :r
pi_198983705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben een beetje dom. 5 Maanden geleden kreeg ik een brief dat mijn rijbewijs in april verloopt. Dat schoot me gisterenavond weer te binnen. En nou kan ik op 17 mei pas terecht op het gemeentehuis. Gelukkig zijn er nieuwe regels en mag ik er nog 10 maanden na de verloopdatum mee rond rijden.

Ik vind dit helemaal niets voor mij 8)7
Oh, ik deed zoiets eens met mijn paspoort, en kwam daar een weekje voor vertrek naar de USA achter.
Dat kwam nog net op tijd goed :+

Op de terugweg misten we bijna ons vliegtuig en leverden we onze auto een dag te laat in omdat we in de war waren over de datum.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198983731
Ik heb weer een dag les, weer van de Engelssprekende Mexicaan. Nu even 10 minuten pauze.
Straks een heel uur pauze. Ik was van plan even bij zusje langs te gaan want dit is haar roostervrije dag, maar ze is ingeroosterd op haar roostervrije dag omdat haar leerlingen (basisschool) een test moeten doen ofzo.

Er is markt, dus ik loop denk ik even naar de markt en dan weer terug.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198983733
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ik deed zoiets eens met mijn paspoort, en kwam daar een weekje voor vertrek naar de USA achter.
Dat kwam nog net op tijd goed :+

Op de terugweg misten we bijna ons vliegtuig en leverden we onze auto een dag te laat in omdat we in de war waren over de datum.
Dat is nog een tikje meer stress :D Soms ben ik echt verbaasd over hoe dom ik kan zijn.

Ik was in dit geval al een extreme hamsteractie aan het plannen om geen auto te hoeven rijden. Maar dat is gelukkig niet nodig.
Spoilers!
pi_198983775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word een beetje moordzuchtig van online dingen terugkijken. Dan 7 reclames krijgen voorgeschoteld. En dat ze dan alle zeven met dat paphoofd van die acda of de munnik en een vervelend liedje over vers brood voorgeschoteld te krijgen :r
RT.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198983783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is ook echt gierend irritant. Ik ga nu ook iets terugkijken waarvan ik al een stuk gezien heb. Ben benieuwd of ik mag forwarden.

@Candaasje, gisteren was er Elephant Hospital, 2 afleveringen op RTLZ. Mooie serie :) En veel plezier met al de verjaardagsvreetextravaganza!
Spoilers!
pi_198983785
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is nog een tikje meer stress :D Soms ben ik echt verbaasd over hoe dom ik kan zijn.

Ik was in dit geval al een extreme hamsteractie aan het plannen om geen auto te hoeven rijden. Maar dat is gelukkig niet nodig.
Mijn lief heeft ook zo'n brief gehad over z'n rijbewijs, maar hij heeft als beroepschauffeur een veel ingewikkelder rijbewijs. Nu moet 'ie eerst nog genoeg cursus volgen om genoeg punten te verzamelen om een rijbewijs na afgifte 5 jaar geldig te laten zijn (ander moet 'ie halverwege de geldigheid van het rijbewijs het rijbewijs toch vernieuwen omdat de code 95 moet worden aangevuld, dat snap je). En hij moet een medische keuring laten afnemen die dan een zekere tijd geldig is. Gelukkig heeft hij dan wel een voorrangsloket bij het CBR als ie alle omliggende zaken eenmaal klaar heeft, want beroepschauffeurs mogen natuurlijk niet rijden met een verlopen rijbewijs.

Mijn moeder heeft wel eens een tijdje echt zonder rijbewijs gezeten, en moest toen opeens van alles leren over regio-taxi's enzo. Tip: laat je niet aanhouden met een halve fles jenever achter de knopen, regiotaxi's zijn inmiddels weer wegbezuinigd :+.
pi_198983842
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn lief heeft ook zo'n brief gehad over z'n rijbewijs, maar hij heeft als beroepschauffeur een veel ingewikkelder rijbewijs. Nu moet 'ie eerst nog genoeg cursus volgen om genoeg punten te verzamelen om een rijbewijs na afgifte 5 jaar geldig te laten zijn (ander moet 'ie halverwege de geldigheid van het rijbewijs het rijbewijs toch vernieuwen omdat de code 95 moet worden aangevuld, dat snap je). En hij moet een medische keuring laten afnemen die dan een zekere tijd geldig is. Gelukkig heeft hij dan wel een voorrangsloket bij het CBR als ie alle omliggende zaken eenmaal klaar heeft, want beroepschauffeurs mogen natuurlijk niet rijden met een verlopen rijbewijs.

Mijn moeder heeft wel eens een tijdje echt zonder rijbewijs gezeten, en moest toen opeens van alles leren over regio-taxi's enzo. Tip: laat je niet aanhouden met een halve fles jenever achter de knopen, regiotaxi's zijn inmiddels weer wegbezuinigd :+.
Kan hij die cursus wel op tijd doen?

Ik was sowieso niet van plan om met ook maar een slok jenever op achter het stuur te kruipen. Al hebben we hier wel weer een buurtbus dus het zou op zich kunnen. Ik denk er nog even over na.
Spoilers!
pi_198983982
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kan hij die cursus wel op tijd doen?

Ik was sowieso niet van plan om met ook maar een slok jenever op achter het stuur te kruipen. Al hebben we hier wel weer een buurtbus dus het zou op zich kunnen. Ik denk er nog even over na.
Hij heeft de baas gevraagd, want een cursus zelf doen is onbetaalbaar. De baas heeft 'm ingepland voor een cursus heftruck. Dat is een theoriecursus en daar krijg je minder punten voor dan voor praktijk, of je moet een minimum aantal praktijkpunten halen ofzo. Lief weet het precies en hij regelt het vast want hij is altijd heel zorgvuldig.

Behalve die buurtbus heb je ook nog een hoop geld nodig voor de boete trouwens.
pi_198984022
We zijn nu een series stappen aan het zetten in googledrive, die ook exact in de sheets staan, en het eindresultaat stond ook alvast klaar want daar gaan we straks wat mee doen. Ik doe even niet mee, zelf die stomme stapjes zetten voor iets wat al af is.
pi_198984038
Google heeft Jupiter aan boord! En een python. Tsjonge. Misschien morgen wel niet meer. Google.
pi_198984047
Gebit is weer netjes, geen verdoving *O* (en geen pijn, da's helemaal fijn) en het is heerlijk fiets/wandelweer

@Molo, dank. Dan bel ik niet, ze hebben het daar toch druk genoeg. Ik ga ook even kijken op het vaccinatietopic en uitpluizen wie wel en wie geen verstandige dingen zegt :P

Hoe vaak ik collega's heb verschieten van kleur wanneer ik vroeg of het paspoort in orde was weet ik niet eens meer. De veelvuldig reizenden is niet zo'n probleem, maar de incidentele reizenden wel. Of vaccinaties, of visa,
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:45:43 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198984212
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat gaat op dit moment best goed! Ze kan steeds meer. Geen idee wat daar werkelijk verandert is eigenlijk.
Fijn te horen!

En natuurlijk herstel en gebruik wellicht? :P
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:49:37 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198984270
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja pff gaat niet door inderdaad en wat nu? Hopelijk krijg je wel voorrang op de gewone weg dus niet via de leeftijd-routekaart.
Prioritair omdat risicogroep blijft prioritair want risicogroep.
Als dat de reden is voor oproep dan :+

Het moet alleen wel uitvoerbaar zijn en is even de vraag welke vaccins en wanneer huisartsen deze kunnen geven (en plannen :X )
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:56:59 #46
13783 Anthraxx
pi_198984366
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Fijn te horen!

En natuurlijk herstel en gebruik wellicht? :P
De angst dat het niet meer stuk kan gaan is weg, dus ja, daar zit wel een groot deel inderdaad :)
pi_198984376
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Het moet alleen wel uitvoerbaar zijn en is even de vraag welke vaccins en wanneer huisartsen deze kunnen geven (en plannen :X )
Mocht ik pfizer of moderna krijgen moet ik even wat regelen met vervoer. Kan met de bus naar Papendal, maar daar is het 1,4 km lopen van bushalte naar hotel Papendal. Dat ga ik echt niet 2x achter elkaar redden. En echt alle locaties hier in de buurt, veel parkeer mogelijkheden maar niet in de buurt van het OV. Papendal ligt ook nog eens een takkeeind van van alles vandaan. Prachtig in de bossen, maar als je vanuit Arnhem Zuid wil fietsen ben je zeker 1,5 uur onderweg volgens mij
pi_198984566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mocht ik pfizer of moderna krijgen moet ik even wat regelen met vervoer. Kan met de bus naar Papendal, maar daar is het 1,4 km lopen van bushalte naar hotel Papendal. Dat ga ik echt niet 2x achter elkaar redden. En echt alle locaties hier in de buurt, veel parkeer mogelijkheden maar niet in de buurt van het OV. Papendal ligt ook nog eens een takkeeind van van alles vandaan. Prachtig in de bossen, maar als je vanuit Arnhem Zuid wil fietsen ben je zeker 1,5 uur onderweg volgens mij
Ik las laatst dat het Rode Kruis mensen daarmee helpt, mocht je het niet via vrienden kunnen regelen of zo.

Aan mij heb je iig niks. Rijles nemen staat op de doelijst voor ergens vanaf de zomer, wanneer ik hopelijk weer genoeg energie en rust terug heb om meer dan 2 uur per dag te functioneren. *G*
pi_198984676
Jullie waren wel leuk om terug te lezen, met de verhalen over Candaasjes suikerfestijnen en sauna+tampon-problemen.

Ik lag gisteravond om 21:15 in bed, want vanochtend 6:15 op om te gaan sporten. We hebben nu een vast groepje van mensen die nog voor werk/school willen sporten. O+ We hebben vandaag een boel combinaties van hindernissen geklommen. Als je dan langzaam bent, heb je extra last want dan ben je alleen maar langer bezig. Een van de hindernissen heb ik 5x moeten proberen voor ik erin kwam, maar die hindernis heet ook niet voor niks de hufterlusjes. _O-

Ik mag donderdag niet op de fiets naar de uni komen. Ze gaan me een experimenteel medicijn geven (niet een nieuw medicijn, maar een nieuwe toepassing ervan) en dan in een MRI-scanner stoppen, en dan krijg ik geld. Ik had er alleen niet op gerekend dat dat medicijn 7 uur later nog steeds zou kunnen werken en ik dus aan het eind van de dag niet op de fiets naar huis mag }:|
... ze hebben niet gezegd dat per skateboard ook niet mag, maar ik denk dat ik het niet ga proberen.
Afhankelijk van het weer wordt het een halfuur flink doorwandelen of het OV. w/
pi_198984692
@Sarabi ik zag iets over labels en stress? Wat is er aan de hand met de labels dat ze vertraging oplopen? :*
pi_198984832
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:16 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi ik zag iets over labels en stress? Wat is er aan de hand met de labels dat ze vertraging oplopen? :*
Het is de schuld van Pasen :)

Nu geven ze het de 19e met PostNL mee, maar we moeten ze de 20e in de ochtend al hebben.
Nu willen we ze graag de 19e ophalen maar het is nog niet duidelijk of dat kan.....
pi_198984841
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is de schuld van Pasen :)

Nu geven ze het de 19e met PostNL mee, maar we moeten ze de 20e in de ochtend al hebben.
Nu willen we ze graag de 19e ophalen maar het is nog niet duidelijk of dat kan.....
Oei, dat is krap inderdaad. Ik hoop dat jullie ze op tijd krijgen!
  dinsdag 13 april 2021 @ 12:26:11 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198984847
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198984907
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oei, dat is krap inderdaad. Ik hoop dat jullie ze op tijd krijgen!
Ik zou zeggen dat het niet zo moeilijk zou moeten zijn om ipv het mee te geven aan PostNL het aan ons te geven....maar geen idee hoe zo'n bedrijf werkt.
pi_198984915
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:08 schreef Tele6 het volgende:

Aan mij heb je iig niks. Rijles nemen staat op de doelijst voor ergens vanaf de zomer, wanneer ik hopelijk weer genoeg energie en rust terug heb om meer dan 2 uur per dag te functioneren. *G*
:*

quote:
9s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:36 schreef Myraela het volgende:
Ik proef niet meer. Wee mij.
Oh dat is heel naar.

Collega knap niet op, gaat eerder achteruit -O- Haar man is ietsepietsie beter, maar energie 0 kan net een kopje thee voor haar maken en moet dan weer een uur uitrusten.
  dinsdag 13 april 2021 @ 12:33:52 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198984962
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De angst dat het niet meer stuk kan gaan is weg, dus ja, daar zit wel een groot deel inderdaad :)
Angst kan enorm herstelvertragend zijn bij handletsels ja, fijn dat het zo goed gaat en wellicht heeft weggaan van angst er mee te maken

Either way, top!
  dinsdag 13 april 2021 @ 12:34:30 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198984971
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Even afwachten wat locatie wordt denk ik, voor je plannen maakt :+

En taxi?
pi_198984988
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Gelukkig maar :)
pi_198985007
Fijn van de tandarts @Kaatje1 ik heb voor volgende week een afspraak. Controle en heerlijk schoonmaken, doet ie allemaal zelf. Al te lang niet geweest wegens iets met een virus.
Kapper ook meteen geappt.

SPOILER
pi_198985024
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:35 schreef FutureFairytale het volgende:

Gelukkig maar :)
Wat een topbedrijf werk je toch he :{ Echt balen zo.
Werk je alleen nog maar thuis of moet je ook op lokatie?
pi_198985040
Knuffel @Blues :*
Zorg goed voor jezelf. Stomme collega's.
pi_198985109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:39 schreef Tele6 het volgende:
Knuffel @:Blues :*
Zorg goed voor jezelf. Stomme collega's.
Ze bedoelen het goed hoor, ze weten eigenlijk niet eens precies hoeveel pijn ik heb. Ben nogal een binnenvetter wat mezelf betreft ;)
  dinsdag 13 april 2021 @ 12:55:14 #63
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198985234
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:37 schreef Blues het volgende:
Fijn van de tandarts @:Kaatje1 ik heb voor volgende week een afspraak. Controle en heerlijk schoonmaken, doet ie allemaal zelf. Al te lang niet geweest wegens iets met een virus.

SPOILER
Eens met G, niet per se afkeuren maar de bedrijfsarts kan er ook voor zorgen dat je bijvoorbeeld maar 50% gaat werken en wel gewoon betaald wordt.
pi_198985333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Candaaaas, heeeelp!

Kittykat heeft echt veel kattenacne. Ze heeft geen plastic bakjes of iets, maar ze is het een slettebak die van het hele huis houdt en aanrandt wat ze aan kan randen... Is het zinnig als ik af en toe haar kinnetje schoonmaak en/of ontsmet ofzo?
Hier staat wel wat nuttige info (door een dierenarts): https://www.huidadviesvoordieren.nl/acne-bij-de-kat/

Ik moest ook aan de daar genoemde Dermoscent denken, daar had mijn dierenarts vaak wel goede ervaringen mee. Zou je eens kunnen overleggen met je eigen DA :)

(Er staat op die website ook het advies: 'Het liefst doen we zo min mogelijk aan de acne, mits er geen ontsteking of infectie aanwezig is. Mag je niet aan de kin komen? Zie je bloed of pus? Is de kin nat of erg rood? Stinkt de huidplek?
→ → → neem dan contact op met je dierenarts!' )
pi_198985360
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hier staat wel wat nuttige info (door een dierenarts): https://www.huidadviesvoordieren.nl/acne-bij-de-kat/

Ik moest ook aan de daar genoemde Dermoscent denken, daar had mijn dierenarts vaak wel goede ervaringen mee. Zou je eens kunnen overleggen met je eigen DA :)

(Er staat op die website ook het advies: 'Het liefst doen we zo min mogelijk aan de acne, mits er geen ontsteking of infectie aanwezig is. Mag je niet aan de kin komen? Zie je bloed of pus? Is de kin nat of erg rood? Stinkt de huidplek?
→ → → neem dan contact op met je dierenarts!' )
Thanks! Ik mag er niet aan komen, maar daar heb ik dan weer mn grepen voor :D

Soms krab ik het weg. Soms lijkt het zo veel dat ik bang ben dat het heel dr kinnetje opvreet ofzo... Het is niet nat, niet erg rood, echt clusters van die zwarte stippen :r
pi_198985378
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

echt clusters van die zwarte stippen :r
:9
pi_198985401
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Thanks! Ik mag er niet aan komen, maar daar heb ik dan weer mn grepen voor :D

Soms krab ik het weg. Soms lijkt het zo veel dat ik bang ben dat het heel dr kinnetje opvreet ofzo... Het is niet nat, niet erg rood, echt clusters van die zwarte stippen :r
Zeg maar mijn kin als ik een aantal dagen een mondmasker lang op heb gehad :')
Succes in elk geval, hou het wel goed in de smiezen en die Dermoscent doekjes zouden misschien dan een optie kunnen zijn.
(Het is dat je een beeeeeetje uit de richting woont, anders had ik je naar mijn DA gestuurd. Zij heeft namelijk extra interesse in huidproblematiek bij dieren. En dan dus niet van de prednison erinjassen enzulks )
pi_198985424
Verder las ik hufterlusjes :D (ik wil die nu echt zien!) en even een dikke :* voor Blues . (Ik geef G wel gelijk verder, een (goede, dat is nog wel eens een ding) arboarts kan wel veel helpen.

Oh en fijn van Anna's herstel Anthraxx!
pi_198985433
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:9
Ermnermnermnerm :9~

quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zeg maar mijn kin als ik een aantal dagen een mondmasker lang op heb gehad :')
Succes in elk geval, hou het wel goed in de smiezen en die Dermoscent doekjes zouden misschien dan een optie kunnen zijn.
(Het is dat je een beeeeeetje uit de richting woont, anders had ik je naar mijn DA gestuurd. Zij heeft namelijk extra interesse in huidproblematiek bij dieren. En dan dus niet van de prednison erinjassen enzulks )
PREDNISON?

Dat klinkt wel gortig toch? Ik ga eens naar die doekjes zoeken?
pi_198985451
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het kan ook helpen bij andere delen geïrriteerde huid, of puistjes/ontstekingkjes op de benen, tegen aambeien wegens zink als component, en het schijnt ideaal te zijn met kinderen (om filmpjes van te maken voor op YouTube) want het is ideaal om óveral op te smeren, en je krijgt het met de grootste moeite er pas weer vanaf. :+
Dit. En weghalen gaat als een zonnetje met zoete olie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198985463
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ermnermnermnerm :9~
[..]

PREDNISON?

Dat klinkt wel gortig toch? Ik ga eens naar die doekjes zoeken?
Ja bij allergie wordt dat nog wel eens te pas en te onpas ingezet tegen de jeuk. Maar dat eindigt niet zelden in een vicieuze cirkel en lost het probleem niet op als het om een echte allergie o.i.d. gaat.
(Het haalt wel even de jeukprikkel weg, dus bij bijvoorbeeld 'hotspots' bij honden kan het geloof ik nog wel eens een goede optie zijn om het voortdurende krabben te doorbreken. Maar dunno of dat nog ouderwetse diergeneeskunde is of nog steeds wel geaccepteerd.)
pi_198985486
Ah, Cas is het niet helemaal eens met mijn strand-clean up. Het zand ligt inmiddels weer een halve meter UIT de bak. Toch 5 minuten van kunnen genieten.
pi_198985497
Vakantie t/m donderdag *O*
Dadelijk nog even sporten, waarom vond ik dat ook alweer een goed plan? :')

Smaak weg bij @Myraela -O-
Labels vertraagd bij @Sarabi -O-

En @Blues :* Fijn dat je er elders uit kon gooien.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198985512
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:13 schreef Candaasje het volgende:
Ah, Cas is het niet helemaal eens met mijn strand-clean up. Het zand ligt inmiddels weer een halve meter UIT de bak. Toch 5 minuten van kunnen genieten.
Hier zijn poes en poes nog niet naar de kattenbak geweest sinds ik die verschoond heb + stofzuig + dweil. Is toch al 2 uur geleden ofzo.
waarvan ik ruim een uur weg was...
O+
pi_198985526
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja bij allergie wordt dat nog wel eens te pas en te onpas ingezet tegen de jeuk. Maar dat eindigt niet zelden in een vicieuze cirkel en lost het probleem niet op als het om een echte allergie o.i.d. gaat.
(Het haalt wel even de jeukprikkel weg, dus bij bijvoorbeeld 'hotspots' bij honden kan het geloof ik nog wel eens een goede optie zijn om het voortdurende krabben te doorbreken. Maar dunno of dat nog ouderwetse diergeneeskunde is of nog steeds wel geaccepteerd.)
Een van mijn opvangers heeft ruim twee maanden op prednison gestaan :X
Is er goed doorgerold, maar DA zat er ook echt bovenop met minderen wanneer het beter ging en voorzichtig ophogen op basis van groei (gewicht).
Achteraf gezien zat de klootzak er vast meer aan te likken dan ik dacht en had ik hem eerder een sok aan moeten doen :')
pi_198985564
Ik gaf poes vanmorgen wat meer eten, omdat ik een nachtje weg ben.
Werd eruit gekotst. Dat maar laten liggen terwijl ik aan het werk was, want recyclen doet ze graag :7

Niet vandaag. Dus nu de normale portie gegeven. Die er nog in zit. En toen wilde mevrouw toch aan de recycle. Niet als die vleeskots er al vijf uur ligt :{w

Dadelijk voor ik vertrek maar weer geven en dan zoekt ze het maar uit O+
pi_198985593
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Een van mijn opvangers heeft ruim twee maanden op prednison gestaan :X
Is er goed doorgerold, maar DA zat er ook echt bovenop met minderen wanneer het beter ging en voorzichtig ophogen op basis van groei (gewicht).
Achteraf gezien zat de klootzak er vast meer aan te likken dan ik dacht en had ik hem eerder een sok aan moeten doen :')
Katten zijn wat dat betreft altijd klootzakken. Hoe vaak ik mensen toch terug heb zien komen voor een kraag/pakje. En dan nog is het niet zelden een heel gevecht en zijn het een soort goochelaars.

En hey, als het inderdaad tijdelijk is, dan is er wel wat voor prednisongebruik te zeggen :Y
maar ik heb het ook wel vaker als jarenlange oplossing gezien. Lage dosering, maar toch. En dan kwamen ze bij mijn dierenarts, die knalde ze op een (of soms door wat langer moeten zoeken verschillende) uitsluitingsdieët(en), en dan verdwenen de klachten en kwam er een veel vrolijker dier voor terug.
pi_198985629
Hier krijgt Elin elke 2 dagen een kwart prednisolon. Doe ik dat niet is het spuitpoep all over the place. En zij beroerd en ik beroerd. Heel goed is het niet maar toch maar hier voor gekozen.

Och @Blues. Kan me voorstellen dat je dat woord niet wil horen maar deels, wat @gcjoel zegt? Zou dat niet mogelijk zijn.

@Molo, taxi is een optie, maar denk dat ik m'n netwerk ga aanspreken daarvoor. Genoeg mensen met een rijbewijs en een auto.
pi_198985659
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Oh dat is fijn. Die heb ik hier in de buurt nog niet gevonden, zo'n slager. De kip staat ook op het lijstje hier :P Sate heb ik al gemaakt, maar was meer grillen :+
pi_198985737
@FutureFairytale dat verloopt wel precies volgens jouw verwachting. Gelukkig was je er niet.

@Myraela hopelijk is je smaak snel terug. Lijkt me super vervelend. En dan ben je misschien wel blij dat het allemaal mild verloopt, maar zoiets is toch ook belangrijk.

@PdeHoog ben super benieuwd hoe dat is geworden! Dol op zalm. Dol op warmgerookte zalm :9

@Blues veel van dat soort dingen die mensen zeggen in werksituaties zijn standaard. Een soort 'lekker weer vandaag hè' of 'het regent alweer, bah'. Er zit niets diepers achter; het is wat je zegt in zo'n situatie. Een helaas pindakaas iets. Maar ja, bij jou zit de frustratie over alles heel diep en zit niet te wachten op standaard goedbedoelde opmerkingen. Heel begrijpelijk hoor en ik snap de tranen van onmacht :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198985749
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:28 schreef Isabeau het volgende:
@:PdeHoog ben super benieuwd hoe dat is geworden! Dol op zalm. Dol op warmgerookte zalm :9
Ga ik binnenkort ook eens maken :9
pi_198985757
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ga ik binnenkort ook eens maken :9
Was dit koud gerookt dan? Ik dacht in de BGE, dus warm. Of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198985769
9 maanden tegen cv updaten aanhikken.. 9 minuten mee bezig :')
  dinsdag 13 april 2021 @ 13:36:01 #84
13783 Anthraxx
pi_198985835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh dat is fijn. Die heb ik hier in de buurt nog niet gevonden, zo'n slager. De kip staat ook op het lijstje hier :P Sate heb ik al gemaakt, maar was meer grillen :+
Varieer ook met rookhout. Eigenlijk alles kan wel, behalve Den. Dat is giftig :+.

Kersenhout of Appelhout vind ik het lekkerste. Zeker gecombineerd met varkensvlees. Vlees krijgt een rode tint (een dun laagje) en een zoetige smaak.

Beuk en eik zijn klassiek. Eventueel wat Whisky er door voor de smaak (of snippers van whisky vaten). Variatie mogelijkheden genoeg.
  dinsdag 13 april 2021 @ 13:43:58 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198985921
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Varieer ook met rookhout. Eigenlijk alles kan wel, behalve Den. Dat is giftig :+.

Kersenhout of Appelhout vind ik het lekkerste. Zeker gecombineerd met varkensvlees. Vlees krijgt een rode tint (een dun laagje) en een zoetige smaak.

Beuk en eik zijn klassiek. Eventueel wat Whisky er door voor de smaak (of snippers van whisky vaten). Variatie mogelijkheden genoeg.
Mag ik dit nu? :9~
pi_198985958
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:37 schreef Blues het volgende:
Fijn van de tandarts @:Kaatje1 ik heb voor volgende week een afspraak. Controle en heerlijk schoonmaken, doet ie allemaal zelf. Al te lang niet geweest wegens iets met een virus.

SPOILER
Ach jee B. is toch niet de bedoeling dat je hier regelmatig om moet huilen ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:38 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat een topbedrijf werk je toch he :{ Echt balen zo.
Werk je alleen nog maar thuis of moet je ook op lokatie?
Alleen thuis en vergaderingen ook gewoon vanaf pc.
pi_198986409
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb dit net op mijn neus gesmeerd die gevoelig was van het snuiten. Thanks voor deze reminder nog.
pi_198986507
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

Labels vertraagd bij @:Sarabi -O-

Het lijkt goed te komen *O* er is in ieder geval contact

:* voor @Blues

En @Lucky sudocreme wordt hier gebruikt voor/tegen schuurplekken tijdens lange wandeltochten.
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:32:52 #89
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198986541
Als voormalig lange-afstand fietser kan ik ook melden dat riant sudocreme op de zeem van een wielrenbroek zeer functioneel allerlei ongemakken voorkomt, bij zowel dames als heren. Het is in de fietserij een veel geziene toepassing, zowel Sudo als Uierzalf uit de veehouderij zie je daarvoor gebruikt worden (die laatst ivm grootverpakking en lekker goeiekoop).
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198986562
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Vorige keer bij de spareribs heb ik idd een chunk appelhout gebruikt. Ik heb kersen, mahony en appel hier liggen. En net ook rookmot in een paar smaken besteld voor de volgende keer koud roken :)

Hoe doe jij je spareribs?
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:43:20 #91
13783 Anthraxx
pi_198986699
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vorige keer bij de spareribs heb ik idd een chunk appelhout gebruikt. Ik heb kersen, mahony en appel hier liggen. En net ook rookmot in een paar smaken besteld voor de volgende keer koud roken :)

Hoe doe jij je spareribs?
Uit mijn hoofd: 3-2 (maar eigenlijk 0,75)-1 methode. Dat is ongeveer 3 uur roken in een rub (Noskos spareribs rub is erg goed, zakjes zijn kant en klaar te koop). Dan insmeren met mengsel van boter, ahornstroop en bruine basterdsuiker. Inpakken in dik aluminium folie. 2 uur garen. Uitpakken. Afmaken met een zelfgemaakte bbq saus.

Zie voor uitgebreide beschrijving:
https://www.bbq-nl.com/3-2-1-spareribs/

De saus: https://www.bbq-nl.com/noskos-sweet-smokey-bbq-sauce/ . Die maak ik eens in ze zoveel tijd en vul ik wat potten mee.

Dit jaar ga ik verder experimenteren, met zelf gemaakte rubs en sauzen :). Nou ja, recepten via wat boeken ;)
pi_198986824
^O^ Ik heb zelf met de Smokey Goodness-rub lopen spelen de vorige keer. Daar werden ze ook ingepakt maar zonder boter, stroop en suiker. Ga ik ook eens proberen :)
pi_198986885
En vanaf maandag gaat de BSO weer open *O* Wel een interessant experiment want dezelfde regels als bij school gaan gelden. Ben benieuwd hoe ze dat gaan implementeren. En we zijn er nog niet over uit of mini-G weer terug gaat naar de BSO voorlopig. Hij vind het zelf 3x niks daar en is veel liever thuis (want ja, games en zo :+ ).
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:23:08 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198987416
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
En vanaf maandag gaat de BSO weer open *O* Wel een interessant experiment want dezelfde regels als bij school gaan gelden. Ben benieuwd hoe ze dat gaan implementeren. En we zijn er nog niet over uit of mini-G weer terug gaat naar de BSO voorlopig. Hij vind het zelf 3x niks daar en is veel liever thuis (want ja, games en zo :+ ).
Die regels zijn er nu voor de noodopvang ook al dus is puur opschalen, niks nieuws voor de BSO's
pi_198987942
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
^O^ Ik heb zelf met de Smokey Goodness-rub lopen spelen de vorige keer. Daar werden ze ook ingepakt maar zonder boter, stroop en suiker. Ga ik ook eens proberen :)
Ik zie net dat Makro vanaf morgen een "buitenkook" special heeft Met zowel spullen als vlees in de aanbieding.
pi_198988323
Fijn dat de bso's weer opengaan ^O^

Heerlijk gewandeld en hoofd leeggemaakt bij Duin en Kruidberg, prachtige buitenplaats waar we eigenlijk alleen komen om te eten in het megalomane kastelerige gebouw of met pinksterevenement.
En we hadden een paar bonusbeesten, het was er heeeeerlijk rustig zo doordeweeks O+
Dus ik/we gaan daar zeker vaker naar toe om te wandelen!

pi_198988424
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zie net dat Makro vanaf morgen een "buitenkook" special heeft Met zowel spullen als vlees in de aanbieding.
Hmmm....ik zal eens kijken :)
pi_198988429
Lekker daar en dat eekhoortje, wat bleef die braaf zitten! (die zijn zo schattig)

Door de week is het overal best rustig, maar in de weekenden is het niet leuk meer.
  dinsdag 13 april 2021 @ 16:56:37 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198988880
Ik ben klaar met vandaag. Kan het uit?
pi_198988972
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:56 schreef fietsie het volgende:
Nee hoor. Klaar met werken ja, maar heb nog allemaal dingen te doen vanavond
pi_198988998
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:56 schreef fietsie het volgende:
Ik was vanmorgen al klaar met vandaag na gisteravond nog een mailwisseling te hebben gehad over een productieissue :{

Nu snackbar, straks film en gamen. Hoop ik.
  dinsdag 13 april 2021 @ 17:08:13 #102
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198989008
Een na laatste dagje *O* w/

Ik ga echt ZO hard slapen donderdag en vrijdag O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 13 april 2021 @ 17:09:05 #103
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198989020
Tevens net m'n studieschuld afbetaald.. dus nu alleen nog een hypotheek schuld w/
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198989176
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik was vanmorgen al klaar met vandaag na gisteravond nog een mailwisseling te hebben gehad over een productieissue :{

Ik las prostitutie en snapte het even niet.
pi_198989182
Ik heb voor morgen vast roti gemaakt. :9
Denk ik. :9
  dinsdag 13 april 2021 @ 17:21:45 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198989208
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nu snackbar, straks film en gamen. Hoop ik.
Ja die dagen zijn er soms ook
pi_198989217
Ik heb een Finse sauna *O* Lekker water gooien :9

Eerste 60 graden rondje al gehad (omdat ik te ongeduldig was, sauna is nog aan het opwarmen :') ) Nu zorgen dat ik het zo plan dat ik er op tijd uit ben als ze om half zeven het diner komen brengen :9
pi_198989256
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

_O-
pi_198989306
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:53 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mijn leidinggevende :+. Maar ach, die heeft inmiddels laten weten dat ze ergens anders (binnen de organisatie) verder gaat dus hoe serieus ik het moet nemen? Geen idee.
Ik snap de relatie tussen die 2 dingen niet.

En meer werken dan je betaald krijgt is niet alleen niet goed voor jou, maar ook aso t.o.v. je collega's, daar hadden we het laatst hier toch ook over?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_198989448
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb een Finse sauna *O* Lekker water gooien :9

Eerste 60 graden rondje al gehad (omdat ik te ongeduldig was, sauna is nog aan het opwarmen :') ) Nu zorgen dat ik het zo plan dat ik er op tijd uit ben als ze om half zeven het diner komen brengen :9
^O^ :9
En denk om het touwtje!! :B
pi_198989454
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:20 schreef Myraela het volgende:

Smaak en Breinstoringen dus -O-
pi_198989476
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
9 maanden tegen cv updaten aanhikken.. 9 minuten mee bezig :')
9 uur wachten en dan een nieuwe baan van 9 uur? w/
  dinsdag 13 april 2021 @ 18:10:09 #113
13783 Anthraxx
pi_198989694
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik snap de relatie tussen die 2 dingen niet.

En meer werken dan je betaald krijgt is niet alleen niet goed voor jou, maar ook aso t.o.v. je collega's, daar hadden we het laatst hier toch ook over?
Dit ging over mijn 40 uur contract. Dat moest ik maar naar 36 terug zetten. Dat mag ze vinden, maar ik kies er bewust voor. Dus zo asociaal is het niet; andere collega’s hebben dezelfde mogelijkheden :).
pi_198989843
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dit ging over mijn 40 uur contract. Dat moest ik maar naar 36 terug zetten. Dat mag ze vinden, maar ik kies er bewust voor. Dus zo asociaal is het niet; andere collega’s hebben dezelfde mogelijkheden :).
Oh op die manier.
Bij ons wordt dat niet of nauwelijks meer geaccepteerd. Ook mensen die het al hadden wordt gevraagd het terug te draaien naar 36.
Kan dus ook dat ze probeerde algemeen beleid te verpakken in zorg om je welzijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 13 april 2021 @ 18:27:55 #115
13783 Anthraxx
pi_198989881
A
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oh op die manier.
Bij ons wordt dat niet of nauwelijks meer geaccepteerd. Ook mensen die het al hadden wordt gevraagd het terug te draaien naar 36.
Kan dus ook dat ze probeerde algemeen beleid te verpakken in zorg om je welzijn.
Ah. Ik wist niet dat het niet meer geaccepteerd zou worden. Tenminste, nog niets over gehoord bij onze organisatie :). Komt zeker vanwege het stuwmeer aan overuren?
pi_198989951
Ik heb het nog niet officieel gehoord, heb zelf nogal een klein contract.
Maar ik had een vuurspuwende collega die nogal aan het fulmineren was over verworven rechten en wie denkt x wel dat ie is etc etc.
pi_198990036
Jemig. Ik ben gevloerd. Vanavond vanochtend half 9 staan pakken, en nu zit alles in dozen en is het helemaal klaar. We slapen al in het nieuwe huis vannacht en dan komt morgen de inboedel onze kant op.

Én wat in dit geheel enorm feestvreugdeverhogend is, is dat ze cv-ketel vandaag vervangen is. Het was even spannend of het ging lukken maar de loodgieter deed extra zijn best O+

[ Bericht 21% gewijzigd door Clubsoda op 13-04-2021 18:48:22 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 13 april 2021 @ 18:44:08 #118
13783 Anthraxx
pi_198990063
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het nog niet officieel gehoord, heb zelf nogal een klein contract.
Maar ik had een vuurspuwende collega die nogal aan het fulmineren was over verworven rechten en wie denkt x wel dat ie is etc etc.
Ik hoor het vanzelf wel dan. Als het zo is, dan is het maar zo :).
pi_198990078
En toen zat ik opeens met een hele dikke lip -O- :')
Heb al uren niet gegeten en ben ook niet buiten geweest dus geen idee waar het een reactie op is.
  dinsdag 13 april 2021 @ 18:45:14 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198990080
Nog een buur met een vlag onderste boven :')

Echt waarom is de wappie concentratie zo hoog in mijn straat?
pi_198990144
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:46 schreef Blues het volgende:

[..]

^O^ :9
En denk om het touwtje!! :B
Schaamteloos ben ik!

Óf mijn ‘rondje’ was wat lang, of het eten kwam te vroeg. Ik was nog niet uitgedampt en heb nakend zitten eten B-) Kom daar maar eens om in menig restaurant of sauna _O-
Dus dat touwtje boeit niet :P

Inmiddels wel vier handdoeken in gebruik, inclusief eentje van mezelf.

Grote borden serveren ze, toetje bewaar ik nog even.
pi_198990167
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:45 schreef Sarabi het volgende:
Heb al uren niet gegeten en ben ook niet buiten geweest dus geen idee waar het een reactie op is.
Onhandig :D
pi_198990226
:* voor Sarabi voor lip, voor @Myraela voor smaak, @Blues voor rug, @Kaatje1 & @PdeHoog voor werk, @gcjoel voor wapbuurt, @Cat-atsrophe voor bloedbad, @Barrel voor bijna vrij en hmm en voor de rest wegens verregaande vergeetachtigheid mijnerzijds.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 13-04-2021 19:18:23 ]
pi_198990278
Ik ben wel weer even klaar met Engelssprekende Mexicanen. Morgen huiswerk maken en dan volgende week nog 1 les van hem. Verder prima docent hoor!
Na een uur fietsen door natuur ben ik wel weer wat opgefrist. Glaasje wijn, poes op schoot, honden aan de voeten, thuis!
Inmiddels ook al weer 10 bolletjes gesmeerd voor mijn liefste om morgen mee te nemen, wekker ergens rond 2:45 denk ik.
  dinsdag 13 april 2021 @ 19:17:15 #125
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198990770
Zo, ze zeggen vandaag echt niks he.
Godsamme.
pi_198990807
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:45 schreef gcjoel het volgende:
Nog een buur met een vlag onderste boven :')

Echt waarom is de wappie concentratie zo hoog in mijn straat?
En zelf vlaggen maar dan op de goede manier?
pi_198990859
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:45 schreef Sarabi het volgende:
Lastig! Ook pijnlijk?
pi_198991234
Ik begrijp niet waarom niemand bij de persconferentie vraagtekens zet bij het statement dat voor alle 60-minners het trombose-risico van Astra niet opweegt tegen de corona-risico's, met name bij de 60-minners die medisch risico lopen. Daar is die risico-afweging toch heel anders? Daar zou ik nou graag van horen waarom die mensen 't niet kunnen krijgen.

Want 'er zijn genoeg andere vaccins' is leuk, maar volgens mij zijn die afspraken nog niet opnieuw ingepland, en Janssen ligt nu ook even stil..
  dinsdag 13 april 2021 @ 19:34:10 #129
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198991236
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En zelf vlaggen maar dan op de goede manier?
Nee ik wil er niks mee te maken hebben. Denken mensen straks dat ik meedoe.

Zien jullie ook wel eens mensen die het hebben? Vraag het me echt af _O-
pi_198991852
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 19:17 schreef gcjoel het volgende:
Zo, ze zeggen vandaag echt niks he.
Godsamme.
Er is weer een nieuw routekaartje waar ze zich niet aan gaan houden *O*
Ik heb inmiddels een beeld van stagiaires op kantoor bij De Jonge die continu aan het frobelen zijn om routekaartjes te maken met leuke kleurtjes, pijltjes, woordjes, data O+
pi_198991886
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lastig! Ook pijnlijk?
Nee, beetje gevoelloos
pi_198991993
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 19:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee, beetje gevoelloos
En verder alleen een dikke lip? Als in: geen afhangende mondhoek of krachtsverlies of zo? #durftevragen
  dinsdag 13 april 2021 @ 20:07:48 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_198992072
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een beeld van stagiaires op kantoor bij De Jonge die continu aan het frobelen zijn om routekaartjes te maken met leuke kleurtjes, pijltjes, woordjes, data O+
In Nederland de weg kwijt in de routekaartjes. In Duitsland een machtsstrijd tussen de Bundes en de landen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198992133
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:07 schreef z80 het volgende:

[..]

In Nederland de weg kwijt in de routekaartjes. In Duitsland een machtsstrijd tussen de Bundes en de landen.
En in Tegelen gaat een van mijn asperge adresjes (toen ik daar, in een grijs verleden, nog langs kwam op weg naar kantoor) elke dag twee keer met haar handel op de grens staan. Zij in Duitsland, klanten blijven in Nederland. Geen tests nodig.
pi_198992206
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 19:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik begrijp niet waarom niemand bij de persconferentie vraagtekens zet bij het statement dat voor alle 60-minners het trombose-risico van Astra niet opweegt tegen de corona-risico's, met name bij de 60-minners die medisch risico lopen. Daar is die risico-afweging toch heel anders? Daar zou ik nou graag van horen waarom die mensen 't niet kunnen krijgen.

Want 'er zijn genoeg andere vaccins' is leuk, maar volgens mij zijn die afspraken nog niet opnieuw ingepland, en Janssen ligt nu ook even stil..
Ik het vervolg van de persco werd gezegd dat de eerste groep in te halen morgen/overmorgen bericht krijgen, en zo loopt dat door. Dus ik ga bij de brievenbus liggen morgen 😉
pi_198992331
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik het vervolg van de persco werd gezegd dat de eerste groep in te halen morgen/overmorgen bericht krijgen, en zo loopt dat door. Dus ik ga bij de brievenbus liggen morgen 😉
*G*
pi_198992340
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was dit met een heel cabaretesk stemmetje aan het voorlezen net.
Klinkt goed zoals jij het beschrijft :D :D
pi_198992417
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:20 schreef Blues het volgende:

[..]

*G*
Eerst zien dan geloven. En ondertussen geloof ik het pas als de naald leeg ui m’n arm komt (en dan vraag ik het voor de zekerheid nog extra na)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 april 2021 @ 20:24:43 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198992427
Waarom vraagt er niemand naar het miljard van VWS wat ze zomaar over de balk smijten. :{
pi_198992454
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:24 schreef borisz het volgende:
Waarom vraagt er niemand naar het miljard van VWS wat ze zomaar over de balk smijten. :{
Voor die sneltestcentrale? Omdat dat vermoedelijk nog niet genoeg in het nieuws was EN omdat de rest meer sensatie levert? :P
  dinsdag 13 april 2021 @ 20:26:39 #141
63722 z80
I fink you freaky
pi_198992455
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En in Tegelen gaat een van mijn asperge adresjes (toen ik daar, in een grijs verleden, nog langs kwam op weg naar kantoor) elke dag twee keer met haar handel op de grens staan. Zij in Duitsland, klanten blijven in Nederland. Geen tests nodig.
Er zijn inmiddels meerdere opties. Er zijn bedrijfjes die op verzoek boodschappen in Duitsland doen en dan naar Nederland rijden onder het mom goederen vervoer.
Er is in Duitsland een inzamelingsactie om Nederlanders in de grensstreek ook een gratis sneltest aan te kunnen bieden.
pi_198992496
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En verder alleen een dikke lip? Als in: geen afhangende mondhoek of krachtsverlies of zo? #durftevragen
Nee verder is alles normaal :)
pi_198992608
quote:
Sebas Diekstra is nog verder aan het verifiëren
pi_198992619
:W
pi_198992628
Fijn @sigme dat je bijna klaar bent met de lessenreeks. *G* klonk vermoeiend allemaal. Fijn om je hoofd leeg te waaien met fietsen O+
pi_198992633
@Sarabi mysterieus :o
pi_198992654
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:36 schreef Tele6 het volgende:
:W
Moest jij nou vandaag in dat enge ding? En hoe is het gegaan?
pi_198992671
Ik was met broertje in het park voor de monkeybars. Broertje kan zich wel optrekken maar geen toes-to-bar, ik kan me niet optrekken maar krijg mijn voeten zelfs hoger dan mijn handen gezwaaid. Bijzonder.

Komt er een vrouw met een hondje op me af "Jij bent echt een mooi meisje, dat moest ff gezegd worden!" waarbij nog werd toegevoegd dat ik er wel erg jong uitzag en dat ze het verbazingwekkend vond dat ik er zonder make-up zo uitzag :?
Ze vroeg broertje of hij mijn vriend was, hij helemaal verontwaardigd "néééé joh, dat is mijn zus!" _O-
Iemand had een complimenten-geef-dagje of zo? :D
pi_198992680
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Moest jij nou vandaag in dat enge ding? En hoe is het gegaan?
Nee, dat is donderdag. En is niet eng. *G*
Vandaag gewoon gesport en gestudeerd en broertje gevoederd. ^O^
pi_198992745
quote:
Oh, dat miljard dat ze ook hadden kunnen stoppen in een vaccinatieprogramma zoals Israel dat deed voor een duurdere vaccinprijs? :7
pi_198992887
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat miljard dat ze ook hadden kunnen stoppen in een vaccinatieprogramma zoals Israel dat deed voor een duurdere vaccinprijs? :7
Geld is geen probleem voor de jonge. Maar ik zat vanochtend op Twitter mee te lezen met een IC verpleegkundige, wat een werk hebben die om een patiënt naar de ct te vervoeren . Een verplaatsbare ct scan zouden ze er ook voor kunnen ontwikkelen
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 20:59:02 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198992991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat was Nederland daar verder mee gekomen? Vaccins worden Europees ingekocht toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:03:31 #153
63722 z80
I fink you freaky
pi_198993078
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geld is geen probleem voor de jonge. Maar ik zat vanochtend op Twitter mee te lezen met een IC verpleegkundige, wat een werk hebben die om een patiënt naar de ct te vervoeren . Een verplaatsbare ct scan zouden ze er ook voor kunnen ontwikkelen
Een verplaatsbare CT gaat er niet komen. Dit zit er in en draait met een noodgang rond.
Het apparaat dient dus stevig aan de grond verankerd te zijn om niet als een wasmachine door de ruimte let lopen.
pi_198993194
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:03 schreef z80 het volgende:

[..]

Een verplaatsbare CT gaat er niet komen. Dit zit er in en draait met een noodgang rond.
Het apparaat dient dus stevig aan de grond verankerd te zijn om niet als een wasmachine door de ruimte let lopen.
Mmm, lastig ja. Maar iets, iets zodat ze niet 2x 2 uur bezig zijn een doodziek mens in en uit bed te krijgen (scheelt ook menskracht
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:16:12 #155
63722 z80
I fink you freaky
pi_198993316
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mmm, lastig ja. Maar iets, iets zodat ze niet 2x 2 uur bezig zijn een doodziek mens in en uit bed te krijgen (scheelt ook menskracht
Er is wel iets. Het kleinere broertje wat minder krachtig is.

Ik kwam ook nog een Philips unit tegen uit 2007. Dat was helemaal een massief apparaat.
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 21:22:37 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198993444
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Er is wel iets. Het kleinere broertje wat minder krachtig is.

Ik kwam ook nog een Philips unit tegen uit 2007. Dat was helemaal een massief apparaat.
Het is natuurlijk wel mobiel te maken, maar vraag me af of je dan niet met puntbelasting van je vloer gaat zitten. Tenminste lijkt me dat je er een flink zware voet onder maakt, net als de door jou eerder genoemde wasmachine ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:31:32 #157
63722 z80
I fink you freaky
pi_198993610
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel mobiel te maken, maar vraag me af of je dan niet met puntbelasting van je vloer gaat zitten. Tenminste lijkt me dat je er een flink zware voet onder maakt, net als de door jou eerder genoemde wasmachine ;)
Niet enkel een zware voet. Het is een röntgen apparaat. Wat dus ook een heleboel eisen stelt aan de ruimte waarin deze gebruikt wordt. Dit ivm strooivelden. En de wat grotere units lusten heel graag heel veel stroombeestjes. 120 KW kwam ik al tegen voor een scanner die 8cm brede plaatjes per keer maakt.

Dit monster
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:35:49 #158
63722 z80
I fink you freaky
pi_198993695
quote:

[..]

En van een Toshiba CT weegt het bewegende deel 1.6Ton. Niet heel erg mobiel.
pi_198993839
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wie waar?
Ik stuur daar mogelijk donderdag iemand heen. Toevallig.
pi_198993861
Mn.X heeft nog 15 min om thuis te komen uit Eindhoven.
Die was een dagje de digibete zwager helpen met digitale foto’s op de laptop te krijgen en een backup daarvan. Die heeft al jaaaaaren foto’s gemaakt en nooit gezien.😂

Wat een geschutter toch weer met de informatieve persco. Not. :X
pi_198993892
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wie waar?
Tussen Bunnik en Zeist staat ieder jaar een asperge marktkraam.
Dichter bij Bunnik. Heb je daar iets aan?
Ook hier: https://www.wimoskamfruit.nl/asperge

Voor het geval je dichterbij zoekt, van de boer.
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:45:26 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198993905
Ik heb heel veel bieten en ik heb ze nog nooit klaargemaakt. Help.
Spoilers!
pi_198993917
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Tussen Bunnik en Zeist staat ieder jaar een asperge marktkraam.
Dichter bij Bunnik. Heb je daar iets aan?
Ja dat kan wel, maar uit Limburg en het Duitsland eromheen zijn ze toch lekkerder. En meer voor minder, wat best handig is als je vindt dat aspergeporties per kilo gaan.
pi_198993961
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bietenstamp met feta

Bieten bakken, afblussen met balsamico, zooi met honing in oven geroosterde (pecan)noten erbij, sla erbij (feta erbij).
Ook nog ergens olie, zodat die gaat dressingen met je balsamico natuurlijk.
pi_198993972
quote:
Van de week gegeten.
Rauwe biet gepeld, in stukjes 2x2 gekookt in wat water en door de salade.
pi_198993994
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:48 schreef Vanyel het volgende:

Bietenstamp met feta

Bieten bakken, afblussen met balsamico, zooi met honing in oven geroosterde (pecan)noten erbij, sla erbij (feta erbij).
Geitenkaas doet het ook goed met bietjes :9
pi_198994001
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geitenkaas doet het ook goed met bietjes :9
Mijn feta is geit. Maar dat bedoel je vast niet :D
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:50:40 #168
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198994011
quote:
Zoetzuur inmaken O+
pi_198994018
Oh haringsalade natuurlijk!
Met veul mayo ^O^ *O*
pi_198994040
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:49 schreef Vanyel het volgende:

Mijn feta is geit. Maar dat bedoel je vast niet :D
haha, nee, ik bedoelde de zachte geitenkaas. :P
pi_198994134
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik was met broertje in het park voor de monkeybars. Broertje kan zich wel optrekken maar geen toes-to-bar, ik kan me niet optrekken maar krijg mijn voeten zelfs hoger dan mijn handen gezwaaid. Bijzonder.

Komt er een vrouw met een hondje op me af "Jij bent echt een mooi meisje, dat moest ff gezegd worden!" waarbij nog werd toegevoegd dat ik er wel erg jong uitzag en dat ze het verbazingwekkend vond dat ik er zonder make-up zo uitzag :?
Ze vroeg broertje of hij mijn vriend was, hij helemaal verontwaardigd "néééé joh, dat is mijn zus!" _O-
Wat leuk! O+
pi_198994153
Vorige week voor het eerst bietencrème. Was lekker.
. • Pureer in een hoge kom de 2 x (gekookte) biet met de 50 ml yoghurt-tahinsaus, peper en zout en per persoon 1 el citroensap, 1/2 el honing en een 1/2 el extra vierge olijfolie met de staafmixer tot een gladde saus.
Bij een salade met linzen-parelcouscous-appel en walnoot en verse 75 g verse geitenkaas en 2 tl balsamico
pi_198994197
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:39 schreef Tele6 het volgende:

Altijd leuk om complimentjes te krijgen! w/
pi_198994268
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wie waar?
https://www.chicospargelhof.de/

Mooi dat dat zo samen komt dan O+
  dinsdag 13 april 2021 @ 22:13:28 #175
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198994424
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bietenstamp met feta

Ook nog ergens olie, zodat die gaat dressingen met je balsamico natuurlijk.
Zijn dit een of twee recepten?

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:58 schreef AnneX het volgende:
Vorige week voor het eerst bietencrème. Was lekker.
. • Pureer in een hoge kom de 2 x (gekookte) biet met de 50 ml yoghurt-tahinsaus, peper en zout en per persoon 1 el citroensap, 1/2 el honing en een 1/2 el extra vierge olijfolie met de staafmixer tot een gladde saus.
Bij een salade met linzen-parelcouscous-appel en walnoot en verse 75 g verse geitenkaas en 2 tl balsamico
Interessant :Y

Zoetzuur wil ik ook. En poffen.
Spoilers!
pi_198994451
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

[..]

Interessant :Y

Zoetzuur wil ik ook. En poffen.
Ik wil gewoon jouw groentenkraam. Mag dat ook ;(
  dinsdag 13 april 2021 @ 22:20:16 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198994554
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik wil gewoon jouw groentenkraam. Mag dat ook ;(
Je bent er vrij dichtbij momenteel. Je bent in mijn gemeente.
Spoilers!
pi_198994739
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je bent er vrij dichtbij momenteel. Je bent in mijn gemeente.
:o
  dinsdag 13 april 2021 @ 22:33:28 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198994785
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:o
Misschien kan ik je touwtje wel zien van zo dichtbij.
Spoilers!
pi_198994890
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Misschien kan ik je touwtje wel zien van zo dichtbij.
Wie weet :o

Kamer op de begane grond dus je kunt door het raam loeren ^O^
pi_198996740
quote:

[..]

Kun je gelijk combineren met rodeostier voor de kinderafdeling!
pi_198996773
Overigens Zet en Ludolf, interessante materie over de CTs!
En ja Kaatje, er zijn zoveel verborgen werkzaamheden die je aan de 'voorkant' nooit ziet in het ziekenhuis en die zo simpel lijken.
Overigens wist ik dit ook niet!

Nu eerst anderhalf uur werken in Bwijk, dan terug naar Bdaal, bij h.a. vaccinatie halen, 15 min zitten, en weer terug naar Bwijk.
Kost me denk ik al gauw met heen en terug rijden anderhalf uur weg van de werkvloer. Moet maar :+
  woensdag 14 april 2021 @ 08:10:23 #183
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198996880
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 07:50 schreef Blues het volgende:
Overigens Zet en Ludolf, interessante materie over de CTs!
En ja Kaatje, er zijn zoveel verborgen werkzaamheden die je aan de 'voorkant' nooit ziet in het ziekenhuis en die zo simpel lijken.
Overigens wist ik dit ook niet!

Nu eerst anderhalf uur werken in Bwijk, dan terug naar Bdaal, bij h.a. vaccinatie halen, 15 min zitten, en weer terug naar Bwijk.
Kost me denk ik al gauw met heen en terug rijden anderhalf uur weg van de werkvloer. Moet maar :+
Ja graag voor over toch? *O*

Mijn mams krijgt zaterdag de eerste prik O+
pi_198997098
Mijn taak van de dag is dom rondhangen en her en der vragen beantwoorden van de 5 mannen die in een moordend tempo onze inboedel aan het inladen zijn. Ik kan dit *O*
pi_198997114
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:36 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn taak van de dag is dom rondhangen en her en der vragen beantwoorden van de 5 mannen die in een moordend tempo onze inboedel aan het inladen zijn. Ik kan dit *O*
Hebben jullie lekker kunnen slapen? vol van verwachting...
Veel plezier met ‘dom en blond’. w/
pi_198997132
Oh en Blues ...de eerste *O*
Wanneer ‘mag’ golfer dan?
pi_198997140
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:37 schreef Tele6 het volgende:
Fijn @:sigme dat je bijna klaar bent met de lessenreeks. *G* klonk vermoeiend allemaal. Fijn om je hoofd leeg te waaien met fietsen O+
Oh, de lessenreeks loopt nog door tot in julie, maar met deze docent zijn we al weer bijna klaar (elke docent geeft 3 dagen 1 onderwerp).

Maar iets heel anders wat ik steeds vergeet te vragen: hoe is het nu met je verhouding met A & B?
pi_198997158
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:39 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hebben jullie lekker kunnen slapen? vol van verwachting...
Veel plezier met ‘dom en blond’. w/
Beetje onrustig, we sliepen op matrassen op de grond (hard :') ) en de gordijnen zijn te kort :+ Ik verwacht dat het na vandaag beter wordt, dan is alles natuurlijk nog wel een takkezooi maar dan leven we in ieder geval op een plek.
pi_198997167
Ik begon de dag met een wandelingetje, en het is een mooie ochtend.

pi_198997208
Complimentjes zijn altijd fijn @Tele 6 O+

Succes vandaag @Clubsoda ! Spannend, maar ook wel heel tof! *O*

Verder ben ik half bijgelezen maar de helft weer vergeten. Ik heb echt heel onrustig geslapen merk ik nu, want ik ben bekaf :') . Gedroomd dat ik weer terug ging naar de uni en iedereen (inclusief ikzelf) zo enorm blij was, want daar hoorde ik thuis... dat was vreemd wakker worden :{ . Maar ik wijt het aan het vandaag moeten wachten op een telefoontje van het DHZ. Ik ben daar toch wel gespannen voor. Wat als ik het verkeerd heb ingeschat en ze mij niet in het team vinden passen, wat als ze echt nog geen zekerheid hebben voor over een half jaar, wat als........blablabla. Ik weet ook niet hoe laat ze bellen, dus dat helpt ook niet. :P

Afijn, komt wel goed. Ik overleef het vast wel :+
  woensdag 14 april 2021 @ 08:50:42 #191
63722 z80
I fink you freaky
pi_198997209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:36 schreef Clubsoda het volgende:
Vandaag nood updates uitvoeren met spoed. Weer eens een groot gat in Exchange.
En na het buitje, wat volgens buienradar hier zo overkomt, test nummer 2 halen deze week.
Kan ik vrijdag voor nummer 3 deze week.
pi_198997212
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:45 schreef sigme het volgende:
Ik begon de dag met een wandelingetje, en het is een mooie ochtend.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
pi_198997235
Ik duim voor je @Candaasje ! ^O^
  woensdag 14 april 2021 @ 09:00:28 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198997298
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik duim voor je @:Candaasje ! ^O^
Ik ook :)

En ook voor jouw verhuizing. Eindelijk is het zo ver *O*
Spoilers!
pi_198997314
Ik was gisteren jarig.

Ondanks de corona had ik een leuke dag.

Compleet knock out dus.

Fijne dag!
Werewolf
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 april 2021 @ 09:08:25 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198997349
Succes met verhuizing Clubsoda ^O^
Verder we voor Candaasje.
pi_198997364
Goeiemorgen :W
De dag begonnen met sporten en nu even een uurtje aan de studie.

*fingers crossed* voor Candaas
pi_198997472
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, de lessenreeks loopt nog door tot in julie, maar met deze docent zijn we al weer bijna klaar (elke docent geeft 3 dagen 1 onderwerp).

Maar iets heel anders wat ik steeds vergeet te vragen: hoe is het nu met je verhouding met A & B?
Oh oké. Hoop dat je volgende docenten dan verstaanbaarder zijn. ^O^

Met A en B gaat het best goed, denk ik. Ik zie ze minder dan voorheen, maar dat komt eigenlijk wel handig uit qua timing omdat sinds 4 weken mensen van onder de 27 weer in groepen mogen sporten en ik dus behoorlijk druk ben met survivaltraining geven. A en B lijken er een beetje gefrustreerd van te worden, want dat betekent dat ík een keer degene ben die niet zomaar af kan spreken ipv dat zij dingen afzeggen en voor je het weet houd je geen momenten meer over om elkaar te zien :') Maar komende zaterdag ga ik een middagje naar ze toe, en we hebben al afgesproken dat we weer Luikse wafels gaan bakken, dus dat wordt vast gezellig en lekker :9
pi_198997480
Succes @Candaasje

Mooie foto's @sigme O+
Hier was het gisteravond ook een heel mooie zonsondergang. Ik houd wel van het weer deze week. Niet erg warm, maar mooi genoeg ^O^
pi_198997538
Dankjulliewel :*

Jij nog gefeliciteerd @Pinnenmutske
pi_198997688
Mogge!
Duimen staan aan voor @Candaasje

Prachtige foto's @sigme (hoe vroeg was dit wel niet?)

Succes met het verhuizen @Clubsoda, vanaf nu gaat het alleen maar beter worden en wat zullen jullie lekker slapen vannacht.

Hoe vaak geef je die trainingen dan @Tele6? Studenten kunnen nu natuurlijk ook makkelijker op andere momenten dan bv 2 jaar geleden.

Krijg net een mailtje van de dame uit het noorden. Vorige week vroeg ze iets om te doen, prima (waarom ze dat zelf niet deed snap ik niet, maar laat maar). Eindelijk reactie gekregen, dat aan haar doorgegeven, krijg ik nu reactie van haar: Ja maar dat heb ik een paar weken geleden al gedaan |:( |:( |:(
pi_198997833
@Kaatje1 ik geef ongeveer eens in de week training. In principe is de bedoeling dat je 2 keer per maand helpt, maar dat is wat meer nu omdat we veel nieuwe leden hebben en dat is een beetje mijn klus, en veel trainers vallen op onverwachte momenten uit als ze misschien corona hebben. ;)
Ik train nu zelf ook weer meer daar, ipv alleen hard te lopen en thuis wat krachttraining te doen.
pi_198997847
En het valt tegen op hoe veel gekke momenten je trainingen kan doen. Veel mensen doen toch erg hun best om een 9-5 ritme aan te houden met studeren en hun andere dingen eromheen te plannen. Dus ik geef 19:00-20:30 training en ik ga zelf 7:00-8:15 trainen.
pi_198997866
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Twee :D
pi_198998731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh oké. Hoop dat je volgende docenten dan verstaanbaarder zijn. ^O^

Met A en B gaat het best goed, denk ik. Ik zie ze minder dan voorheen, maar dat komt eigenlijk wel handig uit qua timing omdat sinds 4 weken mensen van onder de 27 weer in groepen mogen sporten en ik dus behoorlijk druk ben met survivaltraining geven. A en B lijken er een beetje gefrustreerd van te worden, want dat betekent dat ík een keer degene ben die niet zomaar af kan spreken ipv dat zij dingen afzeggen en voor je het weet houd je geen momenten meer over om elkaar te zien :') Maar komende zaterdag ga ik een middagje naar ze toe, en we hebben al afgesproken dat we weer Luikse wafels gaan bakken, dus dat wordt vast gezellig en lekker :9
Hmm ze weten ook niet wat ze willen.. Willen minder afspreken maar als jij niet kunt zijn ze gefrustreerd. Ja dag!
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:50 schreef Candaasje het volgende:
Complimentjes zijn altijd fijn @:Tele 6 O+

Succes vandaag @:Clubsoda ! Spannend, maar ook wel heel tof! *O*

Verder ben ik half bijgelezen maar de helft weer vergeten. Ik heb echt heel onrustig geslapen merk ik nu, want ik ben bekaf :') . Gedroomd dat ik weer terug ging naar de uni en iedereen (inclusief ikzelf) zo enorm blij was, want daar hoorde ik thuis... dat was vreemd wakker worden :{ . Maar ik wijt het aan het vandaag moeten wachten op een telefoontje van het DHZ. Ik ben daar toch wel gespannen voor. Wat als ik het verkeerd heb ingeschat en ze mij niet in het team vinden passen, wat als ze echt nog geen zekerheid hebben voor over een half jaar, wat als........blablabla. Ik weet ook niet hoe laat ze bellen, dus dat helpt ook niet. :P

Afijn, komt wel goed. Ik overleef het vast wel :+
Duim duim!

Willen jullie ook voor mij duimen? Collegavriend bij wie ik werk is vannacht ziek geworden en laat zich vanmiddag testen (vannacht zweten, nu flink hoofdpijn en hoesten :{ ). Het k-u-t-t-e is dat hij vrijdag een paar uur naar kantoor moest om allemaal dingen te printen en neer te leggen, ook bij die afdeling. Ben wel serieus bang. Voor hem en voor mij.
Ben wel echt thuis nu, spullen opgehaald vanmorgen. En mensen vallen me lastig en ik heb én geen zin én tis te druk zo alleen. Nou daar gaan we maar vandaag.
  woensdag 14 april 2021 @ 11:15:28 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198998734
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
quote:
quote:
Er zijn wel mobiel toegankelijke CT's op de markt, met name voor plaatsing in OK omgevingen voor hoogcomplexe ingrepen waarbij ook tijdens de ingreep tussentijds, of direct na de ingreep een CT wenselijk is. Bijvoorbeeld bij sommige soorten vaatchirurugie.

Maar hierbij rijdt meestal de OK-tafel op een complex railssysteem in de vloer de CT in.

Ook bestaat er een CT-systeem voor Spoedeisendehulp toepassingen die op een rails tussen 2 ruimtes gereden kan worden zodat je in 2 trauma kamers een CT kunt doen zonder de patient van bed te wisselen.

Beiden zijn dubbel zo duur als een "normale" en vragen enorm veel bouwkundige voorbereidingen / randvoorwaarden, van fundering tot vloerconstructie tot het vermogen van het gebouw om zijdelingse bewegingen op te vangen...
pi_198998757
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hmm ze weten ook niet wat ze willen.. Willen minder afspreken maar als jij niet kunt zijn ze gefrustreerd. Ja dag!
[..]

Duim duim!

Willen jullie ook voor mij duimen? Collegavriend bij wie ik werk is vannacht ziek geworden en laat zich vanmiddag testen (vannacht zweten, nu flink hoofdpijn en hoesten :{ ). Het k-u-t-t-e is dat hij vrijdag een paar uur naar kantoor moest om allemaal dingen te printen en neer te leggen, ook bij die afdeling. Ben wel serieus bang. Voor hem en voor mij.
Ben wel echt thuis nu, spullen opgehaald vanmorgen. En mensen vallen me lastig en ik heb én geen zin én tis te druk zo alleen. Nou daar gaan we maar vandaag.
En ik vloekte zachtjes.😡
pi_198998769
quote:

[..]

[..]

Duim duim!

Ik duim voor je (en collega) :*
  woensdag 14 april 2021 @ 11:18:49 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198998773
Ik duim ook mee FFT :*
Spoilers!
pi_198998785
Oef, dat is naar FFT, ik duim!

(Nog niet gebeld. Zal ik gaan douchen? Ik word namelijk ALTIJD gebeld over belangrijke zaken als ik onder de douche sta :P Soort Fok!wet maar dan anders)
pi_198998794
O
quote:

[..]

[..]

Duim duim!

Oh bah FFT -O- Sterkte :*
  woensdag 14 april 2021 @ 11:24:05 #212
63722 z80
I fink you freaky
pi_198998819
Weer thuis van een rondje testen. Nog steeds negatief.
En wat doe je als menden klachten dat het koud is omdat de ramen open staan voor frisse lucht binnen?
Juist, je gooit alles dicht. Als je dan een besmetting gevonden hebt dan is het ook meteen feest en kan de hele testlocatie dicht.
pi_198998853
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:24 schreef z80 het volgende:
En wat doe je als menden klachten dat het koud is omdat de ramen open staan voor frisse lucht binnen?
Juist, je gooit alles dicht. Als je dan een besmetting gevonden hebt dan is het ook meteen feest en kan de hele testlocatie dicht.
Hoe vaak moet jij wel niet testen joh? Jeetje :o
(Ik weet het, ivm werk, maar heb je niet al een zere neus/keel? )
  woensdag 14 april 2021 @ 11:31:27 #214
63722 z80
I fink you freaky
pi_198998905
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hoe vaak moet jij wel niet testen joh? Jeetje :o
(Ik weet het, ivm werk, maar heb je niet al een zere neus/keel? )
Minimaal 2 keer per week. En als het rottig uitkomt 3 keer, zoals deze week.
En na testen tussen de 1 en 2 uur een loopneus. Keelswap nog niet gehad.
pi_198999011
Oh gatsie FFT, ook voor jou/collegavriend de duimen aan het werk
En wat niet gedaan kan worden want te veel werk en te weinig mensen, kan niet gedaan worden. Ooit eens iemand horen zeggen: gaat het bedrijf failliet als dit/dat niet af is? Zo nee, dan ben en blijf ik ziek.

Douche telefoontjes...herkenbaar. Telefoon daar neerleggen?
pi_198999026
Och FFT :o Je was er al een jaar bang voor dat je door het werk besmet zou worden en nu komt het wel heel dichtbij. Ik hoop heel sterk (misschien helpt het) dat het niet zo is :* Ook voor je collega die even een uurtje naar het werk moest :X
pi_198999109
quote:

[..]

Ik vind het juist een goed teken.
Het kan onwijs zwaar voelen als iemand (voor je gevoel) heel afhankelijk van je is. Maar je went er wel aan dat ze dus altijd beschikbaar zijn.
Deze frustratie klinkt als een teken van meer gelijkwaardigheid in de relatie. Dat A en B daaraan moeten wennen vind ik niet zo gek, al is het waarschijnlijk wat ze het liefst wilden. Niet alleen wilden voor Tele, maar ook omdat dat een relatie gewoon leuker maakt uiteindelijk.
pi_198999720
Thanks allen voor het duimen O+
SPOILER
pi_198999901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Thanks allen voor het duimen O+
SPOILER
Och wat een spanning dit voor jou en al die anderen. -O-
  woensdag 14 april 2021 @ 13:06:08 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199000066
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:24 schreef z80 het volgende:
Waarom moet dan de testlocatie dicht? :?
  woensdag 14 april 2021 @ 13:12:06 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_199000129
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom moet dan de testlocatie dicht? :?
Omdat dan volgens de geldende wetgeving hier iedereen in dat gedeelte van het gebouw in Quarantaine moet.
Dus het complete test gedeelte incl intake zit dan 14 dagen opgehokt. Eerder uit Quarantaine is niet voorzien in de wetgeving.
  woensdag 14 april 2021 @ 13:13:35 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199000145
Vanavond Rogan Josh hier.

Klinkt mega avontuurlijk en doet me aan stoere namen als Best Grylls denken, woest wild dit dat. Maar dit is dan weer gewoon een curry uit een pot :+
  woensdag 14 april 2021 @ 13:14:43 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199000155
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:12 schreef z80 het volgende:

[..]

Omdat dan volgens de geldende wetgeving hier iedereen in dat gedeelte van het gebouw in Quarantaine moet.
Dus het complete test gedeelte incl intake zit dan 14 dagen opgehokt. Eerder uit Quarantaine is niet voorzien in de wetgeving.
Ze werken toch op zo'n testlocatie met beschermende middelen mag ik hopen? Vreemd.

Hoe doen ze dat dan in ziekenhuizen?

Klinkt allemaal niet echt lekker werkbaar en proportioneel zeg maar
pi_199000187
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:12 schreef z80 het volgende:
Huh, als testlocatie? Dat is apart. Die zitten daar toch juist om besmettingen te zoeken.

En wat heeft dat eigenlijk met open ramen te maken? Telt dat niet als ze de ramen wel open laten staan?
  woensdag 14 april 2021 @ 13:22:17 #225
63722 z80
I fink you freaky
pi_199000244
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Ze werken toch op zo'n testlocatie met beschermende middelen mag ik hopen? Vreemd.

Hoe doen ze dat dan in ziekenhuizen?

Klinkt allemaal niet echt lekker werkbaar en proportioneel zeg maar
Zij die daadwerkelijk testen, lees het wattenstaafje hanteren, zijn compleet ingepakt. Echter bij binnenkomst zitten er mensen achter een beschermplaat en mondkapje. Daar moet iedereen zich melden.
Ook die gene die het teststripje aflezen en de beoordeling printen en uitreiken of e-mailen hebben ook enkel een mondkapje.
  woensdag 14 april 2021 @ 13:25:57 #226
63722 z80
I fink you freaky
pi_199000287
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Huh, als testlocatie? Dat is apart. Die zitten daar toch juist om besmettingen te zoeken.

En wat heeft dat eigenlijk met open ramen te maken? Telt dat niet als ze de ramen wel open laten staan?
Door luchten. Verse lucht, veel verse lucht. Zeker omdat reeds bekend is dat corona graag in ruimtes zonder ventilatie lang in de lucht blijft hangen. Met grotere kans op mee besmettingen.

En een open ruimte, lees alle ramen en deuren tegen elkaar open, kan als buiten geclassificeerd worden. Waardoor er minder strenge Quarantaine regels van kracht zijn.

Het zijn en blijven Duitsers met aparte wetgeving. Maar ik kan op dit moment niets anders dan door het hoepeltje te springen.
pi_199000327
Nou balen weer @FFT !

En @Tele6 wat een beweging krijg je zo :D _O_

@Candaasje hebben ze al gebeld }:|

Prikkie zit er in. Al een uur of 3 nu. ^O^ was rustig bij h.a. en goed georganiseerd. Vanochtend was testochtend, voor morgen zijn er veel mensen uitgenodigd
pi_199000356
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:28 schreef Blues het volgende:
Prikkie zit er in. Al een uur of 3 nu. ^O^ was rustig bij h.a. en goed georganiseerd. Vanochtend was testochtend, voor morgen zijn er veel mensen uitgenodigd
*O* *O* *O*
pi_199000375
quote:
Nou balen weer @:FFT !

En @:Tele6 wat een beweging krijg je zo :D _O_

@:Candaasje hebben ze al gebeld }:|

Nog niet gebeld. Misschien zo, 'na de lunch' ? Hoop ik.
  woensdag 14 april 2021 @ 13:43:28 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199000505
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Zij die daadwerkelijk testen, lees het wattenstaafje hanteren, zijn compleet ingepakt. Echter bij binnenkomst zitten er mensen achter een beschermplaat en mondkapje. Daar moet iedereen zich melden.
Ook die gene die het teststripje aflezen en de beoordeling printen en uitreiken of e-mailen hebben ook enkel een mondkapje.
Klinkt voor mij als enigszins behoorlijk overdreven, maar goed, Duitse grondigheid ofzo ;) :+
  woensdag 14 april 2021 @ 13:48:27 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_199000559
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Klinkt voor mij als enigszins behoorlijk overdreven, maar goed, Duitse grondigheid ofzo ;) :+
Dat is het verplicht testen ook. Complete waanzin.
  woensdag 14 april 2021 @ 13:50:32 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199000577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:48 schreef z80 het volgende:

[..]

Dat is het verplicht testen ook. Complete waanzin.
Ja mee eens. Gezonde populatie structureel testen is helemaal niet zinnig. WHO is daar o.a. ook fel tegen om die reden

Zinnig testen bij klachten en beschermen waar nodig/nuttig is ook veel handiger

Net of Covid ineens een grens Duitsland-Nederland heeft ook, van de zotte :D
pi_199000615
quote:

Joepie voor de prik *O* *O*
pi_199000627
Ik ben vooral wel benieuwd hoe lang ze dat grootschalig testen van plan zijn. Al die grote stappen/plannen richting een testsamenleving als iedereen (die wil) over een half jaar gevaccineerd is.
pi_199000651
Flikker op met je testsamenleving. :r
pi_199000656
Oh @Myraela , dat was dus niet naar jou als persoon bedoeld. :')
pi_199000680
quote:

Prikkie zit er in.
*O* super!
pi_199000685
quote:
2s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:56 schreef Lonaa het volgende:
Oh @:Myraela , dat was dus niet naar jou als persoon bedoeld. :')
Hahaha, ik voelde me niet aangesproken. :D Ik ben ook geen fan. Zeker zo'n pilot in Keukenhof ofzo. Ondanks dat ik het testen niet vervelend vond, ga ik echt niet testen om buiten te lopen. :D Laat dan maar zitten.
pi_199000727
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hahaha, ik voelde me niet aangesproken. :D Ik ben ook geen fan. Zeker zo'n pilot in Keukenhof ofzo. Ondanks dat ik het testen niet vervelend vond, ga ik echt niet testen om buiten te lopen. :D Laat dan maar zitten.
Ik merk zelf ook enorme weerstand tegen 'je moet je eerst testen voor je iets mag' en dat gepromoot met die zelftesten. Hoorde vanochtend op de radio iets over 'preventief testen'. Ja, daag. Dat werkt niet en is gewoon nog een manier om geld uit mijn broekzak te trochelen. Doei.
  woensdag 14 april 2021 @ 14:08:14 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199000803
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vooral wel benieuwd hoe lang ze dat grootschalig testen van plan zijn. Al die grote stappen/plannen richting een testsamenleving als iedereen (die wil) over een half jaar gevaccineerd is.
Dat gaat helemaal nergens over. Zeker niet in het tijdspad wat gekozen is, voor zulk geld, onder zulke condities en bovenal zo der concrete doelstellingen

Afgelopen week erg boos om gemaakt maar dat is toch zonde eigenlijk van mijn energie.

Meest erge vind ik geloof ik nog dat de gemiddelde Nederlander het allemaal wel best vindt.
pi_199000826
quote:
2s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik merk zelf ook enorme weerstand tegen 'je moet je eerst testen voor je iets mag' en dat gepromoot met die zelftesten. Hoorde vanochtend op de radio iets over 'preventief testen'. Ja, daag. Dat werkt niet en is gewoon nog een manier om geld uit mijn broekzak te trochelen. Doei.
Volgens mij is het zelftesten zo breed overigens niet echt iets vanuit de overheid. Meer omdat ze het gewoon niet tegen kunnen houden. Maar het botst natuurlijk met de normale testafspraken die er zijn.
  woensdag 14 april 2021 @ 14:15:08 #242
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199000865
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat gaat helemaal nergens over. Zeker niet in het tijdspad wat gekozen is, voor zulk geld, onder zulke condities en bovenal zo der concrete doelstellingen

Afgelopen week erg boos om gemaakt maar dat is toch zonde eigenlijk van mijn energie.

Meest erge vind ik geloof ik nog dat de gemiddelde Nederlander het allemaal wel best vindt.
Ik had het voor nu wel echt een fijne tussenoptie gevonden.
Ik zou nu best eens een keertje een sneltest willen doen als ik dan lekker uit eten kan ofzo.
Maar dat je nu pilots doet en dan pas over een paar maanden eventueel daar wat mee wil is nutteloos.
  woensdag 14 april 2021 @ 14:17:43 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199000883
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:13 schreef Molo het volgende:
Vanavond Rogan Josh hier.

Klinkt mega avontuurlijk en doet me aan stoere namen als Best Grylls denken, woest wild dit dat. Maar dit is dan weer gewoon een curry uit een pot :+
Is wel de lekkerste wat mij betreft.
Spoilers!
  woensdag 14 april 2021 @ 14:19:05 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199000897
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik zou nu best eens een keertje een sneltest willen doen als ik dan lekker uit eten kan ofzo.
Maar dat je nu pilots doet en dan pas over een paar maanden eventueel daar wat mee wil is nutteloos.
Over een paar maanden, als ze er überhaupt al wat mee willen en kunnen qua uitkomsten, is zinloos want dan is de massa die risico vormt gevaccineerd. Zelfs in dit trage tempo

Als je dat afzet tegen de kosten ervan en alles, wat door de samenleving gelapt mag worden straks, dan snap ik werkelijk niet dat íemand dit kan steunen of bedenken
  woensdag 14 april 2021 @ 14:19:51 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199000908
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is wel de lekkerste wat mij betreft.
Zie nu mijn typo, bedoelde natuurlijk Bear Grylls :+

Maar ben benieuwd, heb het nog niet eerder op
  woensdag 14 april 2021 @ 14:21:20 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199000916
Kind eens achter Netflix stallen nu en zelf proberen dutje te doen

Pragmatische shizzle yo
pi_199000938
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:15 schreef gcjoel het volgende:
'Lukken de pilots in april 2021? Dan zijn er vanaf 1 mei 2021 meer evenementen met testbewijzen.'

Ze mikken op al best snel. Maar dan nog (en dat moeten we nog maar zien gebeuren) vind ik het zelf maar onzinnig.
  woensdag 14 april 2021 @ 14:32:53 #248
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199001028
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

'Lukken de pilots in april 2021? Dan zijn er vanaf 1 mei 2021 meer evenementen met testbewijzen.'

Ze mikken op al best snel. Maar dan nog (en dat moeten we nog maar zien gebeuren) vind ik het zelf maar onzinnig.
Oh dat valt dan nog mee!
Maar goed dan zijn de terrassen hopelijk open dus hoeft het voor mij niet meer *O*
Festivals enzo kunnen toch niet want de artiesten komen niet.
pi_199001049
quote:

[..]

Alles om het volk in juli weer in vliegtuigen te kunnen duwen :X

Die zelftesten creëren een schijnveiligheid. Als je denkt negatief te testen, dan weet ik zeker dat er zat mensen zijn die onvoorzichtig worden. En die lichte klachten, een paar dagen na de test, gaan negeren. Terwijl de zelftest wellicht net te weinig virusload oppikte.
Los van het gedoe en kosten en zulks.
pi_199001114
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Alles om het volk in juli weer in vliegtuigen te kunnen duwen :X

Die zelftesten creëren een schijnveiligheid. Als je denkt negatief te testen, dan weet ik zeker dat er zat mensen zijn die onvoorzichtig worden. En die lichte klachten, een paar dagen na de test, gaan negeren. Terwijl de zelftest wellicht net te weinig virusload oppikte.
Los van het gedoe en kosten en zulks.
Ik denk dan aan een low income gezien van 4. Allen testen om ergens naar toe te kunnen, 32 euro. Da’s voor veel mensen echt te veel.
pi_199001145
quote:

[..]

Zou dit misschien niet ook zijn bedoeld als voorbereiding voor de toekomst? Zodat we komende winter, als er weer eens een nieuwe variant blijkt op te duiken waar de vaccinatie niet bij helpt, niet weer de complete infrastructuur hoeven plat te leggen omdat de zorg het niet meer aankan?
pi_199001179
Ik deed een klein rondje aan de rand van de Biesbosch
SPOILER
pi_199001322
Fijn zo, lekker in die omgeving Cat! O+

Ik begin steeds meer te twijfelen of het een 'we spreken elkaar 14 april' of een 'we bellen je 14 april' was.
Maar ik vind dat laatste logischer, gezien drukke agenda's van directors/zorgmedewerkers.
En het was al wel meer dan duidelijk dat ik de baan wel zou zien zitten ondanks geen vacature :P , dus wil ook weer niet te 'needy' overkomen door nu zelf te bellen. Maar passief wachten is misschien ook weer een beetje lame.

Ik ben hier niet zo goed in. Ik ga maar eens een wandelingetje naar de wat verder gelegen supermarkt maken.
Is het raar om anders om 16 uur zelf te bellen? (Het is wel een 24/7 dierenziekenhuis, maar ik ga er niet vanuit degenen die ik moet spreken alle dagen avonddiensten draait)
  woensdag 14 april 2021 @ 14:59:13 #254
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199001355
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:57 schreef Candaasje het volgende:

Ik begin steeds meer te twijfelen of het een 'we spreken elkaar 14 april' of een 'we bellen je 14 april' was.
Maar ik vind dat laatste logischer, gezien drukke agenda's van directors/zorgmedewerkers.
En het was al wel meer dan duidelijk dat ik de baan wel zou zien zitten ondanks geen vacature :P , dus wil ook weer niet te 'needy' overkomen door nu zelf te bellen. Maar passief wachten is misschien ook weer een beetje lame.

Ik ben hier niet zo goed in. Ik ga maar eens een wandelingetje naar de wat verder gelegen supermarkt maken.
Is het raar om anders om 16 uur zelf te bellen? (Het is wel een 24/7 dierenziekenhuis, maar ik ga er niet vanuit degenen die ik moet spreken alle dagen avonddiensten draait)
Zou het wel doen, als is het voor je eigen gemoedsrust.
pi_199001467
quote:

Ik zou ook rond 16u gewoon zelf bellen als je nog niks gehoord hebt!
pi_199001489
quote:

Zelf zou ik morgen bellen (wie weet is het overleg om 16.00 uur pas) maat je hebt meegelopen dus kent ze al een beetje. En gemoedsrust is ook wat waard ;)
pi_199001567
Mooi daar @Cat-astrophe

Ik zou ook nog even wachten. Tot morgen zou ik misschien niet doe, maar ca 1645 of zo
pi_199001614
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zelf zou ik morgen bellen (wie weet is het overleg om 16.00 uur pas) maat je hebt meegelopen dus kent ze al een beetje. En gemoedsrust is ook wat waard ;)
Ah, ja dat is ook wel een mogelijkheid ja, van die overleggen, goeie!

Dit is echt veel moeilijker dan daten ofzo. Dan zou ik gewoon appen/bellen dat ik diegene leuk vind als ik nog niks gehoord heb. En als diegene dat te needy vind, nouja ok, zo ben ik. Ik hou niet van spelletjes. Dit is toch net even ingewikkelder :D

Thnx allen! :*
  woensdag 14 april 2021 @ 15:16:45 #259
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199001652
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dit is echt veel moeilijker dan daten ofzo. Dan zou ik gewoon appen/bellen dat ik diegene leuk vind als ik nog niks gehoord heb. En als diegene dat te needy vind, nouja ok, zo ben ik. Ik hou niet van spelletjes. Dit is toch net even ingewikkelder :D

Joh als dat overleg wel om 16 uur is hoor je dat vanzelf.
Het zijn ook gewoon mensen, dus eigenlijk is het net als met daten. Ze snappen het echt wel als je belt
pi_199001661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Joh als dat overleg wel om 16 uur is hoor je dat vanzelf.
Het zijn ook gewoon mensen, dus eigenlijk is het net als met daten. Ze snappen het echt wel als je belt
Ook weer waar :D
pi_199001669
Zou de Fok!wet niet eens gewoon zijn werk kunnen doen? }:|
  woensdag 14 april 2021 @ 15:17:51 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199001673
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:17 schreef Candaasje het volgende:
Ga even kakken dan!
pi_199001685
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ga even kakken dan!
Al gedaan. En ook extra lang gedoucht. Misschien dat boodschappen doen nog helpt, dan sta je net in de rij ofzo, met zo'n mondmasker op.
Poging wel waard, dus ik ga mijn schoenen eens zoeken. 8-)
pi_199001792
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

En als je een reden nodig hebt om te bellen:...”i.v.m. andere werkafspraken als inval ...”
pi_199001823
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
SPOILER
Mooi daar, Cat. En was de overnachting, de sauna en diner naar je zin?
Kun je er weer even tegen?
pi_199001904
quote:
2s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zie nou zo vreselijk een smerig hoestend mannetje met z'n grijpgrage klauwtjes in jouw zakken peuren :D
Dat komt door dat fraaie 'trochelen', dat haalt bij mij 'rochelen' omhoog. Gewoonlijk spelt men troggelen (en dan nog met een af erbij ook), maar ik vind deze constructie geweldig.
  woensdag 14 april 2021 @ 15:33:13 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199001954
quote:
10s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zie nou zo vreselijk een smerig hoestend mannetje met z'n grijpgrage klauwtjes in jouw zakken peuren :D
Dat komt door dat fraaie 'trochelen', dat haalt bij mij 'rochelen' omhoog. Gewoonlijk spelt men troggelen (en dan nog met een af erbij ook), maar ik vind deze constructie geweldig.
En dat geld is je broekzak al uit getrocheld want die stichting krijgt gewoon 925 miljoen om dit uit te voeren. Of je nu wel of niet laat testen.
The End Times are wild
pi_199001983
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
SPOILER
^O^
Mooie foto's!
pi_199002006
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

En dat geld is je broekzak al uit getrocheld want die stichting krijgt gewoon 925 miljoen om dit uit te voeren. Of je nu wel of niet laat testen.
Zeg, kom jij ook even je steentje bijtroffelen :D?
  woensdag 14 april 2021 @ 15:42:31 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199002119
quote:
10s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Zeg, kom jij ook even je steentje bijtroffelen :D?
Deze reeks staat al lang in mijn AT!
The End Times are wild
pi_199002166
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:26 schreef AnneX het volgende:

[..]

Mooi daar, Cat. En was de overnachting, de sauna en diner naar je zin?
Kun je er weer even tegen?
Jazeker, was fijn :Y

Jij nog steeds geen klachten na de prik?
pi_199002176
quote:
10s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Bedankt voor deze post. Nu zie ik dat ook voor me O+
  woensdag 14 april 2021 @ 15:56:58 #273
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199002352
Aftroggelen. Kwartje valt.

Ik vond nog een potje portobello-olie in de koelkast. Dat kan mooi over mijn late lunch, couscoussalade.

Ik heb net uitgebreid gedoucht. Ik heb voor het eerst in 6 maanden ofzo mijn benen geschoren. Ik nam ook alle losse onderdelen van de wasmachine en droger mee. Die zijn ook weer pluisvrij. Putje is ook schoon.

Oh, ik heb nog goed nieuws. Ik kwam gisteren in een franchise Albert Heijn een heel uitgebreid schap met Duitse lactosevrije producten tegen. Dat is normaal nergens te koop. Het is wel iets verder rijden maar dat heb ik er wel voor over. Goedkoper ook dan de weinige lactosevrije producten die AH normaal verkoopt. Ik heb nu allerlei yoghurtjes, creme fraiche, Griekse yoghurt, roomkaas en zelfs smeerkaas voor in de kaassoufflés die we zondag gaan maken *O*
Spoilers!
pi_199002411
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jazeker, was fijn :Y

Jij nog steeds geen klachten na de prik?
Nope nada zero. Mn.X ook niet.
Zag in een linkje naar Lareb, dat er best wat bijverschijnselen zijn gemeld! in aantallen.
#coronatopic COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1661 stokkie voor een feestje
pi_199002545
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Deze reeks staat al lang in mijn AT!
Dat weet ik toch, LXIV, dat weet ik toch. Olifant ;).
Hoe is het met je prullen eigenlijk?
  woensdag 14 april 2021 @ 16:08:47 #276
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199002583
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat weet ik toch, LXIV, dat weet ik toch. Olifant ;).
Hoe is het met je prullen eigenlijk?
Kleine prullen, kleine zorgen, grote prullen grote zorgen..
The End Times are wild
pi_199002596
Poes meent altijd dat diner om 16.00 uur stipt geserveerd moet worden.
Poes kreeg (door mijn nachtje weg) een zeer verlaat ontbijt rond 14.30 uur.
Poes meent nog steeds dat het diner om 16.00 uur stipt geserveerd moet worden.

Zucht.
pi_199002604
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Kleine prullen, kleine zorgen, grote prullen grote zorgen..
Ja, zo gaat dat. Je krijgt vast nog grotere zorgen, of minstens: de prullen worden nog wel wat groter hoop ik. Ik ben slecht in tijd schatten, zitten ze nu rond de 12?
pi_199002610
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nope nada zero. Mn.X ook niet.
Zag in een linkje naar Lareb, dat er best wat bijverschijnselen zijn gemeld! in aantallen.
#coronatopic COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1661 stokkie voor een feestje
Fijn!

Ja, veel bijverschijnselen gemeld. Maar gelukkig veelal milde zaken. Lijven die hard aan het werk zijn :)
pi_199002682
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net uitgebreid gedoucht. Ik heb voor het eerst in 6 maanden ofzo mijn benen geschoren. Ik nam ook alle losse onderdelen van de wasmachine en droger mee.
:D. Nou worden de onderdelen geschoren!
Goed bezig hoor! Ik heb vandaag de tuinkast opgeruimd, zodat je die in theorie weer open kan doen zonder bang te zijn aangevallen te worden door een hark of een hele lading handige rietstengels. Ik probeer elke keer dat mijn lief weg is, een extra opruimding te doen. Dit weekend heb ik mijn helft van het badkamerkastje maar eens te grazen genomen. Het is overigens allemaal uitstelgedrag: ik moet m'n bureau opruimen. Maar ik durf de klep niet meer open te doen :').

Goed, ik ga ook douchen. Heb extra warm water gemaakt zodat ik mijn haar kan wassen.
pi_199002831
Hier heeft de hulp het huis schoongemaakt (vanavond vers bed *O* ) en ik heb een blouse afgemaakt en de kleine kamer opgeruimd, weet nu weer waar alles ligt. Ook de lockmachine ingeregen met nieuw garen dus kan zo door met t volgende project wanneer ik weer zin heb gemaakt. En da’s niet vandaag, doe vandaag niets meer. Slecht geslapen, werk was ook stom en t is ook somber weer. Een stomme dag.
pi_199002899
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes meent altijd dat diner om 16.00 uur stipt geserveerd moet worden.
Poes kreeg (door mijn nachtje weg) een zeer verlaat ontbijt rond 14.30 uur.
Poes meent nog steeds dat het diner om 16.00 uur stipt geserveerd moet worden.

Zucht.
:D Zo is de mijne ook.

Krijgt altijd eten van mij wanneer ik ga slapen. Is dus compleet in de war wanneer mijn vriend hem al eten heeft gegeven en ik een half uur later ga slapen. HONGER HONGER HONGER GEEF ETEN!
pi_199003089
quote:
9s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

:D Zo is de mijne ook.

Krijgt altijd eten van mij wanneer ik ga slapen. Is dus compleet in de war wanneer mijn vriend hem al eten heeft gegeven en ik een half uur later ga slapen. HONGER HONGER HONGER GEEF ETEN!
:') _O-

Inmiddels heeft ze een half diner op. Omdat ik het irritante om en over me heen geloop, inclusief AGGRESIEVE kopjes zat was.
Dus zit mevrouw me nu aan te kijken. Want iets klopte er niet met dit diner :7

Echt, katten :')
pi_199003104
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier heeft de hulp het huis schoongemaakt (vanavond vers bed *O* ) en ik heb een blouse afgemaakt en de kleine kamer opgeruimd, weet nu weer waar alles ligt. Ook de lockmachine ingeregen met nieuw garen dus kan zo door met t volgende project wanneer ik weer zin heb gemaakt. En da’s niet vandaag, doe vandaag niets meer. Slecht geslapen, werk was ook stom en t is ook somber weer. Een stomme dag.
Somber weer? Hier was het erg mooi vandaag! Fris maar veel zon.

Lekker niksen dan maar :Y. Nog lekkere eetplannen? En wat doe jij als je nikst? Boekje? Tv? Internet?
  woensdag 14 april 2021 @ 16:50:13 #285
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199003282
Hansje heeft ook altijd honger. Als in, 24 uur per dag. Ze zeurt continu. Wat ook grappig is want ze mauwt een beetje moeilijk dus ze playbackt ook vaak. Ze eet ook enorm snel, net een stofzuiger.
Spoilers!
pi_199003295
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Somber weer? Hier was het erg mooi vandaag! Fris maar veel zon.

Lekker niksen dan maar :Y. Nog lekkere eetplannen? En wat doe jij als je nikst? Boekje? Tv? Internet?
Nu gaat het weer wel, maar heel veel regen en lamp aan in huis.

Geen lekkere eetplannen. Wilde pastasaus smaken (italiaanse week) in de slowcooker, maar helemaal vergeten dat ik geen ontbijtspek in huis had (komt morgen). Denk dat ik soep uit de vriezer haal en een tosti maak met heel veel kaas en tomaat en andere lekkere dingen.
Heb net een aflevering gekeken van een spannende politie serie van de bbc, en nu moet ik wachten tot de volgende aflevering. Ga zo lekker op de bank, boek erbij en luieren
  woensdag 14 april 2021 @ 16:53:07 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199003335
Dat klinkt als een fijne dag Kaatje.

Ik vind het weer mooi geweest voor vandaag met het hangen achter de laptop. Ik ga de tuin maar eens in. Ik moet wat dingen zaaien en ga aardappels poten.
Spoilers!
pi_199004051
quote:

Yes! Was het nou ineens na je klacht dat je nog niet was gevaccineerd of puur toeval?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aftroggelen. Kwartje valt.

Ik vond nog een potje portobello-olie in de koelkast. Dat kan mooi over mijn late lunch, couscoussalade.

Ik heb net uitgebreid gedoucht. Ik heb voor het eerst in 6 maanden ofzo mijn benen geschoren. Ik nam ook alle losse onderdelen van de wasmachine en droger mee. Die zijn ook weer pluisvrij. Putje is ook schoon.

Oh, ik heb nog goed nieuws. Ik kwam gisteren in een franchise Albert Heijn een heel uitgebreid schap met Duitse lactosevrije producten tegen. Dat is normaal nergens te koop. Het is wel iets verder rijden maar dat heb ik er wel voor over. Goedkoper ook dan de weinige lactosevrije producten die AH normaal verkoopt. Ik heb nu allerlei yoghurtjes, creme fraiche, Griekse yoghurt, roomkaas en zelfs smeerkaas voor in de kaassoufflés die we zondag gaan maken *O*
Zag ergens dat je echt waanzinnig lekkere kaassouflé's gaat maken :o O+

Zal Candaasje nu aan het bellen zijn?
pi_199004159
SPOILER
pi_199004203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILER
Oh wat shit. Lag wel in de lijn der verwachting, maar toch. Succes morgen! :*

En ik ben echt nèt gebeld! Ik kan even niet alles delen, maar laten we het erop houden dat wegens omstandigheden mijn 'casus' nog langs het MT moet voor echt concrete toezeggingen, maar dat ze wel konden zeggen dat ze echt mensen nodig hadden en waarschijnlijk op korte termijn. Volgende week hebben we weer contact.

Nouja goed, prima, in elk geval geen 'je past toch niet zo in het team'. Dus ik vind dit al heel positief 8-)
pi_199004219
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

En ik ben echt nèt gebeld! Ik kan even niet alles delen, maar laten we het erop houden dat wegens omstandigheden mijn 'casus' nog langs het MT moet voor echt concrete toezeggingen, maar dat ze wel konden zeggen dat ze echt mensen nodig hadden en waarschijnlijk op korte termijn. Volgende week hebben we weer contact.

Nouja goed, prima, in elk geval geen 'je past toch niet zo in het team'. Dus ik vind dit al heel positief 8-)
Dat klinkt idd heel goed! ^O^
pi_199004237
quote:
SPOILER
Oh :%

Is er al wel genoeg tijd verstreken om te testen?
pi_199004238
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:

Yes! Was het nou ineens na je klacht dat je nog niet was gevaccineerd of puur toeval?

Welke klacht :?

quote:
SPOILER
Shit ja -O-
pi_199004243
quote:

[..]

^O^

Kat in 't bakkie!
pi_199004246
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nu gaat het weer wel, maar heel veel regen en lamp aan in huis.

Geen lekkere eetplannen. Wilde pastasaus smaken (italiaanse week) in de slowcooker, maar helemaal vergeten dat ik geen ontbijtspek in huis had (komt morgen). Denk dat ik soep uit de vriezer haal en een tosti maak met heel veel kaas en tomaat en andere lekkere dingen.
Heb net een aflevering gekeken van een spannende politie serie van de bbc, en nu moet ik wachten tot de volgende aflevering. Ga zo lekker op de bank, boek erbij en luieren
Hoe heet de serie? O+
pi_199004254
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hansje heeft ook altijd honger. Als in, 24 uur per dag. Ze zeurt continu. Wat ook grappig is want ze mauwt een beetje moeilijk dus ze playbackt ook vaak. Ze eet ook enorm snel, net een stofzuiger.
Playback _O- O+ Hoe zijn ze samen? Of is er nog geen samen?
pi_199004255
quote:
14s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:54 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^

Kat in 't bakkie!
Hopelijk niet zo'n rond rieten mandje ;(
pi_199004265
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Dikke :*
pi_199004283
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:17 schreef Candaasje het volgende:
Nog geen witte rook? }:|
pi_199004301
quote:

Oh ! lichtwitte rook!
Wat zijn die 'omstandigheden' ?
pi_199004305
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Nog geen witte rook? }:|
Eerst bijlezen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')