abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2021 @ 08:17:03 #1
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198982111
pi_198982141
Maar die poes is schattig. Lijkt op Frasier hehe.
Werewolf
pi_198982152
Ik vind een positieve coronatest nou een uitgelezen moment om even 2 weken van de werkradar te verdwijnen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198982163
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind een positieve coronatest nou een uitgelezen moment om even 2 weken van de werkradar te verdwijnen :@
Knuffel
Werewolf
  dinsdag 13 april 2021 @ 08:26:04 #5
13783 Anthraxx
pi_198982169
quote:
Ik snap Myreala wel hoor. Ik zou ook doorwerken, zeker als het alleen maar blijft bij een flinke verkoudheid en wat spierpijn. Daarmee kan ik prima mijn werk doen.

Maar ja, ik kreeg toch al afgelopen tijd te horen dat ik veel te veel werk en dat het “nergens voor nodig is” :').
pi_198982263
Hier gaat de wandeldate van vandaag niet door, diegene waar ik mee zou gaan wandelen wacht ook op een testuitslag.
pi_198982272
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:17 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Beterschap voor jou en Anna.

@Myraela; fijn dat het met je vriend al beter gaat en dat jij ook gewoon ok blijft.
Is apart hoe het virus werkt. Een andere (met goede gezondheid) kan na een half jaar nog geen dag werken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198982277
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:26 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik snap Myreala wel hoor. Ik zou ook doorwerken, zeker als het alleen maar blijft bij een flinke verkoudheid en wat spierpijn. Daarmee kan ik prima mijn werk doen.

Maar ja, ik kreeg toch al afgelopen tijd te horen dat ik veel te veel werk en dat het “nergens voor nodig is” :').
Wie zegt dat dan tegen je? En fijn van de negatieve test.

Even terugkomen op de vraag van Blues vannacht: hoe ik mij voel...
Fysiek prima en in mijn hoofd een beetje, klein beetje opgelucht dat het .eventueel. kan meevallen bij een besmetting over een week of twee.
Dus nog “gewoon” alle maatregelen handhaven voorlopig.
pi_198982284
quote:
Ik voel me alleen maar beroerder als ik niet zou werken, wel een fijne afleiding. Al zou ik het wel fijn vinden als ik een stapje terug zou kunnen doen. Even iets rustiger aan. Maarja, dat is dan weer geen echte optie.
pi_198982285
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:42 schreef Sarabi het volgende:
Hier gaat de wandeldate van vandaag niet door, diegene waar ik mee zou gaan wandelen wacht ook op een testuitslag.
Misschien krijgt hij/zij deze vanmorgen nog :)

Overigens op kantoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198982297
En dat Myraela en vriend het houden bij een grieperig gevoel, is ook meegenomen.
Tóch is mijn advies om wèl toe te geven aan belabberd voelen met dit smerige virus.
Het lichaam is wel bezig met ziek zijn op de reserves.
pi_198982321
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Overigens op kantoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zeg FFT! Wat een leuk en gedenkwaardig feestje met taart op het werk!
Wat een BUT werkgever is het toch. Blijf maar lekker thuis werken.
En kijk uit naar wat anders op termijn.
  dinsdag 13 april 2021 @ 08:53:15 #13
13783 Anthraxx
pi_198982342
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan tegen je? En fijn van de negatieve test.

Even terugkomen op de vraag van Blues vannacht: hoe ik mij voel...
Fysiek prima en in mijn hoofd een beetje, klein beetje opgelucht dat het .eventueel. kan meevallen bij een besmetting over een week of twee.
Dus nog “gewoon” alle maatregelen handhaven voorlopig.
Mijn leidinggevende :+. Maar ach, die heeft inmiddels laten weten dat ze ergens anders (binnen de organisatie) verder gaat dus hoe serieus ik het moet nemen? Geen idee. Het is wel verfrissend om dat een keer te horen.

Over het algemeen zijn ze erg blij dat al die rare spoed dingen die vanuit de Tweede Kamer op mijn bord komen (o.a.) en binnen een week of 2 zijn opgelost.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anthraxx op 13-04-2021 08:58:48 ]
pi_198982351
quote:

[..]

Overigens op kantoor:
SPOILER
Dan nog hou ik liever even afstand :D weerstand zal na 14maanden niemand zien wel zodanig laag zijn dat ik ook ziek wordt en mag laten testen. Ookal is het geen corona, niet zoveel zin in :+

En echt heel fijn dat je niet daar op locatie werkt.
pi_198982404
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:53 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mijn leidinggevende :+. Maar ach, die heeft inmiddels laten weten dat ze ergens anders (binnen de organisatie) verder gaat dus hoe serieus ik het moet nemen? Geen idee. Het is wel verfrissend om dat een keer te horen.

Over het algemeen zijn ze erg blij dat al die rare spoed dingen die vanuit de Tweede Kamer op mijn bord komen (o.a.) en binnen een week of 2 zijn opgelost.
Altijd prettig als je werk en inzet ‘gezien’ wordt door een leidinggevende. w/
pi_198982512
Ondertussen begin ik een beetje zenuwachtig te worden, het is maar de vraag of de etiketten op tijd geleverd worden -O- -O-
pi_198982532
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Minder kolen toevoegen. Op die manier weet ik ook dat ik voor een bepaalde temperatuur in mijn oven zoveel kolen nodig heb. En hoelang die kunnen branden.
Zo simpel is het niet -O- Je hebt een boven en een onder luchtuitgang en afhankelijk van welke temperatuur je wilt bereiken moet je die op een bepaalde stand openzetten. En dat kan millimeter werk zijn blijkbaar :P

Het is leuk experimenteren iig :)

En wat voor rookoven heb jij? Wat rook je zoal?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198982551
Mogge! Vervelend @Myraela, geen smaak. Rustig aan beiden (werkt je vriend ook nog door?)

Kan me voorstellen dat je blij bent niet op kantoor te werken. @FFT

Gelukkig voor Anna en @Anttraxx ook niet positief. Gewoon beroerd zijn is al niet leuk.

Berichtje gehad van de huisarts dat zij geen info hebben over hoe nu verder met vaccineren. Moet contact opnemen met de GGD. Ben benieuwd wanneer ik daarvan reactie krijgn
We have far more in common than that which devides us..
pi_198982557
quote:

Overigens op kantoor:
SPOILER
:') :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198982650
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Vervelend @:Myraela, geen smaak. Rustig aan beiden (werkt je vriend ook nog door?)
Nee, die slaapt gewoon lekker veel.
pi_198982682
En voor de liefhebbers nog even het eindresultaat van de rooksessie gister

SPOILER
Het worden drie lange dagen -O- Vrijdagavond gaan we proeven bij het avondeten :9
pi_198982721
Ik heb om onbekende reden Sudocrem in huis. Is dat iets waar ik ook iets aan heb zonder luieruitslag? Ik ben niet van plan om binnen enkele decennia incontinent te worden.
Spoilers!
  dinsdag 13 april 2021 @ 09:41:47 #23
13783 Anthraxx
pi_198982736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet -O- Je hebt een boven en een onder luchtuitgang en afhankelijk van welke temperatuur je wilt bereiken moet je die op een bepaalde stand openzetten. En dat kan millimeter werk zijn blijkbaar :P

Het is leuk experimenteren iig :)

En wat voor rookoven heb jij? Wat rook je zoal?
Ik heb een rookoven van de Makro. Gewoon een rechthoek met een klep onder en boven. Regulatie is redelijk hetzelfde als een BGE, alleen deze houdt veel minder warmte vast.

Ik rook spare ribs (dagtaak), vis, kip (heel) en sate spiesjes. Wil nog rookworsten maken, maar door dat gedoe met Anna niet aan toe gekomen. Het voordeel is dat we een hele goede zelf slachtende slager hebben in dit dorp, waar ik (op kip na) alles kan krijgen wat ik nodig heb.
pi_198982981
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb om onbekende reden Sudocrem in huis. Is dat iets waar ik ook iets aan heb zonder luieruitslag? Ik ben niet van plan om binnen enkele decennia incontinent te worden.
Het kan ook helpen bij andere delen geïrriteerde huid, of puistjes/ontstekingkjes op de benen, tegen aambeien wegens zink als component, en het schijnt ideaal te zijn met kinderen (om filmpjes van te maken voor op YouTube) want het is ideaal om óveral op te smeren, en je krijgt het met de grootste moeite er pas weer vanaf. :+
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:28:47 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198983233
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Vervelend @:Myraela, geen smaak. Rustig aan beiden (werkt je vriend ook nog door?)

Kan me voorstellen dat je blij bent niet op kantoor te werken. @:FFT

Gelukkig voor Anna en @:Anttraxx ook niet positief. Gewoon beroerd zijn is al niet leuk.

Berichtje gehad van de huisarts dat zij geen info hebben over hoe nu verder met vaccineren. Moet contact opnemen met de GGD. Ben benieuwd wanneer ik daarvan reactie krijgn
Komt in de loop van vandaag duidelijkheid over
De GGD bellen nu zou ik niet doen, die weten ook nog niks en zorgt alleen maar voor verwarring en extra werk voor mensen

Vaccinatietopics op Fok zijn wel duidelijk trouwens, zitten best wat prima users die alles in de gaten houden of op andere wijze goed geïnformeerd zijn :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')