Knuffelquote:Op dinsdag 13 april 2021 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind een positieve coronatest nou een uitgelezen moment om even 2 weken van de werkradar te verdwijnen
Ik snap Myreala wel hoor. Ik zou ook doorwerken, zeker als het alleen maar blijft bij een flinke verkoudheid en wat spierpijn. Daarmee kan ik prima mijn werk doen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind een positieve coronatest nou een uitgelezen moment om even 2 weken van de werkradar te verdwijnen
Beterschap voor jou en Anna.quote:
Wie zegt dat dan tegen je? En fijn van de negatieve test.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap Myreala wel hoor. Ik zou ook doorwerken, zeker als het alleen maar blijft bij een flinke verkoudheid en wat spierpijn. Daarmee kan ik prima mijn werk doen.
Maar ja, ik kreeg toch al afgelopen tijd te horen dat ik veel te veel werk en dat het “nergens voor nodig is”.
Ik voel me alleen maar beroerder als ik niet zou werken, wel een fijne afleiding. Al zou ik het wel fijn vinden als ik een stapje terug zou kunnen doen. Even iets rustiger aan. Maarja, dat is dan weer geen echte optie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien krijgt hij/zij deze vanmorgen nogquote:Op dinsdag 13 april 2021 08:42 schreef Sarabi het volgende:
Hier gaat de wandeldate van vandaag niet door, diegene waar ik mee zou gaan wandelen wacht ook op een testuitslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij/zij deze vanmorgen nog
Overigens op kantoor:Nou zeg FFT! Wat een leuk en gedenkwaardig feestje met taart op het werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een BUT werkgever is het toch. Blijf maar lekker thuis werken.
En kijk uit naar wat anders op termijn.
Mijn leidinggevendequote:Op dinsdag 13 april 2021 08:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan tegen je? En fijn van de negatieve test.
Even terugkomen op de vraag van Blues vannacht: hoe ik mij voel...
Fysiek prima en in mijn hoofd een beetje, klein beetje opgelucht dat het .eventueel. kan meevallen bij een besmetting over een week of twee.
Dus nog “gewoon” alle maatregelen handhaven voorlopig.
[..]
Misschien krijgt hij/zij deze vanmorgen nog
Overigens op kantoor:Dan nog hou ik liever even afstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weerstand zal na 14maanden niemand zien wel zodanig laag zijn dat ik ook ziek wordt en mag laten testen. Ookal is het geen corona, niet zoveel zin in
![]()
En echt heel fijn dat je niet daar op locatie werkt.
Altijd prettig als je werk en inzet ‘gezien’ wordt door een leidinggevende.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende. Maar ach, die heeft inmiddels laten weten dat ze ergens anders (binnen de organisatie) verder gaat dus hoe serieus ik het moet nemen? Geen idee. Het is wel verfrissend om dat een keer te horen.
Over het algemeen zijn ze erg blij dat al die rare spoed dingen die vanuit de Tweede Kamer op mijn bord komen (o.a.) en binnen een week of 2 zijn opgelost.
Zo simpel is het nietquote:Op dinsdag 13 april 2021 07:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Minder kolen toevoegen. Op die manier weet ik ook dat ik voor een bepaalde temperatuur in mijn oven zoveel kolen nodig heb. En hoelang die kunnen branden.
Overigens op kantoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nee, die slaapt gewoon lekker veel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Vervelend @:Myraela, geen smaak. Rustig aan beiden (werkt je vriend ook nog door?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het worden drie lange dagenVrijdagavond gaan we proeven bij het avondeten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik heb een rookoven van de Makro. Gewoon een rechthoek met een klep onder en boven. Regulatie is redelijk hetzelfde als een BGE, alleen deze houdt veel minder warmte vast.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo simpel is het nietJe hebt een boven en een onder luchtuitgang en afhankelijk van welke temperatuur je wilt bereiken moet je die op een bepaalde stand openzetten. En dat kan millimeter werk zijn blijkbaar
Het is leuk experimenteren iig
En wat voor rookoven heb jij? Wat rook je zoal?
Het kan ook helpen bij andere delen geïrriteerde huid, of puistjes/ontstekingkjes op de benen, tegen aambeien wegens zink als component, en het schijnt ideaal te zijn met kinderen (om filmpjes van te maken voor op YouTube) want het is ideaal om óveral op te smeren, en je krijgt het met de grootste moeite er pas weer vanaf.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb om onbekende reden Sudocrem in huis. Is dat iets waar ik ook iets aan heb zonder luieruitslag? Ik ben niet van plan om binnen enkele decennia incontinent te worden.
Komt in de loop van vandaag duidelijkheid overquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Vervelend @:Myraela, geen smaak. Rustig aan beiden (werkt je vriend ook nog door?)
Kan me voorstellen dat je blij bent niet op kantoor te werken. @:FFT
Gelukkig voor Anna en @:Anttraxx ook niet positief. Gewoon beroerd zijn is al niet leuk.
Berichtje gehad van de huisarts dat zij geen info hebben over hoe nu verder met vaccineren. Moet contact opnemen met de GGD. Ben benieuwd wanneer ik daarvan reactie krijgn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |