Kak, daar gaat mijn schoenenkast.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:23 schreef KingRadler het volgende:
Britse meubelwebshop Made.com failliet, 500 mensen verliezen baan
De Britse meubelwebwinkel Made.com is failliet. De afgelopen weken was het al niet meer mogelijk om spullen te bestellen en nu is het doek definitief gevallen voor de trendy winkel. De verkopen vielen dit jaar tegen doordat mensen vanwege de inflatie de hand op de knip hielden.
Door het faillissement raken vijfhonderd personeelsleden hun baan kwijt. De webshop voor designmeubels was ook in Nederland actief en had hier één showroom, in Amsterdam. Concurrent Next neemt de naam en website over.
https://nos.nl/artikel/24(...)ensen-verliezen-baan
Shit, nog niks betaald hopelijk?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kak, daar gaat mijn schoenenkast.
Helaas welquote:Op woensdag 9 november 2022 13:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Shit, nog niks betaald hopelijk?
Ah, dat is een ding van 'hippe' kledingwinkels tegenwoordig, geloof ik. Wij hebben een Stradivarius winkel in Eindhoven (kleding) en daar hangt ook zo'n vreemde verschaalde parfumlucht.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:21 schreef Mylene het volgende:
Abercrombie & Fitch weg uit Amsterdam. Ik hoorde dat het intern nog niet aan het personeel bekend was gemaakt.
Overigens geen fijne winkel, donker, lawaai en sterke parfumlucht door de airco. Ze zitten dus in het pand waar vroeger Metz & Co zat.
Een imitatie van het Deense Bolia.comquote:Op woensdag 9 november 2022 11:23 schreef KingRadler het volgende:
De Britse meubelwebwinkel Made.com is failliet. De afgelopen weken was het al niet meer mogelijk om spullen te bestellen en nu is het doek definitief gevallen voor de trendy winkel. De verkopen vielen dit jaar tegen doordat mensen vanwege de inflatie de hand op de knip hielden.
Door het faillissement raken vijfhonderd personeelsleden hun baan kwijt. De webshop voor designmeubels was ook in Nederland actief en had hier één showroom, in Amsterdam. Concurrent Next neemt de naam en website over.
Ja, en de kleding wordt ook al voorzien van een luchtje van het huismerk voordat het de winkels in gaat. Ze spuiten de kleding dus in met een parfumlucht. De winkel is een groot donker hol. Je moet nog net geen zaklampje gebruiken om de winkel door te komenquote:Op woensdag 9 november 2022 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is toch goor? Stinkt de kleding daar dus ook naar.
Aha, nou mijn soort winkel is dat alvast niet.quote:Op zondag 13 november 2022 11:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, en de kleding wordt ook al voorzien van een luchtje van het huismerk voordat het de winkels in gaat. Ze spuiten de kleding dus in met een parfumlucht. De winkel is een groot donker hol. Je moet nog net geen zaklampje gebruiken om de winkel door te komen.
[ afbeelding ]
Abercrombie & Fitch verlaat Amsterdam trouwens niet. Men gaat verhuizen naar een andere locatie in Amsterdam. Op 23 december gaat de winkel dicht. Tegen die tijd wordt bekend waar precies de nieuwe winkel komt.
Het is ook relatief duur en de kwaliteit is moah.quote:Op zondag 13 november 2022 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aha, nou mijn soort winkel is dat alvast niet.
Ben ik nog eens een keer heen geweest om geld voor mijn moeder terug te eisen, wat een figuren daar.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:23 schreef KingRadler het volgende:
Volgens mij doen ze dat bij MC Donalds ook.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:29 schreef Mylene het volgende:
Bij de Xenos spuiten ze om de 5 minuten een wierook aroma, van munt, de winkel in. Echt niet te harden, zorgt er alleen maar voor dat ik zo snel mogelijk de winkel weer uit wil.
Ah dat is ook erg lelijk, dan weet ik wel wat voor types daar in rondlopenquote:Op maandag 14 november 2022 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is ook relatief duur en de kwaliteit is moah.
Plus dat je het leuk moet vinden om met kleding te lopen waar met grote letters Abercrombie & Fitch op staat.
Waarschijnlijk om de geur van plastic, weekmakers en transportverdelgingsmiddelen van die Chinese rommel te maskerenquote:Op woensdag 9 november 2022 09:29 schreef Mylene het volgende:
Bij de Xenos spuiten ze om de 5 minuten een wierook aroma, van munt, de winkel in. Echt niet te harden, zorgt er alleen maar voor dat ik zo snel mogelijk de winkel weer uit wil.
Dank die ga ik eens kijken. Was die eigenaar was ook niet zo'n rare snuiter?quote:Op maandag 14 november 2022 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Kijktip!
White Hot: The Rise & Fall of Abercrombie & Fitch https://g.co/kgs/hpim8T
Ik weet het niet meer, tijd geleden dat ik de docu heb gezien. Wat ik nog wel weet is niet echt positief maar dat zie je vanzelf welquote:Op maandag 14 november 2022 14:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dank die ga ik eens kijken. Was die eigenaar was ook niet zo'n rare snuiter?
quote:Fruitshop failliet, winkels gesloten.
Groente- en fruitwinkel Fruitshop, met vestigingen in Goes, Kapelle en Middelburg, is failliet. De winkels in de drie plaatsen zijn sinds gisteren gesloten. Op de markt blijft Fruitshop wel.
,,We hebben faillissement aangevraagd en dat is ook uitgesproken”, zegt Michael de Visser. Hij is samen met zijn broer Niels de eigenaar van Fruitshop. ,,In drie jaar tijd zijn we van een gezond bedrijf naar een ongezond bedrijf gegaan. Eerst was er de coronatijd, die heel zwaar was en waarin we geen enkele steun kregen. Maar dit voorjaar dacht ik dat we er bijna bovenop waren.” En toen begonnen de prijzen te stijgen. ,,De kosten voor gas, licht en water zijn op sommige locaties drie keer zo hoog geworden. En de prijzen voor transport zijn verdubbeld.”
https://www.ad.nl/zeeland(...)lijven-wel~a8475920/
Sneu voor hen, maar ik ken ze niet echt.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:36 schreef Blik het volgende:
Enigszins gelinkt aan winkels, want ze distribueren veel spullen voor online winkels. Instabox en RedjePakketje zijn failliet
https://www.transport-onl(...)-failliet-verklaard/
quote:Instabox is opgericht in 2015 in Stockholm en exploiteert het meest uitgebreide netwerk van pakketkluisjes in Scandinavië. Met partners als H&M en IKEA levert Instabox de online aankopen van miljoenen consumenten, voornamelijk via kluisjes maar ook via emissievrije bezorging per fiets.
Hoezo Coronatijd? Volgens mij zijn Groente/Fruitzaken nooit dicht geweest. Wellicht vervelend als je van aanloop moet hebben, maar toch.quote:
Het was toch juist zo dat levensmiddelen winkels het veel beter hadden met alle horeca dicht. Logisch dat ze geen steun kregen. Gewoon slechte ondernemersquote:Op donderdag 24 november 2022 17:51 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, klopt, winkels met levensmiddelen bleven altijd open. Maar ik kan me voorstellen dat de aanloop wat minder was als alle winkels om je heen wel dicht zijn.
Klopt.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het was toch juist zo dat levensmiddelen winkels het veel beter hadden met alle horeca dicht. Logisch dat ze geen steun kregen. Gewoon slechte ondernemers
Lijkt me nogal logisch dat je dan geen steun krijgt.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:40 schreef vencodark het volgende:
Punt is dus vooral dat ze tijdens/na het dieptepunt van Corona geen financiële steun kregen omdat ze in totaal niet veel minder omzet hadden dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |