Hield die niet van skieen?quote:
Wel een beetje jammer dat Max niet gewoon kon winnen en ze de regels in het nadeel van Mercedes hebben aangepastquote:Op zondag 18 april 2021 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh zeker, deze eerste twee wedstrijden waren een partij lekker, tsjonge. Heerlijk die auto's die zo dicht bij elkaar zitten. De strijd is echt aan ook, geweldig.
HOHOHOHOHOquote:
Hoe bedoel je "niet gewoon kon winnen"quote:Op zondag 18 april 2021 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat Max niet gewoon kon winnen en ze de regels in het nadeel van Mercedes hebben aangepast
Ik blijf het toch een raar principe vinden dat als je 40-45 seconden voorsprong hebt en een of andere Henkie achterin vliegt tegen de banden dat die safety-car ervoor zorgt dat je alles weer in mag leveren. Maar volgens mijn had ik dat al keer gezegdquote:Op zondag 18 april 2021 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HOHOHOHOHO![]()
[..]
Hoe bedoel je "niet gewoon kon winnen"Hij heeft toch echt gewonnen
Ja omdat ze voor dit seizoen de regels veranderd hebbenquote:Op zondag 18 april 2021 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HOHOHOHOHO![]()
[..]
Hoe bedoel je "niet gewoon kon winnen"Hij heeft toch echt gewonnen
Een of andere Henkiequote:Op zondag 18 april 2021 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik blijf het toch een raar principe vinden dat als je 40-45 seconden voorsprong hebt en een of andere Henkie achterin vliegt tegen de banden dat die safety-car ervoor zorgt dat je alles weer in mag leveren. Maar volgens mijn had ik dat al keer gezegd
Ja om de stress op de banden te verminderen. Stukje vloer eruit gebikt en toevallig pakt dat goed uit voor Red Bullquote:Op zondag 18 april 2021 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja omdat ze voor dit seizoen de regels veranderd hebben
Snap niet dat vooral de top-coureurs dat prima vinden. Moet vast wel iets op verzonnen kunnen worden. Als er zoveel geld in omgaat. Is een beetje hetzelfde als dat voetbal nooit de VAR zou hebben ingevoerdquote:Op zondag 18 april 2021 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een of andere Henkie
Tsja je kan ook iedereen weer dat gat gunnen maar dan wordt het heel ingewikkeld en krijg je veel gezeik. Dit is veel makkelijker, en ook nog spannender. Het blijft deels natuurlijk ook ordinair entertainment.
Denk ook niet dat Verstappen nou zou ongelofelijk blij was met die rode vlag toen Hamilton er eenmaal af lag.quote:Op zondag 18 april 2021 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap niet dat vooral de top-coureurs dat prima vinden. Moet vast wel iets op verzonnen kunnen worden. Als er zoveel geld in omgaat. Is een beetje hetzelfde als dat voetbal nooit de VAR zou hebben ingevoerd
Nou ja, in die situatie van vandaag, JA IK HAD NIKS TE DOEN, hadden ze toch gewoon de autos kunnen stoppen op de baan ipv de pit in gaan? Zo behou je die voorsprong.quote:Op zondag 18 april 2021 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Verstappen nou zou ongelofelijk blij was met die rode vlag toen Hamilton er eenmaal af lag.
Maar ja dat is en blijft gewoon de sport. Wie wil er geen safetycar restart/normale start zien?
De ene keer kan het je goed uitkomen, bij Hamilton dit keer. De andere keer komt het slecht uit, zie Hamilton op Monza vorig jaar.
Haha nee dat kan niet. Die apparaten hebben allemaal koeling nodig (die remmen willen nog weleens de 1000 graden aantikken), daarvoor zetten ze die dingen in de pitstraat.quote:Op zondag 18 april 2021 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, in die situatie van vandaag, JA IK HAD NIKS TE DOEN, hadden ze toch gewoon de autos kunnen stoppen op de baan ipv de pit in gaan? Zo behou je die voorsprong.
Ah vandaar. Maar wel leuk voor Maxie hoor. Zou leuk zijn als ze tot de laatste race nog dicht op elkaar staanquote:Op zondag 18 april 2021 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha nee dat kan niet. Die apparaten hebben allemaal koeling nodig (die remmen willen nog weleens de 1000 graden aantikken), daarvoor zetten ze die dingen in de pitstraat.
Nee, logisch juist.quote:Op zondag 18 april 2021 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat je zou kunnen doen is bij het uitkomen van de pits weer ieders voorsprong terug kunnen geven door één voor één ze te laten starten maar dat zou toch lame zijn
Klopt, zou wel echt vet zijn als het kampioenschap weer eens in de laatste race zou worden beslist. In 2008 gebeurde het in de laatste bocht zelfs. Boh werelds manquote:Op zondag 18 april 2021 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah vandaar. Maar wel leuk voor Maxie hoor. Zou leuk zijn als ze tot de laatste race nog dicht op elkaar staan
Ergens wel, maar dit is een televisiesport. Die entertainmentwaarde is dus van vitaal belang voor de sport.quote:
Ik vind rondes teruggeven juist lame.quote:Op zondag 18 april 2021 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat je zou kunnen doen is bij het uitkomen van de pits weer ieders voorsprong terug kunnen geven door één voor één ze te laten starten maar dat zou toch lame zijn
Dat zou tof zijn dat het in Abu Dhabi nog beslist wordt. Maar eigenlijk heb ik liever dat Max comfortabel wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 18 april 2021 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah vandaar. Maar wel leuk voor Maxie hoor. Zou leuk zijn als ze tot de laatste race nog dicht op elkaar staan
Ja is ook wel zo maar je kan er weinig aan doen.quote:Op zondag 18 april 2021 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind rondes teruggeven juist lame.
Het is logisch omdat alle andere tijdsverschillen ook verdwijnen, maar toch is het lame.quote:Op zondag 18 april 2021 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo maar je kan er weinig aan doen.
Nou ja als deze trend doorzet in het hele seizoen is er een vrij grote kans op een beslissing op Abu Dhabi. Ik zou het alsnog vet vinden hoor, vind een beetje spanning wel mooiquote:Op zondag 18 april 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn dat het in Abu Dhabi nog beslist wordt. Maar eigenlijk heb ik liever dat Max comfortabel wereldkampioen wordt.
Zou wel weer een unieke prestatie zijn voor een Nederlander op zo'n mondiaal toneel. Voor zo'n klein landje is Nederland wel een godenland op sportief gebiedquote:Op zondag 18 april 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn dat het in Abu Dhabi nog beslist wordt. Maar eigenlijk heb ik liever dat Max comfortabel wereldkampioen wordt.
quote:Op zondag 18 april 2021 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel weer een unieke prestatie zijn voor een Nederlander op zo'n mondiaal toneel. Voor zo'n klein landje is Nederland wel een godenland op sportief gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |