Ziet er toch weer tof uit.quote:
Heb er heel veel zin in, hopelijk een mooie afsluiter.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:09 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ziet er toch weer tof uit.
Ben benieuwd
Don't Dead Open Inside. Nostalgiequote:
Idem hier. Ik volg ook nog Fear The Walking Dead maar dat begint ook een drama te worden. Het is wel goed zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus geen films maar een spinoff met Michonne en Rikkert. Een spinoff met losse verhalen elke aflevering. En een spinoff met Daryl zonder Carol.
Ik hou het wel bij de hoofdserie die bijna klaar is. Dan is het mooi geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 25 juli 2022 12:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben weer vanaf het begin aan het kijken naar TWD. Toch wel weer erg leuk om te zien hoe vroeg sommige personages al in de serie waren
En mbt de trailers;In World Beyond zie je dat ook volgens mij, maar die heb ik niet gezien. Vooral Walkers in Europa. Mja, het zijn de laatste 8 afleveringen dus ze moeten nog heel veel puntjes aan elkaar knopen. Ik denk niet dat we echt rennende walkers gaan zien, wellicht ééntje, noch Rick of Morgen in het laatste deel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ja, hier ook. Ik hou het ook bij 11C. Ontzettend veel zin in iig, maar Fear en die andere spinoffs hoef ik niet te kijken. Veel te uitgemolken. Als er nog 1 big budget film kwam waar alles goed in eindigde dan had ik die wel graag willen zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hou het wel bij de hoofdserie die bijna klaar is. Dan is het mooi geweest.
FTWD was inderdaad matig de laatste 2 seizoenen. Daarvoor was het een stuk beter. Maar dat mogen ze ook wel langzaam gaan afronden ja.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idem hier. Ik volg ook nog Fear The Walking Dead maar dat begint ook een drama te worden. Het is wel goed zo.
Alleen bij de allerlaatste aflevering volgens mij hahahahahaquote:Op maandag 25 juli 2022 14:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
In World Beyond zie je dat ook volgens mij, maar die heb ik niet gezien. Vooral Walkers in Europa. Mja, het zijn de laatste 8 afleveringen dus ze moeten nog heel veel puntjes aan elkaar knopen. Ik denk niet dat we echt rennende walkers gaan zien, wellicht ééntje, noch Rick of Morgen in het laatste deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
2 oktober is de AMC release geloof, dus het zal in die week ook wel op FOX komen.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer begint het weer bij ons op Fox?
De scène waarop een hoop fans van het eerste uur afhaaktenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:22 schreef DjVero het volgende:
Trouwe kijker vanaf het begin; kan dus niet wachten op het slotstuk. Ik hoop dat ze er een mooi einde aan weten te breien. Tofste scène was toen Glenns hersenpan werd ingeslagen. Die vergeet ik nooit meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via download. AMC plus heeft de eerste 2 per vandaag.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik kijk op Disney Plus, daar staan ze nog niet. Waar kijken jullie? Fox is toch van Disney? Is er een Nederlands/legaal alternatief waar ik niks van weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zendt Fox het niet uit op de maandagavond in Nederland?quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik kijk op Disney Plus, daar staan ze nog niet. Waar kijken jullie? Fox is toch van Disney? Is er een Nederlands/legaal alternatief waar ik niks van weet?
Vandaag staat aflevering 17 wél op Disney+.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik wist eigenlijk niet dat het nog op lineaire tv was uberhauptquote:Op maandag 3 oktober 2022 10:16 schreef DjVero het volgende:
[..]
Zendt Fox het niet uit op de maandagavond in Nederland?
voor mij het einde van Merle Dixonquote:Op donderdag 8 september 2022 14:22 schreef DjVero het volgende:
Trouwe kijker vanaf het begin; kan dus niet wachten op het slotstuk. Ik hoop dat ze er een mooi einde aan weten te breien. Tofste scène was toen Glenns hersenpan werd ingeslagen. Die vergeet ik nooit meer![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, bij FOX morgen alleen afl. 17. Hopelijk houden de mensen hier rekening en worden er spoilertags gebruikt.OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaafste scene vond ik Daryl met de bazooka.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:22 schreef DjVero het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Aflevering 17:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Was dat niet Fear the Walking dead?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik kijk nu seizoen 3 trouwens, en daarin roept Morgan 'people are wearing dead peoples faces!'
Is hij toen al in aanraking gekomen met de whisperers?
Nee, de normale. In z'n CLEAR periode.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was dat niet Fear the Walking dead?
raar, al is Morgan volgens mij ook voordat hij Rick opnieuw tegenkwam, tijden zelf door het apocalyptyische landschap van de VS gereist met zijn stok en kan hij ze al tegengekomen zijn. Hij verbindt eigenlijk best wel veel verhaallijnen aan elkaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, de normale. In z'n CLEAR periode.
Nah, ik denk dat het gewoon een random opmerking was van een doorgedraaide Morgan. Dat het later kon slaan op The Whisperers wisten ze toen nog niet denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
raar, al is Morgan volgens mij ook voordat hij Rick opnieuw tegenkwam, tijden zelf door het apocalyptyische landschap van de VS gereist met zijn stok en kan hij ze al tegengekomen zijn. Hij verbindt eigenlijk best wel veel verhaallijnen aan elkaar.
[ Bericht 21% gewijzigd door Discombobulate op 11-10-2022 21:25:15 ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Spoilers.quote:
Net aflevering 19 gekeken. Het is wel echt saai jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:04 schreef Houniet het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk om naar te kijken. Veel te veel onzin over nietszeggende karakters en tussendoor nog even wat worstelen. Het is te gek voor woorden dat er geen goed einde wordt gemaakt voor bijvoorbeeld een Daryl en een Carol, karakters die er vanaf dag 1 bij zijn. Nee nee, het moet gaan over een verwend nest van iemand zijn moeder die zich gedraagt als stamhoofd van een domme groep mensen wat niet kan wegrennen voor een zombie.
Waarom kijk ik dit nog?
Kan er maar van af zijnquote:
Daarom snap ik niet waarom er meer focus komt op de oude garde, maar nee we moeten gaan kijken naar een ontspoorde zoon van een vrouw die zich president noemtquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Toch blijft die Eugene een tof personage die zeer goed is neergezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:30 schreef Marsenal het volgende:
Aflevering 19 was een beetje filter ja, je moet toch ergens die verhaallijnen en karakterontwikkeling uitwerken dus ik stoor me er verder niet aan ofzo. Dat Daryl en Carol niet de grootste rollen spelen nu zal wel komen omdat daar toch nog een spin-off voor komt. Princess haar origin story, die 4 minuten huilen bij Mercer, dat was wel duidelijk een afterthought.Wat betreft dat in die spoiler, het lijkt er niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat betreft dat in die spoiler, het lijkt er niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: pure speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILER: pure speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: voor als je afl 20 hebt gezien, anders niet openen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ja, dat was de CRM. Maar die vrouw die Maggie ontmoette was weer iemand ander (ik weet ook niet wie je bedoelt met die Mrs. Doubtfire achtige vrouw). En volgens mij is Rick ook meegenomen door de CRM, maar nog niet terug.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Een aantal seizoen geleden was er toch ook die helikopter en die vrouw die op Miss Doubtfire leek. was dat al de CommonWealth groep waarbij Pamela Milton door iemand anders gespeeld werd, of is daar nooit meer op terug gekomen, of heb ik dat gemist?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dat was de CRM. Maar die vrouw die Maggie ontmoette was weer iemand ander (ik weet ook niet wie je bedoelt met die Mrs. Doubtfire achtige vrouw). En volgens mij is Rick ook meegenomen door de CRM, maar nog niet terug.
Alleen dit:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja die. Daar is verder niks meer over bekend toch? En heeft Commomwealth helikopters?
Volgens mij heeft Commonwealth idd geen helicopters. We hebben ze niet gezien in elk geval.quote:Maggie reveals that a couple of years before her return, Georgie left with the twins to go investigate a city out west while Maggie stayed with the community that they had been working on. Shortly thereafter, the community where Maggie was fell and she hasn't seen Georgie since. As a result, Maggie doesn't know if she's still alive or not.
Oh wacht ik haal er weer twee door elkaar. CRM en Commonwealth zijn niet hetzelfde. De CRM is groter en over meer steden verspreid. CRM komt aan bod in FTWD & TWD: World Beyond. De helikopters zijn van de CRM. Ook Rick is meegenomen door de CRM.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen dit:
[..]
Volgens mij heeft Commonwealth idd geen helicopters. We hebben ze niet gezien in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |