Nee, de normale. In z'n CLEAR periode.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was dat niet Fear the Walking dead?
raar, al is Morgan volgens mij ook voordat hij Rick opnieuw tegenkwam, tijden zelf door het apocalyptyische landschap van de VS gereist met zijn stok en kan hij ze al tegengekomen zijn. Hij verbindt eigenlijk best wel veel verhaallijnen aan elkaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, de normale. In z'n CLEAR periode.
Nah, ik denk dat het gewoon een random opmerking was van een doorgedraaide Morgan. Dat het later kon slaan op The Whisperers wisten ze toen nog niet denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
raar, al is Morgan volgens mij ook voordat hij Rick opnieuw tegenkwam, tijden zelf door het apocalyptyische landschap van de VS gereist met zijn stok en kan hij ze al tegengekomen zijn. Hij verbindt eigenlijk best wel veel verhaallijnen aan elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Discombobulate op 11-10-2022 21:25:15 ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Spoilers.quote:
Net aflevering 19 gekeken. Het is wel echt saai jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:04 schreef Houniet het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk om naar te kijken. Veel te veel onzin over nietszeggende karakters en tussendoor nog even wat worstelen. Het is te gek voor woorden dat er geen goed einde wordt gemaakt voor bijvoorbeeld een Daryl en een Carol, karakters die er vanaf dag 1 bij zijn. Nee nee, het moet gaan over een verwend nest van iemand zijn moeder die zich gedraagt als stamhoofd van een domme groep mensen wat niet kan wegrennen voor een zombie.
Waarom kijk ik dit nog?
Kan er maar van af zijnquote:
Daarom snap ik niet waarom er meer focus komt op de oude garde, maar nee we moeten gaan kijken naar een ontspoorde zoon van een vrouw die zich president noemtquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Toch blijft die Eugene een tof personage die zeer goed is neergezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:30 schreef Marsenal het volgende:
Aflevering 19 was een beetje filter ja, je moet toch ergens die verhaallijnen en karakterontwikkeling uitwerken dus ik stoor me er verder niet aan ofzo. Dat Daryl en Carol niet de grootste rollen spelen nu zal wel komen omdat daar toch nog een spin-off voor komt. Princess haar origin story, die 4 minuten huilen bij Mercer, dat was wel duidelijk een afterthought.Wat betreft dat in die spoiler, het lijkt er niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat betreft dat in die spoiler, het lijkt er niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: pure speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILER: pure speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: voor als je afl 20 hebt gezien, anders niet openen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ja, dat was de CRM. Maar die vrouw die Maggie ontmoette was weer iemand ander (ik weet ook niet wie je bedoelt met die Mrs. Doubtfire achtige vrouw). En volgens mij is Rick ook meegenomen door de CRM, maar nog niet terug.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Een aantal seizoen geleden was er toch ook die helikopter en die vrouw die op Miss Doubtfire leek. was dat al de CommonWealth groep waarbij Pamela Milton door iemand anders gespeeld werd, of is daar nooit meer op terug gekomen, of heb ik dat gemist?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dat was de CRM. Maar die vrouw die Maggie ontmoette was weer iemand ander (ik weet ook niet wie je bedoelt met die Mrs. Doubtfire achtige vrouw). En volgens mij is Rick ook meegenomen door de CRM, maar nog niet terug.
Alleen dit:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja die. Daar is verder niks meer over bekend toch? En heeft Commomwealth helikopters?
Volgens mij heeft Commonwealth idd geen helicopters. We hebben ze niet gezien in elk geval.quote:Maggie reveals that a couple of years before her return, Georgie left with the twins to go investigate a city out west while Maggie stayed with the community that they had been working on. Shortly thereafter, the community where Maggie was fell and she hasn't seen Georgie since. As a result, Maggie doesn't know if she's still alive or not.
Oh wacht ik haal er weer twee door elkaar. CRM en Commonwealth zijn niet hetzelfde. De CRM is groter en over meer steden verspreid. CRM komt aan bod in FTWD & TWD: World Beyond. De helikopters zijn van de CRM. Ook Rick is meegenomen door de CRM.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen dit:
[..]
Volgens mij heeft Commonwealth idd geen helicopters. We hebben ze niet gezien in elk geval.
22 vind ik de leukste tot nu toe van 11c.quote:Op maandag 31 oktober 2022 05:16 schreef OMG het volgende:
Preview voor 22, top. Heb er zin in, de laatste 3.
Die vond ik zo irritant toen hij er net in kwam ik dacht echt waar heeft die gozer het overquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Toch blijft die Eugene een tof personage die zeer goed is neergezet.
Ik krijg ook elke keer jeuk als die vent in beeld komt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:30 schreef Inca het volgende:
[..]
Die vond ik zo irritant toen hij er net in kwam ik dacht echt waar heeft die gozer het over
SPOILER: ep23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
Gezien er 47 spin offs komen gaan ze dat ook doenSPOILER: ep23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zondag 6 november 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
SPOILER: ep23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op zondag 6 november 2022 22:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ep23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste aflevering is 60min+ als het goed is.
Film komt er niet meer he, alleen maar de spin off met Michonne.quote:Op zondag 6 november 2022 23:29 schreef Discombobulate het volgende:
Hoop wel iets van Rick in de allerlaatste. Die film wil ik sowieso wel kijken, maar de spin-offs weet ik nog niet.
Oh, jammer. Ik dacht dat er één film zou komen in plaats van drie. Die wil ik dan allicht wel kijken ivm de CRM en Rick en Michonne.quote:Op zondag 6 november 2022 23:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Film komt er niet meer he, alleen maar de spin off met Michonne.
Die is echt top hoor. Dusdanig goed dat ik ineens de vibe heb van "oh, het mag nog wel wat jaar door gaan"quote:Op maandag 7 november 2022 06:17 schreef OMG het volgende:
Teaser voor aflevering 23 was top. Even AMC gecheckt, TWD en Talking Dead anderhalf uur met reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |