Die eerste is idd heel erg debiel.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor zeer actueel , een meter ketting erbij krijgen is nog steeds aan de ketting .quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Summers je meme's lopen achter, er zijn in nederland bijna geen maatregelen meer...
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee hoor zeer actueel , een meter ketting erbij krijgen is nog steeds aan de ketting .
[ afbeelding ]
Weet je dit zeker, maat?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Summers je meme's lopen achter, er zijn in nederland bijna geen maatregelen meer...
Oh sorry ze liep voor!quote:
Alleen mensen zoals jij zijn gevoelig voor groepsdruk en chantage , mensen zoals ik wachten rustig af tot mensen zoals jij gaan zien bij welke groep de slachtoffers gaan vallen en wie de dombo's warenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
De maatregelen komen weer terug dankzij de domme antivaxxxers!![]()
![]()
Niet zo emotioneel doen. Je kent mij en mijn mening over Corona en de maatregelenen niet eens joh.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Alleen mensen zoals jij zijn gevoelig voor groepsdruk en chantage , mensen zoals ik wachten rustig af tot mensen zoals jij gaan zien bij welke groep de slachtoffers gaan vallen en wie de dombo's waren
Alleen als je gelooft dat je al uitkomsten kan voorspellen middenin een experiment in plaats van de uitkomsten van dat experiment af te wachten . Maar geen zorgen , de volgende experimentele shots liggen al klaar , misschien dat die werkt of de volgende of die daarop . Maar bedankt voor je offer aan Big pharma , ze waarderen het vast .quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
je kids 2 jaar niet vaccineren tegen corona is een medisch experiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |