Allang gedaan. Jaren geleden. Nu jij nog.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Woorden die jij ter harte zou moeten nemen.
Zwelgen in zelfmedelijden en je tot mensen op fora wenden voor dezelfde navelstaarderij leidt er alleen maar toe dat je voor jezelf bevestigt dat alles zo slecht is. Kortom, je zit gevangen in een zichzelf versterkende negativiteit. Dit is de voornaamste reden waarom allerlei mensen zoals jij zo overtuigd zijn van hun lateraal denken, omdat zij er zo mee bezig zijn en alleen maar op zoek zijn naar bevestiging.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:50 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Allang gedaan. Jaren geleden. Nu jij nog.
Ik snap ook wel dat jij niet begrijpt wat er bedoeld wordt
Kom je misschien achter als je eens van je padje afloopt jantje.
Ach, doe maar niet. Zinloos met jouw soort knakkertjes
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zwelgen in zelfmedelijden en je tot mensen op fora wenden voor dezelfde navelstaarderij leidt er alleen maar toe dat je voor jezelf bevestigt dat alles zo slecht is. Kortom, je zit gevangen in een zichzelf versterkende negativiteit. Dit is de voornaamste reden waarom allerlei mensen zoals jij zo overtuigd zijn van hun lateraal denken, omdat zij er zo mee bezig zijn en alleen maar op zoek zijn naar bevestiging.
Breek er uit, doe iets anders, stop met jezelf in de put te praten.
In tegenstelling tot wat je denkt ben jij niet kritisch, want je slikt alles wat je bevestigd voor zoete koek, alles wat afwijkt is voor jou deel van het complot, en mensen als ik zijn schapen.
Newsflash, jij bent de goedgelovige bange poeperd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 02:02 schreef koosbasterd het volgende:
[..]Tjesus wat erg.
Zonde van mijn tijd, maar vooruit
Ik lees en reageer alleen in bnw op fok. Als ik al op fok ben. Ik weet precies waar ik het over heb en probeer onder andere wijzer te worden van (sommige) anderen hun bijdrage. Daar hoor jij niet bij.
Leuk dat 13 in een dozijn praatje van je tegen mij (boring) Doe dat ergens anders.
Dit is bnw, jantje. wat snap je daar niet aan? pas je eens aan. bnw heeft al genoeg goedgelovige bange poeperds, trollen en shills. Bij wie hoor jij?
zucht
Vraagje; heb je je vaccins al gehad? waarom doe je dat (niet?)
Dank je voor bevestigen wat ik schreef in mijn post, je wilt alleen maar bevestiging en bent geheel niet kritisch, vooral niet naar je eigen molentjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 02:02 schreef koosbasterd het volgende:
[..]Tjesus wat erg.
Zonde van mijn tijd, maar vooruit
Ik lees en reageer alleen in bnw op fok. Als ik al op fok ben. Ik weet precies waar ik het over heb en probeer onder andere wijzer te worden van (sommige) anderen hun bijdrage. Daar hoor jij niet bij.
Leuk dat 13 in een dozijn praatje van je tegen mij (boring) Doe dat ergens anders.
Dit is bnw, jantje. wat snap je daar niet aan? pas je eens aan. bnw heeft al genoeg goedgelovige bange poeperds, trollen en shills. Bij wie hoor jij?
zucht
Vraagje; heb je je vaccins al gehad? waarom doe je dat (niet?)
Is net als met stemmen op een club of een politieke partij. Je hebt er toch zelf voor gestemd dus gevoelsmatig zul je je keuze altijd verdedigen hoe verrot het ook wordt.quote:
Nou, nee hoor. dat zou ik nooit doen. Aanpakken dat tuig.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:57 schreef TFL het volgende:
[..]
Is net als met stemmen op een club of een politieke partij. Je hebt er toch zelf voor gestemd dus gevoelsmatig zul je je keuze altijd verdedigen hoe verrot het ook wordt.
Geen dank hoor. doe er eens wat mee.quote:
Je hebt het weer eens mis in je onderwaterhoofdje, jantje. Dat zijn waarschijnlijk je wanen.quote:voor bevestigen wat ik schreef in mijn post, je wilt alleen maar bevestiging en bent geheel niet kritisch, vooral niet naar je eigen molentjes.
In een discussieforum gaat het om argumenten, niet om scheldnamen verzinnen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 02:02 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Geen dank hoor. doe er eens wat mee.
Gratiz advies.
[..]
Je hebt het weer eens mis in je onderwaterhoofdje, jantje. Dat zijn waarschijnlijk je wanen.
Geef eens antwoord op mijn vraag naar jou, hier boven? Of houd je dat liever voor jezelf?
Zo ja,waarom?
in een plaatjes subforum gaat het om plaatjes.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In een discussieforum gaat het om argumenten, niet om scheldnamen verzinnen.
Fake, Biden spreekt geen volle goed uitgesproken zinnenquote:
Het overige is real deal inderdaad. Dank voor deze aanvulling.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Fake, Biden spreekt geen volle goed uitgesproken zinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |