Wat zijn wij toch zwaar incompetent zeg. Te danken aan onze omhooggevallen schoolmeester Hugo.quote:Op zondag 11 april 2021 23:55 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel beleid en een strategie.
Misschien ben ik te positief hoor. Maar als de burgemeesters zich echt serieus gaan roeren (even veiligheidsberaad morgen afwachten) dan kan dat best wel eens een doorbraak forceren.quote:Op zondag 11 april 2021 23:59 schreef Discombobulate het volgende:
Draagvlak en naleving zijn ook echt dood heb ik 't idee in mijn omgeving inclusief mijzelf. Grappig hoe we na een jaar nog geen snars geleerd hebben en we nog steeds een harde lockdown hebben.
Het wordt het gewoon maar uitzingen tot en met juli.
Wat denk je waarom in Nederland zogenaamd "ineens" door een IT storing niet meer bekend is hoeveel mensen gevaccineerd zijn of wie precies gevaccineerd is? Men durft die gegevens niet meer te openbaren omdat het iedere dag duidelijker wordt dat die zogenaamd "zorgvuldige" vaccinatiecampagne een farce is.quote:
De haven is al 5 maanden in zichtquote:Op zondag 11 april 2021 23:12 schreef maan_man het volgende:
[..]
De komende weken zijn cruciaal, nog even volhouden, de eindstreep is in zicht, niet verslappen met de eindmeet in zicht, de laatste loodjes,.... zijn termen die je vanaf november rondom iedere persconferentie hoort terugkomen. Daarom maken ze op mij niet meer heel veel indruk.
Die zijn het wel eens vaker oneens geweest en opeens worden ze dan toch weer stil. Denk niet dat het deze keer anders gaat zijn, maar ik hoop dat ze er wel degelijk een probleem van maken.quote:Op maandag 12 april 2021 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien ben ik te positief hoor. Maar als de burgemeesters zich echt serieus gaan roeren (even veiligheidsberaad morgen afwachten) dan kan dat best wel eens een doorbraak forceren.
Op dit punt snap ik de woede. Men gaat constant uit van een soort papieren werkelijkheid waarin iedereen zich keurig aan de regels houdt. Ik stel voor dat Mark en Hugo een halfuurtje gaan posten bij de poort van het Vondelpark als het lekker weer is...quote:Op maandag 12 april 2021 00:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Echt; wanneer komt die boodschap een keer binnen in Den Haag. Ik snap de woede van de horeca.
Oneens is een. Maar dit is wel next-level oneens hoor. Actief een statement er uit gooien namens de G4 nog voor de persco. Laten we even de teksten van Bruls morgenavond afwachten...quote:Op maandag 12 april 2021 00:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die zijn het wel eens vaker oneens geweest en opeens worden ze dan toch weer stil. Denk niet dat het deze keer anders gaat zijn, maar ik hoop dat ze er wel degelijk een probleem van maken.
De Jonge is hooguit exemplarisch. Wanneer de overheid dient als werkverschaffing voor aartsluie, volgevreten incapabelen ipv als instantie die een fatsoenlijk functionerende samenleving overeind houdt, krijg je een land als Nederland. Het vaccinatiedebacle is daar gewoon een logisch gevolg van.quote:Op maandag 12 april 2021 00:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch zwaar incompetent zeg. Te danken aan onze omhooggevallen schoolmeester Hugo.
Als de minister van Veiligheid en Justitie zich al niet de regels houdt, kun je dat van de burgers dan wel verwachten?quote:Op maandag 12 april 2021 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op dit punt snap ik de woede. Men gaat constant uit van een soort papieren werkelijkheid waarin iedereen zich keurig aan de regels houdt. Ik stel voor dat Mark en Hugo een halfuurtje gaan posten bij de poort van het Vondelpark als het lekker weer is...
Zou het? Ze scharen zich toch wel weer achter het OMT. En zo niet, dan sturen Marc Bonten en Marion Koopmans wel wat doem Tweetjes de lucht in en zijn ze een dag later te gast bij Op1 over dat dit allemaal not done is en dan oefenen ze weer macht uit en dan zegt Hugo van "Ja, maar Diederik, code zwart blabla" en alles blijft weer hetzelfde zoals nu. Ik vind het een rare machtsverhouding trouwens, OMT, media en regering.quote:Op maandag 12 april 2021 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien ben ik te positief hoor. Maar als de burgemeesters zich echt serieus gaan roeren (even veiligheidsberaad morgen afwachten) dan kan dat best wel eens een doorbraak forceren.
Ja. Dat kan. Dat was toch echt een incident.quote:Op maandag 12 april 2021 00:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Als de minister van Veiligheid en Justitie zich al niet de regels houdt, kun je dat van de burgers dan wel verwachten?
quote:Op zondag 11 april 2021 23:48 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Bepaalde bevolkingsgroepen hebben totaal maling aan de regels
Over Twitter gesproken, de burgemeester van Breda is er ook wel klaar mee: https://mobile.twitter.com/PaulDeplaquote:Op maandag 12 april 2021 00:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zou het? Ze scharen zich toch wel weer achter het OMT. En zo niet, dan sturen Marc Bonten en Marion Koopmans wel wat doem Tweetjes de lucht in en zijn ze een dag later te gast bij Op1 over dat dit allemaal not done is en dan oefenen ze weer macht uit en dan zegt Hugo van "Ja, maar Diederik, code zwart blabla" en alles blijft weer hetzelfde zoals nu. Ik vind het een rare machtsverhouding trouwens, OMT, media en regering.
Ik denk trouwens niet dat we ooit nog gaan verzwaren, dit is wel het verste hoe we gaan denk ik.
quote:Op maandag 12 april 2021 00:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Dat kan. Dat was toch echt een incident.
Dat zou mooi zijn, zou graag in augustus op vakantie gaan.quote:Op zondag 11 april 2021 23:59 schreef Discombobulate het volgende:
Draagvlak en naleving zijn ook echt dood heb ik 't idee in mijn omgeving inclusief mijzelf. Grappig hoe we na een jaar nog geen snars geleerd hebben en we nog steeds een harde lockdown hebben.
Het wordt het gewoon maar uitzingen tot en met juli.
Wat wil je nu dan? De hele pandemieaanpak staken omdat Ferd moest trouwen? Je snapt zelf toch ook wel dat dat gewoon idioterie is?quote:
Dit verwacht ik ook ja. Maar ik laat me graag positief verrassen.quote:Op maandag 12 april 2021 00:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zou het? Ze scharen zich toch wel weer achter het OMT. En zo niet, dan sturen Marc Bonten en Marion Koopmans wel wat doem Tweetjes de lucht in en zijn ze een dag later te gast bij Op1 over dat dit allemaal not done is en dan oefenen ze weer macht uit en dan zegt Hugo van "Ja, maar Diederik, code zwart blabla" en alles blijft weer hetzelfde zoals nu. Ik vind het een rare machtsverhouding trouwens, OMT, media en regering.
quote:Op maandag 12 april 2021 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op dit punt snap ik de woede. Men gaat constant uit van een soort papieren werkelijkheid waarin iedereen zich keurig aan de regels houdt. Ik stel voor dat Mark en Hugo een halfuurtje gaan posten bij de poort van het Vondelpark als het lekker weer is...
Maar ik snap de woede ook op een ander punt. Namelijk het constant opschuiven. Want nu krijg je weer 'ach wat in nou een weekje'. Maar het telt op bij de vorige 17 aan harde lockdown en bovendien is die ene week ook geen harde toezegging. Je zou het manipulatief kunnen noemen.
quote:Op maandag 12 april 2021 00:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan? De hele pandemieaanpak staken omdat Ferd moest trouwen? Je snapt zelf toch ook wel dat dat gewoon idioterie is?
quote:Op maandag 12 april 2021 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Men gaat constant uit van een soort papieren werkelijkheid waarin iedereen zich keurig aan de regels houdt.
Nou ja dat zou dan wel een beetje dom zijn, jezelf niet aan de regels houden en er dan vanuit gaan dat alle burgers dat wel zouden doen.quote:
“De artsen in het ziekenhuis wisten niet wat ze hoorden toen er over mogelijke versoepelingen gesproken werd, zij staan nog elke dag in overlevingsmodus met de volle IC.”quote:Op maandag 12 april 2021 00:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze laten gewoon weer vallen bij de burgemeesters dat ze de 28e gaan versoepelen. Een week er voor komen er weer wat doem berichten naar voren in de media (OMT wil relevant blijven) en tada; gewoon weer een uitstel.
Er is altijd wel een cijfer die op rood staat. Wat ze alleen niet door hebben dat veel mensen gewoon er klaar mee zijn. Ik kan niet wachten tot het weer mooi weer is alle parken vol en te druk waarschijnlijk en dan weer verbijsterd reageren in de media.quote:Op maandag 12 april 2021 00:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze laten gewoon weer vallen bij de burgemeesters dat ze de 28e gaan versoepelen. Een week er voor komen er weer wat doem berichten naar voren in de media (OMT wil relevant blijven) en tada; gewoon weer een uitstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |