abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198968479
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:55 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Daar hebben ze wel beleid en een strategie.
Wat zijn wij toch zwaar incompetent zeg. Te danken aan onze omhooggevallen schoolmeester Hugo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198968480
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:59 schreef Discombobulate het volgende:
Draagvlak en naleving zijn ook echt dood heb ik 't idee in mijn omgeving inclusief mijzelf. Grappig hoe we na een jaar nog geen snars geleerd hebben en we nog steeds een harde lockdown hebben.

Het wordt het gewoon maar uitzingen tot en met juli.
Misschien ben ik te positief hoor. Maar als de burgemeesters zich echt serieus gaan roeren (even veiligheidsberaad morgen afwachten) dan kan dat best wel eens een doorbraak forceren.
zie email 27 oktober
pi_198968483
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:53 schreef Momo het volgende:

[..]

Dat gaat wel snel daar
Wat denk je waarom in Nederland zogenaamd "ineens" door een IT storing niet meer bekend is hoeveel mensen gevaccineerd zijn of wie precies gevaccineerd is? Men durft die gegevens niet meer te openbaren omdat het iedere dag duidelijker wordt dat die zogenaamd "zorgvuldige" vaccinatiecampagne een farce is.

Vanaf dag één van de pandemie was het duidelijk dat er vaccins ontwikkeld zouden worden tegen het virus en dat daar dus een vaccinatiecampagne mee gepaard zou gaan. Andere landen zijn zich daar al snel op gaan voorbereiden, in Nederland hebben de boven ons gestelden echter he-le-maal niets gedaan. Er zijn voor de vorm wat vaccins besteld, maar die werden vrijwel meteen cadeau gedaan aan de EU zodat men zelf weer lekker met hun luie reet achterover kon gaan leunen ipv een vaccinatiecampagne voor te gaan bereiden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198968485
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Juistem
Echt; wanneer komt die boodschap een keer binnen in Den Haag. Ik snap de woede van de horeca.
pi_198968488
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:12 schreef maan_man het volgende:

[..]

De komende weken zijn cruciaal, nog even volhouden, de eindstreep is in zicht, niet verslappen met de eindmeet in zicht, de laatste loodjes,.... zijn termen die je vanaf november rondom iedere persconferentie hoort terugkomen. Daarom maken ze op mij niet meer heel veel indruk.
De haven is al 5 maanden in zicht :')
pi_198968494
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Misschien ben ik te positief hoor. Maar als de burgemeesters zich echt serieus gaan roeren (even veiligheidsberaad morgen afwachten) dan kan dat best wel eens een doorbraak forceren.
Die zijn het wel eens vaker oneens geweest en opeens worden ze dan toch weer stil. Denk niet dat het deze keer anders gaat zijn, maar ik hoop dat ze er wel degelijk een probleem van maken.
pi_198968496
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Echt; wanneer komt die boodschap een keer binnen in Den Haag. Ik snap de woede van de horeca.
Op dit punt snap ik de woede. Men gaat constant uit van een soort papieren werkelijkheid waarin iedereen zich keurig aan de regels houdt. Ik stel voor dat Mark en Hugo een halfuurtje gaan posten bij de poort van het Vondelpark als het lekker weer is...

Maar ik snap de woede ook op een ander punt. Namelijk het constant opschuiven. Want nu krijg je weer 'ach wat in nou een weekje'. Maar het telt op bij de vorige 17 aan harde lockdown en bovendien is die ene week ook geen harde toezegging. Je zou het manipulatief kunnen noemen.
zie email 27 oktober
pi_198968504
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Die zijn het wel eens vaker oneens geweest en opeens worden ze dan toch weer stil. Denk niet dat het deze keer anders gaat zijn, maar ik hoop dat ze er wel degelijk een probleem van maken.
Oneens is een. Maar dit is wel next-level oneens hoor. Actief een statement er uit gooien namens de G4 nog voor de persco. Laten we even de teksten van Bruls morgenavond afwachten...
zie email 27 oktober
pi_198968505
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat zijn wij toch zwaar incompetent zeg. Te danken aan onze omhooggevallen schoolmeester Hugo.
De Jonge is hooguit exemplarisch. Wanneer de overheid dient als werkverschaffing voor aartsluie, volgevreten incapabelen ipv als instantie die een fatsoenlijk functionerende samenleving overeind houdt, krijg je een land als Nederland. Het vaccinatiedebacle is daar gewoon een logisch gevolg van.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198968507
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Op dit punt snap ik de woede. Men gaat constant uit van een soort papieren werkelijkheid waarin iedereen zich keurig aan de regels houdt. Ik stel voor dat Mark en Hugo een halfuurtje gaan posten bij de poort van het Vondelpark als het lekker weer is...

Als de minister van Veiligheid en Justitie zich al niet de regels houdt, kun je dat van de burgers dan wel verwachten?
pi_198968511
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zou het? Ze scharen zich toch wel weer achter het OMT. En zo niet, dan sturen Marc Bonten en Marion Koopmans wel wat doem Tweetjes de lucht in en zijn ze een dag later te gast bij Op1 over dat dit allemaal not done is en dan oefenen ze weer macht uit en dan zegt Hugo van "Ja, maar Diederik, code zwart blabla" en alles blijft weer hetzelfde zoals nu. Ik vind het een rare machtsverhouding trouwens, OMT, media en regering.

Ik denk trouwens niet dat we ooit nog gaan verzwaren, dit is wel het verste hoe we gaan denk ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198968513
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:07 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Als de minister van Veiligheid en Justitie zich al niet de regels houdt, kun je dat van de burgers dan wel verwachten?
Ja. Dat kan. Dat was toch echt een incident.
zie email 27 oktober
  maandag 12 april 2021 @ 00:10:55 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198968514
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:48 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Bepaalde bevolkingsgroepen hebben totaal maling aan de regels
:W
pi_198968515
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Zou het? Ze scharen zich toch wel weer achter het OMT. En zo niet, dan sturen Marc Bonten en Marion Koopmans wel wat doem Tweetjes de lucht in en zijn ze een dag later te gast bij Op1 over dat dit allemaal not done is en dan oefenen ze weer macht uit en dan zegt Hugo van "Ja, maar Diederik, code zwart blabla" en alles blijft weer hetzelfde zoals nu. Ik vind het een rare machtsverhouding trouwens, OMT, media en regering.

Ik denk trouwens niet dat we ooit nog gaan verzwaren, dit is wel het verste hoe we gaan denk ik.
Over Twitter gesproken, de burgemeester van Breda is er ook wel klaar mee: https://mobile.twitter.com/PaulDepla
zie email 27 oktober
pi_198968518
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja. Dat kan. Dat was toch echt een incident.
:')
  maandag 12 april 2021 @ 00:12:24 #66
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198968520
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:59 schreef Discombobulate het volgende:
Draagvlak en naleving zijn ook echt dood heb ik 't idee in mijn omgeving inclusief mijzelf. Grappig hoe we na een jaar nog geen snars geleerd hebben en we nog steeds een harde lockdown hebben.

Het wordt het gewoon maar uitzingen tot en met juli.
Dat zou mooi zijn, zou graag in augustus op vakantie gaan.
pi_198968523
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:11 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:')
Wat wil je nu dan? De hele pandemieaanpak staken omdat Ferd moest trouwen? Je snapt zelf toch ook wel dat dat gewoon idioterie is?
zie email 27 oktober
pi_198968525
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dit verwacht ik ook ja. Maar ik laat me graag positief verrassen.

quote:

[..]

Maar ik snap de woede ook op een ander punt. Namelijk het constant opschuiven. Want nu krijg je weer 'ach wat in nou een weekje'. Maar het telt op bij de vorige 17 aan harde lockdown en bovendien is die ene week ook geen harde toezegging. Je zou het manipulatief kunnen noemen.
:Y
pi_198968530
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat wil je nu dan? De hele pandemieaanpak staken omdat Ferd moest trouwen? Je snapt zelf toch ook wel dat dat gewoon idioterie is?
quote:

[..]

Men gaat constant uit van een soort papieren werkelijkheid waarin iedereen zich keurig aan de regels houdt.
pi_198968534
Het is afwachten of de burgemeesters doorbijten. Ik bedoel in theorie kan zo'n burgemeester gewoon zeggen: "Zolang de terrassen niet open zijn ga ik geen parken meer leegvegen, dat is niet uit te leggen."
Dan drijf je het op de spits, laat ze maar kiezen daar in den haag.
zie email 27 oktober
pi_198968536
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:14 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

[..]

:?
zie email 27 oktober
pi_198968545
Ze laten gewoon weer vallen bij de burgemeesters dat ze de 28e gaan versoepelen. Een week er voor komen er weer wat doem berichten naar voren in de media (OMT wil relevant blijven) en tada; gewoon weer een uitstel.
pi_198968550
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]

:?
Nou ja dat zou dan wel een beetje dom zijn, jezelf niet aan de regels houden en er dan vanuit gaan dat alle burgers dat wel zouden doen.
pi_198968562
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze laten gewoon weer vallen bij de burgemeesters dat ze de 28e gaan versoepelen. Een week er voor komen er weer wat doem berichten naar voren in de media (OMT wil relevant blijven) en tada; gewoon weer een uitstel.
“De artsen in het ziekenhuis wisten niet wat ze hoorden toen er over mogelijke versoepelingen gesproken werd, zij staan nog elke dag in overlevingsmodus met de volle IC.”

:') :Z
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_198968566
quote:
Er is altijd wel een cijfer die op rood staat. Wat ze alleen niet door hebben dat veel mensen gewoon er klaar mee zijn. Ik kan niet wachten tot het weer mooi weer is alle parken vol en te druk waarschijnlijk en dan weer verbijsterd reageren in de media.
pi_198968567
quote:
Alleen lijkt het er dit keer op dat de burgemeesters dat ook in de gaten hebben. Dat zijn over het algemeen best competente lui (er zijn genoeg burgemeesters in Nederland die betere bestuurders zijn dan menig minister), die zijn ook niet gek.
zie email 27 oktober
pi_198968571
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:20 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Er is altijd wel een cijfer die op rood staat. Wat ze alleen niet door hebben dat veel mensen gewoon er klaar mee zijn. Ik kan niet wachten tot het weer mooi weer is alle parken vol en te druk waarschijnlijk en dan weer verbijsterd reageren in de media.
En de Ramadan komt eraan
* Houtenbeen kijkt of er nog popcorn in huis ligt
pi_198968587
twitter
pi_198968588
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:22 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

En de Ramadan komt eraan
* Houtenbeen kijkt of er nog popcorn in huis ligt
Dat is maar een klein gedeelte van de bevolking die daar aan doet. Er zijn veel meer mensen er klaar mee. Ik ging 21.50 even een vuilniszak buiten weg gooien en het leek wel spitsuur met de hoeveelheid fietsers, auto's en voetgangers. Daar zaten genoeg niet moslims tussen hoor.
pi_198968592
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Alleen lijkt het er dit keer op dat de burgemeesters dat ook in de gaten hebben. Dat zijn over het algemeen best competente lui (er zijn genoeg burgemeesters in Nederland die betere bestuurders zijn dan menig minister), die zijn ook niet gek.
Ze zijn niet gek maar meer dan een oproep verwacht ik niet.
pi_198968596
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook niet helemaal waar gewoon media die weer is niet snappen hoe een vaccin precies werkt.
twitter

Hier een goeie uitleg.
pi_198968597
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze zijn niet gek maar meer dan een oproep verwacht ik niet.
Drukzetten kan op vele manieren natuurlijk...
zie email 27 oktober
pi_198968598
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:25 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Dat is maar een klein gedeelte van de bevolking die daar aan doet. Er zijn veel meer mensen er klaar mee. Ik ging 21.50 even een vuilniszak buiten weg gooien en het leek wel spitsuur met de hoeveelheid fietsers, auto's en voetgangers. Daar zaten genoeg niet moslims tussen hoor.
Misschien moeten we allemaal gewoon om 21:30 aan de wandel gaan. Massaal. :+
pi_198968601
quote:

[..]

Je hoort ook steeds meer over huisfeestjes die zich of niks aantrekken van de avondklok of beginnen om 22 uur en eindigen om 4:30.
zie email 27 oktober
  maandag 12 april 2021 @ 00:30:31 #85
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198968609
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je hoort ook steeds meer over huisfeestjes die zich of niks aantrekken van de avondklok of beginnen om 22 uur en eindigen om 4:30.
Dat gebeurt gewoon al sinds de avondklok er is dat is niks van de laatste weken.
pi_198968611
quote:

[..]

Dat was ook al toen het vanaf 21:00 was. Toevallig zelf de eerste zaterdag van de avondklok rond die tijd huiswaarts gegaan. Echt volle bak, iedereen haast.
pi_198968614
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat gebeurt gewoon al sinds de avondklok er is dat is niks van de laatste weken.
Nou ja, dat gebeurt inderdaad al de hele tijd. Maar mijn n=1 observatie is wel dat het behoorlijk toeneemt.
zie email 27 oktober
pi_198968617
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Daarom heb ik die avondklok ook nooit begrepen. Tot dat ik 28 a 30 was, was stappen of een feestje vaak iets van van 21.00/22.00 tot een uurtje of 5.00 duurde met de after borrel en al. Dus als ik jonger was geweest zag ik het eerdere als een motivatie dan een belemmering om eerlijk te zijn.
  maandag 12 april 2021 @ 00:34:33 #89
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198968627
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nou ja, dat gebeurt inderdaad al de hele tijd. Maar mijn n=1 observatie is wel dat het behoorlijk toeneemt.
Gewoon lekker overdag zuipen van 13 tot 20 is veel beter vind ik zelf maar kan het ze niet kwalijk nemen.
pi_198968629
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Gewoon lekker overdag zuipen van 13 tot 20 is veel beter vind ik zelf maar kan het ze niet kwalijk nemen.
Ik ben inmiddels zo ver dat ik individuen (op echte excessen na) helemaal niks meer kwalijk neem. Ik heb er echt begrip voor.
zie email 27 oktober
  maandag 12 april 2021 @ 00:39:00 #91
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198968647
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels zo ver dat ik individuen (op echte excessen na) helemaal niks meer kwalijk neem. Ik heb er echt begrip voor.
Als het een beetje lekker weer is kun je prima buiten op een afstandje een biertje drinken met een paar man daar zie ik echt geen kwaad in
pi_198968730
Ik dacht ik ken die man ergens van:

Na een tijdje viel het kwartje. Dat is onze dokter Piet van Herten die in januari zei:
quote:
"Och man, laat je niets wijsmaken. Er ligt niemand op de IC. De artsen faken alles. Voor iedere patiënt krijgen ze 20.000 euro. Maar zoiets wordt toch niet uitgezonden"
In dat verband is de roep om het aantal ic-bedden op te schalen wel wat raar. Hoe dan ook hij gaat nog altijd gezellig met zijn vrouw de boer op: https://www.weertdegekste(...)t-centrum-van-weert/.
pi_198968732
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 01:08 schreef maan_man het volgende:
Ik dacht ik ken die man ergens van:
[ afbeelding ]

Na een tijdje viel het kwartje. Dat is onze dokter Piet van Herten die in januari zei:
[..]

In dat verband is de roep om het aantal ic-bedden op te schalen wel wat raar. Hoe dan ook hij gaat nog altijd gezellig met zijn vrouw de boer op: https://www.weertdegekste(...)t-centrum-van-weert/.
Ik blijf het jammer vinden dat elk gematigd tegengeluid meteen gekaapt wordt door de wappies.
zie email 27 oktober
pi_198968741
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 01:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik blijf het jammer vinden dat elk gematigd tegengeluid meteen gekaapt wordt door de wappies.
Klopt, en dan ook nog iemand die in het BIG-register staat ingeschreven als arts. Je zou toch denken dat die iets verstandiger zijn.
pi_198968742
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 01:13 schreef maan_man het volgende:

[..]

Klopt, en dan ook nog iemand die in het BIG-register staat ingeschreven als arts. Je zou toch denken dat die iets verstandiger zijn.
Lijkt me een gevalletje voor de IGJ en daarna voor het tuchtcollege.
zie email 27 oktober
pi_198968751
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 01:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Lijkt me een gevalletje voor de IGJ en daarna voor het tuchtcollege.
quote:
De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd gaat onderzoek doen naar uitlatingen van een homeopathisch arts uit Maasbree.

"We gaan eerst het gesprek met hem aan en gaan de zaak uitgebreid onderzoeken", laat een woordvoerder weten. In het uiterste geval kan er een tuchtzaak volgen.

https://www.1limburg.nl/o(...)ts-bij-coronaprotest
Daarna doodse stilte vanuit die kant.
pi_198968761
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 01:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Daar heb ik ook veel moeite mee. Sommige mensen die best goeie argumenten hebben worden amper gehoord of meteen in het wappie kamp gegooid terwijl ze daar niet horen. Maar het wappie kamp grijpt helaas ook iedereen aan ook die daar niet in willen horen.
pi_198968798
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:42 schreef trein2000 het volgende:
Ik lees in de NRC dat er cruciale weken aankomen. Ik ontplof zowat...
Er gaat gewoon niets meer veranderen.

Het wordt tijd om zsm aan te vangen met een escape plan.
pi_198968837
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:42 schreef trein2000 het volgende:
Ik lees in de NRC dat er cruciale weken aankomen. Ik ontplof zowat...
Volgens Ad "Functie elders" Melkert. Ook weer de zoveelste uit de politieke kartel kliek. Hij zoekt het maar fijn uit met deze cruciale weken. Ze kunnen mooi de pot op met hun regels. Laat ze eens maar meer zorgpersoneel opleiden als ze het zo druk hebben. Ze hebben het zo druk, dat ze ook personeel sturen naar de Caribische eilanden.
Check it out
pi_198968979
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:59 schreef Cynicio het volgende:

[..]

M.i. is het cruciaal dat we dat prikdoel een keer halen. Volgende week moeten we gewoon weer de 400k en het liefst 500k aantikken.
We moeten standaard ruim boven de 500.000 zitten willen ze de miljoen prikken per week halen iets wat trouwens al het plan was om dat in april te halen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')