abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2021 @ 10:51:17 #276
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198970696
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

Vandaag gaan kunnen we weer groeien helaas..
Of staat het nu al vast als een huis dat het pas weer op 19 april kan gaan dalen?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198970745
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

Vandaag gaan we weer groeien helaas..
Prima cijfers weer!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198970747
Maar hoe moet het nu met de meivakantie dan?
pi_198970751
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:56 schreef byah het volgende:
Maar hoe moet het nu met de meivakantie dan?
Die begint 1 Juni, of medio Juni, bron: Hugo.
pi_198970752
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:42 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

:D
twitter

Lekker een week opgesloten zitten maar dan met lekker weer en met een restaurantje. :D Nog even een maandje volhouden (jaja) en dan kan dat hier ook, maar goed.

Ik vraag me oprecht af wat het nut is van deze tests. Je laat een hoop mensen in een bubbel zitten en verder mogen ze niks. Geen contact met de lokale bevolking, geen toestemming om het resort te verlaten. De uitkomst staat al vast, er zullen geen tot weinig besmettingen uit komen. Aangezien dat voor veel mensen niet de gewenste langetermijntoekomst van toerisme is, wat testen we hier dan eigenlijk?

Het zou interessanter zijn om de mensen wel te testen maar verder hun gang te laten gaan, denk dat je dan nog wel wat verrassende resultaten zou krijgen. Anders zou ik liever gewoon zelf een ticket boeken naar een warm land.
pi_198970764
Eigenlijk doen wij het echt absurd slecht qua besmettingen. Al zes maanden lang bovenaan alle lijstjes.

De lockdown is simpelweg niet hard genoeg.
pi_198970769
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:27 schreef raptorix het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat er deze week geen technische briefing van het RIVM is, die word normaal gedaan in de ochtend voor het debat, dat is deze week donderdag, zullen ze de praatjes van de Japen zat zijn?
Ook geen vaccinatieupdate?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 12 april 2021 @ 10:58:58 #283
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198970779
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:56 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

[ twitter ]

Lekker een week opgesloten zitten maar dan met lekker weer en met een restaurantje. :D Nog even een maandje volhouden (jaja) en dan kan dat hier ook, maar goed.

Ik vraag me oprecht af wat het nut is van deze tests. Je laat een hoop mensen in een bubbel zitten en verder mogen ze niks. Geen contact met de lokale bevolking, geen toestemming om het resort te verlaten. De uitkomst staat al vast, er zullen geen tot weinig besmettingen uit komen. Aangezien dat voor veel mensen niet de gewenste langetermijntoekomst van toerisme is, wat testen we hier dan eigenlijk?

Het zou interessanter zijn om de mensen wel te testen maar verder hun gang te laten gaan, denk dat je dan nog wel wat verrassende resultaten zou krijgen. Anders zou ik liever gewoon zelf een ticket boeken naar een warm land.
Vorig jaar zomer ging half Europa gewoon op vakantie toen er nog niet eens vaccins waren. Maar een jaar later moeten we opeens 'testvakanties' doen.

Vooral veel bezigheidstherapie denk ik voor de bureautjes die dit soort onderzoeken doen.
pi_198970792
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:58 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ook geen vaccinatieupdate?
Die kunnen ze niet meer geven, omdat de cijfers ontbreken, men kan dus alleen schatten :')
pi_198970796
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Vorig jaar zomer ging half Europa gewoon op vakantie toen er nog niet eens vaccins waren. Maar een jaar later moeten we opeens 'testvakanties' doen.

Vooral veel bezigheidstherapie denk ik voor de bureautjes die dit soort onderzoeken doen.
In Israel zitten ze op 86 besmettingen per dag. Dus inderdaad mosterd na de maaltijd over 2 maanden.

Het is een corrupte boevenbende dat subsidies opstrijkt.
pi_198970800
Maar er is een officiele kamervraag gestelt hoe het nu zit, dat moet Hugo voor 12 uur geven.
pi_198970809
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 09:57 schreef raptorix het volgende:
Het is allemaal niet zo moeilijk de ENIGE reden van de maatregelen zijn de volle ziekenhuizen en IC's, dus de ENIGE reden waarop je je wilt baseren zijn de ziekenhuiscijfers.
Op het moment dat die bomvol liggen en nog volop stijgen, dan moet je gewoon als overheid zeggen: Kijk dit zijn de cijfers, kijk zelf maar hoe het ervoor staat.

En: Als we weer 25% minder capaciteit hebben gaan we weer dingen toelaten, op die manier kun je beleid verdedigen.

Echter de problemen zijn ontstaan omdat men vast blijft houden aan maatregelen die nooit gewerkt hebben, men is te trots om te zeggen: We hadden buitenactiviteiten nooit moeten verbieden. Echter we zijn nu op een punt aangekomen waarbij het te beschamend zou zijn, en dan krijg je dit prachtig zwalkende beleid waar iedereen maar wat roep toetert.
Precies, er wordt bij elke mogelijke versoepeling gejammerd "ja maar de IC`s"
Maar kijk nu eens HOE en WAAR die mensen die op de IC liggen besmet zijn geraakt, welke onderliggende klachten hebben ze, welke etnische achtergrond etc
Daar moet je beleid op maken, en niet algehele maatregelen afkondigen waar je een heel land mee lam legt.
Wat is het voor een waanzin dat er geen buitenactiviteiten mogen zijn als daar niemand bij besmet wordt ?
Waarom met grof geweld demonstraties neerslaan met volksgezondheid als excuus, als daar niemand bij besmet wordt ?

We zagen het vorig jaar bij de 1e golf, de bejaarden in de tehuizen stierven achter elkaar, werd NIETS aan gedaan
Geen verplichte mondkapjes voor personeel zoals in Duitsland al wel zo was in de ouderenzorg, geen onderzoeken, geen betere ventilatie, niets...
Sta met een paar man buiten en je wordt opgezocht door agenten en bekeurd voor samenscholing
Maar denk maar niet dat er een strafrechterlijk onderzoek is geweest in een verpleegtehuis als binnen een week er vele sterven
Niemand die onderzoekt of de directie nalatig was, niemand die onderzoekt of het personeel de juiste PBM`s droeg

Buiten waar het gevaar op besmetting nihil is, wordt er fanatiek gehandhaaft en gecontroleerd
Maar binnen waar zo`n beetje alle besmettingen zijn, daar is nagenoeg geen controle
Absurd
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 11:01:58 #288
446930 crew  ESF1Gamer
pi_198970810
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:58 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk doen wij het echt absurd slecht qua besmettingen. Al zes maanden lang bovenaan alle lijstjes.

De lockdown is simpelweg niet hard genoeg.
Groepsimmuniteit incoming
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198970811
quote:
2s.gif Op maandag 12 april 2021 10:07 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me al een tijdje af. Gaan we dan ook weer een stop-and-go beleid er op maken?
Dan komt er gewoon een stop ja. Maakt niet uit dat we maanden extra in lockdown moeten vanwege te weinig vaccins. Kunnen we langer genieten van de test samenleving! Goed dat ze daar mee begonnen zijn dus!
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 11:02:38 #290
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198970817
quote:

[..]

[ twitter ]

DIT. Wat de fuck is het nut van vakantie als het zo moet??
Naja ik weet dat er een bepaalde type volk is wat ook pre-corona dit "soort" vakanties deed. Dus naar een of ander Grieks of Turks mega all inclusive resort gaan, daar tien dagen letterlijk niet vanaf komen en jezelf volvreten van het unlimited buffet en je handdoek elke dag op dezelfde tyfus strandstoel aan het zwembad leggen om in de zon te gaan bakken. Maar niet iedereen gaat zo op vakantie!!!

Ik wil vrij rondrijden / ontdekken, random rare local dorpjes bezoeken. Een of ander slecht restaurant in waar voornamelijk locals zitten en kijken wat voor rare shit ze op de menukaart hebben die ik moet ontcijferen.
En het liefst wil ik zo min mogelijk medelanders tegenkomen op mijn reis. Dat is vakantie voor mij. O-)
pi_198970843
quote:

[..]

Er gaat vooral heel veel geld naar die bureautjes. Wat wij komende jaren allemaal mogen terugbetalen.
Hoor je niemand over, want geld=gratis ofzo :{
  maandag 12 april 2021 @ 11:04:48 #292
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198970846
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:02 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Naja ik weet dat er een bepaalde type volk is wat ook pre-corona dit "soort" vakanties deed. Dus naar een of ander Grieks of Turks mega all inclusive resort gaan, daar tien dagen letterlijk niet vanaf komen en jezelf volvreten van het unlimited buffet en je handdoek elke dag op dezelfde tyfus strandstoel aan het zwembad leggen om in de zon te gaan bakken. Maar niet iedereen gaat zo op vakantie!!!

Ik wil vrij rondrijden / ontdekken, random rare local dorpjes bezoeken. Een of ander slecht restaurant in waar voornamelijk locals zitten en kijken wat voor rare shit ze op de menukaart hebben die ik moet ontcijferen.
En het liefst wil ik zo min mogelijk medelanders tegenkomen op mijn reis. Dat is vakantie voor mij. O-)
Als landen gewoon zo snel mogelijk het merendeel van hun burgers vaccineren zijn al die testvakanties en -evenementen totaal overbodig.
  maandag 12 april 2021 @ 11:05:38 #293
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198970857
quote:
Dat is vakantie voor mij.
Ja en voor iemand anders is dat wat jij omschreef als dat dat voor 'bepaalde types' is. Wat voor types bedoel je daar precies mee?

Leven en laten leven hoor. Ik zie het probleem niet als iemand daar bewust voor kiest dus ik zie je probleem niet behalve dat je je waarschijnlijk even wat beter voelt dan die 'bepaalde types'
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198970863
quote:

[..]

Het grappige is dat er zat Nederlanders 'onder de radar' gewoon lekker op vakantie gaan zonder media-aandacht. Ik zat op de terugweg vanuit Tenerife tussen een groep van 20 man of zo. Toch ietsje meer dan het aantal mensen dat in Nederland officieel samen buiten mag zijn. :D En op een bestemming die (i.t.t. Griekenland) verder niet in lockdown zit, wel met een aantal maatregelen (groepsbeperking horeca, avondklok 23u, strengere mondkapjesplicht, enz.).

Eigenlijk zou je juist die mensen moeten laten volgen door gedragsexperts en enquêtes laten invullen, niet de mensen die zich vrijwillig laten opsluiten in een resort. Kijken hoe ze zuipen in de kroeg, buiten sporten, mengen met de bevolking, weet ik veel wat. En wat dat voor gevolgen heeft qua corona. Dat zou ik oprecht interessante data vinden.
pi_198970877
quote:

[..]

Ja, dit.

Sowieso is dit allemaal zo onnodig. Over 2 maanden zouden de kwetsbaren wel gevaccineerd moeten zijn en dan heb je lekkerder weer. Dan zou je ook gewoon normaal (of in ieder geval zoals vorige zomer) weg moeten kunnen. En toch zoveel geld dat er ingepompt wordt. En aandacht. Misschien eerst eens je vaccinatie proces vloeiend laten lopen.
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 11:10:09 #296
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198970904
quote:
2s.gif Op maandag 12 april 2021 11:05 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ja en voor iemand anders is dat wat jij omschreef als dat dat voor 'bepaalde types' is. Wat voor types bedoel je daar precies mee?

Leven en laten leven hoor. Ik zie het probleem niet als iemand daar bewust voor kiest dus ik zie je probleem niet behalve dat je je waarschijnlijk even wat beter voelt dan die 'bepaalde types'
Neuh, maar als dat jouw conclusie is dan vind ik dat verder prima hoor. Ik heb nooit gezegd dat mensen dat niet mogen doen, het verschil zit hem in het feit dat er nu een soort test opgezet wordt die door het nieuws wordt uitgelicht waarin gesproken wordt over hoe "WE" moeten leren hoe het straks weer "veilig" kan.
Met andere woorden, alsof dit de mainstream vorm van vakantie-vieren zal gaan worden. En ja, daar verzet ik mij tegen.
pi_198970907
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die kunnen ze niet meer geven, omdat de cijfers ontbreken, men kan dus alleen schatten :')
Serieus? Zijn ze nu al het overzicht kwijt?
pi_198970908
quote:

[..]

[ twitter ]
"veilig en verantwoord" :r :r mag van mij straks ook wel op het lijstje van de verbannen kreten, naast "vanwege corona" etc.
quote:

Een ieder met ook maar een greintje eigenwaarde in zijn lijf gaat hier toch echt niet aan meedoen, zou je zeggen.
I'll give you something to do
  maandag 12 april 2021 @ 11:11:27 #299
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198970911
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:05 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Het grappige is dat er zat Nederlanders 'onder de radar' gewoon lekker op vakantie gaan zonder media-aandacht. Ik zat op de terugweg vanuit Tenerife tussen een groep van 20 man of zo. Toch ietsje meer dan het aantal mensen dat in Nederland officieel samen buiten mag zijn. :D En op een bestemming die (i.t.t. Griekenland) verder niet in lockdown zit, wel met een aantal maatregelen (groepsbeperking horeca, avondklok 23u, strengere mondkapjesplicht, enz.).

Eigenlijk zou je juist die mensen moeten laten volgen door gedragsexperts en enquêtes laten invullen, niet de mensen die zich vrijwillig laten opsluiten in een resort. Kijken hoe ze zuipen in de kroeg, buiten sporten, mengen met de bevolking, weet ik veel wat. En wat dat voor gevolgen heeft qua corona. Dat zou ik oprecht interessante data vinden.
Hele probleem van die testevents, als je bij voorbaat al allerlei risico's uit het experiment haalt, krijg je natuurlijk nooit fatsoenlijke data.
  maandag 12 april 2021 @ 11:11:32 #300
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198970912
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:10 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Neuh, maar als dat jouw conclusie is dan vind ik dat verder prima hoor
Wat bedoel je dan precies met 'bepaalde types' . Roept bij mij een negatieve ondertoon op.
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')