abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 09:16:39 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198969737
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 07:53 schreef Isdatzo het volgende:
BNB :9~

@:Nattekat
:r
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198970098
eind van de maand miljonair denk ik
pi_198970197
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 09:55 schreef Dimachaerus het volgende:
eind van de maand miljonair denk ik
met pyr? lol
pi_198972099
Voor iedereen die ooit KuCoin heeft gebruikt maar al tijden niet meer heeft ingelogd, kijk even of je niet toevallig wat die KuCoin Tokens hebt door dust of hebt gekocht om fees te betalen. De prijs gaat blijkbaar aardig door het dak en toen ik vanmorgen bezig was om mijn wachtwoorden en 2FA codes over te zetten naar Bitwarden liep ik tegen een leuke verrassing aan na het inloggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door dimmak op 12-04-2021 13:02:24 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198972219
Voor de geinteresseerden, $OCTA nu op coingecko :Y
pi_198972408
Iemand hier een mening over $TRY.finance?
pi_198972446
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:55 schreef GlenSpey het volgende:
Voor de geinteresseerden, $OCTA nu op coingecko :Y
Prettige wedstrijd ^O^
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198972511
Binance Coin blijft ook maar gaan. Met dit tempo krijgen we binnenkort een BNB ETH flippening.
pi_198973119
Iemand enig idee waarom bitvavo nog geen staking uitgekeerd heeft?

Gebeurt normaal altijd rond 12uur toch?
  maandag 12 april 2021 @ 14:29:58 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198973293
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:12 schreef F.Sinatra het volgende:
Iemand hier een mening over $TRY.finance?
Nope, ik heb mijn ogen op een andere finance shitcoin. Popsicle.finance. Zit in price discovery, geen idee wat waar rommel het is verder maar al 30% winst in een dagje
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_198973349
UBX gaat kapot :(
pi_198973406
quote:
9s.gif Op maandag 12 april 2021 13:22 schreef Gehrman het volgende:
Binance Coin blijft ook maar gaan. Met dit tempo krijgen we binnenkort een BNB ETH flippening.
Lekker man. Fuck die hoge fees :')
pi_198973464
Laat even weten wanneer ik ETH voor BNB moet swappen dan ;)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198974311
Waarom ETH2 (PoS) niet gaat werken:

twitter
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 12 april 2021 @ 16:04:06 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198974411
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:55 schreef dimmak het volgende:
Waarom ETH2 (PoS) niet gaat werken:

[ twitter ]
Tegen de tijd dat ze het klaar hebben is BNB ETH al voorbij en hoeft Binance als grootste partij de boel niet eens meer te saboteren :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198974524
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:55 schreef dimmak het volgende:
Waarom ETH2 (PoS) niet gaat werken:

[ twitter ]
En in normale taal? ;)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198974530
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:15 schreef 111210 het volgende:
Iemand enig idee waarom bitvavo nog geen staking uitgekeerd heeft?

Gebeurt normaal altijd rond 12uur toch?
Hier net uitgekeerd, paar sec geleden
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 12 april 2021 @ 16:18:29 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198974594
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:13 schreef Black-Death het volgende:

[..]

En in normale taal? ;)
ETH zou decentraal moeten zijn, maar slechts een handvol mensen hebben 97% van alle ETH in handen.

Dus als ze overgaan naar staken (houden van coins, ipv rekenkracht leveren), dan kunnen een paar partijen alles op de ETH blockchain beheren. PoS = de gene met de meeste coins heeft de meeste stemmen oftewel heeft de meeste macht.

Binance (op dit moment grootste concurrent met BNB/BSC) heeft momenteel een enorme hoeveelheid ETH in handen. Dat is handig als je jouw concurrent wil uitschakelen.

tl;dr

Binance is evil, Ethereum is fucked
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_198974757
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:34 schreef xaban06 het volgende:
UBX gaat kapot :(
Forbes:

twitter
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198974772
quote:
3s.gif Op maandag 12 april 2021 16:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

tl;dr

Binance is evil, Ethereum is fucked
Vind het prima zo. BNB en PCS rijzen de pan uit!
Had ooit een zooi BNB gekocht om fees mee te betalen. Ondertussen meer waard dan de coins zelf die ik heb op binance :+
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198974807
quote:
3s.gif Op maandag 12 april 2021 16:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

ETH zou decentraal moeten zijn, maar slechts een handvol mensen hebben 97% van alle ETH in handen.

Dus als ze overgaan naar staken (houden van coins, ipv rekenkracht leveren), dan kunnen een paar partijen alles op de ETH blockchain beheren. PoS = de gene met de meeste coins heeft de meeste stemmen oftewel heeft de meeste macht.

Binance (op dit moment grootste concurrent met BNB/BSC) heeft momenteel een enorme hoeveelheid ETH in handen. Dat is handig als je jouw concurrent wil uitschakelen.

tl;dr

Binance is evil, Ethereum is fucked
Interessant.. Wat verwacht je dat dit op termijn met de koersen doet?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198975089
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:55 schreef dimmak het volgende:
Waarom ETH2 (PoS) niet gaat werken:

[ twitter ]
Dat is een beetje waar en een beetje goochelen met getallen. Ten eerste zijn er ontiegelijk veel adressen waar alleen maar wat dust op staat. Dus als je een redelijke hoeveelheid ETH hebt zit je al vrij snel in een hoog percentiel. Dat 1% van de adressen 97% van de coins bevat zegt dus op zich nog niet zo heel veel. Er zijn immers meerdere verklaringen: of er zijn heel weinig adressen met ontiegelijk veel ETH, of er zijn echt enorm veel adressen met bijna niks. Of allebei, dat kan ook. Je kan al een betere vergelijking maken als je bijvoorbeeld alleen naar de adressen met minimaal 1 ETH (of voor mijn par 0,5 ETH) kijkt.

Dan de grootste wallets. De allergrootste is de wallet die als collateral voor WETH dient. Daarna volgt het ETH2 deposit adres. Die zijn samen goed voor bijna 11 miljoen ETH. Nummer drie is het cETH token contract. Dan komt een Binance exchange wallet. Nummer 5 is een contract address van Tether. Dan komt Kraken. Als je dat bij elkaar optelt zit je op ongeveer een zesde van alle ETH. Dan komt de eerste grote wallet, goed voor 1,1% van de coins. Daarna weer wat exchange storage, en dan is de volgende wallet goed voor 0,5% van de coins. Kortom, de adressen met de meeste ETH zijn voornamelijk exchange storages en smart contracts. Uiteraard zullen er whales zijn die relatief veel ETH bezitten maar dat de top 1% van de "echte" wallets 97% van alle ETH bevat is niet helemaal waar.

Zie ook: https://etherscan.io/accounts/1
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198976195
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:34 schreef xaban06 het volgende:
UBX gaat kapot :(
Stay strong ,HODL?
pi_198977351
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 17:03 schreef recursief het volgende:

[..]

Dat is een beetje waar en een beetje goochelen met getallen. Ten eerste zijn er ontiegelijk veel adressen waar alleen maar wat dust op staat. Dus als je een redelijke hoeveelheid ETH hebt zit je al vrij snel in een hoog percentiel. Dat 1% van de adressen 97% van de coins bevat zegt dus op zich nog niet zo heel veel. Er zijn immers meerdere verklaringen: of er zijn heel weinig adressen met ontiegelijk veel ETH, of er zijn echt enorm veel adressen met bijna niks. Of allebei, dat kan ook. Je kan al een betere vergelijking maken als je bijvoorbeeld alleen naar de adressen met minimaal 1 ETH (of voor mijn par 0,5 ETH) kijkt.
Hoewel je hier een punt hebt kan ik geen bronnen vinden om hiermee te gaan rekenen. Maar volgens Glassnode zijn er 500k actieve adressen. Gaan we van dat aantal uit kom je gemiddeld op 230 ETH per adres, de nummer 1 heeft dus 31.000x meer ETH dan het gemiddelde adres, dat lijkt mij toch een aanzienlijk verschil. Feit is verder dat met PoS de wallets met het meeste gewicht er ook het meest op vooruit gaan. Daarbij komt ook nog dat het staken niet voor iedereen is weg gelegd.

quote:
Dan de grootste wallets. De allergrootste is de wallet die als collateral voor WETH dient. Daarna volgt het ETH2 deposit adres. Die zijn samen goed voor bijna 11 miljoen ETH. Nummer drie is het cETH token contract. Dan komt een Binance exchange wallet. Nummer 5 is een contract address van Tether. Dan komt Kraken. Als je dat bij elkaar optelt zit je op ongeveer een zesde van alle ETH. Dan komt de eerste grote wallet, goed voor 1,1% van de coins. Daarna weer wat exchange storage, en dan is de volgende wallet goed voor 0,5% van de coins. Kortom, de adressen met de meeste ETH zijn voornamelijk exchange storages en smart contracts. Uiteraard zullen er whales zijn die relatief veel ETH bezitten maar dat de top 1% van de "echte" wallets 97% van alle ETH bevat is niet helemaal waar.

Zie ook: https://etherscan.io/accounts/1
Het staken maakt geen onderscheid in de eigenaar van wallet. Dus ook Binance kan meedoen. Ik weet echter niet hoe het zit met contracten aangezien die gelocked zijn, daar heb ik mij ook niet in verdiept.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198977984
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:53 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hoewel je hier een punt hebt kan ik geen bronnen vinden om hiermee te gaan rekenen. Maar volgens Glassnode zijn er 500k actieve adressen. Gaan we van dat aantal uit kom je gemiddeld op 230 ETH per adres, de nummer 1 heeft dus 31.000x meer ETH dan het gemiddelde adres, dat lijkt mij toch een aanzienlijk verschil.
Het nummer 1 adres is het Wrapped ETH contract address.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')