abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198966365
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Tja ik snap ze wel. Volgende week mooi weer. Parken weer vol en dan mag jij niet open.
Zeker ik ook, maar ik vrees eigenlijk het ergste voor ze op 28 april.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 11 april 2021 @ 20:54:55 #202
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_198966403
Hoop toch echt wel dat we qua maatschappelijke vrijheden in juni minstens op het niveau van de zomer van 2020 zitten. Heb dan vakantie en terrasje pikken en bijvoorbeeld een korte trip naar Berlijn zou de periode dat wat kunnen opleuken.
  Redactie Frontpage zondag 11 april 2021 @ 20:55:33 #203
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198966417
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Solidariteit.
Eens kijken of dat de ook de geldende moraal blijft de komende 10 jaar, wanneer de rekening betaald moet worden.
Wat denk je zelf?! De rekening wordt volledig bij de groep onder de 50 gelegd. De boomers, die we dankzij de lockdown massaal het leven hebben gered, zullen niets merken van de grootste economische crisis sinds 100 jaar
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_198966450
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:53 schreef Haags het volgende:

[..]

Zeker ik ook, maar ik vrees eigenlijk het ergste voor ze op 28 april.
Ik ook. Alhoewel ik net bij de nos zag dat de winkels stilletjes gesneuveld zijn.
zie email 27 oktober
pi_198966471
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon blijven slapen? Ik blijf gewoon meestal bij vrienden slapen in het weekend. Maandag tot en met zaterdag is bij mij altijd vrij depressief. Zaterdagavond ga ik dan naar vrienden en dan voel ik me zondag altijd voldaan en een stuk gelukkiger. Het is eigenlijk het enige wat ik nog heb nu. En ik heb het echt hard nodig want anders geraak je echt eenzaam.
Zal ongetwijfeld wel kunnen, maar dat wil ik zelf niet. Ik wil gewoon weg wanneer ik zelf wil.

Maargoed, ik heb al heel wat avondjes geld bespaard sinds de zomer en daar ging gemiddeld wel meer dan 90 euro doorheen. We gokken het er gewoon op vanaf nu.
  zondag 11 april 2021 @ 20:59:28 #206
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_198966482
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Djeez het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?! De rekening wordt volledig bij de groep onder de 50 gelegd. De boomers, die we dankzij de lockdown massaal het leven hebben gered, zullen niets merken van de grootste economische crisis sinds 100 jaar
Oh kom op, zeg.
(Un)masking for the greater good.
pi_198966484
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Djeez het volgende:

[..]

Opa, oma, mag ik bij jullie eten vandaag? Er is niets meer over door alle lastenverzwaringen.

“Nee, dan kan ik ziek worden en doodgaan, bacillenfabriek die je bent”

oke, flauw
pi_198966491
Iedereen is toch wel verschillend daarin.

Als ik puur naar mezelf kijk, en wil echt niet zielig overkomen hoor, heb ik er achteraf gezien niet heel veel last van. Enige waar ik echt last van heb is geen werk en hoop toch echt snel weer aan het werk te kunnen. Maar los van dat is het bij mij altijd gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb nooit vrienden gehad (ja als puber en schoolperiodes) en heb nooit wat met uitgaan gehad (begin van mijn horecatijd wel gedaan maar dat was ook na een tijd wel over). Ik ben altijd wel iemand geweest die liever gewoon alleen is of echt een paar mensen om me heen. Zo doe ik bijvoorbeeld lekker in de middag een stuk fietsen of als slecht weer is gamen terwijl mijn broertje dan normaal gesproken op terras zit met vrienden of die gaat sowieso wel de deur uit. Die is gewoon veel meer sociaal bezig en dat boeit mij eerlijk gezegd niet zo. Maar snap wel dat het voor andere die het gewend waren wel lastig is nu.
pi_198966507
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Tja ik snap ze wel. Volgende week mooi weer. Parken weer vol en dan mag jij niet open.
Die 0.1% van alle besmettingen moeten we vooral niet willen faciliteren.
I'll give you something to do
pi_198966521
Weet je wat het is. Ik ben ook verre van het meest sociale type wat er is. Maar zo lang elke dag hetzelfde. Helemaal niemand spontaan spreken, alles moeten regisseren, gaat toch behoorlijk aan je vreten.
zie email 27 oktober
  Redactie Frontpage zondag 11 april 2021 @ 21:02:50 #211
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198966535
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:59 schreef AdVictoriamN7 het volgende:

Als ik puur naar mezelf kijk, en wil echt niet zielig overkomen hoor, heb ik er achteraf gezien niet heel veel last van. Enige waar ik echt last van heb is geen werk en hoop toch echt snel weer aan het werk te kunnen. Maar los van dat is het bij mij altijd gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb nooit vrienden gehad (ja als puber en schoolperiodes) en heb nooit wat met uitgaan gehad (begin van mijn horecatijd wel gedaan maar dat was ook na een tijd wel over). Ik ben altijd wel iemand geweest die liever gewoon alleen is of echt een paar mensen om me heen. Zo doe ik bijvoorbeeld lekker in de middag een stuk fietsen of als slecht weer is gamen terwijl mijn broertje dan normaal gesproken op terras zit met vrienden of die gaat sowieso wel de deur uit. Die is gewoon veel meer sociaal bezig en dat boeit mij eerlijk gezegd niet zo. Maar snap wel dat het voor andere die het gewend waren wel lastig is nu.
Klinkt als een willekeurige FOK!ker
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_198966544
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:00 schreef galantis het volgende:

[..]

Die 0.1% van alle besmettingen moeten we vooral niet willen faciliteren.
Wat ik ook al ergens las. Dit is typisch een maatregel om de welwillenden nog even wat extra aan te pakken. Ipv de onwelwillenden aan te pakken.

Je kunt veel negatiefs zeggen over de avondklok, maar dat is iig nog een maatregel die voornamelijk onwelwillenden raakt...
zie email 27 oktober
pi_198966596
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:02 schreef trein2000 het volgende:
Weet je wat het is. Ik ben ook verre van het meest sociale type wat er is. Maar zo lang elke dag hetzelfde. Helemaal niemand spontaan spreken, alles moeten regisseren, gaat toch behoorlijk aan je vreten.
Persoonlijk kon ik mij in de eerste lockdown gewoon goed vermaken, ik kom juist extra lezen wat toch een van mijn grootste hobby’s is.

Maar nu heb ik toch wel weer zin om van zaterdagmiddag bij de lokale voetbalclub, tot zaterdagavond in de lokale kroeg bezopen te zijn om vervolgens op zondag te gaan staan vloeken op de tribune bij Feyenoord.

En het feit dat die vaccinaties wat ‘de enige uitweg’ zou zijn, nog steeds niet op gang komen schept echt elke dag meer vertrouwen weg hier.
pi_198966627
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:08 schreef XSbig het volgende:

[..]

Persoonlijk kon ik mij in de eerste lockdown gewoon goed vermaken, ik kom juist extra lezen wat toch een van mijn grootste hobby’s is.

Maar nu heb ik toch wel weer zin om van zaterdagmiddag bij de lokale voetbalclub, tot zaterdagavond in de lokale kroeg bezopen te zijn om vervolgens op zondag te gaan staan vloeken op de tribune bij Feyenoord.

En het feit dat die vaccinaties wat ‘de enige uitweg’ zou zijn, nog steeds niet op gang komen schept echt elke dag meer vertrouwen weg hier.
Goed omschreven. Vergeet ook niet dat dit week 17 van de harde lockdown was. Dat is een kwart jaar! Ik vind het totaal niet gek dat iedereen er doorheen zit.
zie email 27 oktober
  zondag 11 april 2021 @ 21:15:03 #215
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_198966661
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:59 schreef AdVictoriamN7 het volgende:

Ja dan is het makkelijker te behappen, alleen klote wat betreft werk. Is toch een steunsysteem. Voor de mensen die ieder weekend continu sociaal bezig waren, is dit een lastige tijd. Iedereen die al vrij op zichzelf was en zichzelf prima kon vermaken trekt dit veel makkelijker (tenzij de eenzaamheid toeneemt). Voor hen zijn sociale verplichtingen misschien toch wel stressvol en is deze periode juist fijn.

Ikzelf merk nu vooral dat ik nooit echt 1 op 1 contact had met de meeste van mijn vrienden en dat ik die dan maandelijks sowieso wel zag omdat het één vriendengroep is. En je elkaar dus op iedere verjaardag wel weer ziet. Die verjaardagen zijn nu weggevallen dus ik zie de groep amper, op 2 of 3 vrienden na met wie ik soms afspreek. Met de rest van de groep heb ik ook gewoon minder. Prima voor een verjaardag, maar om er savonds langs te gaan; dat wordt ongemakkelijk denk ik. Die heb ik ook al een jaar niet meer gezien :D

Ach dat komt wel weer. Maar snak wel naar wat meer mogelijkheden ondertussen.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  zondag 11 april 2021 @ 21:15:25 #216
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198966665
Dat hebben we maar weer mooi voor elkaar met zijn allen:
Of we zijn ziek, zwak en misselijk door Corona of we zijn ziek, zwak en misselijk door de Coronamaatregelen.
So we just called him Fred
  zondag 11 april 2021 @ 21:17:54 #217
147172 THEFXR
Alpha Bear
  zondag 11 april 2021 @ 21:19:50 #218
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_198966709
quote:
10s.gif Op zondag 11 april 2021 20:12 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ah als oudere niet, of als 30 plusser ?
Dat zijn toch wat minder spannende fases uit het leven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 11 april 2021 @ 21:20:28 #219
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_198966717
Maar een week uitstel dus. Betekent dat dat ze nu ineens in een week kunnen bepalen of het de goede kant op gaat i.p.v. de normale drie weken?
pi_198966723
quote:
Ja Koningsdag kan wel een dingetje worden dit jaar, als het lekker weer is dan.

Maar dat was het vorig jaar ook, alleen toen hield men zich nog keurig aan de maatregelen.
  zondag 11 april 2021 @ 21:21:51 #221
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198966736
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:20 schreef Mallerd01 het volgende:
Maar een week uitstel dus. Betekent dat dat ze nu ineens in een week kunnen bepalen of het de goede kant op gaat i.p.v. de normale drie weken?
Ik zou rekenen op uitstel = afstel.

Het kabinet zit weer in de zachte heelmeestermode, dus reken op stinkende wonden.
So we just called him Fred
pi_198966738
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:20 schreef Mallerd01 het volgende:
Nee natuurlijk niet. Pappen en nathouden dit. Wordt gewoon juni voor er weer iets kan...
  zondag 11 april 2021 @ 21:23:44 #223
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_198966767
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:21 schreef Fred het volgende:

[..]

Ik zou rekenen op uitstel = afstel.

Het kabinet zit weer in de zachte heelmeestermode, dus reken op stinkende wonden.
Ik ben benieuwd hoe dat na volgende week gaat zijn dan als het weer gaat veranderen naar zon en redelijke temperaturen i.p.v. sneeuw en storm...
pi_198966781
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:23 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe dat na volgende week gaat zijn dan als het weer gaat veranderen naar zon en redelijke temperaturen i.p.v. sneeuw en storm...
Ik ben daar helemaal niet benieuwd naar, ik weet dat namelijk prima.
zie email 27 oktober
pi_198966784
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:23 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Dan besluiten wat burgemeesters dat het een goed idee is om stadsparken af te sluiten wegens drukte en her en der wat parken schoon te vegen/ontruimen wegens drukte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')