Zeker ik ook, maar ik vrees eigenlijk het ergste voor ze op 28 april.quote:Op zondag 11 april 2021 20:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja ik snap ze wel. Volgende week mooi weer. Parken weer vol en dan mag jij niet open.
Wat denk je zelf?! De rekening wordt volledig bij de groep onder de 50 gelegd. De boomers, die we dankzij de lockdown massaal het leven hebben gered, zullen niets merken van de grootste economische crisis sinds 100 jaarquote:Op zondag 11 april 2021 20:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Solidariteit.
Eens kijken of dat de ook de geldende moraal blijft de komende 10 jaar, wanneer de rekening betaald moet worden.
Ik ook. Alhoewel ik net bij de nos zag dat de winkels stilletjes gesneuveld zijn.quote:Op zondag 11 april 2021 20:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker ik ook, maar ik vrees eigenlijk het ergste voor ze op 28 april.
Zal ongetwijfeld wel kunnen, maar dat wil ik zelf niet. Ik wil gewoon weg wanneer ik zelf wil.quote:Op zondag 11 april 2021 20:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon blijven slapen? Ik blijf gewoon meestal bij vrienden slapen in het weekend. Maandag tot en met zaterdag is bij mij altijd vrij depressief. Zaterdagavond ga ik dan naar vrienden en dan voel ik me zondag altijd voldaan en een stuk gelukkiger. Het is eigenlijk het enige wat ik nog heb nu. En ik heb het echt hard nodig want anders geraak je echt eenzaam.
Oh kom op, zeg.quote:Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?! De rekening wordt volledig bij de groep onder de 50 gelegd. De boomers, die we dankzij de lockdown massaal het leven hebben gered, zullen niets merken van de grootste economische crisis sinds 100 jaar
Opa, oma, mag ik bij jullie eten vandaag? Er is niets meer over door alle lastenverzwaringen.quote:Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?! De rekening wordt volledig bij de groep onder de 50 gelegd. De boomers, die we dankzij de lockdown massaal het leven hebben gered, zullen niets merken van de grootste economische crisis sinds 100 jaar
Die 0.1% van alle besmettingen moeten we vooral niet willen faciliteren.quote:Op zondag 11 april 2021 20:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja ik snap ze wel. Volgende week mooi weer. Parken weer vol en dan mag jij niet open.
Klinkt als een willekeurige FOK!kerquote:Op zondag 11 april 2021 20:59 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Iedereen is toch wel verschillend daarin.
Als ik puur naar mezelf kijk, en wil echt niet zielig overkomen hoor, heb ik er achteraf gezien niet heel veel last van. Enige waar ik echt last van heb is geen werk en hoop toch echt snel weer aan het werk te kunnen. Maar los van dat is het bij mij altijd gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb nooit vrienden gehad (ja als puber en schoolperiodes) en heb nooit wat met uitgaan gehad (begin van mijn horecatijd wel gedaan maar dat was ook na een tijd wel over). Ik ben altijd wel iemand geweest die liever gewoon alleen is of echt een paar mensen om me heen. Zo doe ik bijvoorbeeld lekker in de middag een stuk fietsen of als slecht weer is gamen terwijl mijn broertje dan normaal gesproken op terras zit met vrienden of die gaat sowieso wel de deur uit. Die is gewoon veel meer sociaal bezig en dat boeit mij eerlijk gezegd niet zo. Maar snap wel dat het voor andere die het gewend waren wel lastig is nu.
Wat ik ook al ergens las. Dit is typisch een maatregel om de welwillenden nog even wat extra aan te pakken. Ipv de onwelwillenden aan te pakken.quote:Op zondag 11 april 2021 21:00 schreef galantis het volgende:
[..]
Die 0.1% van alle besmettingen moeten we vooral niet willen faciliteren.
Persoonlijk kon ik mij in de eerste lockdown gewoon goed vermaken, ik kom juist extra lezen wat toch een van mijn grootste hobby’s is.quote:Op zondag 11 april 2021 21:02 schreef trein2000 het volgende:
Weet je wat het is. Ik ben ook verre van het meest sociale type wat er is. Maar zo lang elke dag hetzelfde. Helemaal niemand spontaan spreken, alles moeten regisseren, gaat toch behoorlijk aan je vreten.
Goed omschreven. Vergeet ook niet dat dit week 17 van de harde lockdown was. Dat is een kwart jaar! Ik vind het totaal niet gek dat iedereen er doorheen zit.quote:Op zondag 11 april 2021 21:08 schreef XSbig het volgende:
[..]
Persoonlijk kon ik mij in de eerste lockdown gewoon goed vermaken, ik kom juist extra lezen wat toch een van mijn grootste hobby’s is.
Maar nu heb ik toch wel weer zin om van zaterdagmiddag bij de lokale voetbalclub, tot zaterdagavond in de lokale kroeg bezopen te zijn om vervolgens op zondag te gaan staan vloeken op de tribune bij Feyenoord.
En het feit dat die vaccinaties wat ‘de enige uitweg’ zou zijn, nog steeds niet op gang komen schept echt elke dag meer vertrouwen weg hier.
Ja dan is het makkelijker te behappen, alleen klote wat betreft werk. Is toch een steunsysteem. Voor de mensen die ieder weekend continu sociaal bezig waren, is dit een lastige tijd. Iedereen die al vrij op zichzelf was en zichzelf prima kon vermaken trekt dit veel makkelijker (tenzij de eenzaamheid toeneemt). Voor hen zijn sociale verplichtingen misschien toch wel stressvol en is deze periode juist fijn.quote:Op zondag 11 april 2021 20:59 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Iedereen is toch wel verschillend daarin.
Als ik puur naar mezelf kijk, en wil echt niet zielig overkomen hoor, heb ik er achteraf gezien niet heel veel last van. Enige waar ik echt last van heb is geen werk en hoop toch echt snel weer aan het werk te kunnen. Maar los van dat is het bij mij altijd gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb nooit vrienden gehad (ja als puber en schoolperiodes) en heb nooit wat met uitgaan gehad (begin van mijn horecatijd wel gedaan maar dat was ook na een tijd wel over). Ik ben altijd wel iemand geweest die liever gewoon alleen is of echt een paar mensen om me heen. Zo doe ik bijvoorbeeld lekker in de middag een stuk fietsen of als slecht weer is gamen terwijl mijn broertje dan normaal gesproken op terras zit met vrienden of die gaat sowieso wel de deur uit. Die is gewoon veel meer sociaal bezig en dat boeit mij eerlijk gezegd niet zo. Maar snap wel dat het voor andere die het gewend waren wel lastig is nu.
Dat zijn toch wat minder spannende fases uit het leven.quote:Op zondag 11 april 2021 20:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah als oudere niet, of als 30 plusser ?
Ja Koningsdag kan wel een dingetje worden dit jaar, als het lekker weer is dan.quote:Op zondag 11 april 2021 21:17 schreef THEFXR het volgende:
soms is de waarheid hard!
https://www.geenstijl.nl/(...)geen-versoepelingen/
https://www.geenstijl.nl/(...)-ik-wil-astrazeneca/
Ik zou rekenen op uitstel = afstel.quote:Op zondag 11 april 2021 21:20 schreef Mallerd01 het volgende:
Maar een week uitstel dus. Betekent dat dat ze nu ineens in een week kunnen bepalen of het de goede kant op gaat i.p.v. de normale drie weken?
Nee natuurlijk niet. Pappen en nathouden dit. Wordt gewoon juni voor er weer iets kan...quote:Op zondag 11 april 2021 21:20 schreef Mallerd01 het volgende:
Maar een week uitstel dus. Betekent dat dat ze nu ineens in een week kunnen bepalen of het de goede kant op gaat i.p.v. de normale drie weken?
Ik ben benieuwd hoe dat na volgende week gaat zijn dan als het weer gaat veranderen naar zon en redelijke temperaturen i.p.v. sneeuw en storm...quote:Op zondag 11 april 2021 21:21 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik zou rekenen op uitstel = afstel.
Het kabinet zit weer in de zachte heelmeestermode, dus reken op stinkende wonden.
Ik ben daar helemaal niet benieuwd naar, ik weet dat namelijk prima.quote:Op zondag 11 april 2021 21:23 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat na volgende week gaat zijn dan als het weer gaat veranderen naar zon en redelijke temperaturen i.p.v. sneeuw en storm...
Dan besluiten wat burgemeesters dat het een goed idee is om stadsparken af te sluiten wegens drukte en her en der wat parken schoon te vegen/ontruimen wegens drukte.quote:Op zondag 11 april 2021 21:23 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat na volgende week gaat zijn dan als het weer gaat veranderen naar zon en redelijke temperaturen i.p.v. sneeuw en storm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |