abonnement Unibet Coolblue
pi_199425275
quote:
83s.gif Op woensdag 12 mei 2021 16:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

lol

sinds wanneer?
Sinds sowieso 1 van de leiders dat letterlijk voor de camera gezegd heeft. "We zijn getrainde marxisten" waren de woorden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 17 mei 2021 @ 12:13:39 #177
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_199465734
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Sinds sowieso 1 van de leiders dat letterlijk voor de camera gezegd heeft. "We zijn getrainde marxisten" waren de woorden.
Dan zijn ze slecht getraind, als ze dure villa's gaan kopen. Of het was een slechte leugenaar die helemaal niet bij BLM hoorde maar door FOX was ingehuurd en jij bent er in getrapt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 17 mei 2021 @ 12:16:45 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199465805
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan zijn ze slecht getraind, als ze dure villa's gaan kopen. Of het was een slechte leugenaar die helemaal niet bij BLM hoorde maar door FOX was ingehuurd en jij bent er in getrapt.
https://nypost.com/2020/0(...)-as-trained-marxist/

Zelfde figuur waar dit hele gedoe over gaat, dus niet zo maar "bronnen" wegzetten zonder ook maar 1 seconde gezocht te hebben.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 17 mei 2021 @ 12:18:56 #179
495073 ZeventiendeEtage
Niet springen!
pi_199465856
links rechts dneken :') in de VS is er alleen maar rechts man
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  maandag 17 mei 2021 @ 12:19:40 #180
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_199465873
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

https://nypost.com/2020/0(...)-as-trained-marxist/

Zelfde figuur waar dit hele gedoe over gaat, dus niet zo maar "bronnen" wegzetten zonder ook maar 1 seconde gezocht te hebben.
Stel je niet aan. Ieder woord van BLM word weggezet als leugens en manipulatie, behalve dit woord? Volkomen ongeloofwaardig.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 17 mei 2021 @ 14:52:26 #181
117098 Hathor
Effe niet
pi_199468395
quote:
13s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:18 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
links rechts dneken :') in de VS is er alleen maar rechts man
Nog nooit van Portland gehoord?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199469091
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Ieder woord van BLM word weggezet als leugens en manipulatie, behalve dit woord? Volkomen ongeloofwaardig.
Bij 7:03 kun je het letterlijk horen:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 17 mei 2021 @ 15:38:38 #183
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199469510
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Sinds sowieso 1 van de leiders dat letterlijk voor de camera gezegd heeft. "We zijn getrainde marxisten" waren de woorden.
Ik geloof niet dat je begrijpt wat dat inhoudt en wat ze zegt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199469763
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:38 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je begrijpt wat dat inhoudt en wat ze zegt.
Gelukkig dat jij het me uitlegt!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 17 mei 2021 @ 16:05:21 #185
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199470123
quote:
14s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Gelukkig dat jij het me uitlegt!
Dat had ik inderdaad wel even mogen doen ;).

Marxisme is gewoon een studierichting. Een doodlopende weg tot wetenschap weliswaar, bijvoorbeeld Karl Popper (ja, ik weet het, de leermeester van Soros dus onder rechts niet populair) heeft er nog een zeer bijtende kritiek op geschreven ("The poverty of historicism"). Je kunt dus gewoon Marxisme studeren in de VS (In Nederland bestond de studie Marxisme vroeger in Nijmegen). Het is een studie die een vanuit het Marxistisch (historisch-materialistisch) perspectief het reilen en zeilen in de wereld analyseert en in positivistische zin weliswaar inferieur is aan empirische wetenschappen maar desalniettemin een interessant narratief biedt binnen een bredere discussie zonder dat je per se Marxistisch hoeft te zijn.

Dat is ook wat zij hier letterlijk aangeeft: "We are trained Marxists, we are super versed on ideological theories." Zij vertelt in het door jou aangehaalde fragment dat zij niet per se vooraan op de barricades wil staan maar dat zij, door haar opleiding in de Marxistische theorie, heel erg bekend is met politieke theorieën en denkt vooral van waarde te kunnen zijn als iemand die de beweging van ideologische fundering kan voorzien, een intellectueel op de achtergrond dus. "Trained Marxist" betekent hier niet dat ze een soort Tanja Nijmeijer is ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door -XOR- op 17-05-2021 16:12:12 ]
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 17 mei 2021 @ 17:15:37 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199471668
En nu is de ongewenste celdeling aan het klagen op twitter over muh huwhite supremacy op de huizenmarkt :').

Echt, hoe laag kan je gaan als "mens"? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 17 mei 2021 @ 18:27:59 #187
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_199472757
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat had ik inderdaad wel even mogen doen ;).

Marxisme is gewoon een studierichting. Een doodlopende weg tot wetenschap weliswaar, bijvoorbeeld Karl Popper (ja, ik weet het, de leermeester van Soros dus onder rechts niet populair) heeft er nog een zeer bijtende kritiek op geschreven ("The poverty of historicism"). Je kunt dus gewoon Marxisme studeren in de VS (In Nederland bestond de studie Marxisme vroeger in Nijmegen). Het is een studie die een vanuit het Marxistisch (historisch-materialistisch) perspectief het reilen en zeilen in de wereld analyseert en in positivistische zin weliswaar inferieur is aan empirische wetenschappen maar desalniettemin een interessant narratief biedt binnen een bredere discussie zonder dat je per se Marxistisch hoeft te zijn.

Dat is ook wat zij hier letterlijk aangeeft: "We are trained Marxists, we are super versed on ideological theories." Zij vertelt in het door jou aangehaalde fragment dat zij niet per se vooraan op de barricades wil staan maar dat zij, door haar opleiding in de Marxistische theorie, heel erg bekend is met politieke theorieën en denkt vooral van waarde te kunnen zijn als iemand die de beweging van ideologische fundering kan voorzien, een intellectueel op de achtergrond dus. "Trained Marxist" betekent hier niet dat ze een soort Tanja Nijmeijer is ofzo.
En de neo-Trump-extremisten maken daar iets heel anders van, dacht ik al.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_199505718
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat had ik inderdaad wel even mogen doen ;).

Marxisme is gewoon een studierichting. Een doodlopende weg tot wetenschap weliswaar, bijvoorbeeld Karl Popper (ja, ik weet het, de leermeester van Soros dus onder rechts niet populair) heeft er nog een zeer bijtende kritiek op geschreven ("The poverty of historicism"). Je kunt dus gewoon Marxisme studeren in de VS (In Nederland bestond de studie Marxisme vroeger in Nijmegen). Het is een studie die een vanuit het Marxistisch (historisch-materialistisch) perspectief het reilen en zeilen in de wereld analyseert en in positivistische zin weliswaar inferieur is aan empirische wetenschappen maar desalniettemin een interessant narratief biedt binnen een bredere discussie zonder dat je per se Marxistisch hoeft te zijn.

Dat is ook wat zij hier letterlijk aangeeft: "We are trained Marxists, we are super versed on ideological theories." Zij vertelt in het door jou aangehaalde fragment dat zij niet per se vooraan op de barricades wil staan maar dat zij, door haar opleiding in de Marxistische theorie, heel erg bekend is met politieke theorieën en denkt vooral van waarde te kunnen zijn als iemand die de beweging van ideologische fundering kan voorzien, een intellectueel op de achtergrond dus. "Trained Marxist" betekent hier niet dat ze een soort Tanja Nijmeijer is ofzo.
Je interpreteert haar woorden nu op je eigen manier. En ik heb nooit gezegd dat ze een trained marxist is a la Tanja Nijmeijer.

Als ik een studie psychologie heb gedaan en ik heb me verdiept in cult-bewegeningen, dan noem ik mezelf toch ook niet een "trained cultist".

Als ik economie heb gestudeerd, dan noem ik mezelf toch ook geen "trained Austrian economist"?

Training en educatie zijn twee verschillende dingen en "trained" impliceert dat je dingen hebt geleerd die je in de praktijk wilt brengen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199505739
‘Huge Number Of Problems’: Charity Experts Sound Off On BLM Co-Founder Patrisse Cullors’ Potential Self-Dealing

-Black Lives Matter Global Network Foundation co-founder Patrisse Cullors was identified as the co-chair of an art company that received business from three activist groups under her control, a press release obtained by the Daily Caller News Foundation shows.

-The art company, Trap Heals, was founded and led by the father of Cullors’ only child, the DCNF previously reported.

-“I feel personally and from an ethical perspective, there are a huge number of problems here,” longtime charity ethics expert Doug White told the DCNF.

lack Lives Matter co-founder Patrisse Cullors was identified in a press release as co-chair of an art company that has profited from several activist groups that call Cullors a co-founder and leader, which charity experts say amounts to self-dealing and raises ethical and legal questions.

Black Lives Matter (BLM) Global Network Foundation, BLM PAC and Reform LA Jails — three activist groups Cullors claims to have co-founded and led — have provided business to the art company, Trap Heals, the Daily Caller News Foundation previously reported. Trap Heals was founded and run by Damon Turner, the father of Cullors’ only child, the DCNF found.

“I feel personally and from an ethical perspective, there are a huge number of problems here,” longtime charity ethics expert Doug White told the DCNF.

“Self-dealing is when someone is in a position to direct money and who uses it on his or her own behalf,” said White, a former director of Columbia University’s Master of Science in Fundraising Management program. “That’s basically what it boils down to, and this fits that largely, that definition.”

Paul Kamenar, the counsel for the conservative watchdog group National Legal and Policy Center, said BLM Global Network’s dealings with Trap Heals raises questions given that the organization’s bylaws, which the group provided to the New Mexico office of the attorney general in March, state that only one person serves on its board of directors.

“Trap Heals’ contract with Black Lives Matter Global Network in 2018 raises troubling questions not only because of the personal and business relationship between Patrisse Cullors and Damon Turner, but also because it appears from BLM’s Bylaws that Cullors is the sole Director,” Kamenar said. “Most nonprofits have at least three Directors and many large ones have more than that so that there is accountability and oversight.”

Cullors was identified as the co-chair of Trap Heals in a January 2020 press release advertising an art project the company put together in South Central Los Angeles.

“TRAPS HEALS, founded by CEO and cultural architect Damon Turner and co-chaired by activist, artist, organizer, educator, and founder of both Black Lives Matter and Yes on R, Patrisse Cullors, is set to hold the first-ever public activation in South Central LA,” the press release from FYI Brand Group read.

The revelation that Cullors may be a co-chair of Trap Heals follows a DCNF report that Cullors had identified Turner as the father of her only child in a 2019 post on her verified Instagram page.

Gaat verder:

https://dailycaller.com/2(...)s-matter-california/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199643160
heeft ze nog gereageerd?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199643442
Wat verwachten we anders van communisten eerlijke herverdeling?

[ Bericht 21% gewijzigd door TFL op 27-05-2021 16:08:02 (i) ]
  donderdag 27 mei 2021 @ 16:16:35 #192
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199643539
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:07 schreef TFL het volgende:
Wat verwachten we anders van communisten eerlijke herverdeling?
Zoiets misschien?

  donderdag 27 mei 2021 @ 23:13:24 #193
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199649909
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is een 'blanke woonwijk'?
Een plek waar het veelal rustig en gezellig is. Soms hangt zelfs het touwtje nog uit de brievenbus.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_199652423
Medeoprichter Patrisse Cullors vertrekt per direct bij de Black Lives Matter-beweging. Dat vertelt Cullors vrijdag in gesprek met persbureau AP. Cullors begon de beweging acht jaar geleden met Alicia Garza en Opal Tometi. Black Lives Matter groeide in enkele jaren uit tot een van de grootste bewegingen wereldwijd.

bron: https://www.nu.nl/buitenl(...)neer.html?redirect=1

Als het geld binnen is gaan de idealen de deur uit.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:12:57 #195
117098 Hathor
Effe niet
pi_199653294
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:53 schreef Xqtress het volgende:
Medeoprichter Patrisse Cullors vertrekt per direct bij de Black Lives Matter-beweging. Dat vertelt Cullors vrijdag in gesprek met persbureau AP. Cullors begon de beweging acht jaar geleden met Alicia Garza en Opal Tometi. Black Lives Matter groeide in enkele jaren uit tot een van de grootste bewegingen wereldwijd.

bron: https://www.nu.nl/buitenl(...)neer.html?redirect=1

Als het geld binnen is gaan de idealen de deur uit.
Ik heb niet het idee dat dit geheel vrijwillig is gegaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:04:27 #196
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199654532
Zwarte levens doen er toe O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 17 mei 2022 @ 19:41:10 #197
65846 Bocaj
Vámonos!
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 mei 2022 @ 19:44:09 #198
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204782159
Noiu, in ieder geval valt het met het rabiate communisme bij BLM dus wel mee. Daar zullen de Trumpfans wel blij om zijn.

Of niet soms?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Beste debater 2022 dinsdag 17 mei 2022 @ 19:55:24 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204782350
Reparaties, mensen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 17 mei 2022 @ 21:49:04 #200
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204783971
Ze doen daar ook een Sywertje... :')
Dat er niet al rechtszaken lopen?!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')