quote:Op zondag 11 april 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Irritant mannetje die constant gaat liggen.
Heeft hij wel eens wat meer behalve een geweldig geplaatst schot in de bovenhoek op zijn tijd?quote:Op zondag 11 april 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Irritant mannetje die constant gaat liggen.
De kans van Berghuis in de eerste helft omdat hij zijn rollende toneelstukje maar bleef voortzetten was veelzeggendquote:
Hij heeft zich wel aardig in de basis geknokt dit seizoen, ik dacht eerst dat hij er écht niets van kon.quote:Op zondag 11 april 2021 13:31 schreef Paul het volgende:
[..]klopt, maar soms maakt hij wel mooie goaltjes
Bij vrijwel iedereen was dat geel en dus rood geweest. Over geluk heeft Feyenoord vandaag niet te klagen.quote:Op zondag 11 april 2021 13:02 schreef RipCity het volgende:
Bij een speler uit rechterrijtje was dat geel geweest en dus rood.
PSVCL vind dit niet leukquote:Op zondag 11 april 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je niet van ADO kan winnen mag je in de spiegel kijken.
It aint over till it's over.quote:
Kerk is gewoon een slecht geüpgrade versie van Esajas.quote:Op zondag 11 april 2021 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word toch zo moe van die blinde Kerk. Terug naar de kkd
Ik voorspel Guzubuyuk als scheidsrechter en twee dubieuze strafschoppen voor Feyenoord. Waar kan ik inzetten?quote:Op zondag 11 april 2021 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het volgende week in eigen hand. Veel leuker toch.
Zeg maar een beetje wat jij met Ajax hebt?quote:Op zondag 11 april 2021 13:39 schreef Zipportal het volgende:
Yats80 is ook elke dag boos op Feyenoord.
Maar jij vindt elke beslissing tegen Vitesse dubieus dus dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 11 april 2021 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voorspel Guzubuyuk als scheidsrechter en twee dubieuze strafschoppen voor Feyenoord. Waar kan ik inzetten?
Maar het is Ajax v Vitesse volgende week.quote:Op zondag 11 april 2021 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voorspel Guzubuyuk als scheidsrechter en twee dubieuze strafschoppen voor Feyenoord. Waar kan ik inzetten?
Is het niet eens tijd om op te treden tegen al die ondeugende bakjes koffie?quote:Op zondag 11 april 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
Wat kinderachtig om de objectiviteit van yats in twijfel te trekken zeg
@Scrummie vindt dit leukquote:Op zondag 11 april 2021 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar het is Ajax v Vitesse volgende week.
Als ze in Europa spelen kan ik daar natuurlijk niet voor juichen.quote:Op zondag 11 april 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg maar een beetje wat jij met Ajax hebt?
hij is weer pislink!quote:Op zondag 11 april 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
Wat kinderachtig om de objectiviteit van yats in twijfel te trekken zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |