Ik vind dit heel ingewikkelde materiequote:Op zondag 11 april 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Maarten Wijffels is zo'n leuke rubriek.
Ja maar Kerk kan nooit afmakenquote:Op zondag 11 april 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Utrecht had hier gewoon een nulletje of 2 voor moeten staan Paul.
Ik vind dit niet echt een leuke wedstrijd.quote:
Wen er maar aan, Bijna alle wedstrijden van Utrecht zijn saai dit seizoenquote:Op zondag 11 april 2021 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt een leuke wedstrijd.
Wedstrijden van Groningen zijn vrijwel nooit leuk.quote:Op zondag 11 april 2021 13:00 schreef _UserName_ het volgende:
De KKD is niet veel spannender. Ik zet mijn hoop op een leuke wedstrijd in op de derby van het noorden
De vorige editie van HEE-GRO was denk ik de slechtste pot die ik dit seizoen heb gezienquote:Op zondag 11 april 2021 13:00 schreef _UserName_ het volgende:
De KKD is niet veel spannender. Ik zet mijn hoop op een leuke wedstrijd in op de derby van het noorden
Dat heb ik meer gelezen. Wellicht dat de titel derby iets met hen doetquote:Op zondag 11 april 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wedstrijden van Groningen zijn vrijwel nooit leuk.
Dat gaat alleen niet ergens meer om toch?quote:Op zondag 11 april 2021 13:00 schreef _UserName_ het volgende:
Heerenveen kan de pleeoffs nog halen.quote:Op zondag 11 april 2021 13:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat gaat alleen niet ergens meer om toch?
De laatste kan ik mij iets van herinneren idd, was niet geweldig.quote:Op zondag 11 april 2021 13:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De vorige editie van HEE-GRO was denk ik de slechtste pot die ik dit seizoen heb gezien
En ik heb er best wat gezien
Ach die winnen ze toch niet.quote:Op zondag 11 april 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen kan de pleeoffs nog halen.
Die was zo slecht dat ik het mij ook nog actief herinner.quote:Op zondag 11 april 2021 13:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De vorige editie van HEE-GRO was denk ik de slechtste pot die ik dit seizoen heb gezien
En ik heb er best wat gezien
0-5quote:
Weet niet. Gewoon een duel toch.quote:Op zondag 11 april 2021 13:11 schreef tompsv18 het volgende:
Leek me overigens ook een pingel voor Utrecht vlak voor rust na die elleboog
Zoals ADO-uit dus maar dan zonder 2-2?quote:Op zondag 11 april 2021 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1-2 ondanks 11 open kansen die Malen mist.
Die Griek is niet van het niveau Kramer.quote:Op zondag 11 april 2021 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoals ADO-uit dus maar dan zonder 2-2?
U bent een slecht persoon.quote:Op zondag 11 april 2021 13:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tijdens de warming up weer geblesseerd allen.
Daar is ie nu al mee bezig natuurlijk.quote:Op zondag 11 april 2021 13:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tijdens de warming up weer geblesseerd allen.
Giakoumakis scoorde ook een omhaal in blessuretijd, tegen Groningen.quote:Op zondag 11 april 2021 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Griek is niet van het niveau Kramer.
Je weet dat ik er niet van houd als je mij een feitelijk onderbouwt weerwoord geeft.quote:Op zondag 11 april 2021 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Giakoumakis scoorde ook een omhaal in blessuretijd, tegen Groningen.
Tjaquote:Op zondag 11 april 2021 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
Utrecht speelt het echt enorm slecht uit de hele tijd.
Ik vind hem eigenlijk matig in alles behalve zijn snelheid.quote:Op zondag 11 april 2021 13:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja
Als Kerk ook nog overzicht had speelde hij niet bij Utrecht
Dit. Was zijn grootste mankement het overzicht maar.quote:Op zondag 11 april 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk matig in alles behalve zijn snelheid.
klopt, als een trainer hem beter kan maken heb je wel goud in handenquote:Op zondag 11 april 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk matig in alles behalve zijn snelheid.
Hooguit als zijn nieuwe haarkleur.quote:Op zondag 11 april 2021 13:27 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt, als een trainer hem beter kan maken heb je wel goud in handen
Ik zie het er niet in Paul, zou hem meteen verkopen bij een goed bod.quote:Op zondag 11 april 2021 13:27 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt, als een trainer hem beter kan maken heb je wel goud in handen
Doen ze vast wel, maar volgens mij wordt er nooit op hem gebodenquote:Op zondag 11 april 2021 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het er niet in Paul, zou hem meteen verkopen bij een goed bod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |