Mooi en dan hoeven ze ook niet aan te kloppen voor zorg als ze corona krijgenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is de keuze. Als mensen geen AZ in hun lichaam willen, dan zullen ze moeten wachten.
Niet door Hugo. Die weigering was voor dat het in Nederland kwam. Toen bekend werd dat het minder bescherming geeft dan moderna en pfizer. De bijwerkingen heeft het niet beter gemaakt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:44 schreef MoreDakka het volgende:
Het is om moedeloos van te worden. Een prima vaccin dat uitstekend zijn werk doet en ook goedkoper is dan de concurrenten wordt door een paar blunders van Hugo en zijn collega's ineens 'troep' in de ogen van bepaalde wappies, die die onzin dan ook nog verder gaan verspreiden ook
Nee, je bent een **** omdat je kritisch zijn verwart met een prima vaccin 'troep' noemen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wat zo jammer is van dit alles? Er zijn mensen voor wie hun wereldbeeld de enige juiste is, en iedereen die daar van afwijkt is een wappie. Er is een gigantische twedeling in de maatschappij aan het onstaan, omdat mensen gewoon niet lijken te begrijpen dat je best kritisch mag zijn naar hoe alles wordt aangepakt en hoe vaccins werken. Nee, je bent meteen een wappie. Om moedeloos van te worden, er zijn zeer terechte twijfels van heel veel mensen. En van al die mensen is niemand een wappie, want wappies maken zich hier helemaal niet druk om.
Ik vrees nog steeds politieke motivatie vanuit Duitsland om het eigen vaccin als beter te laten bestempelen. Maar dat is een beetje complotdenken.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er ook andere vaccins op de markt zijn. Het is puur door de schaarste in Europa dat we die domme AZ moeten nemen.
In essentie is het doel niet op individuele basis beschermen maar zorgen dat je genoeg immuniteit krijgt zodat het virus uitdooft, mooi meegenomen als die persoonlijk bescherming hoog is, maar dat is geen doel.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet door Hugo. Die weigering was voor dat het in Nederland kwam. Toen bekend werd dat het minder bescherming geeft dan moderna en pfizer. De bijwerkingen heeft het niet beter gemaakt.
Dat hoeft niet maar mogen ze wel en zullen ze ook doen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooi en dan hoeven ze ook niet aan te kloppen voor zorg als ze corona krijgen
Erg mooi. Tijd om de kroegen te openen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:46 schreef Socios het volgende:
Prima cijfers weer. [ afbeelding ]
@:Houtenbeen
@:Haags
@:Lenny_Leonard
Wat nou als ik zeg dat het me verder geen zak uit maakt en dat ik de eerste de beste prik aanneem die ik kan krijgen. Ga je me dan ook nog als wappie wegzetten, of valt dan op eens heel je beeld van mij uiteen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, je bent een wappie omdat je kritisch zijn verwart met een prima vaccin 'troep' noemen.
Als je vaxzevria troep noemt met een hoge kans op bijwerkingen waar je beter weken kan wachten op een andere, dan ben je alleen niet kritisch, dan ben je een wappie.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wat zo jammer is van dit alles? Er zijn mensen voor wie hun wereldbeeld de enige juiste is, en iedereen die daar van afwijkt is een wappie. Er is een gigantische twedeling in de maatschappij aan het onstaan, omdat mensen gewoon niet lijken te begrijpen dat je best kritisch mag zijn naar hoe alles wordt aangepakt en hoe vaccins werken. Nee, je bent meteen een wappie. Om moedeloos van te worden, er zijn zeer terechte twijfels van heel veel mensen. En van al die mensen is niemand een wappie, want wappies maken zich hier helemaal niet druk om.
Ook voor corona zaten winkeliers niet te wachten op poepende kinderen. Volgende keer aanbieden ervoor te betalenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:48 schreef Questular het volgende:
Heerlijk die corona regels. Even naar de stad om schoenen te halen voor mijn zoontje. Uiteraard moet hij naar de wc. In de winkels mag ook een 4 jarige niet gebruik maken van de wc. Dus op zoek naar een, uiteraard ranzig, openbaar toilet zodat hij daar kan poepenVoor de hele stad Maastricht zijn in de binnenstad volgens mij tussen de 4 en 6 wc's beschikbaar.
Ik beoordeel je op wat je hier schrijft. En dat is gevaarlijke onzin.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als ik zeg dat het me verder geen zak uit maakt en dat ik de eerste de beste prik aanneem die ik kan krijgen. Ga je me dan ook nog als wappie wegzetten, of valt dan op eens heel je beeld van mij uiteen?
Heb je een betere suggestie?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:51 schreef Momo het volgende:
Jongens, kunnen we stoppen met het uitmaken van mensen voor wappies?
Nee, want dat komt niet of nauwelijks in de media.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
[..]
Is Pfizer/Moderna nu ook troep?
Maar ik ben verantwoordelijk wat ik in mijn lijf stop. Neuken is voor soortbehoud, Toch willen we hier geen Handmaids tale toestanden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
In essentie is het doel niet op individuele basis beschermen maar zorgen dat je genoeg immuniteit krijgt zodat het virus uitdooft, mooi meegenomen als die persoonlijk bescherming hoog is, maar dat is geen doel.
Ik heb het niet over de mensen die straks willen wachten, ik heb het over de mensen die nu grote kans hebben op de IC te belanden, prima als je wel wachten, maar dan achter in de rij aansluiten, en we gaan open als de kwetsbare groep is gevaccineerd.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar ik ben verantwoordelijk wat ik in mijn lijf stop. Neuken is voor soortbehoud, Toch willen we hier geen Handmaids tale toestanden.
Jawel, maar dat was nogal vroeg:quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, want dat komt niet of nauwelijks in de media.
Waarom niet? Zou mij misschien wel bevallen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar ik ben verantwoordelijk wat ik in mijn lijf stop. Neuken is voor soortbehoud, Toch willen we hier geen Handmaids tale toestanden.
Maar ook kwetsbaren moet je respecteren als zij niet met AZ gevaccineerd willen worden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de mensen die straks willen wachten, ik heb het over de mensen die nu grote kans hebben op de IC te belanden, prima als je wel wachten, maar dan achter in de rij aansluiten, en we gaan open als de kwetsbare groep is gevaccineerd.
We zitten helaas niet in de luxe dat we kunnen wachten, of snap je dat soms niet?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar ook kwetsbaren moet je respecteren als zij niet met AZ gevaccineerd willen worden.
Nog 3 minutenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:56 schreef KP het volgende:
Wat een topcijfers. Als de kroegen nu nog niet open kunnen!
Recht om te kiezen staat bij mij hoger dan te moeten zwichten voor de massa.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
We zitten helaas niet in de luxe dat we kunnen wachten, of snap je dat soms niet?
Vertel dat aan al die mensen waarbij hun essentiële operatie moet worden uitgesteld.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Recht om te kiezen staat bij mij hoger dan te moeten zwichten voor de massa.
Laat maar, dat soort lui leven in een fantasiewereldje en hebben nul empathie met hoe het werkt in de echte wereld.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
We zitten helaas niet in de luxe dat we kunnen wachten, of snap je dat soms niet?
Dat is een keuze door de overheid gemaakt. Corona krijgt voorrang. Voor mij hoeft dat niet. Dat zeg ik al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vertel dat aan al die mensen waarbij hun essentiële operatie moet worden uitgesteld.
Nee, acute zorg krijgt voorrang over niet-acute zorg.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is een keuze door de overheid gemaakt. Corona krijgt voorrang. Voor mij hoeft dat niet. Dat zeg ik al vanaf het begin.
Dat worden geen versoepelingenquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:00 schreef raptorix het volgende:
Eerder dan Yorick
#400 De Circus Hugo Editie
🏥🏥🏥 Ziekenhuizen 10 April 2021, bron LCPS
Nieuw: IC: 53 Ziekenhuizen: 304
Gister: IC: 45 Ziekenhuizen: 262
#tehoog 45x
Nee, dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:59 schreef potjecreme het volgende:
Ik snap ook niet waarom er niet geklaagd wordt op de overheid om linksom of rechtsom aan andere merken te komen. Ik snap dat gewoon niet.
En daar zou je wellicht kunnen kijken wat heeft zin en wat niet. Maar dat vinden we in het westen eng.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, acute zorg krijgt voorrang over niet-acute zorg.
Opnames blijven gewoon echt te hoog..hoogste aantal richting klinieken sinds begin Januari.quote:
Waarom zouden we daarover klagen als de aantallen BiontechPfizer al enorm opgeschroefd worden?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:59 schreef potjecreme het volgende:
Ik snap ook niet waarom er niet geklaagd wordt op de overheid om linksom of rechtsom aan andere merken te komen. Ik snap dat gewoon niet. Nee mensen die AZ niet willen belachelijk maken. bah
quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:46 schreef Socios het volgende:
Prima cijfers weer. [ afbeelding ]
@:Houtenbeen
@:Haags
@:Lenny_Leonard
Mensen denken ook, het dorre hout met zwaar onderliggend lijden is ingeënt we kunnen weer los. Huh? Word ik ook ziek? Het was toch maar een griepje?quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Opnames blijven gewoon echt te hoog..hoogste aantal richting klinieken sinds begin Januari.
Nee het vaccineren gaat gewoon veel te traag en met de verkeerde strategie.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Mensen denken ook, het dorre hout met zwaar onderliggend lijden is ingeënt we kunnen weer los. Huh? Word ik ook ziek? Het was toch maar een griepje?
Het lijkt wel ingezet te gaan worden voor allerlei dagelijkse zaken/uitjes.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:24 schreef zalkc het volgende:
[..]
Tja, voor een Lowlands vind ik het nog wel acceptabel, voor kroeg "In de bruine boterlap" niet.
AZ debacle werkt ook niet mee.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee het vaccineren gaat gewoon veel te traag en met de verkeerde strategie.
Nee men had gewoon de 10 weeks strategie van Pfizer moeten inzetten, dat werkt in de UK prima.quote:
Het vaccineren gaat langzamer dan verwacht.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het lijkt wel ingezet te gaan worden voor allerlei dagelijkse zaken/uitjes.
Ik kan er nog steeds niet bij, dat geld had ingezet worden op andere zaken. Daarnaast was dit vorig jaar zomer uberhaubt niet nodig. We konden gewoon naar de dierentuin, zwembed, yogales, keukenhof of school zonder een test bij het minste of geringste.
We willen allemaal zo snel mogelijk terug naar een normaal leven en vaccineren lijkt die weg daar naar toe om zo snel mogelijk de maatregelen terug te schroeven.
Het is nu net alsof we weer een extra overbodige tussenstap gaan creeren tussen nu en afbouw.
We hebben nog een hoop dor hout te gaan in groep 60-75.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Mensen denken ook, het dorre hout met zwaar onderliggend lijden is ingeënt we kunnen weer los. Huh? Word ik ook ziek? Het was toch maar een griepje?
Hoezo, we zijn vierde van Europa! van onderenquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:11 schreef raptorix het volgende:
Dit debacle is gewoon weer een mooi excuus om het bedroevende tempo goed te praten.quote:
Afspraken lopen te traag, lijkt nu eindelijk een beetje schot in te zitten.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoezo, we zijn vierde van Europa! van onderen
Hopelijk met zelf online registreren dat er nu wat vaart in komt.
Niet alleen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ja meest belangrijke zijn natuurlijk de EU idioten die korting dachten te krijgen, gaat helemaal nergens over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |