Zonder _quote:Op woensdag 21 april 2021 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh dat is niet zijn username.
Jammer dan.
Ach ik heb slechter gezien hoorquote:Op woensdag 21 april 2021 20:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Yo Oriente, ja lijkt me prima. Ongelukkige eigen goal, maar verder heb ik me wel vermaakt.
Hoe kan ik op de hoogte blijven van wanneer er gehaxt wordt? Behalve reclames VI. Of is dat t enige Hax-moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed ingetiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op woensdag 21 april 2021 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ik heb slechter gezien hoorEn een eigen goaltje daar kijken we niet van op, er is een user die dat ongeveer elke sessie weet te flikken
Had ook nog twee fragmenten van je
Goede reddingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed ingetiktHAHA ik voel me vereerd dat ik zelfs in clips ben opgenomen. Volgende keer weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
@GGMM hou hem in de gaten.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
HAHA ik voel me vereerd dat ik zelfs in clips ben opgenomen. Volgende keer weer!
Doe niet zo verslaafdquote:
User @Coco is even aan het rebooten.quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:25 schreef Scrummie het volgende:
Waar we wachten op de gifjes van @:Coco
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=FV8xmw87LEUquote:
Mimimimimimiquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb geen zin in dat constante gejank vanavond. Tot de volgende keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V @Coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |