That's what she saidquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:16 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik was niet traag, er gebeurde gewoon niets na "invoeren".
Niet onmogelijk, maar who cares about her feelings?quote:
Gaat het weer over motorboaten?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet onmogelijk, maar who cares about her feelings?.
Zou het op @Senn88 haar lijstje van ondoordachte dingen doen staan?quote:
Dan is het niet meer ondoordachtquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou het op @:senn88 haar lijstje van ondoordachte dingen doen staan?
Precies. Leuke manier om het weekend te beginnen.quote:
Waar kan ik me aanmelden?quote:
Dat kan enkel als je al door de ballotage bentquote:
Ohw, dan wordt het toch weer een weekend alleenquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan enkel als je al door de ballotage bent
Nee zeker niet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou het op @:senn88 haar lijstje van ondoordachte dingen doen staan?
Mij niet bellen danquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd meer van, hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en meer kans op leuke vrouwen).
Jammer. Hoeveel drank heb je al op?quote:
quote:
Ik overweeg de bacardi te pakken. Maar de dagen waarop ik een home allone lockdown party lopen vaak uit op vreemde postsquote:
Bacardi is goed.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik overweeg de bacardi te pakken. Maar de dagen waarop ik een home allone lockdown party lopen vaak uit op vreemde posts
Alleen posten is maar matig. Verder heeft iedereen hier een levenquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bacardi is goed.
Ik pak er ook één en ga je post history nauwlettend volgen vanaf nu.
Je mag best appen hoor al weet je dat het dan binnen no time over tetten gaat.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alleen posten is maar matig. Verder heeft iedereen hier een leven
Ik was je al voorquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag best appen hoor al weet je dat het dan binnen no time over tetten gaat.
Tetten it isquote:
Tet's the way you like it!quote:
Ik wel dan?quote:
Tja, ik hou ervan. En dat heb ik omarmt. Ik ga het niet ontkennen of er tegen vechten.quote:
Wat is er met je gebeurd.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, ik hou ervan. En dat heb ik omarmt. Ik ga het niet ontkennen of er tegen vechten.
Bacardi gebeurtquote:
Covid-19 Decolleté Deficientiequote:
Checkquote:
Goed bezig jij.quote:
Ohquote:
Een gentleman natuurlijk.quote:
quote:
Bruine is wel mee te mixen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:18 schreef gcjoel het volgende:
Bacardi
Maar toch bedankt voor de gezelligheid
Drink ik ook, ben niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bruine is wel mee te mixen.
Liever gewoon een biertje.
Nadeel van vooral thuiszitten. "Dure" drankjes zijn lang zo duur niet als je ze niet in de kroeg afrekent, dus ruimte voor kwaliteit.quote:
Voor mixen gebruik je toch gewoon dat cheapass spul van onder uit het schap?quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bruine is wel mee te mixen.
Liever gewoon een biertje.
Nare nasmaak.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor mixen gebruik je toch gewoon dat cheapass spul van onder uit het schap?
Goede single malt Scotchquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadeel van vooral thuiszitten. "Dure" drankjes zijn lang zo duur niet als je ze niet in de kroeg afrekent, dus ruimte voor kwaliteit.![]()
Ik ben toch geen puber met zaterdagbaantje meer, ik verdien beterquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Meer drinken, dan boeit de nasmaak niet meer
Er staat ergens sterke drank, maar het is eigenlijk altijd bier. Soms "lollig", soms slobberpils.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:35 schreef gcjoel het volgende:
Ik maak thuis eigenlijk nooit mixen of cocktails.
Precies. Zelfs kronkelen onder een kater op de badkamervloer de volgende dag kan in stijlquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben toch geen puber met zaterdagbaantje meer, ik verdien beter
In een fancy loungeoutfit ipv een mottig slaapshirt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Zelfs kronkelen onder een kater op de badkamervloer de volgende dag kan in stijl
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In een fancy loungeoutfit ipv een mottig slaapshirt.
Als je er ruimte voor hebt om ze te bewaren kun je ze beter een paar maanden laten liggen. Op dit moment zoeken niet heel veel mensen naar winterbandenquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:52 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes. Ik ga straks een poging doen mijn winterbanden te verkopen op internet.
Best leuk om eens te doen als je uitgebreider aan het koken bent.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:35 schreef gcjoel het volgende:
Ik maak thuis eigenlijk nooit mixen of cocktails.
Multi tasken!quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best leuk om eens te doen als je uitgebreider aan het koken bent.
Oeh leuk!quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:57 schreef babylon het volgende:
Wij gaan eens kijken of het rustig is rond Giethoorn.
Geen Chinezen
Ah jammer. Giethoorn was echt leuk afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Toch niet![]()
Vrouw heeft klachten. Dus eerst test doen.
Ik dacht eerst aan een zwangerschapstestquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Toch niet![]()
Vrouw heeft klachten. Dus eerst test doen.
Rammelende eierstokken gespotquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan een zwangerschapstest
Als je stof in je maandverband vindt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:05 schreef gcjoel het volgende:
Hoe voelt dat als ze rammelen?
Mijne zijn dood denk ik.
Oh nee dat nog nietquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je stof in je maandverband vindt.
We gaan er nog wel een keer heen. Mooie wandeling gevonden. En we gaan daar nog een keer kamperen en met de SUP de omgeving verkennenquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah jammer. Giethoorn was echt leuk afgelopen jaar.![]()
Dat is echt een plek waar ik anders nooit zou zijn geweest
Die van mij rammelen alleen bij babydieren niet bij mensenbabysquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:05 schreef gcjoel het volgende:
Hoe voelt dat als ze rammelen?
Mijne zijn dood denk ik.
Oh ja dan wel inderdaadquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die van mij rammelen alleen bij babydieren niet bij mensenbabys
Ja erg he.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:06 schreef Senn88 het volgende:
Zin om naar kruidvat te gaan en dingen te kopen.
Snoepquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:06 schreef Senn88 het volgende:
Heatwijfquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Als ik toch opzoek zou zijn naar nutteloze maar stiekem leuke meuk verkies ik toch de Action.
Doe dan de klassieker, heetwijfquote:
Ja, nu vertik ik het ook. Al lappen heel veel winkels hier het aan hun laars hoor, als je voor de deur staat maken ze meteen een afspraak en kan je bijna meteen naar binnen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:41 schreef gcjoel het volgende:
Voor de action moet je een afspraak.
Teveel gedoe.
En dan alleen wondersponsjes kopen van 79 centquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:41 schreef gcjoel het volgende:
Voor de action moet je een afspraak.
Teveel gedoe.
En pindakaas kitkats.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan alleen wondersponsjes kopen van 79 cent
Laatst in de opruimbak van de ahquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze die nog hebben, met gods gratie.
Ik snap de winkeliers ook wel. Maar er zijn er ook al genoeg geweest die op die manier een BOA hebben binnengelaten en een boete van 4k hebben gekregenquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nu vertik ik het ook. Al lappen heel veel winkels hier het aan hun laars hoor, als je voor de deur staat maken ze meteen een afspraak en kan je bijna meteen naar binnen.
Goeie, moet ik zo ook nog even heenquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:06 schreef Senn88 het volgende:
Gewoon de tanden uit hun bek rammen, vieze NSBersquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap de winkeliers ook wel. Maar er zijn er ook al genoeg geweest die op die manier een BOA hebben binnengelaten en een boete van 4k hebben gekregen
Vriendje was er en kocht 1 pakjequote:Op zaterdag 10 april 2021 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon die hele pallet achter in de auto gemikt natuurlijk.
Dat krijg je als je je vriendjes uit de uitverkoopbak haaltquote:
Alsof je op deze leeftijd nog ongebruikte kan vindenquote:Op zaterdag 10 april 2021 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je vriendjes uit de uitverkoopbak haalt.
Ongebruikt niet, maar een tweedehands Lada wordt nooit een tweedehands Bentleyquote:Op zaterdag 10 april 2021 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof je op deze leeftijd nog ongebruikte kan vinden
Waar vind ik een 2de hands Bentley? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op zaterdag 10 april 2021 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ongebruikt niet, maar een tweedehands Lada wordt nooit een tweedehands Bentley.
Geen idee, ik ben meer een afgeragde rally-autoquote:Op zaterdag 10 april 2021 15:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waar vind ik een 2de hands Bentley? Ik vraag dit voor een vriendin
Dan koop je het voor mij.quote:
5e hands ook goed? Je mag er waarschijnlijk niet de binnenstad mee in vanwege emissies.quote:Op zaterdag 10 april 2021 15:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waar vind ik een 2de hands Bentley? Ik vraag dit voor een vriendin
Hier in het oosten zijn we niet zo kinderachtigquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
5e hands ook goed? Je mag er waarschijnlijk niet de binnenstad mee in vanwege emissies.
I knowquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier in het oosten zijn we niet zo kinderachtig
Leuk! Plaatjes?quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:14 schreef Senn88 het volgende:
Zow weer kleren besteld. Moet mezelf weer beetje opfleuren
Ondergoed of lingerie? Eigenlijk moet jij ff je 06 dmen dan kan ik pic sturen ook moestuin vooruitgang enzquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk! Plaatjes?
Ik zag dat het glamourweekend is dus vond ook dat ik iets moet bestellen.
Weet niet wat![]()
Heb de laatste tijd wel te vaak ondergoed gekocht waarvan ik de helft nu helemaal niet draag
DM gestuurd.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ondergoed of lingerie? Eigenlijk moet jij ff je 06 dmen dan kan ik pic sturen ook moestuin vooruitgang enz
Ja lingerie inderdaad.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ondergoed of lingerie? Eigenlijk moet jij ff je 06 dmen dan kan ik pic sturen ook moestuin vooruitgang enz
Maar dan heb je een goed excuus. Want dat draag je niet alledaagsquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja lingerie inderdaad.
Ik dm wel even
Dat is waar, ik ga het ook wel nog dragen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar dan heb je een goed excuus. Want dat draag je niet alledaags
Gewoon wat extra gelegenheden bedenken.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ga het ook wel nog dragen inderdaad.
Ja dat lukt ook welquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon wat extra gelegenheden bedenken.
Vast geen probleem met die open relatie. Drie mannen erbij en gelegenheden genoeg.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon wat extra gelegenheden bedenken.
Snel het door HW gekochte setje showen dan.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast geen probleem met die open relatie. Drie mannen erbij en gelegenheden genoeg.
Bij de Action gekocht?quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel het door HW gekochte setje showen dan.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja lingerie inderdaad.
Ik dm wel even
Precies, de gap tussen vraag en aanbod.quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor gcjoel toch niet![]()
Die loopt vast in Aubade en Simone Perele rond.
Ik ging kijken en er sprong allemaal zooi in mijn mandje.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk! Plaatjes?
Ik zag dat het glamourweekend is dus vond ook dat ik iets moet bestellen.
Weet niet wat![]()
Heb de laatste tijd wel te vaak ondergoed gekocht waarvan ik de helft nu helemaal niet draag
Ja luxe poes. Ik ben het.quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor gcjoel toch niet![]()
Die loopt vast in Aubade en Simone Perele rond.
Met wat dan? Heb ik ook iets nodig?quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging kijken en er sprong allemaal zooi in mijn mandje.
Nodig niet.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:17 schreef gcjoel het volgende:
M
[..]
Met wat dan? Heb ik ook iets nodig?
En de terrasjesquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Jurkjes zijn altijd goed.![]()
Tijd dat het weer meewerkt.
Ik heb het even opgezocht en er zijn wel erg veel mensenquote:
Nachtmerries krijg ik er vanquote:Op zondag 11 april 2021 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en er zijn wel erg veel mensen
Werkmenschenquote:Op zondag 11 april 2021 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had alleen gister vrij, vandaag alweer 'n dagje gewerkt
Ik weet het, hou op met me!quote:Op zondag 11 april 2021 22:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog even geduld![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)toch-uitgesteld.html
Ja precies, want de 'ziekenhuizen' geven al aan 1 week is te kort.quote:Op maandag 12 april 2021 08:46 schreef babylon het volgende:
Wat ik vooral kut vind, is dat gisteren in het 18:00 nieuws meteen al werd gezegd: 28 april gaan ze open.
Daar geef je mij weer meer hoop mee, kappen nou.
Ze blijven dicht tot minstens 28 april. En de avondklok ook.
Dat ondertussen iedereen bij elkaar blijft slapen en de parken bij een sprankje zon weer vol zitten, negeren we maar even.
Dat klinkt hoopvol ja.quote:Op maandag 12 april 2021 08:53 schreef gcjoel het volgende:
Maar de eerste Janssen zijn binnen, dus even beetje opschieten met prikken daarmee. Gaat dubbel zo snel
Ik wil ook.quote:Op maandag 12 april 2021 08:54 schreef babylon het volgende:
Als ze nou eens even afspraken maken mag openstellen voor iedereen t/m 19711987. Dan ontstaat er misschien een wachtrij ivm tekort aan vaccins, maar liever een wachtrij dan vaccins weg moeten gooien.
Mja ik ook. Maar als je ziet dat er voornamelijk mensen van 50+ in het ziekenhuis liggen. Prik die zsm en het probleem is voorbij.quote:
Krijg net bericht dat eentje van ons offshore-team van 35 in het ziekenhuis in India is opgenomen met COVID. Kerngezond. En met de nieuwe mutaties zullen ook steeds vaker jongeren worden getroffen.quote:Op maandag 12 april 2021 08:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Mja ik ook. Maar als je ziet dat er voornamelijk mensen van 50+ in het ziekenhuis liggen. Prik die zsm en het probleem is voorbij.
Anekdotisch bewijs. Ik ben om!quote:Op maandag 12 april 2021 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Krijg net bericht dat eentje van ons offshore-team van 35 in het ziekenhuis in India is opgenomen met COVID. Kerngezond. En met de nieuwe mutaties zullen ook steeds vaker jongeren worden getroffen.
En de burgemeesters gaan nu weer miepen dat het allemaal niet meer te handhaven is. Goed voor het draagvlak.quote:Op maandag 12 april 2021 08:46 schreef babylon het volgende:
Wat ik vooral kut vind, is dat gisteren in het 18:00 nieuws meteen al werd gezegd: 28 april gaan ze open.
Daar geef je mij weer meer hoop mee, kappen nou.
Ze blijven dicht tot minstens 28 april. En de avondklok ook.
Dat ondertussen iedereen bij elkaar blijft slapen en de parken bij een sprankje zon weer vol zitten, negeren we maar even.
Misschien dat de P1 mutatie wel voor wat meer draagvlak gaat zorgen als jongeren ook massaal ziek worden.quote:Op maandag 12 april 2021 09:06 schreef babylon het volgende:
[..]
Anekdotisch bewijs. Ik ben om!
/sarcasm
Mwah ik denk wel dat die gelijk hebben ook. Reed laatst door Tilburg met m'n vriend toen het zulk mooi weer was, Spoorpark hutje mutje vol, leek wel 'n festival. Aan de piushaven zat men bil aan bil aan het water. Bij mooi weer, blijven heel veel mensen echt niet meer binnen hoor, drank uit de supermarkt en gaan dan kun je beter de buitenruimtes openstellen die de drukte spreiden en die beter gereguleerd kunnen worden.quote:Op maandag 12 april 2021 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
En de burgemeesters gaan nu weer miepen dat het allemaal niet meer te handhaven is. Goed voor het draagvlak.
Gewoon met scherp schieten. Opgelost.quote:Op maandag 12 april 2021 09:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwah ik denk wel dat die gelijk hebben ook. Reed laatst door Tilburg met m'n vriend toen het zulk mooi weer was, Spoorpark hutje mutje vol, leek wel 'n festival. Aan de piushaven zat men bil aan bil aan het water. Bij mooi weer, blijven heel veel mensen echt niet meer binnen hoor, drank uit de supermarkt en gaan dan kun je beter de buitenruimtes openstellen die de drukte spreiden en die beter gereguleerd kunnen worden.
Voor altijd in het regimequote:Op maandag 12 april 2021 09:25 schreef gcjoel het volgende:
Alsof er nog draagvlak is.![]()
Ik denk serieus dat een versoepeling zoals terrassen open een kleine invloed heeft op de besmettingen maar wel helpt bij het draagvlak weer vergroten. Zodra we het gevoel krijgen dat we weer op weg naar heropening van de samenleving zijn krijg je net dat laatste beetje doorzettingsvermogen.
Er is onvoldoende capaciteit om dat te kunnen gaan handhaven straks met mooi weer. En dat laatste betwijfel ik, de to go stands rijzen de pan uit, de mensen die erop uit willen, gaan nu ook al. Staan ze lekker hutje mutje om 'n to go stand wat te eten en drinken.quote:Op maandag 12 april 2021 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon met scherp schieten. Opgelost.
Als je de terrassen open doet gaan veel meer mensen weer een dagje stad doen en wordt het alleen maar nog drukker. Het gaat niet zorgen voor spreiding, het gaat zorgen voor nog meer concentratie.
Krijg je weer van die feestjes zoals de laatste dag dat de terrassen open waren en niemand zich aan de regels hield.quote:Op maandag 12 april 2021 09:25 schreef gcjoel het volgende:
Alsof er nog draagvlak is.![]()
Ik denk serieus dat een versoepeling zoals terrassen open een kleine invloed heeft op de besmettingen maar wel helpt bij het draagvlak weer vergroten. Zodra we het gevoel krijgen dat we weer op weg naar heropening van de samenleving zijn krijg je net dat laatste beetje doorzettingsvermogen.
Die zijn er nu al in het park.quote:Op maandag 12 april 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je weer van die feestjes zoals de laatste dag dat de terrassen open waren en niemand zich aan de regels hield.
De terrassen niet open doen gaat er niet voor zorgen dat mensen elkaar niet opzoeken.quote:Op maandag 12 april 2021 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon met scherp schieten. Opgelost.
Als je de terrassen open doet gaan veel meer mensen weer een dagje stad doen en wordt het alleen maar nog drukker. Het gaat niet zorgen voor spreiding, het gaat zorgen voor nog meer concentratie.
Hier in de parken viel het echt reuze mee; iedereen hield wel afstand. Het was niet zoals het Vondelpark waar een festival bezig was.quote:Op maandag 12 april 2021 09:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die zijn er nu al in het park.
Maar is wel een andere situatie, horeca die bijna dicht gaat roept natuurlijk ook om een feestje. Dat was toen gewoon dom gepland. Nu of nooit!!!!!
Ik kom verder zelf niet in de parken, maar hier waren wel ook feestjes geweest helaas.quote:Op maandag 12 april 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de parken viel het echt reuze mee; iedereen hield wel afstand. Het was niet zoals het Vondelpark waar een festival bezig was.
Maar ik ben er ook wel beetje klaar mee en wil wat gaan doen. Gelukkig kan ik nog met Cali op de bank zitten in het weekend.
Nee hoor zon❤️quote:Op maandag 12 april 2021 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig is het nu weer aan het sneeuwen.
Dat hadden we hier eerst wel, maar die was opeens weg. Denk naar jou toe gegaan.quote:
Computer says noquote:Op maandag 12 april 2021 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hadden we hier eerst wel, maar die was opeens weg. Denk naar jou toe gegaan.
Met Koningsdag is er een online pubquiz. We willen eigenlijk met een team van 4 personen meedoen. Maar met avondklok moet ik alweer bij iemand blijven slapen en mag je eigenlijk al niet met 4 personen bij elkaar zitten. Eens benieuwd of het doorgaat of dat ze dat ook weer af moeten blazen.quote:Op maandag 12 april 2021 09:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kom verder zelf niet in de parken, maar hier waren wel ook feestjes geweest helaas.
Maar goed, als terras niet open gaat vind ik dat jammer. Maar het veranderd voor mij verder niet veel.
Ga dan niet ineens rellen of feestjes geven
Okquote:
quote:Op maandag 12 april 2021 10:34 schreef Barbusse het volgende:
Of iemands dochter onteren, is ook al wel een tijdje geleden.
quote:Op maandag 12 april 2021 10:34 schreef Barbusse het volgende:
Of iemands dochter onteren, is ook al wel een tijdje geleden.
quote:
quote:
Ik ben een zonnetjequote:Op maandag 12 april 2021 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hadden we hier eerst wel, maar die was opeens weg. Denk naar jou toe gegaan.
Bovendien zit ik niet op een terrasje maar ben ik aan het *argh* *gulp* werkquote:
Werkleefquote:Op maandag 12 april 2021 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bovendien zit ik niet op een terrasje maar ben ik aan het *argh* *gulp* werk
Jawel, veel beestjes gezienquote:Op maandag 12 april 2021 10:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje laat he?!
Maar was al aan het werk.
Goed weekend gehad?
Dealen met een collega die op de vraag "wil je optie A of wil je optie B?" reageert met "Ja". Echt... Gooi jezelf toch weg manquote:
quote:Op maandag 12 april 2021 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dealen met een collega die op de vraag "wil je optie A of wil je optie B?" reageert met "Ja". Echt... Gooi jezelf toch weg man
Ja maar deze keer is alles anders.quote:Op maandag 12 april 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je weer van die feestjes zoals de laatste dag dat de terrassen open waren en niemand zich aan de regels hield.
quote:Op maandag 12 april 2021 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dealen met een collega die op de vraag "wil je optie A of wil je optie B?" reageert met "Ja". Echt... Gooi jezelf toch weg man
Normaal gesproken ben ik redelijk easy going, als iets niet duidelijk is leg ik dingen graag uit etc. Maar dit soort shit trek ik altijd erg slechtquote:Op maandag 12 april 2021 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik zeggen: ok!
en dan niks doen.
Waar was je geweest?quote:Op maandag 12 april 2021 10:56 schreef babylon het volgende:
[..]
Jawel, veel beestjes gezien(een valk, meerdere ooievaars, lading hazen en eenden, hertjes)
Hoe dommer ik de collega al vind hoe korter mijn lontjequote:Op maandag 12 april 2021 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik redelijk easy going, als iets niet duidelijk is leg ik dingen graag uit etc. Maar dit soort shit trek ik altijd erg slecht
Ziet er tof uitquote:Op maandag 12 april 2021 11:09 schreef babylon het volgende:
[..]
https://achterhoek.nl/Rondje-Heelweg
Was het ook.quote:
2 uur?quote:Op maandag 12 april 2021 11:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Was het ook.
Wel een teleurstellend eind. Toen we begonnen liep er een verkeersregelaar die ons er op wees dat we dan na de wandeling een warme wafel met aardbeien konden eten. Daar keken we dus enorm naar uit. Bleek dat dus de drive-tru van de Radstake te zijn, met DJ en lichten en een wachtrij van 2 uur
Toen thuis er zelf maar één gemaakt.
[ afbeelding ]
Ja, maar dan heb je wel een DJ op FM 99.0 die echt hele goede muziek draait....quote:Op maandag 12 april 2021 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
2 uur?
Zelf gemaakte zien er ook goed uit
Er is in Uden(?) ook een aardbeien drive tru waar het blijkbaar elke dag pokke druk is. Uren wachten....
Ja dat zal best.quote:Op maandag 12 april 2021 11:20 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je wel een DJ op FM 99.0 die echt hele goede muziek draait....
En hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 12 april 2021 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat zal best.
Ik las gisteren ook nog iets over een drive-tru op een kartbaan....
Maar vast allemaal in de randstad
Whooooo je bent bij de radstake geweestquote:Op maandag 12 april 2021 11:09 schreef babylon het volgende:
[..]
https://achterhoek.nl/Rondje-Heelweg
Goed hoor. Veel op de bank gezeten. Grey's Anatomy gekeken, gehaakt. Bij mn tante op bezoek geweest. Lekker rustig aanquote:
Grey's Anatomy gehaakt?quote:Op maandag 12 april 2021 11:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed hoor. Veel op de bank gezeten. Grey's Anatomy gekeken, gehaakt. Bij mn tante op bezoek geweest. Lekker rustig aan
Er staat GA gekeken, gehaakt, dus het is een opsomming van wat je met GA hebt gedaan. Ik hebt het gekeken en ook gehaakt.quote:
Okequote:Op maandag 12 april 2021 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staat GA gekeken, gehaakt, dus het is een opsomming van wat je met GA hebt gedaan. Ik hebt het gekeken en ook gehaakt.
En heb je in dat deken het logo van GA gehaakt?quote:Op maandag 12 april 2021 11:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke
Ik heb:
Grey's Anatomy gekeken
Gehaakt (een deken op precies te zijn)
Zo beter?
Nee. regenboogkleurtjesquote:Op maandag 12 april 2021 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En heb je in dat deken het logo van GA gehaakt?
Kalm an, en rap een beetienquote:Op maandag 12 april 2021 11:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed hoor. Veel op de bank gezeten. Grey's Anatomy gekeken, gehaakt. Bij mn tante op bezoek geweest. Lekker rustig aan
Dus dankzij jou zitten we nog langer in deze ellendequote:Op maandag 12 april 2021 12:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet welk dialect dit is
was wel te laat thuis voor de avondklok
Ha ha endequote:Op maandag 12 april 2021 12:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus dankzij jou zitten we nog langer in deze ellende
Ze heeft heel Nederland besmet, de meidquote:Op maandag 12 april 2021 12:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die is nu hier weer.quote:Op maandag 12 april 2021 12:19 schreef Barbusse het volgende:
De zon is hier nu trouwens ook weg. Even een van jullie hier de schuld geven.
Boefje!quote:Op maandag 12 april 2021 12:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet welk dialect dit is
was wel te laat thuis voor de avondklok
Ja is allemaal mijn schuld.quote:Op maandag 12 april 2021 12:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was om 2uur thuisquote:Op maandag 12 april 2021 12:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Boefje!
Wij waren netjes om 21:59 binnen de poort
Mijn vrouw kan nooit snel iets met prik weg drinken.quote:Op maandag 12 april 2021 12:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja is allemaal mijn schuld.
[..]
Was om 2uur thuis
Das timing
GEEF TERUGquote:
quote:Op maandag 12 april 2021 12:31 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn vrouw kan nooit snel iets met prik weg drinken.
Ik: het is 21:53, we moeten weg, want het is 6 minuten fietsen
Zij: ik ad dit halve flesje Corona wel even weg
[ afbeelding ]
Ok, das precies op tijd voor mijn lunchquote:
bvo'tjequote:Op maandag 12 april 2021 12:31 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn vrouw kan nooit snel iets met prik weg drinken.
Ik: het is 21:53, we moeten weg, want het is 6 minuten fietsen
Zij: ik ad dit halve flesje Corona wel even weg
[ afbeelding ]
Yup. Hard fietsen, snel drinken.quote:Op maandag 12 april 2021 12:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
bvo'tje
En anders een rietje. Maar het is gelukt blijkbaar
Nu heeft babs z'n vrouw de 'ronaquote:Op maandag 12 april 2021 12:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
bvo'tje
En anders een rietje. Maar het is gelukt blijkbaar
Jullie zien er zo crimineel uit?quote:Op maandag 12 april 2021 13:03 schreef babylon het volgende:
[..]
Yup. Hard fietsen, snel drinken.
We hebben in principe schijt aan de avondklok, maar niet aan de bekeuring. En ons kennende zijn wij nou juist diegene die wel een boete krijgen.
Ik las Barb en wilde al vragen of je in 3e persoon gaat pratenquote:
Ik denk het tegenovergestelde. En daardoor veel te nerveusquote:
Mijn lunchwandeling is geweest, dus ik heb de zon jouw kant op gestuurd nu.quote:Op maandag 12 april 2021 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, das precies op tijd voor mijn lunch
Abrigadoquote:Op maandag 12 april 2021 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn lunchwandeling is geweest, dus ik heb de zon jouw kant op gestuurd nu.
Nee johquote:Op maandag 12 april 2021 13:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jullie zien er zo crimineel uit?
[..]
Ik las Barb en wilde al vragen of je in 3e persoon gaat praten
Hier hetzelfde. De tijd loopt veel te traag vanmiddag.quote:
Ben gestoptquote:Op maandag 12 april 2021 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. De tijd loopt veel te traag vanmiddag.
Ik heb alles wat ik wilde doen al af, maar ik heb nog werktijd over.
Arme jijquote:Op maandag 12 april 2021 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben nog niet op de helft van mijn werkdagnog tot 22:00 uur :/
De hele week met de hele club in 'n resort rondhangen op Rhodos waar 't nu 'n graadje of 18-20 is, ik ben blij dat ik er niet bij zitquote:Op maandag 12 april 2021 16:09 schreef gcjoel het volgende:
Nog minder dan een uur!
Omg ik keek net naar die mensen die op vakantie mogen vandaag,
Een arme drommel had positief getest, dan baal je toch
Ik hoefde zelf ook niet.quote:Op maandag 12 april 2021 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
De hele week met de hele club in 'n resort rondhangen op Rhodos waar 't nu 'n graadje of 18-20 is, ik ben blij dat ik er niet bij zit
Zijn er genoeg die dat normaal ook doen. Want "we hebben all-inclusive waarom zou ik dan ergens voor betalen"quote:Op maandag 12 april 2021 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je moet er maar zin in hebben een hele dag op zo'n resort hangen en verder niks kunnen doen.
Ja dat doe ik elk weekend al.quote:Op maandag 12 april 2021 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je moet er maar zin in hebben een hele dag op zo'n resort hangen en verder niks kunnen doen.
18 met zon is imho toch net te koud om lekker in de zon tot in de avond te zitten of bijv aan 'n zwembad te liggen. Een resort zou al niks voor mij zijn maar dan ook nog met matig weer qua temperatuur,ik zou me kapot vervelenquote:Op maandag 12 april 2021 16:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hoefde zelf ook niet.
Maar als je ervan houdt, toch geweldig?
Hier is het maar 10 graden. Daar toch 18 met zon, 'uit' eten in het hotel, een bar met cocktails enzo.
Ik snap wel dat mensen graag wilden.
Dat je dan weer in het hotel eet, ok, maar je wil toch ook wel iets van de omgeving zien.quote:Op maandag 12 april 2021 16:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die dat normaal ook doen. Want "we hebben all-inclusive waarom zou ik dan ergens voor betalen"
Ja, dit inderdaad.quote:Op maandag 12 april 2021 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
18 met zon is imho toch net te koud om lekker in de zon tot in de avond te zitten of bijv aan 'n zwembad te liggen. Een resort zou al niks voor mij zijn maar dan ook nog met matig weer qua temperatuur,ik zou me kapot vervelen
Nee waarom? Strand, zeequote:Op maandag 12 april 2021 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je dan weer in het hotel eet, ok, maar je wil toch ook wel iets van de omgeving zien.
Zijn duizenden mensen die zo hun vakantie doorbrengenquote:Op maandag 12 april 2021 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je dan weer in het hotel eet, ok, maar je wil toch ook wel iets van de omgeving zien.
Strand en zee heb ik hier ook, daar hoef ik niet voor op vakantie. En waarschijnlijk zijn de stranden hier nog schoner ook.quote:Op maandag 12 april 2021 16:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee waarom? Strand, zee
ik word nogsteeds voor gek verklaard omdat ik "dingen wil zien" op vakantie
Dat ben ik al zowat een heel jaar.quote:Op maandag 12 april 2021 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En daarna ook nog thuis 10 dagen in quarantaine
Merk geen verschil.quote:Op maandag 12 april 2021 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En daarna ook nog thuis 10 dagen in quarantaine
vrijdag...quote:Op maandag 12 april 2021 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moest kijken wat voor dag het was
Wellicht is die 12 beter dan 23quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:36 schreef babylon het volgende:
Ik haat mijn been. Hij doet heel erg stom. 4 weken geleden nog rustig 23km lopen, nu kom ik niet verder dan 12~13km
Binnenkort bij de fysio naar laten kijken.
Yup. Dat moet eraf.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:36 schreef babylon het volgende:
Ik haat mijn been. Hij doet heel erg stom. 4 weken geleden nog rustig 23km lopen, nu kom ik niet verder dan 12~13km
Binnenkort bij de fysio naar laten kijken.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:10 schreef babylon het volgende:
[..]
Zeker niet, want het had al op 35 moeten zitten
Wordt lastig op 1 beenquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Oefenen voor de vierdaagse.
Gelukkig gaat die dit jaar niet door
Aha, dan maar trainen voor volgend jaar, kan je het rustiger aan doen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Oefenen voor de vierdaagse.
Gelukkig gaat die dit jaar niet door
Met een kunstbeen gaat het wellicht makkelijker, sowieso geen blaren aan die kant dan.quote:
Blaren op andere plekken waarschijnlijk. En volgens mij loop je niet zomaar weg op een kunstbeen. (zegt mn beperkte kennis door Grey's Anatomyquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met een kunstbeen gaat het wellicht makkelijker, sowieso geen blaren aan die kant dan.
We zitten vooral te kijken of we er in de buurt komen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aha, dan maar trainen voor volgend jaar, kan je het rustiger aan doen.
Atleten kunnen er zelf mee sprinten, dus...quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blaren op andere plekken waarschijnlijk. En volgens mij loop je niet zomaar weg op een kunstbeen. (zegt mn beperkte kennis door Grey's Anatomy![]()
)
Toch niet vanaf het eerste moment? Ik snap dat het kan, maar volgens mij moet je dat wel oefenen/trainen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Atleten kunnen er zelf mee sprinten, dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |