Hoofdpunten:quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:58 schreef XSbig het volgende:
Iemand die het interview van Hugo’tje in de Telegraaf in een spoilertje heeft?
Een openingsplan. Daar waren ze maanden terug al mee bezig toch?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:04 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Hoofdpunten:
- we kunnen niet sneller dan dat we op dit moment gaan. we zitten in de middenmoot etc.
- mensen zijn coronamoe en worden ongeduldig dus denken beter te weten hoe we moeten vaccineren
- meer aandacht voor mensen die lijden aan de maatregelen (lees: versoepelingen wanneer het kan)
- dinsdag komt een openingsplan, wanneer deze van start gaat hangt af van OMT-advies
- begin juli iedereen eerste prik, zomervakantie is in principe mogelijk
Niks nieuws dus.
Yup, maar nu willen ze ook iets doen met de vaccinatiegraad. Geloof dat ze in vijf of zes stappen wilden versoepelingen richting de zomer.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een openingsplan. Daar waren ze maanden terug al mee bezig toch?
Het is echt elke keer weer een herhaling van termen: openingsplan, routekaart etc en elke keer vraag je je na een week weer af wat daarmee toch is gebeurd
Er wordt altíjd naar anderen gewezen, de bewindslieden steken nooit de hand in eigen boezem bij corona-gerelateerde zaken. Dat levert bij mij en vele anderen frustraties opquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van het bashen van Hugo, maar in dit geval is het natuurlijk niet heel best als je op zo'n belerende toon zegt dat de pers er de hele tijd 1 juli van maakt, maar dat hij dat helemaal nooit heeft gezegd.
Het gaat me dan nog niet eens per se om de leugen, maar vooral de manier waarop hij naar de pers wijst, terwijl dat geheel ten onrechte bleek.
Goed verwoordquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van het bashen van Hugo, maar in dit geval is het natuurlijk niet heel best als je op zo'n belerende toon zegt dat de pers er de hele tijd 1 juli van maakt, maar dat hij dat helemaal nooit heeft gezegd.
Het gaat me dan nog niet eens per se om de leugen, maar vooral de manier waarop hij naar de pers wijst, terwijl dat geheel ten onrechte bleek.
Niet eens weten hoeveel er getest zijn. Faal.quote:
Niet kijken, gewoon niet kijken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:03 schreef potjecreme het volgende:
Opening NOS begint weer met ons bang te maken.
8 maart heeft hij het gezegd. En dat toontje is veelzeggend, want hij verliest zijn masker omdat hij weet dat ze gelijk hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij weet zelf ook wel dat we 1 juli niet gaan halen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
8 maart heeft hij het gezegd. En dat toontje is veelzeggend, want hij verliest zijn masker omdat hij weet dat ze gelijk hebben.
Je bang laten maken is een keuze.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:03 schreef potjecreme het volgende:
Opening NOS begint weer met ons bang te maken.
NeE HuGo moEt nIEt liEgeN.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Okay, nou dat heeft ie dus blijkbaar wel gedaan. En nu? Gaat het vaccineren nu wel sneller?
Het is ook heel vermoeiend als ieder woord die je zegt zo wordt uitvergroot. Het mag echt wel een tandje minder.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Komen er nog tussen de 100K en 120K bij dan waarschijnlijk komende twee dagen. Zit je op 300-320K straks.quote:
Nog geen 60% van het beoogde. Dramatisch. Q2 kun je zowat de prullenbak ingooien en al helemaal qua “1 juli iedere volwassene minimaal 1 prik..’quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komen er nog tussen de 100K en 120K bij dan waarschijnlijk komende twee dagen. Zit je op 300-320K straks.
Wederom teleurstellend.
Kan het RIVM niet zo enorm veel aan doen als uitvoerende partijen de data niet doorgevenquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:56 schreef Cynicio het volgende:
De vaccinatie-update van het RIVM staat eindelijk online na de technische storing
https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma
Ze zeggen eigenlijk: we weten het niet want we hebben geen volledige data. Daar gaan de percentages van doelgroepen gevaccineerd
Geen schoenen in beeld?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt goed er veranderd niks, voor 1 juli iedereen een prik
Hoho, iedereen die dat wil voor juli een prik.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt goed er veranderd niks, voor 1 juli iedereen een prik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |