Dat is ook het verneukeratieve van een leugenaar aan de top: dan zijn er talloze onderofficieren die het als een vrijbrief zien om ook wat slordiger met de waarheid om te gaan. Precies hetzelfde zag je onder Trump gebeuren.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Geen actieve herinnering zeker...
Hij moet niet liegen. Dat is het primaire puntquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die zin begint met "Als alle vaccins gezet worden zoals afgesproken"
Dat gaat dus al niet meer gebeuren. Nu zul je waarschijnlijk gaan roepen dat het niks uit zou moeten maken, maar het feit blijft dat het niet meer zo zal gaan als eerder was uitgedacht. Ze moeten nu opnieuw gaan bedenken hoe de strategie moet gaan worden.
Vooral ook op die belerende toon. "Jullie maken er 1 juli van, maar dat heb ik nooit gezegd!"quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij moet niet liegen. Dat is het primaire punt
Dat klopt, maar welke leugen bedoel je in deze?quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Onze inflexibiliteit in deze is echt killing. Want los van het hele AstraZeneca-verhaal was het sowieso al onwaarschijnlijk dat alles precies volgens planning zou kunnen verlopen, vanwege allerlei onzekere factoren m.b.t. leveringen, goedkeuringen van vaccins, etc. Het is dus belangrijk dat je niet lamgeslagen wordt van elke (kleine) wijziging. Veel andere landen lijken toch iets beter om te kunnen schakelen wat het vaccineren betreft.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die zin begint met "Als alle vaccins gezet worden zoals afgesproken"
Dat gaat dus al niet meer gebeuren. Nu zul je waarschijnlijk gaan roepen dat het niks uit zou moeten maken, maar het feit blijft dat het niet meer zo zal gaan als eerder was uitgedacht. Ze moeten nu opnieuw gaan bedenken hoe de strategie moet gaan worden.
De leugen dat hij 1 juli nooit genoemd zou hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat klopt, maar welke leugen bedoel je in deze?
Natuurlijk moet hij dat wél, hij is een politicus : liegen is dus zijn beroep.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
slip of the tongue, in plaats van "gezegd" had hij "bedoeld" moeten reageren.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
De leugen dat hij 1 juli nooit genoemd zou hebben.
Daarom ga ik ook niet meedoen aan die test-poppenkast. Als ik me gewoon goed voel is er geen enkele reden om me te laten testen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En nu niks.
We moeten gewoon accepteren dat er mensen besmet zullen blijven raken.
We zijn onderhand beland in een maatschappij waar je ziek bent totdat je het tegendeel hebt bewezen.
Zorgwekkend.
Dat is nooit 1 juli gezegd heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat klopt, maar welke leugen bedoel je in deze?
En vergeten.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij dat wél, hij is een politicus : liegen is dus zijn beroep.
Okay, nou dat heeft ie dus blijkbaar wel gedaan. En nu? Gaat het vaccineren nu wel sneller?quote:
Op oorlogspad?quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Okay, nou dat heeft ie dus blijkbaar wel gedaan. En nu? Gaat het vaccineren nu wel sneller?
Logisch als je drieëntwintig ritjes al een enorme logistieke operatie vindt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Onze inflexibiliteit in deze is echt killing. Want los van het hele AstraZeneca-verhaal was het sowieso al onwaarschijnlijk dat alles precies volgens planning zou kunnen verlopen, vanwege allerlei onzekere factoren m.b.t. leveringen, goedkeuringen van vaccins, etc. Het is dus belangrijk dat je niet lamgeslagen wordt van elke (kleine) wijziging. Veel andere landen lijken toch iets beter om te kunnen schakelen wat het vaccineren betreft.
Ik ben helemaal niet van het bashen van Hugo, maar in dit geval is het natuurlijk niet heel best als je op zo'n belerende toon zegt dat de pers er de hele tijd 1 juli van maakt, maar dat hij dat helemaal nooit heeft gezegd.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Okay, nou dat heeft ie dus blijkbaar wel gedaan. En nu? Gaat het vaccineren nu wel sneller?
De manier waarop hij dat communiceert werkt dit natuurlijk wel een beetje in de hand. De man reageert met een felheid van een doorgesnoven Tony Montana op een doodnormale vraag en dan is het wel wat sneu als precies datgene waar je zo op aanslaat niet blijkt te kloppen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:24 schreef zalkc het volgende:
Weet je wat, hang hem wat mij betreft maar lekker op als jullie dat willen. Het is altijd al een pedant ventje geweest. Maar als dit de norm is dan kun je nog wel even. Het heeft eigenlijk niks om het lijf en is min of meer een semantische discussie, er wordt geen prik meer of minder door gezet, en we zijn geen dag eerder of later uit deze situatie.
Hugo heeft inmiddels al z'n krediet verspeeld, waardoor elke fout 'm nu dubbelzwaar wordt aangerekend. Die man is flink over de houdbaarheidsdatum.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:24 schreef zalkc het volgende:
Weet je wat, hang hem wat mij betreft maar lekker op als jullie dat willen. Het is altijd al een pedant ventje geweest. Maar als dit de norm is dan kun je nog wel even. Het heeft eigenlijk niks om het lijf en is min of meer een semantische discussie, er wordt geen prik meer of minder door gezet, en we zijn geen dag eerder of later uit deze situatie.
dus je geeft nu zelf ook aan dat je een beetje overreageerd?quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hugo heeft inmiddels al z'n krediet verspeeld, waardoor elke fout 'm nu dubbelzwaar wordt aangerekend. Die man is flink over de houdbaarheidsdatum.
Nee, ik vind het terecht. Hugo moet eerst 100 dingen goed doen voordat-ie weer eens op coulance kan rekenen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:33 schreef zalkc het volgende:
[..]
dus je geeft nu zelf ook aan dat je een beetje overreageerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |