Goh.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat nu blijkt dat een test samenleving geen manier is om de boel weer open te gooien.
En je lekker ergeren aan het corona nieuws is ook leuk, nu hebben de media weer het "van vaccineren ga je dood" nieuws ontdekt dus kunnen we weer lekker gaan lezen over irrationele angsten van mensen voor vaccinsquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:18 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ook als je ze niet negeert, gelukkig
Niet zoveel last van momenteel.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En je lekker ergeren aan het corona nieuws is ook leuk, nu hebben de media weer het "van vaccineren ga je dood" nieuws ontdekt dus kunnen we weer lekker gaan lezen over irrationele angsten van mensen voor vaccins
En nu niks.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:23 schreef Mr.Sandman het volgende:
Je kunt nog 10x een test doen met een festival. Een paar keer zal niemand besmet raken.
Tof. En nu?
Een paar keer worden er wel mensen besmet.
Vervelend. En nu?
Dit dus, zeker wanneer straks een groot deel van de zwakkere gevaccineerd zijn. Zolang er geen super spreading evenementen meer zijn die de ziekenhuizen volk laat laat lopen is het positief. Die paar besmettingen gaan we altijd houden zolang corona er is (en waarschijnlijk voor altijd zal blijven)quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:23 schreef Mr.Sandman het volgende:
Je kunt nog 10x een test doen met een festival. Een paar keer zal niemand besmet raken.
Tof. En nu?
Een paar keer worden er wel mensen besmet.
Vervelend. En nu?
Denigrerend doen over mensen is gemakkelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:25 schreef Celestien het volgende:
[..]
Niet zoveel last van momenteel.
Heb wel even iets gehad van 'Zo... ik weet niet of ik wel AZ wil', maar tot de conclusie gekomen dat als het erop aan komt, ieder vaccin beter is dan geen vaccin. Bijwerkingen houd je altijd.
En mensen mogen bang zijn, of het nu irrationeel is of niet. Ben jij nergens bang voor, ooit? Laat ze in hun waarde. Het wordt niet beter als je ze naar beneden trapt.
Het is niet naar beneden trappen hoor, meer dat je al een jaar hoort dat je je aan de regels moeten houden want anders duurt het onnodig lang allemaal die lockdown. Nu is er een uitweg met vaccin en willen ze het niet vanwege zeer zeldzame bijwerkingen... terwijl je denk ik meer kans hebt om morgen van de trap te vallen en dood te zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:25 schreef Celestien het volgende:
[..]
Niet zoveel last van momenteel.
Heb wel even iets gehad van 'Zo... ik weet niet of ik wel AZ wil', maar tot de conclusie gekomen dat als het erop aan komt, ieder vaccin beter is dan geen vaccin. Bijwerkingen houd je altijd.
En mensen mogen bang zijn, of het nu irrationeel is of niet. Ben jij nergens bang voor, ooit? Laat ze in hun waarde. Het wordt niet beter als je ze naar beneden trapt.
'Ze'quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Het is niet naar beneden trappen hoor, meer dat je al een jaar hoort dat je je aan de regels moeten houden want anders duurt het onnodig lang allemaal die lockdown. Nu is er een uitweg met vaccin en willen ze het niet vanwege zeer zeldzame bijwerkingen... terwijl je denk ik meer kans hebt om morgen van de trap te vallen en dood te zijn.
Maar goed we zullen het zien, misschien dat Hugo een keer gelijk heeft als hij zegt dat er hierdoor geen significante vertragingen gaan ontstaan.
Ik denk niet dat er iets is waardoor je deze mensen van gedachten kan laten veranderen, al geef je een lijst van 10 kantjes van alledaagse dingen waar je meer risico loopt dan brengt dat nog niemand op andere gedachten. Vandaar ook irrationele angst.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Denigrerend doen over mensen is gemakkelijk.
Het is veel moeilijker om iets constructiefs te doen, zoeken, plaatsen.
Ik zag een post van speknek met een aantal graphics waarin de risico's heel mooi per groep waren uitgetekend. Zulke zaken zijn veel constructiever. Goede informatie kan iemand helpen om er anders tegenaan kijken.
Het is zelden zo dat als je iemand belachelijk maakt, deze ineens zegt "o, verrek, als je me op die manier belachelijk maakt, verander ik van gedachten. Je hebt gelijk"
Veel anti FvD berichtgeving. Niet mijn partij maar was redelijk verdacht tijdens de verkiezingen en een journalist moet ver buiten partijdigheid staanquote:
Nee "ze" in de zin van "AZ hoef ik niet want dat is eng".quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:34 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Ze'
Wie zijn ze? Iedereen die het niet snapt, behalve jij?
Idd, mooi gezegdquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Denigrerend doen over mensen is gemakkelijk.
Het is veel moeilijker om iets constructiefs te doen, zoeken, plaatsen.
Ik zag een post van speknek met een aantal graphics waarin de risico's heel mooi per groep waren uitgetekend. Zulke zaken zijn veel constructiever. Goede informatie kan iemand helpen om er anders tegenaan kijken.
Het is zelden zo dat als je iemand belachelijk maakt, deze ineens zegt "o, verrek, als je me op die manier belachelijk maakt, verander ik van gedachten. Je hebt gelijk"
Wat jammer voor je dat je zo'n eendimensionale kijk op mensen hebt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iets is waardoor je deze mensen van gedachten kan laten veranderen, al geef je een lijst van 10 kantjes van alledaagse dingen waar je meer risico loopt dan brengt dat nog niemand op andere gedachten. Vandaar ook irrationele angst.
Constructief hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee "ze" in de zin van "AZ hoef ik niet want dat is eng".
quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:19 schreef Oliver23 het volgende:
1 juli iedereen geprikt, daar denkt Hugo toch net iets anders over
Feiten helpen vaak meer dan meningen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iets is waardoor je deze mensen van gedachten kan laten veranderen, al geef je een lijst van 10 kantjes van alledaagse dingen waar je meer risico loopt dan brengt dat nog niemand op andere gedachten. Vandaar ook irrationele angst.
Dat komt omdat het enige dat je met die vergelijkingen bereikt is dat mensen gaan denken "Hmmm, misschien de volgende keer toch maar beter opletten als ik een hond aai/met bliksem buiten ben/de trap af loop/enz."quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Behalve jij en een paar anderen die wel verlicht zijn natuurlijk. De rest is hopeloos verloren. Ondanks al jullie goede bedoelingen enzo.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee vaccins weigeren is constructief.... daarmee komen we stappen verder zekerquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:39 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Constructief hoor.
Dus je draagt zelf ook graag bij aan de verdeling en onvrede.
Als dat zo was waren de mensen al overtuigd natuurlijk dat vaccineren met AZ gewoon door kon gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:40 schreef Celestien het volgende:
[..]
Feiten helpen vaak meer dan meningen.
Hoezo zou ik verlicht zijn? Kijk naar de feiten, zeer laag risico op bijwerkingen, EMA keurt het gebruik goed (nadelen wegen niet op tegen de voordelen), trombose experts snappen het stoppen niet, maar toch vaccineren we niet meer onder de 60... heeft weinig met mij te maken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Behalve jij en een paar anderen die wel verlicht zijn natuurlijk. De rest is hopeloos verloren. Ondanks al jullie goede bedoelingen enzo.
Die zin begint met "Als alle vaccins gezet worden zoals afgesproken"quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Geen actieve herinnering zeker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |