Nu nog koffie ?quote:
Op weekbasis? Dat is wel op dik 80 miljoen mensen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Woensdag haalde men hier in Duitsland eindelijk eens een respectabel aantal vaacinaties; 656.000.
Per dag.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op weekbasis? Dat is wel op dik 80 miljoen mensen natuurlijk.
Pfff op ad.nl ook al zo'n angstverhaal, zelfs zwangere vrouwen komen op de ic!!!quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:00 schreef leolinedance het volgende:
'Inkijkje op ic UMC Utrecht: levenslustige dertigers nu doodziek'
https://www.telegraaf.nl/(...)ertigers-nu-doodziek
Dit zal de vaccinatiebereidheid van dertigers vast omhoog doen schieten.
Je moet wel bang blijven he! Vooral AD heeft daar een handje van. Niet voor niets de krant van bang Nederland.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:25 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Pfff op ad.nl ook al zo'n angstverhaal, zelfs zwangere vrouwen komen op de ic!!!
Blijkbaar moeten we geloven dat de ziekenhuizen vol liggen met gezonde 30'ersDit gelooft toch niemand meer
Even op een bierviltjequote:Op vrijdag 9 april 2021 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Per dag![]()
Dat zijn wel lekkere aantallen dan
Er liggen momenteel 6 mensen van 30-34 op de IC en 19 van 35-39.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:25 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Pfff op ad.nl ook al zo'n angstverhaal, zelfs zwangere vrouwen komen op de ic!!!
Blijkbaar moeten we geloven dat de ziekenhuizen vol liggen met gezonde 30'ersDit gelooft toch niemand meer
Even voor de zekerheid: dit zijn uitsluitend de coronagevallen, toch?quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:30 schreef _serial_ het volgende:
Er liggen momenteel 6 mensen van 30-34 op de IC en 19 van 35-39.
Niet dat het niet erg is, maar vol is wel een beetje overdreven.
Zeg liever dat er 680 boven de 50 liggen, met de nadruk boven de 60
Onder de 50 zijn het er 86
Zeker.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: dit zijn uitsluitend de coronagevallen, toch?
Dat is inderdaad onzin, maar de constant hoge opnamecijfers doen mij vermoeden dat het virus gevaarlijker is d an de variant van vorig jaar.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:25 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
De britse variant, die is 24% besmettelijker, niet gevaarlijker.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onzin, maar de constant hoge opnamecijfers doen mij vermoeden dat het virus gevaarlijker is d an de variant van vorig jaar.
Niet gewoon besmettelijker dus meer aantallen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onzin, maar de constant hoge opnamecijfers doen mij vermoeden dat het virus gevaarlijker is d an de variant van vorig jaar.
We hebben nu een vrij sterkte antilobby.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik nou gek dat voorheen de voorspellingen die uitgelekt waren vaak wel klopten? Of was dat omdat het dan max 3 dagen van te voren was ofzo.
Of was het nu een andere bron?
BSO open, plus die proef-events.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We hebben nu een vrij sterkte antilobby.
Dus ik verwacht dat er geen versoepelingen komen tot 1 mei.
Maar dat is niet echt een antwoord op mijn vraag of bedoel je dat de antilobby zorgt dat het weer teruggedraaid wordt en die voorspellingen niet kloppen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We hebben nu een vrij sterkte antilobby.
Dus ik verwacht dat er geen versoepelingen komen tot 1 mei (hooguit avondklok en misschien bezoekersregeling)
proef-events zijn geen versoepeling wat mij betreft.quote:
Zal zoiets wel zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
proef-events zijn geen versoepeling wat mij betreft.
BSO open, ja misschien, maar ik denk eigenlijk ook pas na mei vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |