Oh, oke.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik denk ook niet dat ze voor 1 mei open gaan hoor (ivm koningsdag)
Begrijpelijk, is ook wel een andere afweging natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat het met de ouderen zo goed gaat. En de bereidheid groot is. Mijn moeder wijst al jaren de griepprik af, want ze is “toch fit en gezond en gaat van een griepje niet dood”
Maar voor deze prikken maakt ze zonder gedoe een uitzondering en is blij dat ze morgen kan gaan.
quote:
Maak AZ gewoon beschikbaar voor iedereen die wel wil. Van dit gedoe wordt niemand beter.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)ij-niet-nog-een-keer
Gaat top jongens!
Told yaquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:41 schreef _serial_ het volgende:
RIVM heeft geen volledig zicht meer op vaccinatiegraad kwetsbare groepen
Kon er ook nog wel bij.
Ik mag hopen dat de kinderen/familie/verzorgenden/instellingen scherp genoeg zijn om dit zelf een beetje te monitoren.
Nee gezelligheid IST verboten!!quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik denk ook niet dat ze voor 1 mei open gaan hoor (ivm koningsdag)
Misschien formuleerde ik het niet duidelijk, gewoon een beetje opletten of je oudere geliefde die prik wel krijgt, of meegaat in veegrondes. Tenzij ze niet willen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Told ya
En hoezo gaan individuen dit monitoren? Vaccinatiegraad bedoelen ze het aantal gevaccineerden in de populatie mee. Per regio of land
RIVM zit zelf in Code Zwartquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:41 schreef _serial_ het volgende:
RIVM heeft geen volledig zicht meer op vaccinatiegraad kwetsbare groepen
Kon er ook nog wel bij.
Ik mag hopen dat de kinderen/familie/verzorgenden/instellingen scherp genoeg zijn om dit zelf een beetje te monitoren.
Waarom wordt dit niet gewoon via DigiD geregistreerd? Makkelijker kan het toch niet, zou je zeggen....quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:00 schreef leolinedance het volgende:
'Inkijkje op ic UMC Utrecht: levenslustige dertigers nu doodziek'
https://www.telegraaf.nl/(...)ertigers-nu-doodziek
Dit zal de vaccinatiebereidheid van dertigers vast omhoog doen schieten.
Woensdag haalde men hier in Duitsland eindelijk eens een respectabel aantal vaacinaties; 656.000.quote:
Is dit nou echt, of gemonteerd?quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Sorry maar hier moet ik om lachen hoor![]()
Ja ok, maar daar kijkt het RIVM sowieso niet naarquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Misschien formuleerde ik het niet duidelijk, gewoon een beetje opletten of je oudere geliefde die prik wel krijgt, of meegaat in veegrondes. Tenzij ze niet willen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |