Dat wilde ik doen maar ik las dat ze het dan gewoon weer annuleren als je nog geen brief hebt gekregen. Dus ik wacht nu maar ff af.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Voor iedereen die ouders heeft uit 1951 of daarvoor
voor de volgende keer als er weer een virus isquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat moeten we in hemelsnaam met zo veel voorraad?
Meteen mijn mama geapptquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Voor iedereen die ouders heeft uit 1951 of daarvoor
Nee dat is niet zo, weet ik uit eigen kring, de vorige keer toen het andere jaartallen waren, die hadden ook nog geen brief. En hebben gewoon een prik gehad.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen maar ik las dat ze het dan gewoon weer annuleren als je nog geen brief hebt gekregen. Dus ik wacht nu maar ff af.
ik ook , ik had je vader kunne zijn als je moeder maar gewild hadquote:
Er liggen opvallend veel zwangere vrouwen op de IC.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
Terug van weggeweest, code zwart
Zonder twijfel: als het nog een paar weken zo door gaat, gaan we code zwart in
Diederik van Dijk, Medisch hoofd ic UMC Utrecht
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-goed~ad451fd5/
Alle lolligheid terzijde.. wel een dramatische start lijkt mij dat voor een kindquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Er liggen opvallend veel zwangere vrouwen op de IC.
Die hebben zich ook vol laten spuiten, maar niet met het vaccin.
even een TVPquote:
We weten natuurlijk wel hoe dit af gaat lopen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
NOS 18 uur journaal opende met dit nieuws.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
Daar ben ik ook bang voor... zondag weten we het.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We weten natuurlijk wel hoe dit af gaat lopen.
0 versoepelingen, verlenging lockdown en avondklok.
Laten we hopen dat de cijfers wel verder gaan dalen.
Is lobby tegen versoepeling. Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:13 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor... zondag weten we het.
Mijn moeder (1947) had ook nog geen brief, we een afspraak gemaakt vorige week voor morgen. Omdat ze nog geen brief had, toch nog even gebeld gisteren, maar dat is kennelijk echt geen probleem.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, weet ik uit eigen kring, de vorige keer toen het andere jaartallen waren, die hadden ook nog geen brief. En hebben gewoon een prik gehad.
Toch doet het mij goed dat heel veel ouders nu afspraken krijgen. Laten we hopen dat het vanaf nu alleen maar beter en vooral veel gaat, en dat we een goede strategie gaan zoeken voor AZ, want nu Janssen een dergelijke bijwerking hebt, kan je alleen maar hopen dat we daar niet hetzelfde pad op gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn moeder (1947) had ook nog geen brief, we een afspraak gemaakt vorige week voor morgen. Omdat ze nog geen brief had, toch nog even gebeld gisteren, maar dat is kennelijk echt geen probleem.
Nee.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:27 schreef asco het volgende:
Gaat het terras nog open op de 21e? Ff niet opgelet.
Ik ben erg blij dat het met de ouderen zo goed gaat. En de bereidheid groot is. Mijn moeder wijst al jaren de griepprik af, want ze is “toch fit en gezond en gaat van een griepje niet dood”quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Toch doet het mij goed dat heel veel ouders nu afspraken krijgen. Laten we hopen dat het vanaf nu alleen maar beter en vooral veel gaat, en dat we een goede strategie gaan zoeken voor AZ, want nu Janssen een dergelijke bijwerking hebt, kan je alleen maar hopen dat we daar niet hetzelfde pad op gaan.
Ja zelfde voor mijn moeder, die wil geen griepprik, maar voor de coronaprik wil ze toch wel graag gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat het met de ouderen zo goed gaat. En de bereidheid groot is. Mijn moeder wijst al jaren de griepprik af, want ze is “toch fit en gezond en gaat van een griepje niet dood”
Maar voor deze prikken maakt ze zonder gedoe een uitzondering en is blij dat ze morgen kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |