Ja, DM dat voortaan s.v.p. even. Staat toch vrij duidelijk in al mijn dagelijkse updateposts.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg, wil jij weleens even niet het spreekwoordelijke gras voor mijn spreekwoordelijke voeten wegmaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 december
Totaal: 41.116 (percentage positieve tests: 11,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 22,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 8 t/m maandag 14 december
Totaal: 58.065 (percentage positieve tests: 12,1%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 41,2%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 15 t/m maandag 21 december
Totaal: 79.328 (percentage positieve tests: 13,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 36,6%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 22 t/m maandag 28 december:
Totaal: 69.865 (percentage positieve tests: 13,0%)
Daling t.o.v. week ervóór: 11,9%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 29 t/m maandag 4 januari
Totaal: 57.738 (percentage positieve tests: 13,7%)
Daling t.o.v. week ervóór: 17,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 5 t/m maandag 11 januari:
Totaal: 50.999 (percentage positieve tests: 12,3%)
Daling t.o.v. week ervóór: 11,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 12 t/m maandag 18 januari:
Totaal: 39.562 (percentage positieve tests: 10,6%)
Daling t.o.v. week ervóór: 22,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 19 t/m maandag 25 januari:
totaal: 35.727 (percentage positieve tests: 11,1%)
Daling t.o.v. week ervóór: 9,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met maandag 1 februari:
totaal: 26.768 (percentage positieve tests: 11,5%)
Daling t.o.v. week ervóór: 19,5%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 2 t/m maandag 8 februari:
Totaal: 26.326 (percentage positieve tests: 10,9%)
Daling t.o.v. week ervóór: 7,8%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 9 t/m 15 maandag februari:
totaal: 24.115 (percentage positieve tests: 10,8%)
Daling t.o.v. week ervóór: 8,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 16 t/m 22 maandag februari:
totaal: 28.700 (percentage positieve tests: 9,7%)
Stijging t.o.v. week ervóór 19,0%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 22 februari tot en met maandag 1 maart:
totaal: 31.651 (percentage positieve tests: 8,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór 10,3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 2 t/m maandag 8 maart:
totaal: 31.457 (percentage positieve tests: 8,6%)
Daling t.o.v. week ervóór: 0,6%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 9 t/m maandag 15 maart:
totaal: 38.752 (percentage positieve tests: 7,8%)
Stijging t.o.v. week ervóór: 23,2%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 16 t/m maandag 22 maart:
totaal: 45.145 (percentage positieve tests: 8,1%)
Stijging t.o.v. week ervóór: 16,5%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 23 t/m maandag 29 maart:
Stijging t.o.v. week ervóór: 11,8% (percentage positieve tests: 8,6%)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 30 maart t/m maandag 5 april:
Daling t.o.v. week ervóór: 4,2 % (percentage positieve tests: 8,9%)
dinsdag: 5.828
woensdag: 7.633
donderdag: 7.827
vrijdag: 7.253
zaterdag: 7.628
zondag: 6.822
maandag: 5.320
totaal: 48.311
Besmettingcijfers dinsdag 6 t/m maandag 12 april:
Stijging t.o.v. week ervóór: 3,2% (percentage positieve tests: 9,6%)
dinsdag: 5.541
woensdag: 6.346
donderdag: 7.783
vrijdag: 7.635
zaterdag: 7.676
zondag: 8.218
maandag: 6.675
totaal: 49.874
Besmettingcijfers dinsdag 13 t/m maandag 19 april:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: + 1,5%
dinsdag: 6.685
woensdag: 5.386
donderdag:
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
maandag:
totaal: 42.248 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk wel positief dat er weer minder getest wordt. Levert lagere dagcijfers op en daar kijken politici naar.![]()
Heb toch het gevoel dat het "vaste wekelijkse patroon" van besmettingscijfers van een tijd geleden waarbij het voorspelbaar was welke weekdagen een stijging hadden en welke weekdagen een daling hadden steeds minder goed te zien is.Want normaal hebben woensdagen wel een stijging. Maar goed, dat hoeft niet per se nadelig te zijn natuurlijk.
Er valt iig steeds minder een peil op te trekken.
The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Het is één dag na de persco en de cijfers zijn gunstigerhopelijk blijven we dit wel doorzetten zodat het stappenplan straks wel doorgezet kan worden!
![]()
Oeps, gemist excusesquote:Op woensdag 14 april 2021 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, DM dat voortaan s.v.p. even. Staat toch vrij duidelijk in al mijn dagelijkse updateposts.A mind with a heart of it's own![]()
Zou het wellicht ook te maken kunnen hebben met het testen van basisschoolkinderen? Ik zou me voor kunnen stellen dat ouders daar na een aantal weken wat minder strikt in worden of liever hun kind mey een kuchje even een dag thuis laten dan weer door de teststraat.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Heb toch het gevoel dat het "vaste wekelijkse patroon" van besmettingscijfers van een tijd geleden waarbij het voorspelbaar was welke weekdagen een stijging hadden en welke weekdagen een daling hadden steeds minder goed te zien is.Want normaal hebben woensdagen wel een stijging. Maar goed, dat hoeft niet per se nadelig te zijn natuurlijk.
Er valt iig steeds minder een peil op te trekken.
A mind with a heart of it's own![]()
Natuurlijk, na 5 keer op rij negatief testen ga je bij een volgende verkoudheid niet voor de 6e keer heen.![]()
Ik hoor over storing GGD waardoor de cijfers niet volledig zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:19 schreef simonblue het volgende:
Nieuwe aantal besmettingen volgens https://rivm.useless.nl/total.php: 5503, dus vergelijkbaar met vorige week maandag en dinsdag en de dinsdag daarvoor.
Terwijl meestal het aantal besmettingen stijgt op woensdag t.o.v de dag ervoor is het nu een flinke daling!![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik hoor over storing GGD waardoor de cijfers niet volledig zijn.Tap tap tap![]()
Zo werkt het niet. Bij een besmetting in de klas wordt de hele klas geacht te gaan testen of 10 dagen in quarantaine te gaan. Vanuit de school willen ze graag de testresultaten weten en in de teststraat kom je de hele klas tegen op dag 5, veel sociale controle.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou het wellicht ook te maken kunnen hebben met het testen van basisschoolkinderen? Ik zou me voor kunnen stellen dat ouders daar na een aantal weken wat minder strikt in worden of liever hun kind mey een kuchje even een dag thuis laten dan weer door de teststraat.
Ik zoek het eerder in de Paasdagen, die kunnen prima voor een piekje gezorgd hebben.![]()
Prutsers zijn het.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik hoor over storing GGD waardoor de cijfers niet volledig zijn.
Benieuwd of de vaccinatiecijfers wel komen en kloppen.![]()
Instroom ziekenhuis wel lekker aan de lage kant, als dat toch eens naar 100 zou gaan komende week! #durftedromen![]()
Wat je geacht wordt te doen en wat er gebeurt zijn 2 verschillende dingen natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2021 15:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Bij een besmetting in de klas wordt de hele klas geacht te gaan testen of 10 dagen in quarantaine te gaan. Vanuit de school willen ze graag de testresultaten weten en in de teststraat kom je de hele klas tegen op dag 5, veel sociale controle.
Ik zoek het eerder in de Paasdagen, die kunnen prima voor een piekje gezorgd hebben.
Al denk ik wel dat ouders hun kinderen laten testen als er een besmetting is in de klas. Ik denk alleen dat ouders na verloop van tijd hun kind minder snel laten testen als die wakker wordt en niet helemaal lekker te pas is.
Maarngoed, ik heb geen kinderen dus ik kan er naast zitten
A mind with a heart of it's own![]()
Waar had je het gelezen? Zie er (nog) niks over in de media. Alleen Marino op Twitter meldde hetquote:Op woensdag 14 april 2021 15:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik hoor over storing GGD waardoor de cijfers niet volledig zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Waar had je het gelezen? Zie er (nog) niks over in de media. Alleen Marino op Twitter meldde het![]()
Als je op pletdecurve.nl kijkt zie je ook dat er van een aantal provincies geen updates zijn over 12 april. Lijkt e.e.a. toch te missen.![]()
Ik kan alleen uit eigen ervaring praten, en dan zit je misquote:Op woensdag 14 april 2021 16:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat je geacht wordt te doen en wat er gebeurt zijn 2 verschillende dingen natuurlijk
Al denk ik wel dat ouders hun kinderen laten testen als er een besmetting is in de klas. Ik denk alleen dat ouders na verloop van tijd hun kind minder snel laten testen als die wakker wordt en niet helemaal lekker te pas is.
Maarngoed, ik heb geen kinderen dus ik kan er naast zittenIk ken kinderen die al 8 keer zonder morren getest zijn.
Maar wat ik al zei, er is best veel sociale controle onder ouders en kinderen. Ik als ouder accepteer het niet als mensen de adviezen negeren haha.![]()
Tjah, zou ook wel heel raar zijn als dit getal klopt. Besmettingen liggen waarschijnlijk tussen de 8000 en 9000.![]()
Geen probleem.quote:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Bedoel je het sarcastisch of bedoel je dat het niet zou passen in de huidige trend?quote:
Betekent sowieso natuurlijk morgen en/of de dagen erna meer oude besmettingen bij de besmettingscijfers.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Niet positief maar ik noem het voor de volledigheid even: het percentage positieve tests is gestegen van 9,6 naar 9,7. Dat stijgt nu volgens mij al weken. Ik hoop dat we erg snel het spreekwoordelijke plafond bereiken.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Sarcastischquote:Op woensdag 14 april 2021 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je het sarcastisch of bedoel je dat het niet zou passen in de huidige trend?
Betekent sowieso natuurlijk morgen en/of de dagen erna meer oude besmettingen bij de besmettingscijfers.
Tap tap tap
Forum Opties Forumhop: Hop naar: