wil je dat ze zo de finale in gaat ?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee,belangrikj was dat zij deze dagen nog was
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan komt er een penis tevoorschijn. Nee dank je
wil ik ook wel wetenquote:
Nu kan het nog morgen moet ie rennen voor zijn vriendinquote:
Ze zijn letterlijk al 1,5 uur bezigquote:Op donderdag 8 april 2021 20:20 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou zeggen dat ze onderhand toch klaar moeten zijn
die schoenen ook van <Mikequote:Op donderdag 8 april 2021 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Tanden uit gedaan
zit nu aan de graties nootjes en Baco
Dat is nog niets, mijn vrouw is nog langer bezigquote:
Dat moet toch Nick zijn. Ligt al drie maanden opgebaard in het huis.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een trieste muziek. Wie gaan ze begraven
Welneequote:Op donderdag 8 april 2021 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat is Jill stevig geworden
Was ze al, nu nog meer. Wat Thomas verloren is is er bij haar bijgekomenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat is Jill stevig geworden
Missy zei familie/vrienden wel van finalistenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Zouden de familie/vrienden van de bewoners eigenlijk aanwezig zijn? Aangezien dat de afgelopen weken niet mocht
In ieder geval niet van de ex-bewonersquote:Op donderdag 8 april 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Zouden de familie/vrienden van de bewoners eigenlijk aanwezig zijn? Aangezien dat de afgelopen weken niet mocht
ik denk soef wel, dat is 1 gezin , dus dat mag welquote:Op donderdag 8 april 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Misschien getest en allemaal een aparte kamerquote:Op donderdag 8 april 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Verkeerde vrouw gekozen dan. De mijne nog geen 10 minuten.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is nog niets, mijn vrouw is nog langer bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |