Haha eigen parkeerplaats en berginkje inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:00 schreef Vanyel het volgende:
.
[..]
Met eigen parkeerplaats en berging?
Kan me niet voorstellen dat je dat voor zo weinig geld krijgt :p
Heb jij minder dan twee tepels ook nog?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:sigme ja
En aangezien ik van de ontbrekende onderdelen ben: @:molo NEE
Jij had het over drie.... en die heppiknie!quote:Op donderdag 8 april 2021 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij minder dan twee tepels ook nog?
Dat is voor eengezinswoningen. Tja en soms moet je wel. Wonen waar jij woont en dan werken in Utrecht is ook niet handigquote:Op donderdag 8 april 2021 20:14 schreef derLudolf het volgende:
In nog geen 631 jaar dat ik zoveel voor een flat ga betalen...
Ik welquote:Op donderdag 8 april 2021 20:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij had het over drie.... en die heppiknie!
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:20 schreef Myraela het volgende:
Molo, mag ik iets meer zoals jouw dochter zijn. Ik ben een volwassen, zelfstandige onafhankelijke vrouw die stiekem heel blij is dat haar vriend morgenochtend ook getest moet worden. Hoef ik niet alleen.#mietje
Ik had dat instorten eigenlijk al jaren geleden verwacht. Ik heb er weinig vertrouwen meer in.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:20 schreef Molo het volgende:
Ik zou me nu niet op de huizenmarkt begeven als ik de mogelijkheid had tot kiezen iig.
Instorten moet toch wel keer gebeuren met alle economische schade die er nu oploopt
Jouw Miepquote:Op donderdag 8 april 2021 20:22 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter kwam net voor de vierde keer naar beneden 'want ze is bijna vijf dus ze hoeft écht niet meer te slapen'.
Is toch ook gebeurd na de kredietcrisis? Toen dipte de boel heel hard.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had dat instorten eigenlijk al jaren geleden verwacht. Ik heb er weinig vertrouwen meer in.
Liefde voor die volwassen peuters.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:22 schreef Molo het volgende:
![]()
Mijn dochter kwam net voor de vierde keer naar beneden 'want ze is bijna vijf dus ze hoeft écht niet meer te slapen'. En meldt vervolgens dat ze wel graag een Bumba taart voor haar verjaardag wil, want die is echt tof.
Kut peuter Bumba![]()
![]()
Maaruh, is dit je eerst keer? Het valt echt reuze mee, en de swabbers zijn inmiddels ook mega routineus
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liefde voor die volwassen peuters.
Eerste keer, ja. Zal ook wel meevallen. Collega stuurde deze al.
[ afbeelding ]
Toen was ik nog te jong om met huizen bezig te zijn.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:23 schreef Molo het volgende:
Is toch ook gebeurd na de kredietcrisis? Toen dipte de boel heel hard.
Ja, op Amsterdam, Utrecht en een aantal andere A locaties na dan
Ha, wat tof!quote:Op donderdag 8 april 2021 20:08 schreef Vanyel het volgende:
Op de straat Ondiep zelf. Voor de hele straat/wijk op de schop ging.
Huurprijzen zijn er idd ook achterlijk. Ik vind mijn huur in m'n eentje veel, maar voor wat ik ervoor krijg en waar is het echt een hele hele goede deal.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:22 schreef Blues het volgende:
Wow Vlindertje die prijzen in muh ouwe stadsjie
Tis Amsterdamned geworre.
Overigens huurprijzen zijn ook achterlijk.
Hoe oud ben jij nu dan?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was ik nog te jong om met huizen bezig te zijn.
Dat ligt enorm aan je soort baan/werkveld.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:29 schreef sigme het volgende:
Als de huizenmarkt instort ben je met een beetje pech ook net je baan kwijt.
28.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:29 schreef Molo het volgende:
Hoe oud ben jij nu dan?![]()
Ik heb halverwege 2008 mijn huis gekocht en daarna crashte de boel hard. Dus dat weet ik nog wel goed![]()
![]()
Ik dacht dat jij echt veel ouder was johquote:Op donderdag 8 april 2021 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
28.Ik kocht 3 jaar geleden pas m'n huis, daarvoor vanaf m'n 19e gehuurd. Maar huur van familie, dus ik heb ook de huur-struggles niet echt meegemaakt.
Als je in je auto kunt zitten, omhoog kunt kijken en daarna je mond open kunt doen ben je al geslaagdquote:Op donderdag 8 april 2021 20:20 schreef Myraela het volgende:
Molo, mag ik iets meer zoals jouw dochter zijn. Ik ben een volwassen, zelfstandige onafhankelijke vrouw die stiekem heel blij is dat haar vriend morgenochtend ook getest moet worden. Hoef ik niet alleen.#mietje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jezus, dat heb je ook echt voor een spotprijs gekochtquote:Op donderdag 8 april 2021 20:35 schreef sigme het volgende:
Mijn huis is volgens de WOZ bijna driemaal over de kop (sinds koop in 2003).
Een whopping ¤110.000 is het nu waard, doe eens gek
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:41 schreef Clubsoda het volgende:
Dat je huis heel duur was is niet per se een probleem natuurlijk zolang er maar genoeg eigen geld in zit. En dat is bij de meeste doorstromers in deze markt wel het geval. En zo lang de rente laag staat hoef je voor dat dure huis niet zoveel te betalen. Bijvoorbeeld: ik heb nu dezelfde maandlasten in ons nieuwe huis als ik 10 jaar had voor ons oude huis wat de helft kostte. En dan los ik nu zelfs ook nog af.
Jaja, da's het pied-a-terre dus hè? In Stad.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus, dat heb je ook echt voor een spotprijs gekocht
Ja, dáár heb je dus vaak niks aan, want dan zit je met een restschuld van enige tienduizenden euro's en met een schuld is het lastig huizen kopen - ook als ze niet duur zijn.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
En als de huizenmarkt al instort zijn de huizen waar je heen wil verhuizen ook een stuk goedkoper geworden.
Maar veel mensen zitten dus helemaal niet met een restschuld, in tegenstelling tot de crisis 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dáár heb je dus vaak niks aan, want dan zit je met een restschuld van enige tienduizenden euro's en met een schuld is het lastig huizen kopen - ook als ze niet duur zijn.
Ja snapte dat die het was. Die andere heb je zelf gebouwd toch?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Jaja, da's het pied-a-terre dus hè? In Stad.
Dat van toen we een notarisofferte aanvroegen (met als enige info het aankoopbedrag) we een mailtje terugkregen met "gefeliciteerd met de aankoop van uw garagebox".
Als we de m2 erbij hadden gezet hadden ze gezien dat het daar te klein voor is (24 centi-are). En de makelaar die de taxatie moest doen voor de hypotheek gaf ons geld terug van de standaardprijs die hij voor taxaties rekent, dat kon 'ie echt niet maken voor dit huisje vond hij.
Ik ben er nog steeds heel blij mee, was er vandaag de hele dag en morgen als het goed is opnieuw.
Nee? Als je een huis koopt van 4 ton en het moet verkopen voor 2 ton, na zeg vijf jaar?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar veel mensen zitten dus helemaal niet met een restschuld, in tegenstelling tot de crisis 10 jaar geleden.
En een mooi plekje is het! Alles van Stad lekker op fiets- en wandelafstand.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snapte dat die het was. Die andere heb je zelf gebouwd toch?
En fantastisch zulke verhalen![]()
Heerlijk toch, zo'n mooi knus plekje ín Groningen voor jezelf
50% is wel een hele forse prijsdaling natuurlijk. Maar ik denk nog steeds niet dat dat voor doorstromers per se een probleem is, want juist door die idiote huizenmarkt zit er enorm veel eigen geld in (de niet-starters)woningen en wordt er afgelost.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee? Als je een huis koopt van 4 ton en het moet verkopen voor 2 ton, na zeg vijf jaar?
Natuurlijk zit lang niet iedereen met een restschuld bij een ineenstorting, maar ik wil ze de kost niet geven.
En ineenstorting is vooral niet erg als je niet hoeft te verkopen, zeker als de rente laag is (vastgezet, of blijft). Itt de jaren '80, toen de huizenprijzen klapten én je een rente van 10% mocht aftikken.
Veel jongeren toch wel?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar veel mensen zitten dus helemaal niet met een restschuld, in tegenstelling tot de crisis 10 jaar geleden.
Zo is dat! Morgen even op de fiets naar het ziekenhuis (daar zit m'n huisarts in), en eind van de middag even naar de markt (m'n kaneel is op en ik lust wel een haring). En dan met leeggespoten oor, kaneel en haring in de fietstas, naar de Drentse rust.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En een mooi plekje is het! Alles van Stad lekker op fiets- en wandelafstand.
Is Stad vlakbij centrum? Ik ben paar keer in Groningen geweest maar weet er te weinig vanquote:Op donderdag 8 april 2021 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En een mooi plekje is het! Alles van Stad lekker op fiets- en wandelafstand.
Heerlijk tochquote:Op donderdag 8 april 2021 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo is dat! Morgen even op de fiets naar het ziekenhuis (daar zit m'n huisarts in), en eind van de middag even naar de markt (m'n kaneel is op en ik lust wel een haring). En dan met leeggespoten oor, kaneel en haring in de fietstas, naar de Drentse rust.
Wat een levenSorry hoor, maar ik ben er nogal content mee en hoop dat nog lang te mogen zijn.
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Is Stad vlakbij centrum? Ik ben paar keer in Groningen geweest maar weet er te weinig van
Groninger museum vond ik tof, en poppodium. Daar kwam ik dan ook speciaal voor, want einde van de wereld vanuit mij natuurlijk
@sigme gaat me vast heel hard slaan als ik het fout heb, maar naar ik begreep ís Groningen centrum Stad.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Is Stad vlakbij centrum? Ik ben paar keer in Groningen geweest maar weet er te weinig van
Groninger museum vond ik tof, en poppodium. Daar kwam ik dan ook speciaal voor, want einde van de wereld vanuit mij natuurlijk
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
@:sigme gaat me vast heel hard slaan als ik het fout heb, maar naar ik begreep ís Groningen centrum Stad.
Sorryquote:Op donderdag 8 april 2021 21:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Ik kom ook uit Stad, maar niet uit het centrum maar van een gezellig jaren-70 woonerf, destijds gebouwd tussen de weilanden. Maar ik ben toch echtechtecht een stadjer.
Ik sloeg je alleen omdat je aanhaalde dat sigme dat zou doenquote:Op donderdag 8 april 2021 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik zei niet dat de rest van de stad Groningen géén Stad is he![]()
Je lijkt wel een Maastrichtse
Heej, ik versta Gronings!quote:Op donderdag 8 april 2021 21:06 schreef Clubsoda het volgende:
Voor straf moeten jullie deze luisteren:
Jeuj! Vrije dagen en deken op de bank zijn al geregeldquote:Op donderdag 8 april 2021 21:09 schreef Molo het volgende:
Nou Cat en Kaat, idd tweede prik wel AZ bij 'jonkies', is nu echt besloten
Heel benieuwd wat ze er dan bij mij in willen jassen
En wanneer
Komt mij niet verkeerd uit eigenlijk want ik ga zaterdag naar vrienden toe voor het weekend. Toch fijn om nog iets waard te zijn enzoquote:Op donderdag 8 april 2021 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jeuj! Vrije dagen en deken op de bank zijn al geregeld
Maar ik heb nog geen eerste gehad, twee keer afgezegdquote:Op donderdag 8 april 2021 21:09 schreef Molo het volgende:
Heel benieuwd wat ze er dan bij mij in willen jassen
En wanneer
Ik ook. Voor jouquote:Op donderdag 8 april 2021 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt mij niet verkeerd uit eigenlijk want ik ga zaterdag naar vrienden toe voor het weekend. Toch fijn om nog iets waard te zijn enzo
Gezien mijn rare reacties op vaccins in het verleden ben ik wel benieuwd
Bwehehehe.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:16 schreef Molo het volgende:
Haags liedje
(Ja mijn halve familie spreekt echt zo )
Ja? Zou fijn zijn voor onze moeders. Even gaan lezen wat er allemaal besloten is.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:09 schreef Molo het volgende:
Oh, dan kende gij ook nog even in spanning wachtenquote:Op donderdag 8 april 2021 21:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ik heb nog geen eerste gehad, twee keer afgezegd
Midden juli jaquote:Op donderdag 8 april 2021 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, dan kende gij ook nog even in spanning wachten![]()
Was jij niet bijna 60?
Ah, ja dan hopelijk gewoon een ander merkje erin plantenquote:
Als ze maar lang genoeg blijven zwabberen kom je vanzelf weer in aanmerkingquote:
Kan ook tegen je gaan werken somsquote:
Ik vind dit een complexe zinquote:Op donderdag 8 april 2021 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo is dat! Morgen even op de fiets naar het ziekenhuis (daar zit m'n huisarts in), en eind van de middag even naar de markt (m'n kaneel is op en ik lust wel een haring). En dan met leeggespoten oor, kaneel en haring in de fietstas, naar de Drentse rust.
Wat een levenSorry hoor, maar ik ben er nogal content mee en hoop dat nog lang te mogen zijn.
Komen ook wat tromboses bij voor begrepen ikquote:Op donderdag 8 april 2021 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als ze maar lang genoeg blijven zwabberen kom je vanzelf weer in aanmerking![]()
Maar het zal wel Janssen of zo worden.
En moet je er uit dan of wil je graag kopen?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind mijn huur in m'n eentje veel, maar voor wat ik ervoor krijg en waar is het echt een hele hele goede deal.
Ryannequote:Op donderdag 8 april 2021 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Om met Ryanne van Dorst te spreken: stop het in me! Stop het in me!
Fucking gezeik
Mooi mens vind ik datquote:Op donderdag 8 april 2021 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Om met Ryanne van Dorst te spreken: stop het in me! Stop het in me!
Fucking gezeik
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als je in je auto kunt zitten, omhoog kunt kijken en daarna je mond open kunt doen ben je al geslaagd
Doe maar niet in die volgordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat heel veel mensen dan geschrokken gaan kijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Grote fietstas, komt vast goed.quote:
Moest binnen budget blijven.quote:
Hoef er niet uit gelukkig, maar financieel is het wel gunstiger om te kopen. In de zin van: door het eigen geld wat er bij mij in zou gaan, zouden de maandlasten van hypotheek+VvE bij een app zoals ik linkte zo'n ¤200 goedkoper zijn dan m'n huidige kale huur (die elk jaar met zo'n 35-50 euro stijgt) én van die maandlasten is dan 575 ongeveer aflossing..quote:Op donderdag 8 april 2021 21:40 schreef Blues het volgende:
[..]
En moet je er uit dan of wil je graag kopen?
Is er voor jou een speciale reden dat je echt in Utrecht stad (of er heel dichtbij, gekeken naar Leidsche Rijn) wil wonen?quote:Op donderdag 8 april 2021 22:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik
[..]
Hoef er niet uit gelukkig, maar financieel is het wel gunstiger om te kopen. In de zin van: door het eigen geld wat er bij mij in zou gaan, zouden de maandlasten van hypotheek+VvE bij een app zoals ik linkte zo'n ¤200 goedkoper zijn dan m'n huidige kale huur (die elk jaar met zo'n 35-50 euro stijgt) én van die maandlasten is dan 575 ongeveer aflossing..
En met mijn verwachtingen voor de woningmarkt in Utrecht voor de komende 3-5 jaar is nu wel het moment dat ik nog iets kán kopen, want boven die 400k red ik gewoon niet, en als alles volgend jaar nog 5% meer kost kan ik dan dus al helemaal niet meer iets fatsoenlijks kopen.
Maar ik zoek dus rustig door, ik heb geen haast dus hoef niet eerste beste maar enorm te overbieden om maar iets te hebben. Dat scheelt. Al denk ik wel met heimwee terug aan de tijd (lees: 4j geleden) dat je voor 350k gewoon een eengezinswoning kon kopen hier in Ondiep..
Nee, goedkoop zeker niet, maar wel meer aanbod van gezinswoningen tot ook wel 4 ton.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:33 schreef Vanyel het volgende:
Om Utrecht heen is het ook niet per se goedkoop meer.
De Meern en Vleuten gaat tot 4ton ook niet lukken van wat ik voorbij zie komen. Nieuwegein denk ik meeste kans en idd IJsselstein. Houten is ook al behoorlijk duur volgens mij.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, goedkoop zeker niet, maar wel meer aanbod van gezinswoningen tot ook wel 4 ton.
(Heb ik meer over Nieuwegein/IJsselstein/Houten en misschien nog de Meern, die laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen. Niet over Hilversum of Zeist en omstreken. )
Je moet het alleen wel willen natuurlijk, want je woont wat verder van de binnenstad van Utrecht af.
Ik zit altijd met YMCA in mijn hoofd als ik UMCG leesquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:33 schreef sigme het volgende:
Exact op tijd in het UMCG. Nu afwachten hoe lang het wachten duurt
Hier nu de 3e nacht. Vanavond op tijd naar bed want automatisch slaap ik laatste nachten na 5.30u niet meer. Zit in m'n hoofd denk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 07:58 schreef Barreltje het volgende:
Ja hier de 4e nacht op rij met ongeveer 5 uur slaap.. begin het nu wel een beetje te voelen..
* Barreltje is te oud voor dit
Ja, net getest. Ik vind het wel tof om dat in ieder geval eens meegemaakt te hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:18 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Vervelend dat het eten tegenviel @:Myraela . Vandaag je test afspraak?
Wat een genante zooi kan er uit een oor komenquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit altijd met YMCA in mijn hoofd als ik UMCG lees
Sterkte daar!
Moest je daarvoor naar het ziekenhuis jij?quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat een genante zooi kan er uit een oor komen
Maar ik ben een kilo oorsmeer lichter en een open gehoorgang rijker.
Nu heb ik ook YMCA in mijn hoofd. En bedankt!
Oh nee, mijn huisarts woont in het ziekenhuis!quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest je daarvoor naar het ziekenhuis jij?![]()
En sterkte
Young man... Lalalalalalalaaaa I said young man....
quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh nee, mijn huisarts woont in het ziekenhuis!
Ach helaas, mijn oor is net weer schoon. Volgende keer beter!quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, net getest. Ik vind het wel tof om dat in ieder geval eens meegemaakt te hebben.Goed opgezet wel zo'n locatie. Verschillende rijen met kleurbordjes voor de mensen met voorrang, heel veel kamers en supersnel weer klaar.
Het zag er voor mij als leek in ieder geval efficiënt uit.
Oren uitspuiten is zo heerlijkquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik voel me niet al te denderend. Vriend heeft zich ziekgemeld. Maar gisteravond voelde ik me echt beroerd, dus ik was bang dat het deze ochtend echt slecht zou zijn. Maar voel me juist wat beter en frisser.quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu duimen. Je hebt nog steeds geen klachten toch?
Hm, ja dan zou ik rustig verder blijven zoekenquote:Op donderdag 8 april 2021 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De Meern en Vleuten gaat tot 4ton ook niet lukken van wat ik voorbij zie komen. Nieuwegein denk ik meeste kans en idd IJsselstein. Houten is ook al behoorlijk duur volgens mij.
Maar ja, ik ben gevoelsmatig nog wel gebonden aan Utrecht op het moment. Ik hockey er, m'n teamgenoten wonen er bijna allemaal, een andere vriendin woont er, m'n buren waar ik zo'n fijn contact mee heb wonen er (obviously). En ook praktisch: de kans is zeer klein dat ik in Utrecht een vast contract krijg aan de uni als dat moet, dus kans is groot dat ik af en toe van uni moet wisselen en dan is het qua reistijd echt heel fijn om behoorlijk dichtbij Utrecht CS te zitten.
Maar het is een luxe probleem hoor, want ik heb dus gewoon wel een fantastisch dak boven m'n hoofd wat ik kan betalen enzo.
Matig, hopelijk zet de stijgende lijn doorquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voel me niet al te denderend. Vriend heeft zich ziekgemeld. Maar gisteravond voelde ik me echt beroerd, dus ik was bang dat het deze ochtend echt slecht zou zijn. Maar voel me juist wat beter en frisser.
Dit is met OV denk ik? Is fietsen dan niet sneller?quote:
Ja was met OVquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit is met OV denk ik? Is fietsen dan niet sneller?
Zie ik net dit op Twitter langskomen https://twitter.com/dokterharry/status/1380443170341785603?s=21quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:44 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voel me niet al te denderend. Vriend heeft zich ziekgemeld. Maar gisteravond voelde ik me echt beroerd, dus ik was bang dat het deze ochtend echt slecht zou zijn. Maar voel me juist wat beter en frisser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:06 schreef uniekhoorn het volgende:
He Uniekje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die oren, zo schattigWe have far more in common than that which devides us..
Hier om 22 slapen en om 3 weer wakker... de wekker staat om 5..quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hier nu de 3e nacht. Vanavond op tijd naar bed want automatisch slaap ik laatste nachten na 5.30u niet meer. Zit in m'n hoofd denk.
Helaas zie ik voor nu morgen geen wandeling op de planning staan met het weer maar het weer zit er vaker naast dan goed dus hopelijk kan ik toch nog heel even de hort op.
Je gaat je mooie huisje al weer verkopen! Jammer van dat mooie huis, maar wat fijn van de liefdequote:Op vrijdag 9 april 2021 12:02 schreef uniekhoorn het volgende:
hai..
Sigme misgelopen bij het UMCG maar ja, huis staat (bijna) te koop dus ik ben daar niet meer.
Smerige dingen, bij vlagen
Hier wel goed, woon sinds een paar maanden samen met mijn eigen Catweazle, 2 herders en 2 je-weet-wel katers.
Mijn arm/schouder na aangereden te worden, wordt nooit meer 100% maar alles wat ik er mee moet, dat lukt.
Letselschade, rechtszaak (voor degene die mij heeft aangereden) enzo duurt nog wel even.
Zeker jammer van mijn mooi huisje maar het heeft zijn redenen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Je gaat je mooie huisje al weer verkopen! Jammer van dat mooie huis, maar wat fijn van de liefde![]()
Wel heel akelig van de blijvende schouderschade joh![]()
Duizeligheidsklachten wel weer weggeëbt?
Leuk!!! Heb je gemistquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zeker jammer van mijn mooi huisje maar het heeft zijn redenen.
En liefde.. tja als ik nog last heb van duizeligheid is het van de liefde
Nee maar dat gaat best goed, rust van beesten om mij heen doet mij ook erg goed.
Zo genoeg over mij.
Heb de meeste wel gelezen, spring er weer tussen als jullie het niet erg vinden...
Leuk om te lezen over jullie bieravontuur, super! Zal ook niet altijd over rozen gaan maar jullie doen het toch maarquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Uniekwat leuk om te lezen van de liefde en de dieren.
Het brengt soms wat stress met zich mee (en wat brandwondenquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk om te lezen over jullie bieravontuur, super! Zal ook niet altijd over rozen gaan maar jullie doen het toch maar
Toni peroni..quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh nee, mijn huisarts woont in het ziekenhuis!
Dat vind ik nog steeds zo fijn aan t dorpse. Nooit gedacht na 40 jr in t drukke Utrecht. Nu alweer vanaf 2004 in dorp. Erg fijn.quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik woon nu voor het eerst sinds ik uit het dorp van mijn ouders getrokken ben (op m'n 16e!) weer in een dorp, en ik geniet er zo van. Ik ben net lopend naar het gemeentehuis geweest, alles is lekker kleinschalig, altijd parkeerplek en de natuur is vlakbij....
Ah wat fijn! Geeft vast een rustiger gevoel voor je werk ookquote:
Bah. Morgen weekend? Je zou toch moeten denken (denk ik) dat als je echt helemaal op bent dat je lichaam vanzelf een keer wat meer slaapt, ook al is het nooit zoveel als mensen die al goed zijn in slapen. Hoop dat het vannacht echt beter gaat. Ik zou met een vriendin afspreken die is gevaccineerd maar te moe.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier om 22 slapen en om 3 weer wakker... de wekker staat om 5..
quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hee UniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe gaat het?
quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:45 schreef uniekhoorn het volgende:
En liefde.. tja als ik nog last heb van duizeligheid is het van de liefde
Nee maar dat gaat best goed, rust van beesten om mij heen doet mij ook erg goed.Jettie Pallettiequote:
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:
Dat is in ieder geval wel n lekker vooruitzichtquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Tot woensdag op het eiland.. daarna 4 dagen vrij![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Mijn moeder loopt al de hele week te shinen met haar vaccinatie datum (en inmiddels gezette prik).quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah wat fijn! Geeft vast een rustiger gevoel voor je werk ook
Mijn moeder mag ook volgende week ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:54 schreef AnneX het volgende:
En @:sigme, @:Lonaa et al over oorsmeer: toevallig vandaag in VK https://www.volkskrant.nl(...)1e1d1b8361eaf3f98779Ik hóu van dit soort verhalen, en onderzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik denk werkelijk dat er megaveel te besparen valt door juist dit soort heel veel voorkomende kleine consultjes eens goed te onderzoeken en zinnige zorgplannen op te maken die daadwerkelijk onderbouwd zijn met feiten ipv aannames
Huisartsen (en assistenten) doen echt waanzinnig veel van dit soort handelingen.
Maar serieus, onderzoek naar oorsmeer en oor uitspuiten, dat is toch zalig man
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Bij mijn huisartsenpraktijk worden de 60+ers nu iets eerder opgeroepen omdat de 60- vaccinaties (AZ) even tijdelijk wegvallenquote:Op vrijdag 9 april 2021 15:55 schreef borisz het volgende:
WB Uniek
Jeuj Bloes.
Benieuwd wanneer mijn moeder (60) dr oproep krijgt. In de nieuwsbrief van dr ha stond dat ze wrs deze of volgende week een oproep zou kunnen krijgen... Maar ja kan ook nog wel even duren.
Ik vond dat ook wel grappig/opmerkelijk toen ik nog bloedprikte; we moesten van die alochol swipes gebruiken om de huid te ontsmetten. Want stel dat je anders iets de bloedbaan in bracht...quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hóu van dit soort verhalen, en onderzoeken![]()
![]()
![]()
Ik denk werkelijk dat er megaveel te besparen valt door juist dit soort heel veel voorkomende kleine consultjes eens goed te onderzoeken en zinnige zorgplannen op te maken die daadwerkelijk onderbouwd zijn met feiten ipv aannames
Huisartsen (en assistenten) doen echt waanzinnig veel van dit soort handelingen.
Maar serieus, onderzoek naar oorsmeer en oor uitspuiten, dat is toch zalig man
Sprak vorige week een van de assistentes. Die werd er helemaal gek van hadden over dus reservelijst gebeld voor deze week, maar toen kwam door dat 60 min niet mocht, dus weer afbellen en deze week onder voorbehoud plannen voor volgende week voor 60+quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij mijn huisartsenpraktijk worden de 60+ers nu iets eerder opgeroepen omdat de 60- vaccinaties (AZ) even tijdelijk wegvallen
Heel netjes, maar wát een werk joh voor ze. Alles wéér herplannen.
Ja klopt, dat is echt een ritueel puur nog voor de patiëntquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vond dat ook wel grappig/opmerkelijk toen ik nog bloedprikte; we moesten van die alochol swipes gebruiken om de huid te ontsmetten. Want stel dat je anders iets de bloedbaan in bracht...
enig navragen leerde me dat er in lang niet alle ziekenhuizen ontsmet wordt, want het zou zinloos zijn. Dat wij het nog moesten doen, was meer omdat de patiënt zich er veiliger door voelde. Was het argument althans. Kortom; het was het ritueel, niet de wetenschappelijke consensus die daar in stand gehouden werd
Ja ik benijd ze nietquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sprak vorige week een van de assistentes. Die werd er helemaal gek van hadden over dus reservelijst gebeld voor deze week, maar toen kwam door dat 60 min niet mocht, dus weer afbellen en deze week onder voorbehoud plannen voor volgende week voor 60+
Is geloof ik meer over te lezen op RIVM sitequote:Op vrijdag 9 april 2021 16:23 schreef Candaasje het volgende:
Ik leer trouwens enkel hoe BioNYech/Pfizer (of nouja, het vaccin heet dan weer Comirnaty...om het makkelijk te maken allemaal) klaargemaakt en toegediend moet worden.
Over AZ (tegenwoordig heet dat weer Vaxzevria door de imagoschade...) en andere vaccins leren we enkel het werkingsmechanisme en wat voordelen/nadelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Is geloof ik meer over te lezen op RIVM site
Andere producten en die mRNA zijn veel bewerkelijker
Productregistratie is supersaai maar wel super belangrijk mevrâhJa en ik neem aan dat als we wel AZ moeten vaccineren we dat wel horen op die trainingsdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En absoluut waar. Het zou anders echt een zooitje worden. Maar 90 minuten lezen en kijken over CoronIT vergt wel veel van mijn hersencapaciteit die ik nodig heb om mijn spanningsboogje goed te houden![]()
Maar, het is al wel beter dan de 20 pagina's die ik kreeg over mijn urenregistratieDie moet ik ook nog even doorworstelen, want je moet er ook weer allemaal apppppps voor downloaden (voor dat CoronIT ook eentje, maar daar heb ik dan weer de inloggegevens nog niet van. Dus ik hoop dat ik dat op de training krijg. Net zoals de gegevens voor Sharepoint van de GGD, ook al is me niet helemaal duidelijk waar ik dát dan weer voor nodig heb. Ik heb ook net op het portaal van de GGD mijn 'journey' afgerond door 2 welkomstfilmpjes te bekijken. ).
Ik word vooral gestoord van die tig verschillende mails met allemaal ergens tussen de regels door informatie en linkjes, linkjes via sms, verschillende portalen waar je dingen moet volgen en/of uploaden (uitzendbureau, GGD, leerportaal, CoronIT) en apps (urenregistratie, CoronIT) en tegenstrijdige informatie vanuit het uitzendburea en de GGD over uren die ik moet werken of aanwezig moet zijn.![]()
Het kom vast goed.![]()
Oe...draait de nieuwe hardware?quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:42 schreef fietsie het volgende:
Zow, mn nieuwe werkplek lijkt wel een beetje ingericht
Heeft ie klachten van de vaccinatie?quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:54 schreef AnneX het volgende:
En @:Blueseen plan voor de eerste
![]()
Gister liep het lekker door op de lokatie. Mn.X erheen en ik bleef achter op de P.
Het was net als terrasje kijken: allerlei mensen, het liep en reed af en aan.
Later las ik dat het een recorddag was qua vaccinaties.
Het gekke is, dat mnX op 15 min rijden terecht kon. Andere mensen moesten een uur rijden naar Tiel, of iets dergls.
Ja, ben nog wel wat aan 't klooien met BIOS settings, en moet nog wat data moven enzoquote:
Nope. Kreeg een pleistertje vanwege vermelden bloedverdunner op gezondheidsverklaring. Is dat laatste ook nodig bij de huisarts?quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Heeft ie klachten van de vaccinatie?
Bijna weekend.
Doodmoe/versleten
Steam is tof!quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja, ben nog wel wat aan 't klooien met BIOS settings, en moet nog wat data moven enzo![]()
Steam heb ik nog nooit naar gekeken eigenlijk.. misschien eens doen...
Dat gaat moeilijk als de ene helft het wel blijft doen en de ander niet. Oudere generaties verwachten het ook gewoon en denken dat de dokter/assistente een énorme fout maakt als ze het niet doen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:28 schreef Molo het volgende:
Ja klopt, dat is echt een ritueel puur nog voor de patiënt
Heerlijk, maar zou echt heel mooi zijn als dat eens uitgefaseerd zou kunnen worden
quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nope. Kreeg een pleistertje vanwege vermelden bloedverdunner op gezondheidsverklaring. Is dat laatste ook nodig bij de huisarts?
Andere mensen niet 😂
Wat een werkverschaffing en allemaal langs elkaar zoals Candaasje laat zien met alle mails.
Vorige week naar Saltro geweest: in elleboogplooi niks en op de plaats van het sjorren van de stuwband een giga blauwe plek
Oef...quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als de ene helft het wel blijft doen en de ander niet. Oudere generaties verwachten het ook gewoon en denken dat de dokter/assistente een énorme fout maakt als ze het niet doen.
Jaren geleden een buschauffeur gesproken wiens vrouw was overleden aan een infectie en hij was er 100% van overtuigd dat dat kwam omdat ze haar een keer een injectie hadden gegeven zonder de huid te ontsmetten. Hij had een aanklacht ingediend en was echt heel ver gegaan, maar het was allemaal niet serieus genomen volgens hem. Die man zat helemaal vast in zijn foute manier van rouwverwerking, zo sneu.
Dat klinkt vermoeiend jaquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja en ik neem aan dat als we wel AZ moeten vaccineren we dat wel horen op die trainingsdag.![]()
En absoluut waar. Het zou anders echt een zooitje worden. Maar 90 minuten lezen en kijken over CoronIT vergt wel veel van mijn hersencapaciteit die ik nodig heb om mijn spanningsboogje goed te houden![]()
Maar, het is al wel beter dan de 20 pagina's die ik kreeg over mijn urenregistratieDie moet ik ook nog even doorworstelen, want je moet er ook weer allemaal apppppps voor downloaden (voor dat CoronIT ook eentje, maar daar heb ik dan weer de inloggegevens nog niet van. Dus ik hoop dat ik dat op de training krijg. Net zoals de gegevens voor Sharepoint van de GGD, ook al is me niet helemaal duidelijk waar ik dát dan weer voor nodig heb. Ik heb ook net op het portaal van de GGD mijn 'journey' afgerond door 2 welkomstfilmpjes te bekijken. ).
Ik word vooral gestoord van die tig verschillende mails met allemaal ergens tussen de regels door informatie en linkjes, linkjes via sms, verschillende portalen waar je dingen moet volgen en/of uploaden (uitzendbureau, GGD, leerportaal, CoronIT) en apps (urenregistratie, CoronIT) en tegenstrijdige informatie vanuit het uitzendburea en de GGD over uren die ik moet werken of aanwezig moet zijn.![]()
Het kom vast goed.
Serieuze ouwe peutvraag: hebben jullie geen ergocoaches of ergotherapeuten oid op werk rondlopen? Mijn handen jeuken altijd als ik je zo hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Heeft ie klachten van de vaccinatie?
Bijna weekend.
Doodmoe/versleten
Contra-indicaties vaststellen en eventueel extra medische check is idd bij iedereen zo. Bij de ene groep wat uitgebreider (want nodig) dan bij de anderequote:Op vrijdag 9 april 2021 16:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nope. Kreeg een pleistertje vanwege vermelden bloedverdunner op gezondheidsverklaring. Is dat laatste ook nodig bij de huisarts?
Andere mensen niet 😂
Wat een werkverschaffing en allemaal langs elkaar zoals Candaasje laat zien met alle mails.
Vorige week naar Saltro geweest: in elleboogplooi niks en op de plaats van het sjorren van de stuwband een giga blauwe plek
Goed luisterend oor is zo belangrijk dan. De pijn achter de klacht en de vraag.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als de ene helft het wel blijft doen en de ander niet. Oudere generaties verwachten het ook gewoon en denken dat de dokter/assistente een énorme fout maakt als ze het niet doen.
Jaren geleden een buschauffeur gesproken wiens vrouw was overleden aan een infectie en hij was er 100% van overtuigd dat dat kwam omdat ze haar een keer een injectie hadden gegeven zonder de huid te ontsmetten. Hij had een aanklacht ingediend en was echt heel ver gegaan, maar het was allemaal niet serieus genomen volgens hem. Die man zat helemaal vast in zijn foute manier van rouwverwerking, zo sneu.
In Nederland niet nee.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oef...
Nouja, daarom deden we het dus wel. En het hielp ook wel eens aders wat meer op te komen.
Maar dus wel al achterhaald en het is eigenlijk ook een hoop verspilling van (wegwerp)materiaal.
Even voor de duidelijkheid; voor die vaccinatie wordt de huid NIET ontsmet. En we hoeven onze handen enkel na 3-4 patiënten te reinigen (tenzij smerig enzulks..)
Dus, kunnen je vast mentaal voorbereiden
Die dragen ook handschoenen en plakken pleisters.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
In Nederland niet nee.
Ik zag deze vanmiddag, die poetsen echt even extra goed voor de 'jab' er in gaat![]()
quote:
Wel mooi hoe verwachtingen en culturele normen zo bijdragen aan hoe gezondheidszorg wordt uitgevoerd hèquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die dragen ook handschoenen en plakken pleisters.
Hier doen we weer zuinig![]()
(Niet dat ik dat erg vind)
Game jij wel eens samen met G?quote:
En even optrekken na injectie. Dat hoeft toch niet @Candaasje ?quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
In Nederland niet nee.
Ik zag deze vanmiddag, die poetsen echt even extra goed voor de 'jab' er in gaat![]()
Ja grappig is dat hè!quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel mooi hoe verwachtingen en culturele normen zo bijdragen aan hoe gezondheidszorg wordt uitgevoerd hè
Geen idee of het voor die procedure toegevoegde waarde heeft, is idd wel anders op zich dan intramusculaire prikquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En even optrekken na injectie. Dat hoeft toch niet @:Candaasje ?
Gelukkig wrijven ze in ieder geval niet stevig na![]()
Bij de Bloedbank wordt wel fiks gedesinfecteerd. Maja, dan ga je in de bloedbaan en die naald blijft een tikkie langer zitten.
Geen pleister ?quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die dragen ook handschoenen en plakken pleisters.
Hier doen we weer zuinig![]()
(Niet dat ik dat erg vind)
Kwam inderdaad niet in de instructiefilmpjes of omschrijvingen aan bod nee. Ik heb eigenlijk altijd wel geleerd dat het 'netjes' is om te doen, maar dat het vaak ook wel een heeeeeeeeeeel kleine kans is dat je in een bloedvat zit en er daadwerkelijk ook echt iets in krijgt. (Ik bedoel, een infuus zetten is al lastig, en dan is dat je doel, en werk je niet met haarvaatjes...)quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij de Bloedbank wordt wel fiks gedesinfecteerd. Maja, dan ga je in de bloedbaan en die naald blijft een tikkie langer zitten.
Tenzij je iemand echt gesloopt hebtquote:
Fascinerend is het iigquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja grappig is dat hè!
Nu ben ik zelf de werkwijze van dierenartsen gewend, en zeker als je er van die (voormalig) veeartsen tussen hebt zitten, dan vind je daarna alle maatregelen die in humane ziekenhuizen worden genomen al snel overdreven gedoe. (Maar ook wel andersom weer hoor; ik heb nu een tijd in een 'stadse' praktijk gewerkt, en als ik dan Dr. Pol zie, dan denk ik echt 'middeleeuwse vent, ontwikkel eens een beetje mee zeg'
Jamaar... bij prik hoort pleister!quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tenzij je iemand echt gesloopt hebt![]()
Nee geintje, als je net iets geraakt hebt mag je best een pleistertje plakken hoor. Maar meestal niet nodig, in elk geval niet standaard zoals op dat filmpje.
Ik normaal nooit, want dat is zo lastig met al die vachtenquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar... bij prik hoort pleister!
Behalve als je diabetes hebt. Dan doe maar zonder![]()
Ik plak altijd pleister na een IM injectie. Ook om het risico op vlekjes in kleding uit te sluiten (ik schreef spuiten) .
Subcutaan... neuh.
Ik hoop dat je eerste slachtoffer een hele, hele, HELE behaarde man isquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik normaal nooit, want dat is zo lastig met al die vachten
Oh wacht...![]()
Nee ik heb geen idee wat ze op de locatie doen. Ik neem aan dat je wel even kijkt of het bloed. En in het geval van iemand met een witte blouse/overhemd, dan zal ik het misschien wel maar aanbieden.![]()
Ik ben verder weer eens niet vooruit te branden.
En had ik sinds jaren weer eens oogschaduw gekocht... zie je er na een uur al nauwelijks meer iets van. Ik dacht dat de Hema toch best redelijke producten had, maar dit valt tegen
Zolang 'ie maar niet bijt, want dan muilkorf ik hem eerst evenquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eerste slachtoffer een hele, hele, HELE behaarde man is
Ik zie nu hele harige mannen voor mequote:Op vrijdag 9 april 2021 18:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik normaal nooit, want dat is zo lastig met al die vachten
Oh wacht...![]()
Nee ik heb geen idee wat ze op de locatie doen. Ik neem aan dat je wel even kijkt of het bloed. En in het geval van iemand met een witte blouse/overhemd, dan zal ik het misschien wel maar aanbieden.![]()
Ik ben verder weer eens niet vooruit te branden.
En had ik sinds jaren weer eens oogschaduw gekocht... zie je er na een uur al nauwelijks meer iets van. Ik dacht dat de Hema toch best redelijke producten had, maar dit valt tegen
Van die stinkende broeinesten, checkquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar mensen hebben echt wat met pleisters. Hoe vaak ik al niet een pleister van iemand heb afgeplukt, tot propjes watten van bloedprikken aan toe. Wat er dan al minimaal 1 dag en soms al dagen zat![]()
Mag er echt af hoor, denk dat je nu niet meer dood bloedt
Als je betaalbare prima oogschaduw zoekt, dan is Revolution bij Kruidvat wel een aanrader.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:07 schreef Candaasje het volgende:
Er is al veel verbeterd in mijn geval. 80% doe ik zelf. Ergo/arbo is al paar x langsgeweest. Ben gewoon beetje op na 1 werkdag. Vandaar aanpassingen qua mijn eigen tempo, hoeveel loop je op n dag, eigen stoel, 2x per week een uur PLB opneme en thuis op rustdagen ook meer rust. Komt echt goed, maar merk dit laatste jaar dat het me gewoon meer moeite kost die 3x pw werken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:22 schreef Molo het volgende:
Serieuze ouwe peutvraag: hebben jullie geen ergocoaches of ergotherapeuten oid op werk rondlopen? Mijn handen jeuken altijd als ik je zo hoor.
Zowel qua fysieke belasting als mentale belasting zijn er wellicht wel dingen te verbeteren voor jou in je werk behalve doorbikkelen en minder uren werken. Waardoor het minder zwaar wordt voor jou.
Al eens geprobeerd?
G is niet zo van het gamenquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Game jij wel eens samen met G?
Vriend en ik spelen nu 'It takes two' . Echt, ik lach me suf. Kibbelend echtpaar dat in scheiding ligt. Heel het spel door
Bestaat ook voor mentale belasting verdelen over de dag/week of verminderen ervanquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Er is al veel verbeterd in mijn geval. 80% doe ik zelf. Ergo/arbo is al paar x langsgeweest. Ben gewoon beetje op na 1 werkdag. Vandaar aanpassingen qua mijn eigen tempo, hoeveel loop je op n dag, eigen stoel, 2x per week een uur PLB opneme en thuis op rustdagen ook meer rust. Komt echt goed, maar merk dit laatste jaar dat het me gewoon meer moeite kost die 3x pw werken.
Dankquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:41 schreef Molo het volgende:
Bestaat ook voor mentale belasting verdelen over de dag/week of verminderen ervan
Maar fijn dat het aandacht heeft. En tot pensioen dan maar beetje aanrommelen en Golfer wat meer aan het werk zetten thuis![]()
Nu klinkt het net alsof ik een furry-kink hebquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu hele harige mannen voor me
En nee joh, HEMA oogschaduw is ruk. Urban Decay moet je hebben
Ik heb het idee dat hoe zuidelijker in Europa je komt, hoe erger ze van de pleisters zijn. Eigen ervaring, n=5 ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar mensen hebben echt wat met pleisters. Hoe vaak ik al niet een pleister van iemand heb afgeplukt, tot propjes watten van bloedprikken aan toe. Wat er dan al minimaal 1 dag en soms al dagen zat![]()
Mag er echt af hoor, denk dat je nu niet meer dood bloedt
Gezien de luchtbel die omhoog komt blijkbaar wel nodig.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij de standaard vaccinaties hier in Duitsland is het ook schoonmaken en na afloop een pleister. Zal me verbazen als dat met deze vaccinatie niet zo gedaan wordt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tenzij je iemand echt gesloopt hebt![]()
Nee geintje, als je net iets geraakt hebt mag je best een pleistertje plakken hoor. Maar meestal niet nodig, in elk geval niet standaard zoals op dat filmpje.
Kuuroorden worden ook nog vergoed daar toch? Of is dat inmiddels veranderd?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij de standaard vaccinaties hier in Duitsland is het ook schoonmaken en na afloop een pleister. Zal me verbazen als dat met deze vaccinatie niet zo gedaan wordt.
Aspireren doe je om te checken of je geen groot bloedvat aangeprikt hebt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Gezien de luchtbel die omhoog komt blijkbaar wel nodig.
Ah ja elk land verschilt. In mijn instructies ben ik het nog niet tegengekomen. Maar geen idee hoe het op locatie precies gaat. Het lijkt me alleen ook van niet, omdat dit landelijk geldende protocollen zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij de standaard vaccinaties hier in Duitsland is het ook schoonmaken en na afloop een pleister. Zal me verbazen als dat met deze vaccinatie niet zo gedaan wordt.
Geen idee. Fysio wel. Eerst huisarts briefje halen, Eerste behandeling zelf betalen en alle volgende zijn voor de krankenkasse. Die had ik nodig vanwege een tennisarm. Verder alleen bij de huisarts geweest om mijn vaccinaties boekje te vullen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Kuuroorden worden ook nog vergoed daar toch? Of is dat inmiddels veranderd?
Gezien het filmpje hebben ze het vooraf ontluchten overgeslagen. Mogelijk willen ze geen vloeistof verspillen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Aspireren doe je om te checken of je geen groot bloedvat aangeprikt hebt.![]()
Je hoort bij het klaarmaken van het vaccin de spuit al te ontluchten, maar dat doe je niet als de naald al in de arm zit.
[..]
Ah ja elk land verschilt. In mijn instructies ben ik het nog niet tegengekomen. Maar geen idee hoe het op locatie precies gaat. Het lijkt me alleen ook van niet, omdat dit landelijk geldende protocollen zijn.
Nee klopt, die lucht zat dan al in de spuit. Dan is aspireren geen overbodige luxe trouwens, je wil geen (enigszins grote) luchtbellen in bloedvaten spuiten.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Gezien het filmpje hebben ze het vooraf ontluchten overgeslagen. Mogelijk willen ze geen vloeistof verspillen.
Die bel lucht uit een spier halen lijkt me niet mogelijk.
Candaasje lichtte het al toe. Als er een luchtbel uit de patiënt komt na injecteren, maar voor inspuiten, dan heb je een heel ander probleem.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Gezien de luchtbel die omhoog komt blijkbaar wel nodig.
Was in mijn opleiding altijd wel zo, kuurbaden enzo lekker allemaal vergoed.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:26 schreef z80 het volgende:
[..]
Geen idee. Fysio wel. Eerst huisarts briefje halen, Eerste behandeling zelf betalen en alle volgende zijn voor de krankenkasse. Die had ik nodig vanwege een tennisarm. Verder alleen bij de huisarts geweest om mijn vaccinaties boekje te vullen.
Ligt eraan of het een leuke patiënt isquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee klopt, die lucht zat dan al in de spuit. Dan is aspireren geen overbodige luxe trouwens, je wil geen (enigszins grote) luchtbellen in bloedvaten spuiten.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:47 schreef Blues het volgende:
[..]
DankDoe ik.
g doet wat ie aankan en heeft ook scala aan chronisch zieke aandoeningen ( beetje lastig uit te leggen, zelfde verhaal als @:Lucky_Strike laatst.. niet te zien van buiten maar best wel e.e.a. aan beperkingen) Zit al vanaf 2010 in de wao, niet voor niets. (Nu wel pensioen) We redden het samen
Vond laatst in een vest nog een pleister, had ik blijkbaar sinds oktober niet meer aangehadquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik kom 's avonds ook wel eens een watje met leukoplast tegen op mijn arm. Gewoon, vergeten. Ik kan wel flink nabloeden, tegen de tijd dat dat af is gelopen ben ik het al lang weer vergeten.
Dat klopt wel. Ik moest van mijn Spaanse hospita naar het ziekenhuis omdat ik 'al twee weken ziek was'. Ik was eerst verkouden en had daarna buikloop door het gekke eten.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hoe zuidelijker in Europa je komt, hoe erger ze van de pleisters zijn. Eigen ervaring, n=5 ofzo.
Meest een Italiaan die een schaafwond op de knie had. Die hebben voor een paar tientjes zalf en verband gehaald
We hebben ze al een aantal keer gezegd dat het ons beter leek het niet te bedekken dan was het na twee dagen wel dicht.
Na een week hadden gingen ze naar maar eens proberen wat wij hadden gezegd en warempel we hadden nog gelijk ook
Klopt. En met een verkouden kind naar de KINDERARTSquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Kuuroorden worden ook nog vergoed daar toch? Of is dat inmiddels veranderd?
Damn, dat lijkt me saai iddquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klopt. En met een verkouden kind naar de KINDERARTS![]()
En vanaf je 15e ieder jaar een echt van borst en baarmoeder als bevolkingsonderzoek naar borst- en baarmoederhalskanker bij je eigen gynaecoloog
. Nul evidentie natuurlijk, maar het voelt zo lekker veilig.
Het lijkt me afschuwelijk om in Duitsland kinderarts te zijn.
Dat maakt de gezondheidszorg daar ws ook prijzig?!quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En vanaf je 15e ieder jaar een echt van borst en baarmoeder als bevolkingsonderzoek naar borst- en baarmoederhalskanker bij je eigen gynaecoloog
Dank dank dank. / pensionada meldt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:38 schreef Molo het volgende:
Voor de oudjes hier
T/m jaar 1951 staat nu open om afspraken te maken
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-maken
Oh kijk eens aan! Dat is mooiquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank dank dank. / pensionada meldt.
Morgen om 17:30 uur op 15 min rijden.Mor.gen!
![]()
Vanmiddag nog gecheckt, toen kon het nog niet.
Wat is eigenlijk jouw bemoeienis met het covid19 gebeuren? Past dat in dm?
Mag dat al zonder brief dan?quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:38 schreef Molo het volgende:
Voor de oudjes hier
Jaaaa, dat mag. Mn.X eergister ook zonder brief en gister geprikt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mag dat al zonder brief dan?
Bij site v RIVM zie ik als laatste bericht van week geleden dat 1947-1948 al afspraak mag maken voor ontvangen brief en 1949-1951 pas met brief..
(Mijn vader valt in die tweede groep vandaar m'n interesse)
quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
![]()
Wat is eigenlijk jouw bemoeienis met het covid19 gebeuren? Past dat in dm?
Lekker van deze uit gaanquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mag dat al zonder brief dan?
Bij site v RIVM zie ik als laatste bericht van week geleden dat 1947-1948 al afspraak mag maken voor ontvangen brief en 1949-1951 pas met brief..
(Mijn vader valt in die tweede groep vandaar m'n interesse)
True op dat laatste.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker van deze uit gaan
Informatie van een week geleden kun je als prehistorisch beschouwen in deze tijden
”Ja” invullen bij ‘brief ontvangen’ werkt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
True op dat laatste.
Maar: je komt op deze pagina via www.coronatest.nl, en dan staat er Vaccinatie, daaronder 'Uitnodigingsbrief voor vaccineren tegen corona ontvangen?' En dan daaronder de knop 'ik wil me laten vaccineren'.
Maargoed, als het bij mnX werkte en die is ook uit 1949-1951 en had geen brief dan ga ik m'n vader maar eens appen!
Ze willen even inhaalslag maken plus er is genoeg vaccin nu door verschillende redenenquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
True op dat laatste.
Maar: je komt op deze pagina via www.coronatest.nl, en dan staat er Vaccinatie, daaronder 'Uitnodigingsbrief voor vaccineren tegen corona ontvangen?' En dan daaronder de knop 'ik wil me laten vaccineren'.
Maargoed, als het bij mnX werkte en die is ook uit 1949-1951 en had geen brief dan ga ik m'n vader maar eens appen!
Ja klinkt logisch.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze willen even inhaalslag maken plus er is genoeg vaccin nu door verschillende redenen
Het kan
Lekker doorprikken dus
Met Pfizerquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja klinkt logisch.
@:AnneX werd mnX geprikt met AstraZeneca dan of wel met BioNTech/Pfizer?
M'n vader hoopt op die laatste namelijk gezien zij regelmatig naar Zuid-Afrika gaan en daarvan bewezen is dat 'ie ook tegen Z-A variant beschermt.
Ga 'm in elk geval eens appen, moet 'ie zelf maar bedenken wat ermee te doen.
Gewoon een keiharde JA liegen dat je de brief ontvangen hebt. Als je vader wordt geweigerd op basis van zijn BSN, weet je vanzelf dat het nog niet mag. Maar ik denk dat ze nu snel snel willen gaan. En bij aanmelding wordt er niks gevraagd wat in die nog te ontvangen brief staat.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
True op dat laatste.
kinderarts fungeert dat gewoon als huisarts voor kinderen. Moest ik ook aan wennen. En inderdaad, elk jaar naar de gynaecoloog.... Sowieso, alle specialistische artsen die niet in het ziekenhuis werken maar een losse praktijk hebben, ik moest daar echt aan wennen...quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer in te vullen of je een brief hebt ontvangen geloof ik (iig niet tot je bij DigiD inloggen komt).quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gewoon een keiharde JA liegen dat je de brief ontvangen hebt. Als je vader wordt geweigerd op basis van zijn BSN, weet je vanzelf dat het nog niet mag. Maar ik denk dat ze nu snel snel willen gaan. En bij aanmelding wordt er niks gevraagd wat in die nog te ontvangen brief staat.
N=2 (mijn 47/48 ouders)
Ah, spuit 1951 was ik
Meteen mijn oudjes ingeseind. Die kennen vast wel iets jongere-dan-henzelf oudjes.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:38 schreef Molo het volgende:
Voor de oudjes hier
Dat laatste hoef je niet bang voor te zijn, dat kwam van binnen uit de GGDquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:23 schreef AnneX het volgende:
Nu ook de bevestiging ontvangen op vaste telefoon en per mail twee afspraken.
Om 20:48 uur ingelogd. Dat duurde dus even. En ik ging al ongerust opnieuw inloggen. En kreeg toen de bevestiging “U heeft al afspraak gemaakt “😂 gezien Digid.
Gezien de ggd hacks waarover eerder sprake was, doe ik weer met de vaste telefoon.
Lekker doenquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zou volgend weekend een dure sterren restaurant drive and spice doen aan de andere kant van het land. En dus deze week geen nachtje hotel want dat werd een beetje te gek. Maar de drive was uitverkocht.
Nu gaan we diezelfde dag naar een goedkopere wandel wijn en spijs in de buurt.
Dus ik denk dat ik het geld wat ik nu ‘bespaar’ alsnog in hotel ga steken
Woeiiiiquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:48 schreef AnneX het volgende:
![]()
Ja maar...dan zeg ik dat het mocht van Molo. 😎quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:51 schreef Candaasje het volgende:
Geen brief mee en toch gevaccineerd worden zal nu wel even een uitzondering zijn wegens de redenen die Molo noemt.
In de info die ik kreeg staat dat je mensen echt niet mag vaccineren zonder, dus als je er wel één hebt gekregen zou ik die altijd meenemen.
Ik ben de vragenlijst even doorgelopen, briefvraag zal er wel uitgehaald zijn inmiddels want ik kwam 'm niet tegen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gewoon een keiharde JA liegen dat je de brief ontvangen hebt. Als je vader wordt geweigerd op basis van zijn BSN, weet je vanzelf dat het nog niet mag. Maar ik denk dat ze nu snel snel willen gaan. En bij aanmelding wordt er niks gevraagd wat in die nog te ontvangen brief staat.
N=2 (mijn 47/48 ouders)
Ah, spuit 1951 was ik
Gefeliciteerdquote:
Fuck zeg. Maar nog belangrijker: voel je je vandaag wéér een stukje beter? En je vriend?quote:
Haroldquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:26 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook klaar voor vandaag, minder positief dan Myr () maar alsnog!
Ik was al bang dat iemand het zo zou lezen omdat ik altijd zo lekker positief benquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:35 schreef Isabeau het volgende:
Waarom ben je nú al klaar met vandaag eigenlijk, Loon? Nat geregend?
ow. Nu weet ik niet of dat positief is of nietquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik was al bang dat iemand het zo zou lezen omdat ik altijd zo lekker positief benMaar ik bedoelde dus echt 'klaar voor de dag' en niet 'klaar met vandaag'
50/50.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ow. Nu weet ik niet of dat positief is of niet
Had je wel een staatslot gekocht ook?quote:
Als het na today dan maar voorbij was... Geen echte klachten toch?quote:
Welkom bij mijn kerstquote:
En dit jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik bedenk me ineens iets, Myraela. Je zei donderdag dat het eten qua smaken niet al te geweldig was van het thuis uit eten maal. Maar eh, misschien een symptoom van corona? Smaak/geurverlies?
Dit in het weekend net voor 7 uur ‘s morgens posten is trouwens niet echt eerlijkquote:
Beterquote:Op zaterdag 10 april 2021 07:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben de vragenlijst even doorgelopen, briefvraag zal er wel uitgehaald zijn inmiddels want ik kwam 'm niet tegen.
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:59 schreef Blues het volgende:
Ik keek een stukje terug en versoepelingen worden weer ingetrokken omdat De Jonge 'de wanhoop zag bij het zorgpersoneel' en 'mensen kregen er lucht van dat we werkten aan versoepelingen maar het is niet 'de bloemetjes buiten en holadiejee' want ik zag de paniek in de ogen van het zorgpersoneel.
Joh
Er waren zoals elke keer, bewust, allemaal plannen gelektquote:Op zaterdag 10 april 2021 09:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Ik vond op NOS een artikel waarin de Jonge alleen zegt dat ze kijken naar wat mogelijk is en ‘geen gekke dingen gaan doen’.
Dus ik zie die avondklok eraf en terrassen open nog steeds wel in de planning staan. Maar verder niks extra.
Echt hequote:Op zaterdag 10 april 2021 09:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Er waren zoals elke keer, bewust, allemaal plannen gelekt
Dus niet officieel bekend gemaakt
Vervolgens gingen OMT en artsen en verpleegkundigen steigeren
Overheid communiceert dat ze graag willen openen van alles 'maar dat dat natuurlijk niet kan want signalen vanuit de zorg zijn duidelijk en we willen niks doms doen' oid.
'het ligt niet aan ons want wij hadden het dus écht graag gewild'
En zo heeft niemand verantwoordelijkheid en is het draagvlak weer paar weekjes verlengd![]()
Politiek![]()
Oh nee, was BNW volgens een aantal mensen elders op Fok
Yes, vriend ook. Die is ook wel wat zieker, die heeft koorts en is heel moe. Ik voel me juist heel helder en energiek, alleen in m'n lichaam juist wat (spier)pijntjes en hoofdpijn.quote:Op zaterdag 10 april 2021 07:26 schreef sigme het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Nou, maak er maar een coocoonfeestje van dan? Is je vriend ook zo positief?
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Verder helemaal geen last van gehad. De bak supermarkt tiramisu die we daarna aten was gewoon lekker.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik bedenk me ineens iets, Myraela. Je zei donderdag dat het eten qua smaken niet al te geweldig was van het thuis uit eten maal. Maar eh, misschien een symptoom van corona? Smaak/geurverlies?
Alle vormen van kritiek en ietsje dieper nadenken zijn BNW. Maar eckte BNW is gewoon gemeengoed. Ofzo.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Overheid communiceert dat ze graag willen openen van alles 'maar dat dat natuurlijk niet kan want signalen vanuit de zorg zijn duidelijk en we willen niks doms doen' oid.
En zo heeft niemand verantwoordelijkheid en is het draagvlak weer paar weekjes verlengd![]()
Politiek![]()
Mijn smaak verliezen zoals jij had, is wel echt waar ik het meest tegenop zag voor m'n vriend zijn verjaardag. Maar dat is dus gelukkig nog niet zo.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
En dit ja. Maak dan niet de fout die ik maakte: hopen extralekker eten bestellen
![]()
Echt balen, je was de heel tijd zo voorzichtig en dan sneakt het er nog nog doorheen. Hoe is het inmiddels met de rest van de familie?
Of wel, want mogelijk maar één prik nodig danquote:Op zaterdag 10 april 2021 09:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vandaag koekjes bakken.![]()
Ik heb speciaal brievenbusdoosjes gekocht zodat ik m'n koekjes op de post kan doen. Want ik eet ze zelf niet. Maar ik denk dat mensen deze lading koekjes nog niet willen.
Ik appte m'n vriendinnen ook al. Als ze wel een weekje vrij kunnen gebruiken, zijn ze meer dan welkom hier.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:50 schreef Molo het volgende:
Of wel, want mogelijk maar één prik nodig dan
Ik vind het zo kut dat dit zo logisch klinkt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:13 schreef Molo het volgende:
Politiek![]()
Even voor de duidelijkheid, ik wijs niet gewoon dom naar iedereen van 'zullie in Den Haag' oidquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het zo kut dat dit zo logisch klinkt.
Ben blij voor jequote:Op zaterdag 10 april 2021 07:03 schreef Barreltje het volgende:
Hier wel 6.5 uur geslapen.. dusEn positiviteit
Shit!quote:
Heel klote ja. Houdt je wel scherp. Corona is er nog gewoon dus na een jaar is het niet anders dan daarvoor.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welkom bij mijn kerst![]()
![]()
Balen joh, net met je vrije dagen en geplande weekend. Hopelijk word/ben je niet al te ziek ervan.
[..]
En dit ja. Maak dan niet de fout die ik maakte: hopen extralekker eten bestellen
![]()
Echt balen, je was de heel tijd zo voorzichtig en dan sneakt het er nog nog doorheen. Hoe is het inmiddels met de rest van de familie?
Kan ik ook een afspraak plannen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik appte m'n vriendinnen ook al. Als ze wel een weekje vrij kunnen gebruiken, zijn ze meer dan welkom hier.
Ohquote:Op zaterdag 10 april 2021 09:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yes, vriend ook. Die is ook wel wat zieker, die heeft koorts en is heel moe. Ik voel me juist heel helder en energiek, alleen in m'n lichaam juist wat (spier)pijntjes en hoofdpijn.
En soms een kuchje. Moet mijn beeld van corona wel een beetje bijstellen. Ik dacht echt dat hoesten het voornaamste was altijd. Dat was ook het symptoom waar ik een jaar lang hyperbewust op ben geweest.
[..]
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Verder helemaal geen last van gehad. De bak supermarkt tiramisu die we daarna aten was gewoon lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Lobbyquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Om 6 uur klaarwakker vond ik niet zo leuk, even wat gelezen en toen tot 9.30 geslapen![]()
En wat @:Molo zegt, niet iedereen daar is zo. Maar vergeet ook niet (pre corona tijden) wat voor invloeden er vanuit het bedrijfsleven leven komt. Tegenwoordig denk ik bij beleidswijzigingen altijd “welke bedrijven hebben nu weer samen opgetrokken”
Deze column klopt zo enorm https://www.nrc.nl/nieuws(...)ede-7396746-a1337053
Column kwam op zaterdag in de krant, en op woensdag was er een aandeelhoudersvergadering. Board was not amusedquote:
Raar kuchje, checkquote:Op zaterdag 10 april 2021 09:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yes, vriend ook. Die is ook wel wat zieker, die heeft koorts en is heel moe. Ik voel me juist heel helder en energiek, alleen in m'n lichaam juist wat (spier)pijntjes en hoofdpijn.
En soms een kuchje. Moet mijn beeld van corona wel een beetje bijstellen. Ik dacht echt dat hoesten het voornaamste was altijd. Dat was ook het symptoom waar ik een jaar lang hyperbewust op ben geweest.
[..]
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Verder helemaal geen last van gehad. De bak supermarkt tiramisu die we daarna aten was gewoon lekker.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik appte m'n vriendinnen ook al. Als ze wel een weekje vrij kunnen gebruiken, zijn ze meer dan welkom hier.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh![]()
Blij voor jou want wat je vriend heeft hoor ik zoveel. En zeer langdurig (de moeheid dan). Hoop dat het niet slechter gaat met je maar nu dus echt in quarantaine en beter worden. Je laat al boodschappen bezorgen toch?En moest hij op kantoor werken (gezien de aard van het werk), of wilde hij op kantoor werken en vond de directie dat oké?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gevoelsmatig kanen die wel wat lastiger weg denk ik jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 09:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vandaag koekjes bakken.![]()
Ik heb speciaal brievenbusdoosjes gekocht zodat ik m'n koekjes op de post kan doen. Want ik eet ze zelf niet. Maar ik denk dat mensen deze lading koekjes nog niet willen.
Zit volgens mij achter betaalmuur.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Om 6 uur klaarwakker vond ik niet zo leuk, even wat gelezen en toen tot 9.30 geslapen![]()
En wat @:Molo zegt, niet iedereen daar is zo. Maar vergeet ook niet (pre corona tijden) wat voor invloeden er vanuit het bedrijfsleven leven komt. Tegenwoordig denk ik bij beleidswijzigingen altijd “welke bedrijven hebben nu weer samen opgetrokken”
Deze column klopt zo enorm https://www.nrc.nl/nieuws(...)ede-7396746-a1337053
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |