SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die mag wel even blijven staan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat kan, ik erger me aan de bergen foto's en het geklaag over nachtrust. Het is een forum dan kan je feedback krijgen. En ook wel soms wat goedbedoelde feedback. Een twee jarige hoort niet in bed met ouders. Dat gejank hoef ik dan ook niet te lezen. Meer mensen zeggen dat btw En Tot heeft me geblokt dus wat is jouw probleemquote:Op donderdag 8 april 2021 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik erger mij de laatste tijd wel aan je opmerkingen richting ToT.
Hou je mening dan voor je denk ik dan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat vond ik dus ook.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
En wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik erger me aan de bergen foto's en het geklaag over nachtrust. Het is een forum dan kan je feedback krijgen. En ook wel soms wat goedbedoelde feedback. Een twee jarige hoort niet in bed met ouders. Dat gejank hoef ik dan ook niet te lezen. Meer mensen zeggen dat btw En Tot heeft me geblokt dus wat is jouw probleem“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan lees je er maar overheen. Je hoeft niet over alles een negatieve mening hier niet neer te zetten. Ik stoor mij ook wel eens over dingen maar dan zeg ik er ook niets over. Het is een algemeen forum dus het gaat nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik erger me aan de bergen foto's en het geklaag over nachtrust. Het is een forum dan kan je feedback krijgen. En ook wel soms wat goedbedoelde feedback. Een twee jarige hoort niet in bed met ouders. Dat gejank hoef ik dan ook niet te lezen. Meer mensen zeggen dat btw En Tot heeft me geblokt dus wat is jouw probleemActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En doorrrrrr.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moest even mijn zegje doen. Terug naar de gezelligheid.quote:
Kreeg vanmiddag keelpijn. Kon aan het eind van de middag nog terecht voor een coronatest. De staaf in mijn neus was dit keer minder onaangenaam dan de vorige keer.![]()
![]()
Kwam je niet tot tien?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:43 schreef shiitake het volgende:
User die een ander de les leest over een negatieve mening hier.![]()
![]()
Jij hebt je geloofwaardigheid verloren met je gezelligheid.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest even mijn zegje doen. Terug naar de gezelligheid.![]()
Wel negatief?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:43 schreef Stepperoller het volgende:
Kreeg vanmiddag keelpijn. Kon aan het eind van de middag nog terecht voor een coronatest. De staaf in mijn neus was dit keer minder onaangenaam dan de vorige keer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huh?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jij hebt je geloofwaardigheid verloren met je gezelligheid.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Raken we nu niet verzeild in gezelligheidception?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jij hebt je geloofwaardigheid verloren met je gezelligheid.![]()
Met tong?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:46 schreef jerney het volgende:
Even liggen
Lief spelen
Geef Maanvis een kusje van me
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kusje geven laat ik graag aan jou over.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:46 schreef jerney het volgende:
Even liggen
Lief spelen
Geef Maanvis een kusje van me
quote:nee daar ben ik nog nietquote:Flauwerikquote:Op donderdag 8 april 2021 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kusje geven laat ik graag aan jou over.
Dahag![]()
![]()
Toch even een puntje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lig ze!quote:Op donderdag 8 april 2021 19:49 schreef jerney het volgende:
[..]
[..]
nee daar ben ik nog niet
[..]
Flauwerik
Dahag![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Rabbit ook een puntje.
2 zelfs.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog maar 3 dan.quote:
Neem er één kerel.quote:
Thanks toppertje! Waar heb ik deze liefde aan verdient?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna vergeten dat ik ambtenaar ben![]()
![]()
Gelukkig bleef het bij bijna 😛quote:Op donderdag 8 april 2021 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna vergeten dat ik ambtenaar benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik vind het ook wel leuker om ze te geven ipv bolken.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks toppertje! Waar heb ik deze liefde aan verdient?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja hoe kan het he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook echt hé, waar ik het bolk motto geblevenquote:
alleen maar liefde hier zie ik aan de TTquote:Op donderdag 8 april 2021 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook echt hé, waar ik het bolk motto geblevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt best wel klef.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
alleen maar liefde hier zie ik aan de TT
Ja en zoveel liefde is hier ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwah...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik zie het nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb soms mijn zegje maar ik kan met iedereen hier wel door de deur.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gelukkig zijn hier geen deuren 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als we hier ook draaideuren hadden gehad.quote:
Kiepkantel ramen wel.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als we hier ook draaideuren hadden gehad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent lekker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die was te verwachten.quote:
quote:
Rustig hier ineens.
Dat was een kort slaapje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben de DTS gek.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
ben de dorpsgek virtueel aan het neerknallen
Dank je.quote:
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Je geeft iedereen hier al prikkels, hoe kan jij ze dan nog hebben?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Heb niet geslapen, maar moest even minimaal aantal prikkels hebben![]()
![]()
Puntjes klappen.
Deze is leuk.quote:
Ik mis nog iets :quote:Op donderdag 8 april 2021 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
Wellicht is deze nog beetje beter
[ afbeelding ]
The bolk will be with you![]()
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Moet ik het aan klikkenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alleen als jij dat wil.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hoe speel je dat?quote:
En alsof wij chips en pizza etende vetzakken gaan bewegen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:quote:
secret stashquote:Op donderdag 8 april 2021 20:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je geeft iedereen hier al prikkels, hoe kan jij ze dan nog hebben?![]()
![]()
Je gooit je muis tegen de balquote:Op donderdag 8 april 2021 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe speel je dat?
En alsof wij chips en pizza etende vetzakken gaan bewegen![]()
Ik had het kunnen weten.quote:
Kweenie, heb trust issuesquote:Op donderdag 8 april 2021 21:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zal ik je komen helpen die op te maken ?![]()
![]()
Ik wou bijna zeggen “challenge accepted”, sneaky bastardquote:Op donderdag 8 april 2021 21:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Niet 1 vrouw is te vertrouwen als ik langskom.![]()
![]()
Yoghurt, dressings, taartquote:Op donderdag 8 april 2021 21:14 schreef jerney het volgende:
Kan ik iets leuks maken met geitenmelk behalve kaas enzo?![]()
Ohhh thanks! Even dressings zoekenquote:
Moet een backup plan hebben voor het geval ik het smerig vind.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen “challenge accepted”, sneaky bastard![]()
![]()
Je bent zelf een geit.quote:
Ja ik ben een beetje bangquote:Maar het schijnt wat diervriendelijker te zijn omdat niet zoveel mensen het motten
Wellicht met reden
![]()
![]()
Je kan er ook ijs van makenquote:Op donderdag 8 april 2021 21:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje bangMaar het schijnt wat diervriendelijker te zijn omdat niet zoveel mensen het motten
Wellicht met reden
![]()
quote:
Nou wie weet lust jij het welquote:Op donderdag 8 april 2021 21:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje bangMaar het schijnt wat diervriendelijker te zijn omdat niet zoveel mensen het motten
Wellicht met reden
![]()
Schapenkaas ook niet echt lekker. Proeft gewoon naar wol
Jaren 70quote:Op donderdag 8 april 2021 21:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Is niet erg! Ik ook!
Geboren in 1979 dusss 🇨🇳![]()
![]()
Sojamelk word als goed verkocht, hele bossen worden er om gekapt en zoveel gif dat er niets meer leeft. Goed bezig joh.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Maar ik ben een varken knor knorquote:Op donderdag 8 april 2021 21:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Is niet erg! Ik ook!
Geboren in 1979 dusss 🇨🇳![]()
1983
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou wie weet lust jij het wel![]()
Schapenkaas ook niet echt lekker. Proeft gewoon naar wol
Feta
Bij geitenkaas hangt het er een beetje van af of ik het lekker vind.![]()
'72 meld.quote:
Dan kan je beter grass fed beestjes kopen dusquote:Op donderdag 8 april 2021 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Sojamelk word als goed verkocht, hele bossen worden er om gekapt en zoveel gif dat er niets meer leeft. Goed bezig joh.![]()
![]()
Varkiesquote:Op donderdag 8 april 2021 21:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar ik ben een varken knor knor![]()
1983
Als je een jaartje later was geboren, kon ik lekker giebelen.![]()
Grass als in wiet?quote:Op donderdag 8 april 2021 21:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Dan kan je beter grass fed beestjes kopen dusYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Idem.quote:
of home.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Als het gras 2 kontjes hoog is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ook geitquote:Op donderdag 8 april 2021 21:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Is niet erg! Ik ook!
Geboren in 1979 dusss 🇨🇳
Uw ADH vitamine Worst
Honing, aardbei, framboos zijn 3 smaken die ik wel kan combineren met geitenmelk.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Hmm moet mijn ijsmachine nog wel eens ophalen
Met wat is dat lekker?![]()
Het Varken is de laatste van de 12 diertekens in de Chinese dierenriem. In de Chinese traditie is het Varken gerelateerd aan vruchtbaarheid en potentie. Het Varken staat bekend om het feit dat hij altijd erg blij, welvarend en eerlijk is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Vond ik beter.quote:Want ze wilde naar het bos toegaan
Hai lie hai loo het bos toegaan
Waar de zwarte bramen staanActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gras is sterk, herstelt weer na een regenbuitje bij lange droogte en is overal in de wereld wel behalve in poolgebieden en toendra'squote:Uw ADH vitamine Worst
Vorig jaar is jaar van de Rat, wat gerelateerd is aan rampenquote:Op donderdag 8 april 2021 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Het Varken is de laatste van de 12 diertekens in de Chinese dierenriem. In de Chinese traditie is het Varken gerelateerd aan vruchtbaarheid en potentie. Het Varken staat bekend om het feit dat hij altijd erg blij, welvarend en eerlijk is.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-04-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 651 / +119 / +43 / 2294 / 2639
2. FreshFruit / 607 / +85 / +171 / 1634 / 1920
3. Straatverlichting / 379 / +16 / +32 / 596 / 780
4. Maanvis / 337 / +14 / +63 / 1162 / 1383
5. mario390 / 231 / +1 / +15 / 352 / 505
6. Superbadeendje / 204 / +17 / +72 / 823 / 1028
7. PlymouthFury / 198 / +28 / +9 / 368 / 450
8. jerney / 190 / +35 / +27 / 1151 / 1292
9. Mrsloveable / 153 / +32 / +35 / 871 / 1007
10. aloa / 145 / +22 / +21 / 1500 / 1613
11. Jippie / 100 / +0 / +0 / 75 / 95
12. chufi / 93 / +9 / +9 / 305 / 370
13. m1st1g / 92 / +2 / +22 / 441 / 496
14. gebrokenglas / 85 / +5 / +7 / 673 / 754
15. ToT / 81 / +13 / +10 / 629 / 694
16. DerRabbit / 77 / +14 / +22 / 408 / 460
17. mazaru / 71 / +3 / +10 / 257 / 301
18. hemarookworst / 68 / +5 / +15 / 529 / 580
19. shiitake / 67 / +2 / +2 / 261 / 295
20. Rafeiro / 55 / +9 / +1 / 444 / 490SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is wel ernstigquote:Op donderdag 8 april 2021 21:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb wel brieven gehad van de verhuurder, dat ik mijn gras moest maaien
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-04-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 651 / +119 / +43 / 2294 / 2639
2. FreshFruit / 607 / +85 / +171 / 1634 / 1920
3. Straatverlichting / 379 / +16 / +32 / 596 / 780
4. Maanvis / 337 / +14 / +63 / 1162 / 1383
5. mario390 / 231 / +1 / +15 / 352 / 505
6. Superbadeendje / 204 / +17 / +72 / 823 / 1028
7. PlymouthFury / 198 / +28 / +9 / 368 / 450
8. jerney / 190 / +35 / +27 / 1151 / 1292
9. Mrsloveable / 153 / +32 / +35 / 871 / 1007
10. aloa / 145 / +22 / +21 / 1500 / 1613
11. Jippie / 100 / +0 / +0 / 75 / 95
12. chufi / 93 / +9 / +9 / 305 / 370
13. m1st1g / 92 / +2 / +22 / 441 / 496
14. gebrokenglas / 85 / +5 / +7 / 673 / 754
15. ToT / 81 / +13 / +10 / 629 / 694
16. DerRabbit / 77 / +14 / +22 / 408 / 460
17. mazaru / 71 / +3 / +10 / 257 / 301
18. hemarookworst / 68 / +5 / +15 / 529 / 580
19. shiitake / 67 / +2 / +2 / 261 / 295
20. Rafeiro / 55 / +9 / +1 / 444 / 490Merci monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zekrs, zag je een paar jaar terug wel met die droogtequote:Op donderdag 8 april 2021 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gras is sterk, herstelt weer na een regenbuitje bij lange droogte en is overal in de wereld wel behalve in poolgebieden en toendra'sAlles leek hartstikke dood...nu alles weer groen.
![]()
Oh vandaar dat 2020 kut wasquote:Op donderdag 8 april 2021 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vorig jaar is jaar van de Rat, wat gerelateerd is aan rampen
Maar verhuurder heeft daar niet veel over te zeggen geloof ik.
Of het moet vastgelegd zijn.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Toen was ik nog vrijgezel. Ze dreigden een bedrijf in te zetten en de kosten waren dan voor mij.quote:
Toen toch maar een grasmaaier geregeld![]()
![]()
In 2008 was ook jaar van de Rat, met een zware aardbeving in Sichuanquote:Uw ADH vitamine Worst
Ah nice! Ik hou van besjesquote:Op donderdag 8 april 2021 21:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Honing, aardbei, framboos zijn 3 smaken die ik wel kan combineren met geitenmelk.
Kan je er ook een beetje eetbare sausjes van maken oid?![]()
Hier heeft de verhuurder er een teringbende van gemaakt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dat je dat weet,of Google je datquote:Op donderdag 8 april 2021 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In 2008 was ook jaar van de Rat, met een zware aardbeving in Sichuan
De geur van vers gemaaid gras.
Ik weet dat toevalligquote:Op donderdag 8 april 2021 21:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat je dat weet,of Google je dat
Uw ADH vitamine Worst
Dat is altijd te doen. binden kan met maizena of door het in te koken (bij dat laatste wordt de smaak van de geitenmelk wel sterker) Als je honing gebruikt door het juist een beetje te koelen.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah nice! Ik hou van besjes
Kan je er ook een beetje eetbare sausjes van maken oid?![]()
Is wel een bende idd.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen nog wat erger, maar door renovatie.![]()
De Geit is creatief en artistiek begaafd, rustig maar hartstochtelijk, en een beetje ongewoon. Geiten zijn oprecht, en ze hebben een grote verbeeldingskracht. Ze kunnen niet goed tegen druk. Een Geit waardeert de goede dingen van het leven.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Het Varken is de laatste van de 12 diertekens in de Chinese dierenriem. In de Chinese traditie is het Varken gerelateerd aan vruchtbaarheid en potentie. Het Varken staat bekend om het feit dat hij altijd erg blij, welvarend en eerlijk is.
Goffer, klopt best wel voor 100%![]()
![]()
Mogen ze weer netjes gaan leggen, anders laat ik het mijn zwager doen en het aan hun doorfactureren.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dankiequote:Op donderdag 8 april 2021 21:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is altijd te doen. binden kan met maizena of door het in te koken (bij dat laatste wordt de smaak van de geitenmelk wel sterker) Als je honing gebruikt door het juist een beetje te koelen.
Eerst maar kijken hoe sterk de smaak van dat geitje is als het koud isVind dat inkoken wel interessant verder.
![]()
![]()
moeten ze niet uitgedroogd geel zijnquote:Op donderdag 8 april 2021 21:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker is dat...op een bloedhete zomerse dag.
Uw ADH vitamine Worst
Die woningbouw hier ook...vaak hebben ze dan van die kleine bedrijfjes die ze inhuren (en niet allemaal even goed).quote:Op donderdag 8 april 2021 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
Mogen ze weer netjes gaan leggen, anders laat ik het mijn zwager doen en het aan hun doorfactureren.![]()
En ja het kratje bier voor mijn zwager wordt dan ook doorbelast.
Naast het uurtarief op papier.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Je kan natuurlijk ook gelatine gebruiken om een saus te binden. Dat vergat ik bijna.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Dankie
Eerst maar kijken hoe sterk de smaak van dat geitje is als het koud isVind dat inkoken wel interessant verder.
![]()
![]()
Maizena ook toch?quote:Op donderdag 8 april 2021 21:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gelatine gebruiken om een saus te binden. Dat vergat ik bijna.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ahhh!! Maar wordt het dan niet flubberig?quote:Op donderdag 8 april 2021 21:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gelatine gebruiken om een saus te binden. Dat vergat ik bijna.![]()
![]()
Dat ligt er maar aan hoeveel je gebruiktquote:Op donderdag 8 april 2021 21:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh!! Maar wordt het dan niet flubberig?![]()
Laurent Garnier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rot op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Everly brothers.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Interestingquote:Op donderdag 8 april 2021 21:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan hoeveel je gebruikt![]()
![]()
Ik wil binnenkort een keer proberen een bouillon te maken en dan echt te klaren, zodat die super helder wordt.
En dan een heel heldere soep te maken. Hele lichte kippensoep met lenteui ofzo.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ga gewoon weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man, waar is dit nou weer goed voor?quote:
Kippenbouillon is altijd een goede basisquote:Op donderdag 8 april 2021 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil binnenkort een keer proberen een bouillon te maken en dan echt te klaren, zodat die super helder wordt.
En dan een heel heldere soep te maken. Hele lichte kippensoep met lenteui ofzo.![]()
![]()
Vind ik het lekkerste stukje vleesquote:Op donderdag 8 april 2021 21:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kippenbouillon is altijd een goede basis![]()
Kip.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind ik het lekkerste stukje vlees![]()
Kip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zouden ze karkassen verkopen bij de poelier bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 8 april 2021 21:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kippenbouillon is altijd een goede basis
Anders kippendij, maar karkas is natuurlijk goedkoper denk ik. en de merg wil je in principe ook.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je kan toch gewoon een soepkip kopen.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zouden ze karkassen verkopen bij de poelier bijvoorbeeld?
Anders kippendij, maar karkas is natuurlijk goedkoper denk ik. en de morgg wil je in principe ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh wacht, het is nog geen ochtend. Te vroeg voor m'n macro dus
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Sinnestrieltsje.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:57 schreef DJMO het volgende:
Oh wacht, het is nog geen ochtend. Te vroeg voor m'n macro dus![]()
![]()
Val mario toch niet steeds aan graag.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een soepkip kopen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik had die haan allang in een maaltijd verwerktquote:Uw ADH vitamine Worst
* DJMO knuffel geeftquote:
zie messengerik corrigeerde mezelf al jaquote:
Al 100 keer.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had die haan allang in een maaltijd verwerkt![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 april 2021 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Val mario toch niet steeds aan graag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmz.. toch gun ik het ze wel. Met gepaste tegenzin.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Jajaquote:Op donderdag 8 april 2021 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO knuffel geeft
zie messenger
[..]
ik corrigeerde mezelf al ja![]()
![]()
Geeft niksquote:Op donderdag 8 april 2021 21:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hmz.. toch gun ik het ze wel. Met gepaste tegenzin.![]()
![]()
Waarom wel?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Van de 100 door minister Hugo de Jonge beloofde testlocaties zijn er maar 28 gerealiseerd. Dat meldt Trouw op basis van gegevens van de stichting Open Nederland.
In februari beloofde De Jonge de Tweede Kamer dat er begin april honderd nieuwe teststraten, speciaal voor toegangstests, operationeel zouden zijn. Maar er zijn nu slechts 28 van zulke testlocaties.
Voor inwoners van bijvoorbeeld Drenthe die dit weekend graag willen deelnemen aan een activiteit waarvoor een negatieve coronatest is vereist, zit er niets anders op dan af te reizen naar een testlocatie in Leeuwarden of Groningen. In Drenthe is er namelijk geen. Naar verwachting openen rond 16 april vijf extra testlocaties, waaronder één in Assen
Is er iets wat die halve tamme wel kan?Zonder wrijving geen glans![]()
Je bent een beetje te vroeg 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey aloa 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar heb geen grote pannen, dus dan is alleen uit bot makkelijker denk ik. Moet nog even lezen hoor. Maar eerst bot uitkoken en dan groente en vlees erdoor, dan inkoken en klaren ofzo. Jaren geleden dat ik er naar keek ook.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een soepkip kopen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ga je nu schelden?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon stoppen met de reacties naar elkaar toe.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zit al in bed.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naar bed, naar bed, zei Duimelot;
Eerst nog wat eten, zei Likkepot;
Waar zal ik het halen? vroeg Langelot;
Uit Grootvaders kastje, zei Ringeling;
Dat zal ik verklappen, zei 't kleine ding."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kijk in bed nog even de rijdende rechter.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De grootste idioot ben jij (en je weet precies waarom, schijnheilig gedoe).quote:
@FreshFruit ... laat gaan man, die moron is t niet waard. Be the bigger man.* Contra principia negantem disputari non potest *
Nicequote:Op donderdag 8 april 2021 22:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Naar bed, naar bed, zei Duimelot;
Eerst nog wat eten, zei Likkepot;
Waar zal ik het halen? vroeg Langelot;
Uit Grootvaders kastje, zei Ringeling;
Dat zal ik verklappen, zei 't kleine ding.![]()
![]()
Dan nog geen fotos 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Via de app?quote:Op donderdag 8 april 2021 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk in bed nog even de rijdende rechter.
KPN app deed het niet hier![]()
![]()
Nee, tv boven.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zullen we sowieso even het schelden achterwege laten Dat siert niemand.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
De grootste idioot ben jij (en je weet precies waarom, schijnheilig gedoe).
@:Freshfruit ... laat gaan man, die moron is t niet waard. Be the bigger man.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Of je gewoon niet bemoeien met zaken die je niet (genoeg) kent. Pro-tip!quote:Op donderdag 8 april 2021 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we sowieso even het schelden achterwege laten Dat siert niemand.* Contra principia negantem disputari non potest *
Hey ShiiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 8 april 2021 22:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
De grootste idioot ben jij (en je weet precies waarom, schijnheilig gedoe).
@:Freshfruit ... laat gaan man, die moron is t niet waard. Be the bigger man.![]()
![]()
![]()
Om heel eerlijk te zijn heb ik alleen maar karkassen kunnen krijgen bij de groothandel.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zouden ze karkassen verkopen bij de poelier bijvoorbeeld?
Anders kippendij, maar karkas is natuurlijk goedkoper denk ik. en de merg wil je in principe ook.![]()
Veel plezier met het verder stalken van Liese in real life.quote:![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
*grom*quote:Op donderdag 8 april 2021 22:11 schreef Haags het volgende:
Nou maak even die 1-1 en dan volgende week thuis het karwei klarenYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
wat?quote:Op donderdag 8 april 2021 22:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Veel plezier met het verder stalken van Liese in real life.![]()
![]()
ja ja ik benal weer opgerot.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Neequote:Op donderdag 8 april 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Is er iets wat die halve tamme wel kan?![]()
Mooi man, naast een heel rijtje bedrijven/instellingen die zoiets hebben van wtf doe ik op het lijstje als testevent, gooi me er vanaf ik doe niet mee aan die onzin nu dit fiascoquote:
Briljant
Zonder wrijving geen glans![]()
Apart welquote:Op donderdag 8 april 2021 22:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Laat gaan.. ik combineer voetbal op laptop met BB op tv. (ja weet t..![]()
)
![]()
![]()
Ik hoopte eigenlijk op 0-20quote:Op donderdag 8 april 2021 22:11 schreef Haags het volgende:
Nou maak even die 1-1 en dan volgende week thuis het karwei klaren![]()
du arschloch ,stalkerquote:Op donderdag 8 april 2021 22:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Veel plezier met het verder stalken van Liese in real life.![]()
![]()
Ja weet t..quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik wil iedereen alvast een fijne nachtrust toewensen.![]()
Helaas heb ik nu geen plaatje van rutte tot mijn beschikking waarin hij De Jonge opdracht geeft om zijn geheugen te laten wissen.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooi man, naast een heel rijtje bedrijven/instellingen die zoiets hebben van wtf doe ik op het lijstje als testevent, gooi me er vanaf ik doe niet mee aan die onzin nu dit fiasco
Briljant![]()
Merci en van het zelfdequote:Op donderdag 8 april 2021 22:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik wil iedereen alvast een fijne nachtrust toewensen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: