Alleen maar beter juist. Hoop dat Paul verliest papa Ben. En als ie alsnog wint, no big deal. MMA komt niet ineens slecht uit te zien (op dagjesmensen na).quote:
Dit was geen gevecht, dit was een boks partij. Als het MMA was dan vrat Askren em op 100%.quote:Op zondag 18 april 2021 11:40 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vraag me ook af of dit echt was![]()
Zo slecht kan je toch niet zijn als je jezelf serieus neemt als professioneel vechter?
Natuurlijk niet. Ze zijn slim. Ze pakken tegenstanders die onder zijn niveau zijn. En in de tussentijd word hij steeds beter en beter en wordt de selectie van tegenstanders ook beter. Maar om meteen te springen naar Lawler das te snel. Waarschijnlijk Dillon Danis, weer een grappler die nauwelijks kan striken.quote:Op zondag 18 april 2021 11:48 schreef Sebbeszweet het volgende:
Volgende gevecht tegen een MMA striker. Waarom niet Lawler of Rory?
Hebje nou echt 100 euro op Askren gezet? Waw...quote:Op zondag 18 april 2021 13:36 schreef SOG het volgende:
100 euro weggepist. Gelukkig niet meer dan dat. Wat een zak hooi die ben. Als je 3 maanden traint voor een bokswedstrijd kun je er toch niet zo uit zien
Anyway, volgende x maar weer gewoon op de ufc inzetten.
Snoop dog ging helemaal los dat hij 2 mio had ingezet /gewonnenquote:Op zondag 18 april 2021 13:36 schreef SOG het volgende:
100 euro weggepist. Gelukkig niet meer dan dat. Wat een zak hooi die ben. Als je 3 maanden traint voor een bokswedstrijd kun je er toch niet zo uit zien
Die 500K die Askren heeft gepakt is meer dan de meeste vechters in de UFC pakken. Dus ik denk dat ze wel staan te dringen ja.quote:Op zondag 18 april 2021 13:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Waarom zouden MMA toppers in een boxing match tegen Paul willen vechten?
Er is maar één reden en dat is het geld, waardoor winst/verlies niet meer uitmaakt.
Je zult dus nooit een fatsoenlijk gevecht krijgen tussen Paul en een MMA vechter.
Askren was wel een grote naam in de sport. Danis is een redelijk onbekende vechter. Ik denk dat hij het wel kan opnemen tegen een mma striker. Ik denk dat hij ook nog wel kan winnen van een groot aantal.quote:Op zondag 18 april 2021 12:20 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ze zijn slim. Ze pakken tegenstanders die onder zijn niveau zijn. En in de tussentijd word hij steeds beter en beter en wordt de selectie van tegenstanders ook beter. Maar om meteen te springen naar Lawler das te snel. Waarschijnlijk Dillon Danis, weer een grappler die nauwelijks kan striken.
Dat veranderd als Conor zich ermee bemoeid.quote:Op zondag 18 april 2021 15:46 schreef Sebbeszweet het volgende:
Danis is een redelijk onbekende vechter.
Nee nu ga je te ver.quote:Ik denk dat hij het wel kan opnemen tegen een mma striker. Ik denk dat hij ook nog wel kan winnen van een groot aantal.
Zoals Usman tegen Masvidal deed bedoel je?quote:Op zondag 18 april 2021 16:11 schreef manny het volgende:
Grondgevecht kan mooi zijn, maar beetje lafjes duwen en trekken langs de kooi of eindeloos klooien in het midden.. Pffff. Vond het niet wat.
Het is boksen hé, een hele andere sport dan MMA. Diego Sanchez zou ook wel lachen zijn.quote:Op zondag 18 april 2021 16:05 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Dat veranderd als Conor zich ermee bemoeid.
[..]
Nee nu ga je te ver.
Welke MMA strikers bedoel je dan?quote:Op zondag 18 april 2021 16:20 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Het is boksen hé, een hele andere sport dan MMA. Diego Sanchez zou ook wel lachen zijn.
Waar doe jullie dat? Ik wil zelf ook wel eens proberen een wedje te leggen.quote:Op zondag 18 april 2021 13:36 schreef SOG het volgende:
Betfair exchange...quote:Op zondag 18 april 2021 17:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar doe jullie dat? Ik wil zelf ook wel eens proberen een wedje te leggen.
Dillon sloopt die jake Paulquote:Op zondag 18 april 2021 16:20 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Het is boksen hé, een hele andere sport dan MMA. Diego Sanchez zou ook wel lachen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |