hier hetzelfde. soms wel en soms niet...quote:Op donderdag 8 april 2021 12:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn videoland abo verloopt op 8 april![]()
Iemand een idee of dat dan tot 23:59:59 verloopt?
Zou perfect uitkomen
Plus je ziet het bij de knoopjes trekken en niet bij dat donkere.quote:Op donderdag 8 april 2021 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
Die felle kleur zie je iedere bobbel en zwart kleed veel meer af.Je ziet nu bij deze kleur een rol boven en onder die riem zitten.
Zwart is idd wel mooiquote:Op donderdag 8 april 2021 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Deze kleur tekent veel en veel te veel bij Jill. Zwart stond veel mooier
Ja. Die was zo klaar en ging maar in de sauna liggenquote:Op donderdag 8 april 2021 12:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft Nick ook kledij gekregen?
inddquote:Op donderdag 8 april 2021 12:05 schreef zodeju het volgende:
Heel eerlijk vond ik de broekpak bij Jill het leukst staan.....
Het was echt verrassend ....fris en mooi.
Vooral als beide een pak aan hebben.
nou ja hahaquote:Op donderdag 8 april 2021 12:01 schreef Yolk het volgende:
Van Nick mocht het niet te bloot bij Liese.
Preutse monNick.
vreemd, gezien de tieten van zn vriendin in de uitzendingquote:
die gaat zich helemaal de tandjes schrikken straks als die van hem zietquote:
Juist dat zwarte jurkje is heel mooi voor een photoshoot...maar niet om in te bewegen......quote:Op donderdag 8 april 2021 12:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
indd
denk ook dat het voor deze avond fijner is om te dragen
ze bankhangen heel lang...
pas laat de hemsterhut uit de kou in
Geloof dat het deze is geworden. Voorlopig dan he....quote:Op donderdag 8 april 2021 12:10 schreef Jockari het volgende:
Iemand een foto wat Jill gekozen heeft ? Ben even weg geweest.
De spierwitte tandjes zeker.....quote:Op donderdag 8 april 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat zich helemaal de tandjes schrikken straks als die van hem ziet
Alleen Nick rent weg. Ik niet.quote:Op donderdag 8 april 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
weet je wat ik nu zo leuk vind aan de Cos
de mannen rennen niet hard weg als er kleding wordt doorgepast.. hebben er ook een mening over en zeker ook oog voor!
Had wel mooi gestaan in dat Oranje-jurkje. Zeker als winnares in nederland.quote:Op donderdag 8 april 2021 12:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geloof dat het deze is geworden. Voorlopig dan he....
[ afbeelding ]
Moeilijke keuze uit de roze of zwarte variant:
[ afbeelding ]
oh ja shit dat hangt op die rek hahahaquote:Op donderdag 8 april 2021 12:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft Nick ook kledij gekregen?
Eén van de dingen die ik bij Michel ook zo kon waarderen. Hij had echt heel veel stijl!quote:Op donderdag 8 april 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
weet je wat ik nu zo leuk vind aan de Cos
de mannen rennen niet hard weg als er kleding wordt doorgepast.. hebben er ook een mening over en zeker ook oog voor!
snap ook niet dat het delen van de pot niet is besprokenquote:Op donderdag 8 april 2021 12:14 schreef greysbones het volgende:
Lieve meiden
verdienen allebei om te winnen
Nicks nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op donderdag 8 april 2021 12:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een droomscenario zou zijn dat ze meteen 14 nieuwe bewoners erin stoppen en dat seizoen 2 meteen begintZou leuk zijn, maar denk de de BB genoeg heeft van de prinsesjes en prinsjes verlopig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2021 12:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een droomscenario zou zijn dat ze meteen 14 nieuwe bewoners erin stoppen en dat seizoen 2 meteen beginthoe op heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff andere Febo ...
time out voor de streamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |