Oké, ik heb hem dus uit en het is wel hetzelfde truucje als het andere boekquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee joh, ik ben net op blz 30 ofzo dus daar moet je geen waarde aan hechten. Ik laat het hier wel weten als ik hem uit heb.
Dat zijn leuke boeken, ja. Ik geloof die dat ik deze specifieke heb gelezen, maar ik heb wel een paar soortgelijke in de kast staan.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Stukken over de geschiedenis en achtergrond van de meest bekende "monsters". Wel grappig om dingen te lezen vanuit het perspectief van andere culturen.
Vond het vroeger al leuke boeken.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat zijn leuke boeken, ja. Ik geloof die dat ik deze specifieke heb gelezen, maar ik heb wel een paar soortgelijke in de kast staan.
Damn, volgens mij haalde ik deze altijd bij de bibliotheek toen ik klein was.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Stukken over de geschiedenis en achtergrond van de meest bekende "monsters". Wel grappig om dingen te lezen vanuit het perspectief van andere culturen.
Plaatje doet het niet.quote:
Bij mij wel.quote:
Oh, dan is Firefox weer raar aan het doen bij mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |