Ja, ik vond het ook heel mooi geschreven.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:18 schreef kl1172 het volgende:
Zag hem in de vorige reeks van dit topic voorbijkomen, dacht ik. Ondertussen is ie uit en was een erg leuk boek.
[ afbeelding ]
ook uitgegeven onder de titel
[ afbeelding ]
Nee. Ik heb het gelezen en de hype is nogal overdreven. Als je van YA houdt zal het wel een geschikt boek zijn maar ik vond het niet zo'n bijzonder boek.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:20 schreef coinchantal het volgende:
[..]
Staat hier ook nog in tbr lijst. Dus een aanrader?
wat mij betreft zeker. Zeer veel herkenning, maar vooral lekker praktisch en niet hoogdravend.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:20 schreef coinchantal het volgende:
[..]
Staat hier ook nog in tbr lijst. Dus een aanrader?
YA = Young Adult?quote:Op donderdag 8 april 2021 13:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het gelezen en de hype is nogal overdreven. Als je van YA houdt zal het wel een geschikt boek zijn maar ik vond het niet zo'n bijzonder boek.
Zo leest het wel. Die hele romance die Kyra beleeft is 1 groot YA cliché. Vond het geen slecht boek maar denk dat de doelgroep meer is de '7 zussen'-lezers.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
YA = Young Adult?
Want dit boek is geen young adult
Kyra? Romance? Er komt geen romance of persoon Kyra voor in het hele boek? Ik denk dat jij het over een heel ander boek hebt dan dit boek....quote:Op donderdag 8 april 2021 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo leest het wel. Die hele romance die Kyra beleeft is 1 groot YA cliché. Vond het geen slecht boek maar denk dat de doelgroep meer is de '7 zussen'-lezers.
quote:Samenvatting
Wat er met ons gebeurt is uiteindelijk niet het belangrijkst. Het gaat erom wat we ermee doen.
We krijgen in ons leven allemaal te maken met lijden. We kennen allemaal verdriet, verlies, wanhoop, angst en mislukking. Maar we hebben ook allemaal een keuze als we te maken krijgen met trauma of moeilijkheden. We kunnen opgeven of ervoor kiezen om elk moment als een geschenk te ervaren.
Dr. Edith Eger, gevierd therapeut en Holocaustoverlever, heeft deze praktische gids geschreven om ons zachtjes aan te moedigen de gedachten die ons gevangen houden en het destructieve gedrag dat ons belemmert te veranderen. Haar krachtige lessen vormen samen met de verhalen uit Egers' eigen leven en die van haar cliënten Het geschenk. In dit boek leer je om je slechtste momenten te zien als je beste leermeester, en vind je vrijheid door de kracht die erin zit.
Ik denk dat jij het hebt over de Daar waar de rivierkreeften zingen. Ik had het over Het geschenk de 12 lessen.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo leest het wel. Die hele romance die Kyra beleeft is 1 groot YA cliché. Vond het geen slecht boek maar denk dat de doelgroep meer is de '7 zussen'-lezers.
Ja klopt, misverstandje 😆quote:Op donderdag 8 april 2021 14:41 schreef coinchantal het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het hebt over de Daar waar de rivierkreeften zingen. Ik had het over Het geschenk de 12 lessen.
Ja, het is geen zware kost. Veel leesplezier!quote:Op donderdag 8 april 2021 18:02 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja hoop het wel.
Eerste 30 pagina's zijn al uit in half uurtje.
Geldt ook voor dit boekje, een soort bundeling van eerdere columns, maar wel met een centraal thema. En maar 120 blz.quote:Op maandag 12 april 2021 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Niet zo dik dus kan wel even tussendoor
[ afbeelding ]
Hoe bevalt (beviel?) deze?quote:
Dit lijkt me echt droge kost. Al was of mice and men prima te doenquote:Op zondag 25 april 2021 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik mij hier heb doorgeworsteld (niet dat het slecht is) ga ik eens beginnen aan mijn recensie-exemplaar van Wolfzomer. Was bezorgd bij de buren en buurvrouw was bijna vergeten het te overhandigen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |