Kritisch zijn we hier alleen op het beleidquote:Op donderdag 8 april 2021 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of iemand van 45 gered en vele jaren nog gegeven.
Het is natuurlijk afschuwelijk voor deze man, dat staat buiten kijf. Ik vind het een valse voorstelling om het alleen weg te strepen tegen een paar maanden van een 96-jarige. Dat is een te vereenvoudigde voorstelling van zaken, vind ik.
Complexe vaatchirurgie patiënten van deze aard volgens mij ook vaak nietquote:Op donderdag 8 april 2021 09:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand van 96 belandt niet op de IC.
Je moet die mijlpaal toch een keer halen.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Gedeeld door 2 dus we hebben amper 1 extra leeftijdscategorie geprikt. (even euforie beetje downplayen)
Vaak 1 nachtje nabewaking en dan richting de afdeling. En soms niet eens.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Complexe vaatchirurgie patiënten van deze aard volgens mij ook vaak niet
quote:Op donderdag 8 april 2021 09:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand van 96 belandt niet op de IC.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2021 09:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vaak 1 nachtje nabewaking en dan richting de afdeling. En soms niet eens.
Het probleem is meer dat de OK's gesloten worden omdat er op de IC geholpen moet worden. Of dat de gewone bedden dicht gaan om meer covid bedden te openen.
Dan worden dit soort patienten de dupe.
Ik zit 4 dagen per week in de kroegquote:Op donderdag 8 april 2021 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
En, gaat er iemand hier OP NAAR DE KROEG?
Maar dus niet enkel om een 96-jarige man een paar maanden extra te geven.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat de OK's gesloten worden omdat er op de IC geholpen moet worden. Of dat de gewone bedden dicht gaan om meer covid bedden te openen.
Vreemde naam voor je kelder.quote:
Blijft toch bizar dat het Covid boven alles is hoor. Hoor het van bevriend hartchirurg ook steeds.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nee, die operatie wordt uitgesteld omdat er geen plek op de IC isquote:
Nouja, het heeft voor een deel met triage te maken. Doordat we iedereen met covid willen redden kunnen we bepaalde ingrepen niet meer doen. Bij andere triage valt de groep met het minste vooruitzicht weg. Dus die vergelijking kun je m.i. wel maken.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of iemand van 45 gered en vele jaren nog gegeven.
Het is natuurlijk afschuwelijk voor deze man, dat staat buiten kijf. Ik vind het een valse voorstelling om het alleen weg te strepen tegen een paar maanden van een 96-jarige. Dat is een te vereenvoudigde voorstelling van zaken, vind ik.
quote:Op donderdag 8 april 2021 09:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, die operatie wordt uitgesteld omdat er geen plek op de IC is
Dus daar ligt dan een 96-jarige die het vertikt om te sterven, ten koste van het been van een jongere.
+1quote:Op donderdag 8 april 2021 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, het heeft voor een deel met triage te maken. Doordat we iedereen met covid willen redden kunnen we bepaalde ingrepen niet meer doen. Bij andere triage valt de groep met het minste vooruitzicht weg. Dus die vergelijking kun je m.i. wel maken.
De spaarpot raakt op een moment toch echt op.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:23 schreef zalkc het volgende:
Ben eigenlijk wel compleet verrast door de 180 graden draai van deze week. Maanden lang was het zelfs al te veel risico om ook maar na te denken over het afschaffen van de avondklok en nu is het ineens.
• avondklok
• hoger onderwijs
• Terrassen
• Bezoekers thuis
• BSO
• Testevents
Nou, het is acute zorg VS planbare zorg.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijft toch bizar dat het Covid boven alles is hoor. Hoor het van bevriend hartchirurg ook steeds.
Maak een afweging die je normaal ook zou maken, op patiëntniveau qua kansen en niet Covid versus non Covid denk ik dan steeds... Maar ja, dat kan écht niet natuurlijk.
Vriend heeft op die kostenpost wel hele instrumentarium kunnen vernieuwen en allerlei dingen door elkaar gekregen want alles kan voor Covid dus ook qua kostenpost daar op opvoeren![]()
Je zult het maar moeten vertellen zeg tegen die patiënt, en die man het moeten verwerken
Zeker met je eens, er gaan hoe dan ook mensen de dupe worden omdat we de capaciteit niet kunnen creëren.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dus niet enkel om een 96-jarige man een paar maanden extra te geven.
Iedere persoon die zorg nodig heeft en die niet krijgt, is er één te veel en dat zou niet het geval moeten zijn.
Als er andere keuzes waren gemaakt, waren andere mensen de dupe geworden. En in alle gevallen omdat ze geheel buiten hun schuld ziek worden. We hadden en hebben nu eenmaal niet de mogelijkheid om onbeperkte hoeveelheden mensen zorg te verlenen. Dus keuzes moeten gemaakt, en mensen worden de dupe.
Hoeveel daarvan waren 96?quote:Op donderdag 8 april 2021 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De operatie werd uitgesteld omdat er geen bedden waren in de kliniek.
Toch moeten ze daar wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Complexe vaatchirurgie patiënten van deze aard volgens mij ook vaak niet
Ik hoop dat die bedden toch niet zo oud waren.quote:
Veel covid patienten in de kliniek zou je ook thuis kunnen houden met een fles zuurstof en bewaking op afstand. Pas als ze echt heel ziek worden zouden ze naar de kliniek moeten komen. Ik snap niet zo goed dat we na een jaar in deze situatie niet wat creatiever zijn geworden in hoe we het beddenprobleem aanpakken.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, het is acute zorg VS planbare zorg.
Altijd al zo geweest.
Mijn partner lag 18 jaar geleden in het UMCG in afwachting van een operatie, en daar werden operaties van zaalgenoten op het laatste moment uitgesteld omdat er een acuut geval binnen kwam en de operatiekamer nodig had.
Probleem is dat de patiënten met Corona allemaal acute zorg nodig hebben.
Tuurlijk heeft het met triage te maken. Maar als je anders gaat triëren. worden er andere mensen de dupe van. Er is nou eenmaal met onze huidige gezondheidszorg waarin we in een situatie als deze iedereen de zorg kunnen verlenen die ze nodig hebben.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, het heeft voor een deel met triage te maken. Doordat we iedereen met covid willen redden kunnen we bepaalde ingrepen niet meer doen. Bij andere triage valt de groep met het minste vooruitzicht weg. Dus die vergelijking kun je m.i. wel maken.
In de meeste gevallen is dat ook de covid-19 patiënt.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zeker met je eens, er gaan hoe dan ook mensen de dupe worden omdat we de capaciteit niet kunnen creëren.
Waar ik met name moeite mee heb is dat covid voor alles gaat. Zoals hierboven ook al een keer gezegd werd, ik zou liever hebben dat ze kijken wie de meeste kans heeft op een goede kwaliteit van leven na de behandeling en die dan gaan behandelen.
Tot je ineens achteruit gaatquote:Op donderdag 8 april 2021 09:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Veel covid patienten in de kliniek zou je ook thuis kunnen houden met een fles zuurstof en bewaking op afstand. Pas als ze echt heel ziek worden zouden ze naar de kliniek moeten komen. Ik snap niet zo goed dat we na een jaar in deze situatie niet wat creatiever zijn geworden in hoe we het beddenprobleem aanpakken.
Als ik naar mezelf keek, ik had in de 1e golf ook een heftig ziektebeeld bij covid waarbij ik een week zuurstof nodig had in het ziekenhuis, maar verder eigenlijk weinig zorg nodig had. Dat had prima thuis gekund, maar toch heb ik een week lang een bed in het ziekenhuis bezet gehouden. Eigenlijk zonde, daar had ook prima die vaatpatient kunnen liggen bijvoorbeeld.
Nou, een aantal boven de 90. En daardoor kunnen al een aantal urgente operaties niet doorgaan.quote:
Dan is dat toch het moment dat je opgenomen kan worden. Scheelt je toch weer een paar dagen een bed die niet door iemand bezet wordt.quote:
We graven gewoon verder naar deze rotte corrupte zooi.quote:Het leidde tot een samenwerking tussen het bedrijfsleven, vertegenwoordigd door VNO-NCW, de GGD’en, de Rijksoverheid (de ministeries van VWS, EZK en Defensie) onder leiding van voormalig Commandant der Strijdkrachten Tom Middendorp. Onder de noemer Operatie Fastlane werd gewerkt aan een gezamenlijk doel: het opzetten van grote sneltestlocaties in Nederland. Deelnemende bedrijven waren onder andere ASML, McKinsey, KLM, Randstad Groep Nederland, organisatiebureau voor de zorg Kerteza, Shell en Schiphol.
Nice way of dodging the questionquote:Op donderdag 8 april 2021 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat die bedden toch niet zo oud waren.
Huh? Dat is nou net de situatie waar we niet in zitten. We kunnen niet iedereen de zorg bieden die ze nodig hebben. En we kiezen domweg altijd voor covid.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het met triage te maken. Maar als je anders gaat triëren. worden er andere mensen de dupe van. Er is nou eenmaal met onze huidige gezondheidszorg waarin we in een situatie als deze iedereen de zorg kunnen verlenen die ze nodig hebben.
FTM al geinformeerd?quote:Op donderdag 8 april 2021 09:48 schreef raptorix het volgende:
https://www.shell.nl/medi(...)-grond-stampten.html
[..]
We graven gewoon verder naar deze rotte corrupte zooi.
Ik heb direct contact met Huib Modderkolk, dat gaat snellerquote:
Natuurlijk is op alleen leeftijd te makkelijk. Maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die 101 worden. Wat als de 96-jarige man uit je post ook nog 5 jaar heeft, ipv een paar maanden? Wordt het dan wel een eerlijke ruil? Of als het geen 96-jarige is, maar een 72-jarige, die nog 25 jaar te gaan heeft? Of pas als het een 40-jarige betreft? Het blijft uitruilen van zorg waardoor er anderen buite de boot vallen.
Als je Covid hebt krijg je op dit moment overal voorrang. De hele maatschappij is er op dit moment op ingericht.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het met triage te maken. Maar als je anders gaat triëren. worden er andere mensen de dupe van. Er is nou eenmaal met onze huidige gezondheidszorg waarin we in een situatie als deze iedereen de zorg kunnen verlenen die ze nodig hebben.
Die vaatpatient had alleen niet een bed en zuurstof nodig, maar heel andere zorg. Waarvoor geen personeel was, denk ik?quote:Op donderdag 8 april 2021 09:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Veel covid patienten in de kliniek zou je ook thuis kunnen houden met een fles zuurstof en bewaking op afstand. Pas als ze echt heel ziek worden zouden ze naar de kliniek moeten komen. Ik snap niet zo goed dat we na een jaar in deze situatie niet wat creatiever zijn geworden in hoe we het beddenprobleem aanpakken.
Als ik naar mezelf keek, ik had in de 1e golf ook een heftig ziektebeeld bij covid waarbij ik een week zuurstof nodig had in het ziekenhuis, maar verder eigenlijk weinig zorg nodig had. Dat had prima thuis gekund, maar toch heb ik een week lang een bed in het ziekenhuis bezet gehouden. Eigenlijk zonde, daar had ook prima die vaatpatient kunnen liggen bijvoorbeeld.
"quote:Op donderdag 8 april 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh? Dat is nou net de situatie waar we niet in zitten. We kunnen niet iedereen de zorg bieden die ze nodig hebben. En we kiezen domweg altijd voor covid.
Pakten we maar zo door voor het vaccineren.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk loopt mijn zin niet goed en moet er ergens 'niet' tussen. WE hebben niet de gezondheidszorg waarin we iedereen de zorg kunnen geven die ze nodig hebben. En dus krijgt degene die het meest acute zorg nodig heeft, de zorg. En dat is vaak de covid-19 patient.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh? Dat is nou net de situatie waar we niet in zitten. We kunnen niet iedereen de zorg bieden die ze nodig hebben. En we kiezen domweg altijd voor covid.
Valt niet veel meer te verdienen, testen levert meer op dan vaccineren..quote:Op donderdag 8 april 2021 09:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Pakten we maar zo door voor het vaccineren.
Als ik naar de statistieken kijk, dan is 3% van de opgenomen patiënten boven de 90.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, een aantal boven de 90. En daardoor kunnen al een aantal urgente operaties niet doorgaan.
Ook daar kan je een bedrag aan hangen. Elke gezette prik xx euro.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Valt niet veel meer te verdienen, testen levert meer op dan vaccineren..
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20210408quote:Op donderdag 8 april 2021 09:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, en dat is een uitermate kortzichtige en domme keuze.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk loopt mijn zin niet goed en moet er ergens 'niet' tussen. WE hebben niet de gezondheidszorg waarin we iedereen de zorg kunnen geven die ze nodig hebben. En dus krijgt degene die het meest acute zorg nodig heeft, de zorg. En dat is vaak de covid-19 patient.
He wat leuk, gaan we weer.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:55 schreef Molo het volgende:
levert naar verwachting niets op 'maar het idee van weer iets kunnen doen is ook wat waard'
Die maatregelen zijn nodig om iedereen de zorg te kunnen bieden die ze nodig hebben.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
"
Dat is wel een trieste bedoeling toch? - Iedereen zou de zorg moeten krijgen die ze nodig hebben.
Zelfde met Coronamaatregelen, hoe lang gaan we dat nog doortrekken?
Thuismonitoring wordt mondjesmaat gedaanquote:Op donderdag 8 april 2021 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die vaatpatient had alleen niet een bed en zuurstof nodig, maar heel andere zorg. Waarvoor geen personeel was, denk ik?
Overigens is men nu creatiever met de zorg en het langer thuishouden en eerder naar huis sturen met zuurstof en onder toeziend oog van de huisarts. Er is wel degelijk een en ander aangepast. En toch is het nog steeds te druk en niet te behappen.
Ik vind trouwens deze hele discussie nogal smakeloos. Ik vind het stom van mezelf dat ik het gevoel heb op te moeten komen voor die (fictieve) 96-jarige, maar ook stom dat dat zo gesteld wordt tov die jonge man die zo lang de nodige zorg heeft moeten ontberen. Het is m.i. te complex om zulke vergelijkingen te maken.
Wat zou jij doen?quote:Op donderdag 8 april 2021 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, en dat is een uitermate kortzichtige en domme keuze.
Dat is de bedoeling, ja. Maar dat is nu toch juist het hele probleem.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Iedereen zou de zorg moeten krijgen die ze nodig hebben.
Dus wie acute zorg nodig heeft gaan we geen zorg aan verlenen als het om een bepaalde categorie acute zorg gaat.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, en dat is een uitermate kortzichtige en domme keuze.
Letterlijk uit dat artikelquote:
Alles had achteraf veel beter gekund.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Thuismonitoring wordt mondjesmaat gedaan
Had veel meer op ingezet kunnen en moeten worden wmb
En te complex? Die keuzes moeten toch echt gemaakt worden in het ziekenhuis. Daar kun je ook niet roepen dat het te complex is, keuze moet je maken.
Het complexe van de keuze is dat door 1 iemand acute zorg te verlenen, er wellicht 20 mensen met levenslange klachten ontstaan door uitgestelde zorg. Staat 1 leven dan in verhouding tot 20 mensen met pijn, verminking (been amputatie) of psychische ellende.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus wie acute zorg nodig heeft gaan we geen zorg aan verlenen als het om een bepaalde categorie acute zorg gaat.
Die keuze wordt gemaakt in het ziekenhuis, namelijk de patient die acute zorg nodig heeft, krijgt die. En dat dat dan momenteel heel vaak een covid-patient is, maakt dat de ziekenhuizen vooral vol liggen met covid-patienten. Niet omdat andere ziektebeelden niet meer belangrijk zijn.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Thuismonitoring wordt mondjesmaat gedaan
Had veel meer op ingezet kunnen en moeten worden wmb
En te complex? Die keuzes moeten toch echt gemaakt worden in het ziekenhuis. Daar kun je ook niet roepen dat het te complex is, keuze moet je maken.
Het is niet alleen maar acute zorg of niet acute zorg, oud of jong, IC of niet IC.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus wie acute zorg nodig heeft gaan we geen zorg aan verlenen als het om een bepaalde categorie acute zorg gaat.
We zijn inmiddels een jaar verder, dan kan je niet meer van achteraf spreken. Het had allang geregeld kunnen zijn voor de 2e en nu 3e golf.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alles had achteraf veel beter gekund.
Testen op covid en indien positief naar huis sturen, want covid-zorg?quote:
Dit wordt al vanaf april geroepen. 2020quote:Op donderdag 8 april 2021 10:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alles had achteraf veel beter gekund.
Ik zie nergens 'levert naar verwachting niets op'.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Letterlijk uit dat artikel
En dat kost dan dus ook nog 700 miljoen...
Dat is dus niet de enige keuze die gemaakt wordt aldaar, of gemaakt zou moeten worden daarquote:Op donderdag 8 april 2021 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die keuze wordt gemaakt in het ziekenhuis, namelijk de patient die acute zorg nodig heeft, krijgt die. En dat dat dan momenteel heel vaak een covid-patient is, maakt dat de ziekenhuizen vooral vol liggen met covid-patienten. Niet omdat andere ziektebeelden niet meer belangrijk zijn.
Waar haal je die verhouding 1:20 vandaan?quote:Op donderdag 8 april 2021 10:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het complexe van de keuze is dat door 1 iemand acute zorg te verlenen, er wellicht 20 mensen met levenslange klachten ontstaan door uitgestelde zorg. Staat 1 leven dan in verhouding tot 20 mensen met pijn, verminking (been amputatie) of psychische ellende.
Ik ben in ieder geval blij dat ik de keuze niet hoef te maken en alleen maar op de OK gas hoef te geven, maar het kost me soms wel moeite om te zien hoeveel ellende de hele situatie aanricht en we er nog steeds niet uit komen met z'n allen.
Je mag dat smakeloos vinden. Maar welkom in de realiteit. We maken constant afwegingen in zorg die we bieden.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die vaatpatient had alleen niet een bed en zuurstof nodig, maar heel andere zorg. Waarvoor geen personeel was, denk ik?
Overigens is men nu creatiever met de zorg en het langer thuishouden en eerder naar huis sturen met zuurstof en onder toeziend oog van de huisarts. Er is wel degelijk een en ander aangepast. En toch is het nog steeds te druk en niet te behappen.
Ik vind trouwens deze hele discussie nogal smakeloos. Ik vind het stom van mezelf dat ik het gevoel heb op te moeten komen voor die (fictieve) 96-jarige, maar ook stom dat dat zo gesteld wordt tov die jonge man die zo lang de nodige zorg heeft moeten ontberen. Het is m.i. te complex om zulke vergelijkingen te maken.
De gemiddelde behandeltijd op de IC van een COVID-19 patiënt is 15-20 dagen.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waar haal je die verhouding 1:20 vandaan?
Eerder al, hadden we de dreiging meteen serieus genomen, dan hadden we het wellicht nog de kop in kunnen drukken.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit wordt al vanaf april geroepen. 2020
Voor 1 covid IC opname kan ik zo'n 15-20 open harten doen.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
3 weken een covid patient op de ic is 21 dagen geen bed vrij voor bijvoorbeeld open hart chirurgie. Die patiënten hebben 1 dag een ic bed nodig, dat er nu dus niet is.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
blij dat ik die keuze niet hoef te maken maar ik geloof best dat er momenteel wat teveel naar covid wordt gekekenquote:Op donderdag 8 april 2021 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is dus niet de enige keuze die gemaakt wordt aldaar, of gemaakt zou moeten worden daar
Maar tegelijkertijd kun je niet van iedereen verlangen 24/7 thuis te blijven.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag dat smakeloos vinden. Maar welkom in de realiteit. We maken constant afwegingen in zorg die we bieden.
We hebben wel vaker beddenkrapte op de IC. Dan maken we bijvoorbeeld een keuze tussen een neurochirurgische patiënt en een heelkunde patiënt.
Alleen nu doen we dat niet meer. Dat is pas smakeloos en niet uit te leggen.
Dat het complex is wil niet zeggen dat we die afweging niet kunnen maken. Sterker nog, dat kunnen we heel goed.
quote:Op donderdag 8 april 2021 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie nergens 'levert naar verwachting niets op'.
Ook niet letterlijk 'maar het idee van weer iets kunnen doen is ook wat waard', maar dat terzijde.
Dit is toch een uitermate slecht verhaal waar alle alarmbellen van moeten afgaanquote:Dat het opgezette systeem duur is, vindt de oud-generaal van ondergeschikt belang: „Iedereen is het thuiszitten spuugzat. De sociale nood is hoog. Dat is ook wat waard.” Middendorp hoopt dat de proefevenementen tijdelijk zijn al wil hij „niet uitsluiten dat er nieuwe varianten opduiken waardoor dit ook nog na de zomer nodig is.”
Ik zie nog steeds niets over 'levert naar verwachting niets op'. Jij denkt dat, moet je niet gaan doen alsof dat letterlijk in dat artikel staat.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch een uitermate slecht verhaal waar alle alarmbellen van moeten afgaan
Duur
Tijdelijk (dus wat is de noodzaak, de boel gaat toch wel open)
Veel belangen voor mensen, vooral om te verdienen
En het kan lekker gerekt worden als het men uitkomt
En dit terwijl er versoepelingen al.aan zitten te komen. Zonder testevents
Onzinnig dit
Ja ik zeg april omdat toen de ergste eerste crisisshock er wel af was bij de afdelingen die dit erdoor hadden kunnen pompenquote:Op donderdag 8 april 2021 10:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerder al, hadden we de dreiging meteen serieus genomen, dan hadden we het wellicht nog de kop in kunnen drukken.
Maar achteraf is gemakkelijk praten.
Ab krijgt nog steeds het verwijt dat hij te voortvarend te werk ging bij de bestrijding van de Mexicaanse griep.
Wat dat betreft doe je het vrijwel nooit goed.
Nouja, tot die simpele conclusie kom ik zelf ook inderdaad, maar dat lijkt me ook niet echt een optie. Vandaar de vraagquote:Op donderdag 8 april 2021 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Testen op covid en indien positief naar huis sturen, want covid-zorg?
Andere benaming is werkplekquote:Op donderdag 8 april 2021 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemde naam voor je kelder.
Daar had ik het ook niet over. Wel over tweede stukquote:Op donderdag 8 april 2021 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niets over 'levert naar verwachting niets op'. Jij denkt dat, moet je niet gaan doen alsof dat letterlijk in dat artikel staat.
Wat?quote:Op donderdag 8 april 2021 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, tot die simpele conclusie kom ik zelf ook inderdaad, maar dat lijkt me ook niet echt een optie. Vandaar de vraag.
Werkse!quote:Op donderdag 8 april 2021 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leuke discussie, maar ik moet er vandoor. Iets met corona enzo.
Ik lees het straks wel terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |