heb hem al aangepast.. mijn postquote:
Heb het ffe op fb aan Big Brother gevraagd. Lijkt me slechte comunicatie van de zender, als dit inderdaad zo isquote:Op woensdag 7 april 2021 22:33 schreef rinardo het volgende:
Even goed om denken morgen, in de gids staat 21.30 Finale, maar er zijn mensen op FB die zeggen dat in de uitzending werd gezegd dat het morgen een uur eerder is op RTL 5, dus geen idee wat waar is
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het zal maar net die ene stem zijnquote:
quote:
Hij moet niet zo zagen. Heeft vanmiddag al zijn verzoeknummertjes gehad.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:39 schreef Jockari het volgende:
De meiden vinden het goede muziek. Niet volgens Nick, en dat laat hij weer duidelijk blijken, de zeikerd.
Even bij de regie vragenquote:Op woensdag 7 april 2021 22:39 schreef greysbones het volgende:
ik wil wel horen..
met zijn allen..met zijn allen .. met zijn allen zingen wij vanavond gefeliciteerd
Die kotsvinger was een grapje. Michel zou de eerste zijn die daar om zou lachen.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:35 schreef zodeju het volgende:
Wat een enorme knipwerk zeg......in de uitzending.....Jill en Thomas kus zo duidelijk ik beeld....maar niet dat Thomas had gezegd dat Michel als eerste ging.
Het mooie toneelspel van Jill die verbaast deed dat ze er nog in zit....
En tijdens het testament voor lezen van Michel helemaal niet spuug bewegingen maakte met vinger in haar keel....was helemaal niet gebeurt.....
En net met Hazes was het ook de Nick show en daarna kruipt hij onder z'n dekentje.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:40 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij moet niet zo zagen. Heeft vanmiddag al zijn verzoeknummertjes gehad.
Zou niet weten hoe....is in de uitzending geweest....quote:Op woensdag 7 april 2021 22:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tijdens testament ja?
Give me beeld. Ik had die namelijk nog helemaal niet gezien.
Hier is BE werd er alleszins niets gezegd over vroeger uitzenduur.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Heb het ffe op fb aan Big Brother gevraagd. Lijkt me slechte comunicatie van de zender, als dit inderdaad zo is
In de uitzending heb ik geen kotsvingertje gezien hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe....is in de uitzending geweest....
Stumper.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:43 schreef Yolk het volgende:
Zojuist de knoop doorgehakt. Mijn finalestem gaat naar... Jill!![]()
![]()
Wie zegt van niet, maar BB vond het denk ik niet kunnen. En hoe ze het doen doen ze, je zag het hele fragment maar in ene van hun ruggen.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Die kotsvinger was een grapje. Michel zou de eerste zijn die daar om zou lachen.
Nee, daar heb ik het over, maar op stream wel.....quote:Op woensdag 7 april 2021 22:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In de uitzending heb ik geen kotsvingertje gezien hoor
welke vraag ????????????????????????quote:Op woensdag 7 april 2021 22:42 schreef suzi1 het volgende:
mn andere vraag staat natuurlijk nog steeds
oo niks. is zowaar al ontvangenquote:Op woensdag 7 april 2021 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke vraag ????????????????????????
Jill en Liese deden samen nep kotsbewegingen maken voor de grap. Tis was een mopje geintje of whatever. Niet de moeite waard.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:45 schreef zodeju het volgende:
Nee, daar heb ik het over, maar op stream wel.....
ja maar\ja maarquote:Op woensdag 7 april 2021 22:47 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jill en Liese deden samen nep kotsbewegingen maken voor de grap. Tis was een mopje geintje of whatever. Niet de moeite waard.
van sommige mensen moet je ook niet te hoge verwachtingen hebbenquote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 22:48 schreef Jockari het volgende:
Leuk zou morgen zijn: "Jill kom naar buiten, Liese kom naar buite,... Nick wacht nog even...". Jill of Liese zijn dan de winnaar. Uiteindelijk BB:" Nick sluit de DBK, de voorraadkamer, en de gameroom". Ga nu naar de poort in de tuin, daar staat onze stagiaire om u naar het hotel te brengen. Huh ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |