Nick morgen een dikke vette muggenbult op zijn voorhoofdquote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick morgen een dikke vette muggenbult op zijn voorhoofd
Omdat jij zo'n uitgesproken mening hebt, stem ik op Jill.quote:
Die De Volder is een collega van Nick !quote:Op woensdag 7 april 2021 22:33 schreef rinardo het volgende:
Even goed om denken morgen, in de gids staat 21.30 Finale, maar er zijn mensen op FB die zeggen dat in de uitzending werd gezegd dat het morgen een uur eerder is op RTL 5, dus geen idee wat waar is
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 7 april 2021 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat jij zo'n uitgesproken mening hebt, stem ik op Jill.
En die is moderator op een zogenaamd neutrale facebook pagina.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die De Volder is een collega van Nick !
en doe er ook 1 voor Jillbijquote:Op woensdag 7 april 2021 22:35 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Heb bij deze je stem even tenietgedaan. Geen dank.
Dacht dat hier ook een camera hing van de Febo. Was het aan het zingen bij het stemmen en dan kwam dat nummer schrok er vanquote:
Tijdens testament ja?quote:Op woensdag 7 april 2021 22:35 schreef zodeju het volgende:
Wat een enorme knipwerk zeg......in de uitzending.....Jill en Thomas kus zo duidelijk ik beeld....maar niet dat Thomas had gezegd dat Michel als eerste ging.
Het mooie toneelspel van Jill die verbaast deed dat ze er nog in zit....
En tijdens het testament voor lezen van Michel helemaal niet spuug bewegingen maakte met vinger in haar keel....was helemaal niet gebeurt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |