Hebben die ook de Marokkaanse nationaliteit dan?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Fixed.
Khadija Arib is net zo Nederlands als de 149 andere kamerleden.
yupquote:
Het volk he, het volk. Het volk strijdt tegen de elite en dan trek je op met andere strijders tegen de elite die ook van het volk zijn. Standpunten verdelen zich in wel/niet tegen de elite.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:06 schreef Jojoke het volgende:
Heeft die BBB-mevrouw overigens een beetje gelogen tegen haar kiezers? Ik kan mij herinneren dat ze in de top 4 van mijn Kieswijzer stond samen met CDA, D66, en Volt. Het begint er nu echter op te lijken dat ze vooral dikke vrienden is met Wilders en Baudet
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al een Jack van Gelder-grap gemaakt?
quote:
Kijk eens op twitter. Die gaan helemaal uit hun plaatquote:Op woensdag 7 april 2021 20:08 schreef golfer het volgende:
Toch weer een Marokkaanse voorzitter van de Tweede Kamer. Benieuwd wat de kaalkopjes en PVV-ers daarvan vinden.
Niet in mijn bubbel.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:09 schreef Starhopper het volgende:
Kijk eens op twitter. Die gaan helemaal uit hun plaat![]()
Nee. Daarvoor. Plaatje gaat al de hele dag rond.quote:
Natuurlijk zegt iemands uiterlijk iets over diens achtergrond. Maar iemand is niet zijn of haar achtergrond.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb bij haar ook nooit het gevoel gehad dat het anders zou zijn....
In de gemeenteraad van A'dam draagt één van de voorzitters een hoofddoek.... is toch anders dan....
Daar komt het denk ik wel op neer.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het volk he, het volk. Het volk strijdt tegen de elite en dan trek je op met andere strijders tegen de elite die ook van het volk zijn. Standpunten verdelen zich in wel/niet tegen de elite.
Kaag had vandaag een paasjasje aanquote:Op woensdag 7 april 2021 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor. Plaatje gaat al de hele dag rond.
Edit:
Wat Ringo zegt.
Het leek meer op een uitgewassen kimono.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kaag had vandaag een paasjasje aan
Uhhhh wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt, waarom noem je haar dan zo?
De Marokkaanse nationaliteit maakt haar niet minder Nederlands. Zelfs als ze van die Marokkaanse nationaliteit af wil dan kan dat niet eens.
Uhhhh nee.quote:
PvdA, sp. Glquote:Op woensdag 7 april 2021 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D66 is dan links zeker?
En wie stemde er dan op Arib?
Haring, pepernoten, oliebollen, zwarte piet, barbecuevlees, bier drinken, trots op alle goede dingen, niet aanspreekbaar over de slechte dingen. Zoiets? Het is vooral een culinair dingetje geloof ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:21 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Uhhhh wel.
Maar waarom zou iemand "Nederlander" moeten zijn? Wat is een "Nederlander" uberhaupt? Iemand met blonde haren en blauwe ogen? Mag dit geverfd zijn? Moet diegene houden van haring? Moet diegene dat eten?
Het concept Nederlander is inderdaad zeer breed en hoef je ook niet te definiëren. Ondanks onze verschillen is er genoeg dat ons bindt in dit land, zo lang we het maar willen zien.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:21 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Uhhhh wel.
Maar waarom zou iemand "Nederlander" moeten zijn? Wat is een "Nederlander" uberhaupt? Iemand met blonde haren en blauwe ogen? Mag dit geverfd zijn? Moet diegene houden van haring? Moet diegene dat eten?
Gênant is het wel. Ook vervelend voor Bergkamp zelf, je staat toch 1-0 achter.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De VVD en D66 hebben dus al lang afspraken gemaakt, dat verwacht je ook niet zeg.
Waarom staat ze 1-0 achter ?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gênant is het wel. Ook vervelend voor Bergkamp zelf, je staat toch 1-0 achter.
34quote:Op woensdag 7 april 2021 20:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kom je uit op 25 en ze had er 39 volgens mij
38quote:
Omdat je het bent geworden door politieke handjeklap ipv op eigen kracht zoals je voorgangers.quote:
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op woensdag 7 april 2021 20:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Genot, een Marokkaan die straks Wilders weer de mond snoert.
Ook Bergkamp heeft een Marokkaanse vader.quote:
Is dat nou zo? Arib werd het ook toen ze als PvdA nog wat te vertellen hadden, idem voor Anouschka en Verbeet. Het scheelt als je eigen fractie je gunstig gezind is en die fractie ook groter is dan 9 zetels.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat je het bent geworden door politieke handjeklap ipv op eigen kracht zoals je voorgangers.
Als omvang van fracties zo belangrijk is dan was Arib niet herkozen in 2017.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is dat nou zo? Arib werd het ook toen ze als PvdA nog wat te vertellen hadden, idem voor Anouschka en Verbeet. Het scheelt als je eigen fractie je gunstig gezind is en die fractie ook groter is dan 9 zetels.
Arib werd met 9 zetels natuurlijk wel herkozen.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is dat nou zo? Arib werd het ook toen ze als PvdA nog wat te vertellen hadden, idem voor Anouschka en Verbeet. Het scheelt als je eigen fractie je gunstig gezind is en die fractie ook groter is dan 9 zetels.
Ze heet geen Vera Weening, dus lijkt me niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:46 schreef TLC het volgende:
Ik ga t toch vragen, is Vera familie van Dennis ?
Ach jee, die waan van de dag.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:33 schreef trein2000 het volgende:
Omdat je het bent geworden door politieke handjeklap ipv op eigen kracht zoals je voorgangers.
Ja dat is zo. De VVD en de politieke leiding van de PvdA wouden Roos Vermeij of iemand anders waarvan ik even de naam kwijt ben.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat betwist ik toch niet?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach jee, die waan van de dag.
Het is gewoon een eerlijke verkiezing geweest en er heeft er eentje gewonnen.
Dit was gister al toen het er al over ging.quote:
Nee, maar wat heeft het dan voor zin om die bekokstovingen achter de schermen te suggereren? Niemand weet precies wat er gezegd en ‘afgesproken’ is en dat gaan we nooit weten ook.quote:
Telegraaf niet gelezen?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, maar wat heeft het dan voor zin om die bekokstovingen achter de schermen te suggereren? Niemand weet precies wat er gezegd en ‘afgesproken’ is en dat gaan we nooit weten ook.
Komen wel allebei uit Amsterdam, kan best.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:46 schreef TLC het volgende:
Ik ga t toch vragen, is Vera familie van Dennis ?
Dat er een opzetje zou zijn vanuit VVD en D66 om Arib te lozen.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat was er in de Telegraaf te lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |