Beter Horen of Schoonenberg een optie?quote:
Ze zag een blanco scherm en dan slaan de stoppen natuurlijk door bij Sylquote:Op woensdag 7 april 2021 16:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh nou snap ik wat het technisch probleem van haar iPad is. Die deed niet wat ze wilde en die heeft ze doormidden geslagen.
quote:
Dan zal het wel aan mij liggenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:46 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen moeite mee.
Geweldige vrouw.
Wellicht.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter Horen of Schoonenberg een optie?
Begrijp wel steeds beter waarom ze bij de VVD die backbencher normaal gesproken hun bek laten houden.quote:
Dank!quote:Op woensdag 7 april 2021 16:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Aukje de Vries, financieel woordvoerder VVD.
Zelfs op dit soort punten kun je zien hoe weinig de VVD op heeft met rechsstatelijkheid. Hup, aan het werk, of je geeft je zetel maar op als je je nest niet uit wil komen.quote:
Liefquote:Op woensdag 7 april 2021 17:00 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik wil jullie ook graag allemaal bedanken
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 7 april 2021 17:02 schreef ijs_beer het volgende:
Beetje een rare motie van FvD wanneer er nog geen nieuwe regering is.
Die ambitie heeft ze ook, maar was in huidige klimaat kansloos geweest natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze die voorzitter van vandaag niet gewoon aannemen? Doet het meer dan uitstekend.
Ik hoorde dat FVD graag een kamervoorzitter van een oppositiefractie wil dus dat lijkt me primaquote:Op woensdag 7 april 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze die voorzitter van vandaag niet gewoon aannemen? Doet het meer dan uitstekend.
Veel interrupties van nieuwelingen zijn ook nog vooral om zich te laten zien. Kost tot nu toe vooral tijd..quote:Op woensdag 7 april 2021 17:03 schreef Smegma. het volgende:
Wat een nutteloze motie van FvD. Of de voorzitter oppositie of coalitie is, daar mogen jullie zelf over stemmen.
Nutteloze motie van DENK, want diversiteit, inclusiviteit en representativiteit is staand beleid. Terechte ingehouden ergernis van voorzitter Tellegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |